Goed en snel geholpen

Bastiaan heeft me uitstekend geholpen

Prima geholpen, met duidelijke informatie

Prima geholpen met duidelijke informatie

Goed geholpen en goed begeleid

Zeer blij met de VW caddy maxi Tot nu toe zeer naar het zin Goed geholpen door Bastiaan En de auto is ook keurig afgeleverd op de afgesproken tijd. Bedankt👍

Als startend bedrijf zonder jaarcijfers een auto kunnen leasen. Zeer snel geregeld en geleverd! Super!!

Super goede service en goed geholpen

Super goede service en goed geholpen

Ongezien een auto gekocht en perfect geregeld.

Super tevreden

Zeer vriendelijk en rustig geholpen door het personeel van Finalease. Bij aflevering aan de deur had de auto een nieuwe APK, banden waren vervangen en de auto was netjes schoongemaakt aan de binnen en buitenkant.

Uitstekend!

Thomas Metzemaekers is een topman!! Ik heb nog nooit een auto gekocht online zonder te kijken! Maar wat een geweldige bestelbus heb gekregen. Met alles erop en eraan! Goede service, tot in de puntjes! Al mijn vragen beantwoord, geholpen met steeds een passende wagen! Echt een aanrader!

Goede uitleg, contact en service!

Prettig en duidelijk contact, zeer vriendelijk en nakomen van de afspraken is top.

Goede service en aftersales

De auto kon inderdaad binnen 24 uur geleverd (dit had ik niet verwacht na mijn aanvraag). Bij aflevering was er een probleem met de accu dit is gelijk opgelost door Thomas. Ik kan iedereen een auto hier aanraden.

Zaterdag auto gekocht en maandag geleverd

Helemaal perfect en correct geregeld. Zaterdag auto gekocht en maandag geleverd. Thomas echt heel erg bedankt!

Top geregeld

Super vriendelijk en goed geholpen!

perfecte service

binnen een week is mijn auto geleverd. top service vriendelijk geholpen goed op te hoogte gehouden.

Duidelijk en groot aanbod

Via de chat op de site in gesprek gekomen met Bastiaan. Samen een mooie vito uitgekozen en 2 dagen later gratis geleverd.

Goed en snel geholpen

Alles was snel geregeld met Bastiaan. Het contact verliep erg soepel en ik had dezelfde week mijn bus nog!

Duidelijk

Ik ben zeer tevreden over de manier van handelen, vriendelijk,duidelijk en snel

Correcte service

Vriendelijke en nette begeleiding door Marc bij de aanschaf van onze 1ste bedrijfsbus. Alles was snel geregeld.

Prima bedrijf, met mooi groot terrein en groot aanbod

Vanuit Breda 3 uur in de auto gezeten om een Crafter te bekijken, maar het was het waard! Vriendelijk en correct geholpen door Marc. Bedankt voor de service.

Prima bedrijf on zaken mee te doen .en het brengen van het betreffende voertuig is echt prettig.

Prima geregel allemaal

Zeer tevreden over hwt contact en levering. Zeer goede ervaring opgedaan met Thomas.

Super snelle service!

Het is de tweede bedrijfsauto die wij via Greven Auto's / Finalease hebben geregeld, en voor de tweede maal is alles weer vlekkenloos en bijzonder snel verlopen.

Professioneel en snel

De auto die ik graag wilde kon ik snel kopen en mijn oude auto kon ik inruilen zonder veel gezeur. Dat is voor mij een pre!

Finalease is Top!

Voor de 3e keer een bus gekocht. Zoals altijd goede service snelle levering.

Goed en snel geholpen.

Goed geholpen door Bastiaan. Koop me volgende auto hier zeker weer.

Snelle beoordeling en behandeling via Thomas

Snelle beoordeling en behandeling via Thomas. Je merkt dat kennis van zaken aanwezig is. De volgende auto ga ik zeker hier kopen.