Super service

Zeer vriendelijk en snel geholpen. Ondanks dat ik een startende ondernemer ben waren er veel mogelijkheden en kon ik een volledige financiering krijgen!

Ze doen wat ze zeggen,helemaal goud.

Goeie makkelijke en snelle afhandeling,mooie bus,behulpzaam personeel,dit bedrijf is een aanrader voor iedereen.

Goede service + snelle afhandeling

Goede service + snelle afhandeling

Top service , snel en adequaat !!

Zondag aanvraag gedaan , dinsdag middag geleverd! Vrij wel nieuwe Mercedes vito extra lang , Thomas super geregeld ! Zal dit door vertellen aan mede ondernemers !!

Top service!

Super geholpen en duidelijke communicatie! Bus is netjes afgeleverd op het afgesproken tijdstip.

Snel en klantvriendelijk

Ik heb een zeer goede ervaring ben snel geholpen en ik kan deze samenwerking iedereen aanbevelen !!

Goede service en vriendelijk personeel

Super tevreden met de auto. Flexibel personeel en een vriendelijke service. En het gratis laten afleveren van de auto is echt een uitkomst!

Van begin tot eind een feestje. De communicatie met Thomas verliep snel en soepel ook in de avonduren en heel blij met de geleverde Transporter.

Helaas ging het mis met de aanschaf van de tweede bus

Omdat de eerste ervaring goed was verlopen. Heb ik een tweede bus aangeschaft. Helaas bleekt er een optie niet bij de bus te zitten, wat wel aangegeven stond. Na overleg met een van de medewerker, moest ik na gaan wat het gaat kosten om het als nog erop te laten zetten. Na dat ik had uitgezocht kwamen ze met een voorstel om korting op de volgende aankoop te realiseren. Uuh ik heb net een bus gekocht. En het betreft op deze bus. Na vele telefoontjes en mails is er geen oplossing uitgekomen. Jammer dat ze een klacht, niet op de juiste manier behandelen. Ik hoop dat ze in het vervolg beter reageren naar de klant ook al is het negatief.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Heb in mijn contact met Bas op een prettige en leuke manier zaken gedaan en ook op een proffesionele manier , kan alleen maar zeggen 👍👍👍

Fijne en goede service

Goede en duidelijke website. Afleverservice help heel veel

Goede service prima geregeld

Bij Finalease de lease aangegaan voor een VW Caddy . helaas na 1 dag problemen meet de egr klep. gemeld en 100% goed opgelost. Caddy weer opgehaald voor reperatie en 2 dagen later weer netjes terug gebracht. Ondanks de afstand naar Limburg perfect geholpen. zeker aan te raden .

Snel leverbaar en prima service, ook als er problemen zijn.

Bestelbus van 1,5 jaar oud gekocht (met inruil) voor een uitstekende prijs. Snel bezorgt op locatie. Echter snel problemen met de motor, storing met een paar verstuivers. Dit allemaal binnen de garantie prima afgehandeld. Een vervangbus was bespreekbaar en omwisseling wederom op locatie. Na een email met de mededeling dat de bestelbus weer klaar was werd de volgende dag weer de bus op locatie omgeruild. Uitgaande dat de reparatie goed is verholpen(nu 1 dag weer in bezit) is mijn conclusie: communicatie kan iets duidelijker(wellicht door het snel handelen mijn kant) maar verder een goed bedrijf, komt de afspraken na en ben zeer tevreden. Thomas bedankt.

Snelle levering en goede bus.

Vorige week een bus gekocht obv financiallease bij Bastiaan. Erg goed en snel geholpen! Bus ziet er netjes uit en rijd uitstekend.

Service is helemaal top!

De manier waarop ik ben geholpen en geadviseerd is helemaal top! Binnen 2 dagen een nieuwe auto. Perfect! Ik kan iedereen Finalease aanbevelen.

Makkelijk en snel geregeld. Er was een klein mankement bij aflevering kon ik gelukkig laten oplossen bij mijn eigen garage.

Nette auto's

Goed geholpen door Thomas

Goede service en vriendelijk personeel

Goede omgang met de klant en deskundig advies. Zeker een aanbeveling om hier een bedrijfswagen aan te schaffen.

Snel en adviserend

Vandaag is onze nieuwe bedrijfswagen geleverd, keurig op locatie en het afgesproken tijdstip. De wagen ziet er keurig uit zoals geadverteerd. Bij mijn aanvraag waren er twijfels over welk voertuig het best zou passen, hierbij een vakkundig advies gekregen. Wellicht tot ziens en veel succes met de zaken.

goede service

Ik ben goed en snel geholpen. Blij met de snelle levering van mijn nieuwe auto!

Goede service alles is netjes verlopen

Goede ervaring ,alles is netjes en goed verlopen en ben zeer tevreden over de nieuwe bus !!

klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Super service

Bedantk voor de goede service. De auto kosteloos laten bezorgen alleen na 1 week problemen met de versnellingsbak. Dit is meteen opgelost en kon gebruik maken van een leenbus.

goed en snel

Goed en snelle service ik blijf hier zaken doen

Over Finalease

Filter op Taal