uitstekend

Goede klantenservice ook bereikbaar in het weekend en s'avonds. goed advies niks op aan te merken en zeer flexibel

Betrouwbaar en komen afspraken na! Absolute aanrader

Mooi bedrijf

Duidelijk en snel geregeld. Mooi groot bedrijf met nette auto's.

Ben erg goed geholpen door Thomas. Hij luistert naar de wens en zet alles op alles om het voorelkaar te krijgen. Superservice.

Perfecte bedrijf

Super snelle en professionele hulp

Ben zeer tevreden over hoe het allemaal is verlopen en hoe snel de auto bij mij kan zijn. Echt een aanrader voor alle andere ondernemers!

Ik mailde vanmorgen en kreeg gelijk antwoord.Overlegd deal gemaakt en vanmiddag was alles klaar.Morgen wordt de auto geleverd. Hierbij wil ik de Heer Bastiaan Kroep bedanken.Zeer snel en duidelijk afgerond.

Groot aanbod

Goed en snel geholpen. Groot aanbod en altijd snel reactie.

Super geholpen door Bastiaan, Bus word vandaag nog geleverd!

Super geholpen door Bastiaan, Bus word vandaag nog geleverd!

Prettige ervaring

Voor het eerst een bedrijfswagen ongezien gekocht maar een hele prettige ervaring. Goed en snel geholpen door Thomas de volgende auto zal ik hier weer halen.

Blind gekocht

Blind gekocht maar super ervaring.

Top service

Super snel geregeld. De auto stond binnen 1 dag bij mij voor de deur. Vriendelijk personeel en bedankt voor de snelle service.

Goed en snel geregeld !

Goed en snel geregeld. Aanpassing was ook geen probleem. AAnrader!!!!!

Snel

Snel geregeld

Super service!!

Alles tip top geregeld en snel!

Kosteloos bezorgen

Na een lange zoektocht terecht gekomen bij Finalease. Vanwege mijn drukke werkzaamheden ben ik niet in de gelegenheid om auto's te bezichtigen gelukkig is dat bij Finalease ook niet nodig. De auto wordt kosteloos bezorgd op het gewenste tijdstip. Super tevreden en goed geholpen door Thomas!

Aanrader

Hele familie heeft hier een bus gehaald. Echt een aanrader voor iedereen!

Tevreden

De bus staat erbij zoals op de foto. Snelle levering.

Zeer behulpzaam

Ik ben heel goed geholpen door Thomas van Financiallease, hoefde alleen m’n gegevens door te sturen en voor ik het wist was de bus al afgeleverd. Jammer dat ik geen kennis heb kunnen maken. Zéker een aanrader

Ik Ben snel geholpen en meteen naar de beste oplossing gezocht!

Behulpzaam

Heel erg behulpzaam, snel geregeld en geschakeld. Gebruikt gemaakt van de omruilgarantie erg goede service.

Snel en klantvriendelijk

Goede service met snelle feedback! Geholpen door Dhr Thomas Metzemaekers.

Klantvriendelijk

Zojuist mijn tweede bus hier gekocht bij Thomas. Klantvriendelijk en snelle levering.

Goed geholpen

Goed geholpen door Thomas. Heel tevreden over de auto.

Super service

Zeer vriendelijk en snel geholpen. Ondanks dat ik een startende ondernemer ben waren er veel mogelijkheden en kon ik een volledige financiering krijgen!