Ga er nog in doorrijden

Mijn doblo bevalt nog goed en ga er nog in doorrijden. volgende week ga ik weer bij greven kopen

goede auto als ik nieuwe zoek kom ik weer

Nemen de tijd om je alles uit te leggen.

Goed bedrijf, nemen echt de tijd om je alles uit te leggen hoe alles werkt. Mooie Vivaro aangeschaft!

Finalease neemt de tijd om er voor te zorgen dat aan alle wensen word voldaan

Ik heb een goede ervaring. Kan er wel een heel verhaal van maken, maar dit is niet nodig.

Erg goed en vriendelijk

Goede service en zelfs Savonds en in het weekend bereikbaar

Goede communicatie waardoor n vlotte afhandeling mogelijk was.

Spannend om digitaal een auto te kopen. Door goede communicatie verliep alles soepel

Ronald heeft t super gedaan en ben zeer blij met de 2e bus die bij jullie vandaan komt. Mvg Onderhoudsbedrijf Bart Toet

Goed en prettig geholpen door Ronald!

Ik ben op een prettige en geduldige (ik was zelf niet altijd even snel met het sturen van de gevraagde stukken/foto's)manier geholpen door Ronald.

Helemaal top

twee autos gekocht bij finalease en ben er nog tevreden mee

Hyundai H300

goede auto weinig onkosten aan gehad. volgende bus komt zeker weer bij jullie vandaan

Super, snel geholpen

Ik was met spoed opzoek naar een nieuwe bedrijfswagen. Ik ben goed en duidelijk geholpen door Bas Becherer. Bus ziet er super uit!

Snel en accuraat

Mijn ervaring met dhr Roland Vos is dat hij zeer snel en accuraat handelde. Dit is de tweede keer dat ik een bedrijfswagen heb kunnen kopen door dhr R. Vos.

Enige tijd geleden benaderd door Ronald om te kijken voor een andere auto. Na mijn wensen kenbaar gemaakt te hebben is hij op zoek gegaan. Ik ben nu in het bezit van een transporter en dit is mijn tweede auto. Ronald bedankt voor de support en service.

alles is perfect en snel verlopen

goede auto alles op tijd en nog nooit langs de we gestaan

Top geregeld

goed en deskundig advies en een prima auto geleverd. Zeer tevreden, thanks....

helemaal top

snel en aardig. goed geleverd. bedankt ronald

Weinig onderhoud

Auto rijdt nog goed na 4 jaar. voor een andere auto gaan we weer naar finalease

TOP

AUTO IS GOED. SNEL OOK SERVICE. BEDANKT

Transporter is goed

Snel geleverd en goede auto. gewoon top, ronald ik kom volgende keer weer bij jou

Prima. in mei loopt mijn contract af en dan kom ik weer bij ronald en finalease terug

Vito is top!

100% goed. 100%. Als ik weer een auto nodig ben kom ik terug bij ronald van Finalease

Top autos

3 autos inmiddels hier geleased, snel antwoord en geleverd. TOP!

gegaan volgens afspraak

Zeer tevreden over de auto, alles is gegaan volgens afspraak. ik vind jullie zeker een aanrader! bedankt ronald

Caddy maxi

mijn caddy maxi is goed. als ik nieuwe auto zoek ik kom terug bij jou ronald