Goede service en aftersales

De auto kon inderdaad binnen 24 uur geleverd (dit had ik niet verwacht na mijn aanvraag). Bij aflevering was er een probleem met de accu dit is gelijk opgelost door Thomas. Ik kan iedereen een auto hier aanraden.

Zaterdag auto gekocht en maandag geleverd

Helemaal perfect en correct geregeld. Zaterdag auto gekocht en maandag geleverd. Thomas echt heel erg bedankt!

Top geregeld

Super vriendelijk en goed geholpen!

perfecte service

binnen een week is mijn auto geleverd. top service vriendelijk geholpen goed op te hoogte gehouden.

Duidelijk en groot aanbod

Via de chat op de site in gesprek gekomen met Bastiaan. Samen een mooie vito uitgekozen en 2 dagen later gratis geleverd.

Goed en snel geholpen

Alles was snel geregeld met Bastiaan. Het contact verliep erg soepel en ik had dezelfde week mijn bus nog!

Duidelijk

Ik ben zeer tevreden over de manier van handelen, vriendelijk,duidelijk en snel

Correcte service

Vriendelijke en nette begeleiding door Marc bij de aanschaf van onze 1ste bedrijfsbus. Alles was snel geregeld.

Prima bedrijf, met mooi groot terrein en groot aanbod

Vanuit Breda 3 uur in de auto gezeten om een Crafter te bekijken, maar het was het waard! Vriendelijk en correct geholpen door Marc. Bedankt voor de service.

Prima bedrijf on zaken mee te doen .en het brengen van het betreffende voertuig is echt prettig.

Prima geregel allemaal

Zeer tevreden over hwt contact en levering. Zeer goede ervaring opgedaan met Thomas.

Super snelle service!

Het is de tweede bedrijfsauto die wij via Greven Auto's / Finalease hebben geregeld, en voor de tweede maal is alles weer vlekkenloos en bijzonder snel verlopen.

Professioneel en snel

De auto die ik graag wilde kon ik snel kopen en mijn oude auto kon ik inruilen zonder veel gezeur. Dat is voor mij een pre!

Finalease is Top!

Voor de 3e keer een bus gekocht. Zoals altijd goede service snelle levering.

Goed en snel geholpen.

Goed geholpen door Bastiaan. Koop me volgende auto hier zeker weer.

Snelle beoordeling en behandeling via Thomas

Snelle beoordeling en behandeling via Thomas. Je merkt dat kennis van zaken aanwezig is. De volgende auto ga ik zeker hier kopen.

Snelle afhandeling goed contact aardige mensen en super mooie auto

Snel met goede service

Dit is mijn tweede bedrijfsauto, die ik kocht bij greve. Net als de eerste keer, goed een vriendelijk geholpen. De snelle service is geweldig, geen lang verhaal.

Snel geregeld en klantvriendelijk

Snel geregeld en klantvriendelijk. Goed geholpen door Thomas.

Het is al twee keer dat gebruik maakt van finalease. Ik denk dat Dat al genoeg zegt over het bedrijf en afwikkeling van de zaken. Ze denken met je mee en geven goed advies.

Super service!

Netjes en snel geholpen denken goed mee!

Ervaring is goed met dit bedrijf zijn niet de moeilijkste alleen af en toe beter luisteren naar de klant ( verbeter puntje )

Helemaal top goede service snel geregeld !!

Helemaal top goede service snel geregeld !!

Alles op dezelfde dag geregeld

Vanochtend een Vito bekeken en gekocht bij Thomas. Dezelfde dag kon ik de auto nog meenemen. Prima en snelle service.

Goed geholpen

Thomas heeft ons uitstekend geholpen aan onze 2de bus bij greven het is een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen gewoon uitsteken