Heb in mijn contact met Bas op een prettige en leuke manier zaken gedaan en ook op een proffesionele manier , kan alleen maar zeggen 👍👍👍

Fijne en goede service

Goede en duidelijke website. Afleverservice help heel veel

Goede service prima geregeld

Bij Finalease de lease aangegaan voor een VW Caddy . helaas na 1 dag problemen meet de egr klep. gemeld en 100% goed opgelost. Caddy weer opgehaald voor reperatie en 2 dagen later weer netjes terug gebracht. Ondanks de afstand naar Limburg perfect geholpen. zeker aan te raden .

Snel leverbaar en prima service, ook als er problemen zijn.

Bestelbus van 1,5 jaar oud gekocht (met inruil) voor een uitstekende prijs. Snel bezorgt op locatie. Echter snel problemen met de motor, storing met een paar verstuivers. Dit allemaal binnen de garantie prima afgehandeld. Een vervangbus was bespreekbaar en omwisseling wederom op locatie. Na een email met de mededeling dat de bestelbus weer klaar was werd de volgende dag weer de bus op locatie omgeruild. Uitgaande dat de reparatie goed is verholpen(nu 1 dag weer in bezit) is mijn conclusie: communicatie kan iets duidelijker(wellicht door het snel handelen mijn kant) maar verder een goed bedrijf, komt de afspraken na en ben zeer tevreden. Thomas bedankt.

Snelle levering en goede bus.

Vorige week een bus gekocht obv financiallease bij Bastiaan. Erg goed en snel geholpen! Bus ziet er netjes uit en rijd uitstekend.

Service is helemaal top!

De manier waarop ik ben geholpen en geadviseerd is helemaal top! Binnen 2 dagen een nieuwe auto. Perfect! Ik kan iedereen Finalease aanbevelen.

Makkelijk en snel geregeld. Er was een klein mankement bij aflevering kon ik gelukkig laten oplossen bij mijn eigen garage.

Nette auto's

Goed geholpen door Thomas

Goede service en vriendelijk personeel

Goede omgang met de klant en deskundig advies. Zeker een aanbeveling om hier een bedrijfswagen aan te schaffen.

Snel en adviserend

Vandaag is onze nieuwe bedrijfswagen geleverd, keurig op locatie en het afgesproken tijdstip. De wagen ziet er keurig uit zoals geadverteerd. Bij mijn aanvraag waren er twijfels over welk voertuig het best zou passen, hierbij een vakkundig advies gekregen. Wellicht tot ziens en veel succes met de zaken.

goede service

Ik ben goed en snel geholpen. Blij met de snelle levering van mijn nieuwe auto!

Goede service alles is netjes verlopen

Goede ervaring ,alles is netjes en goed verlopen en ben zeer tevreden over de nieuwe bus !!

klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Super service

Bedantk voor de goede service. De auto kosteloos laten bezorgen alleen na 1 week problemen met de versnellingsbak. Dit is meteen opgelost en kon gebruik maken van een leenbus.

goed en snel

Goed en snelle service ik blijf hier zaken doen

Vriendelijk

Goed geholpen en vriendelijk

Goede service, vriendelijk personeel.

Alles is heel erg goed aan ons uitgelegd en hebben ze alle stappen rustig met ons door genomen. Verder heeft Bas duidelijk de verschillende mogelijkheden binnen Financial lease met ons besproken, zodat wij uiteindelijk een goede keuze konden maken.

Top service en kennis van zaken.

Snel geregeld en mijn beide auto's dag later geleverd!

Goede service, goed behandeld

Behulpzaam en vriendelijk personeel, ze willen graag wat extra's voor je doen en denken graag met je mee.

Goede, duidelijke en snelle service

Alles was goed en professioneel geregeld!!

Goede service en duidelijke communicatie.

Ik ben een schilderbedrijfje begonnen en daar had ik een bus voor nodig. Door de prettige en duidelijke samenwerking, kwam ik snel bij een bedrijfsbus.

Perfect gegereld

Best en perfect geregeld

perfect

inmiddels mijn derde auto bij Thomas gekocht hij denk goed met je mee en de bussen rijden super

Goede service en vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk en snel geholpen. Ondanks dat ik een startende ondernemer ben waren er veel mogelijkheden, waarbij ze je goed en duidelijk helpen.

Over Finalease

Filter op Taal