Slecht

Ik heb een vito gekocht vorig jaar bij dit bedrijf, na enkele weken barstte de lak van de voor en achterbumper omdat deze waren gespoten zonder primer op een originele grijze bumper die geen gladde structuur heeft en de verf daardoor aan alle kanten afbrokkelt, het kapje naast de achterklep donkergroen was in plaats van zwart, en als klapper op de vuurpijl staat de auto op kenteken als enkele cabine terwijl het een dubbele cabine is , dat moest ik zelf maar regelen bij de rdw omdat ik nu de eigenaar ben al met al een dure bus waar ik helemaal niet tevreden mee ben voor 27000,- ex btw

Goede ervaring

Goede ervaring. Zeer goed geholpen door de medewerker Ronald. Auto is superieur.

Marc-Bouw

I recommend everything efficiently, full of professionalism

Op zich is alles wel goed gegaan

Op zich is alles wel goed gegaan. Echter, af en toe wordt er veel te laat gereageerd. Ik weet nu dus niet welke gegevens er nog nodig zijn van mijn kant.

Hij was zo snel

Hij was zo snel we konden hem nauwelijks bijhouden! Heel goed, Bedankt!

Prima en zeer tevreden

Gewoon goed en snel geschakeld

Gewoon goed en snel geschakeld

Hele goede service

Hele goede service, dik tevreden

Netjes en proffesioneel geholpen

Netjes en proffesioneel geholpen

Vandaag gebruik gemaakt van finalease

Ik werd zeer goed geholpen en mijn nieuwe bus was in no time geregeld. Aan het eind van deze week tijd ik in mijn nieuwe aanwinst weg

Ik was op zoek naar een nieuwe bus voor mijn bedrijf en Bas heeft mij uitstekend geholpen. Alle vragen meteen en correct beantwoord, ik wist precies waar ik aan toe was en hij hield mij op de hoogte van het proces. Nogmaals dankjewel Bas! Ben er super blij mee!

Super ervaring!

Alles helemaal goed geregeld, had met spoed een bus nodig! Dankzij dit bedrijf kon ik de volgende dag alweer aan het werk met de nieuwe Opel Vivaro!! Mannen bedankt

Keurig

Snel en goed geregeld

Beste Mike, Snel en goed geregeld, dat is waar we ons dagelijks hard voor inzetten. Bedankt voor het delen van je ervaring hierin bij het regelen van de lease voor de Mercedes Benz Sprinter. Vele veilige kilometers gewenst en bij een volgende bedrijfswagen staan we weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Finalease

TOP!

In een woord helemaal super. Alle vragen worden beantwoord en de auto is net zoals op de foto's. Finalease komt zijn afspraken na zoals het hoort. Ga dit zeker aanraden aan mijn vrienden en kennissen.

Beste Hendrie, Bedankt voor het delen van je ervaring met het regelen van je lease voor de Opel Vivaro. Afspraak is bij ons inderdaad afspraak en ik ben blij dat je dit ook zo hebt ervaren. Wij wensen je vele veilige kilometers toe in de bedrijfsauto en zien je graag weer terug bij Finalease! Met vriendelijke groet, Team Finalease

Goede service en een goede auto

Goed en snel contact en goede service geleverd door Ronald. Een leuk gesprek gehad en ik rij al even met een goed gevoel in de auto. Op naar meer kilometers en voor een volgende auto zou ik zeker terugkomen!

Beste Trudy, Ontzettend bedankt voor het achterlaten van deze mooie review over de lease van je Volkswagen Caddy. Goed ook om te lezen dat je snel en goed geholpen bent door Ronald. Ik zal het compliment aan hem doorgeven. Mocht je weer een nieuwe bedrijfswagen zoeken staan we weer voor je klaar, en zoals je zelf al aangaf op naar vele veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Team Finalease

9,5 goede service en auto zoals verwacht

De service verliep goed en kreeg de auto zelfs al eerder dan ik verwacht had. Contact verliep zeer goed en vriendelijk. Kortom erg tevreden een echte aanrader!

Beste Hanna, Wauw! Wat een mooie review over de lease van je VW Transporter en goed om te lezen dat het contact goed en vriendelijk verliep. Wij wensen je vele veilige kilometers toe in de bus en zien je graag een volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Team Finalease

Smorgens contact gehad met de verkoper, zelf had ik twijfels met een bus kopen zonder hem gezien te hebben. Na nog een keer telefonisch contact te hebben gehad en nog wat fotos te hebben ontvangen via de app toch besloten hem te kopen! Smiddags stond de bus bij mij op de stoep en hij zag er heel goed uit en hij rijd ook nog eens perfect! Top service!

Beste Rens, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review en wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de aanschaf van je bedrijfswagen! Voor een volgende bus zijn we je graag weer van dienst, maar voor nu vele veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Finalease

Uitermate slecht

Auto voldoet nog niet bijna aan de afspraak! Voel me zwaar besodemieterd! Nooit meer koop ik bij Finalease of Greven auto. Ronnie van Geffen Ckb b.v. GeffenProducts b.v.

Beste heer van Geffen, Ik vind het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de aankoop van uw auto. Ik heb dit overlegt met mijn collega's van de service en begreep dat zij reeds met u in contact zijn om een afspraak te maken om langs te komen zodat we kunnen kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Ronald - service medewerker

Goed en snel geregeld

Goede service en snel geregeld

Beste heer van Eijk, Hartelijk dank voor deze mooie review en fijn om te lezen dat u onze goede service heeft ervaren met het regelen van de lease van uw bedrijfswagen. Bij een volgende bus zijn we u graag weer van dienst. Voor nu vele veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Finalease

Top bedrijf

Groot assortiment. Goede service. Echt een aanrader.

Beste Ronald, Bedankt voor deze prachtige review! 'Echt een aanrader'. dat is een groot compliment voor ons. Mocht u weer toe zijn aan een andere bedrijfswagen staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet. Team Finalease

Thomas de baas

Thomas heeft me heel erg goed professioneel geholpen voor een nieuwe oplossing om zo snel mogelijk te werk gaan hij verdient promotie. Vriendelijke groeten, Bilal Zibouh

Beste Bilal, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie review en fijn om te lezen dat je erg goed en professioneel geholpen bent door Thomas. Ik zal het compliment ook zeker aan hem doorgeven. Voor nu wensen we je veel veilige kilometers toe in je Peugeot Boxer en mocht je weer opzoek zijn naar een bedrijfswagen helpen we je hier graag weer bij. Met vriendelijke groet, Team Finalease

Een tevreden klant

Ik heb een paar jaar geleden een bedrijfsbus bij van Greven geleased en ben over hun manier van zaken doen zeer tevreden. Bij dit bedrijf ben je geen nummer met een zak geld maar een echt persoon.Achteraf ben ik nog eens gebeld of ik nog steeds tevreden met de aankoop was en nu 2 jaar later bellen ze weer met een leuke aanbieding. Helaas door de corona lockdown mag ik nu niet werken en dus de aanbieding (tijdelijk)afgeslagen. De jonge man had hier ook meteen begrip voor en bleef niet doorzeuren of drammen. Zeer leuk gesprek gehad en ik sta voor mijn volgende bus zeker weer hier voor de deur.

Beste heer van der Avort, Bedankt voor deze mooie review en goed goed om te lezen dat je nogsteeds tevreden bent met de aanschaf van je bedrijfswagen. Helaas hebben we geen invloed op de situatie rondom de corona, maar mocht u weer toe zijn aan een andere bedrijfswagen helpen we u hier graag weer bij. Met vriendelijke groet, Team Finalease

Een gewaarschuwd mens telt voor twee

Reden waarom ik deze review achterlaat is om mensen te waarschuwen om er nogmaals erover te nadenken of ze hier wel een voertuig willen aanschaffen Ik gun niemand het zelfde hoofdpijn wat ik heb op het moment Om een lang verhaal kort mogelijk te proberen te houden Ik heb een volkswagen transporter bouwjaar 2016 100.000 km op de teller ongeveer aangeschaft via Finalease is het gegaan ik heb het voertuig via internet vanuit afstand (online dus) gekocht Rijklaar en zonder problemen wordt er beloofd ik kreeg voertuig voor mijn deur geleverd warme motor natuurlijk in de avond uren donker kon niet veel zien volgende ochtend start ik m nou waar zal ik beginnen Distirubutieriem maakt als een gek herrie Vooras maakt geluid Stabilisatie stangen duidelijk hoorbaar Stuur trekt naar rechts Contactslot draait door kan voertuig soms niet op slot krijgen omdat voertuig denkt dat sleutels erin zitten Zijdeur sluit niet goed af En nog een hele waslijst Al met al kosten plaatje van duizenden euro’s Bevestigd ook door autogarage waarmee hun samen werken er wordt tot op heden langer als een maand niks mee gedaan enigste wat er wordt gedaan is autogarage bedrijven die hun mij doorgeven heen en weer voor diagnose meer niet en op mijn kosten ook! ik krijg het bedrag terug wordt er verteld van diagnose Ik kan al een maand sommige dagen helemaal niet enof niet fatsoenlijk naar mijn werk ik zal maar niet doorgaan met deze schandverhaal een gewaarschuwd mens telt voor twee

Beste Yavuz, Bedankt voor het schrijven van deze review en ik vind het vervelend om te lezen dat u nog niet tevreden bent over uw bedrijfswagen. Ik heb met mijn collega's van de serviceafhandeling gesproken en die geven aan dat zij u op alle mogelijke manieren hebben geholpen en dat er inmiddels een afspraak is gemaakt om de bus zoals afgesproken gerepareerd wordt. Uiteraard blijven bedrijfswagens gebruikersvoorwerken en kunnen wij niet in een glazen bol kijken met betrekking tot problemen die zich kunnen voordoen, echter zorgen wij er ten alle tijden voor dat uw problemen welke u gemeld heeft binnen de aflevergarantie worden opgelost. Ik hoop dat u na het oplossen van de gemelde klachten de review wilt aanpassen, en wens u verder vele veilige kilometers toe in uw bedrijfswagen. Met vriendelijke groet, Ronald - afdeling service

Goed geregeld!

Bus werd binnen 3 dagen afgeleverd! Rij er alweer een tijdje met veel plezier mee!

auto doet wat hij moet doen

auto doet wat hij moet doen dus blijf er voorlopig in doorrijden.