Netjes geholpen door bastiaan

Nette afhandeling en goede service Auto wordt netjes thuis afgeleverd en je wordt goed door Bastiaan geholpen op de app en via tel. 👍

Topservice

Had dringend een bus nodig. Door topservice zelfde dag een mooie bus kunnen ophalen. Thomas bedankt!

Snel en goede service

Bus had een kapotte verstuiver.. Is netjes opgehaald Kreeg een ruilauto en na reparatie weer netjes voor de deur afgeleverd...... Alles in de garantie. Top geregeld Grt marco nien MARNI-FLOORS

Snelle en vriendelijke service

Zeer vriendelijk en snelle service. Ondanks dat ik een startende ondernemer ben waren er veel mogelijkheden.

Na een tegenvaller, zeer goede oplossing geboden!

Na een tegenvallende inruil heb ik contact gezocht en is me in goed overleg een heel mooi nieuwer exemplaar geleverd. Erg blij dat we eruit zijn gekomen en ben nu een enorm tevreden klant

Netjes en duidelijk

Nette ontvangst, duidelijke uitleg, auto zoals omschreven, marktconforme inruilwaarde, goede ( ondanks redelijk snel opgeloste kleine technische hapering ) aflevering

Top service

Super snelle levering nog geen 24 uur later stond mijn nieuwe auto voor de deur! 1 woord: TOP!

Prima en snel geregeld

Heel goede ervaring met Finalease . Alles klaar en duidelijk

Snelle en goede gerichte service

Ik ben door de heer Bastiaan Kroep geweldig geholpen. Na het vertellen van mijn wensen heeft hij op een goede en gerichte wijze, precies die auto geleverd die ik nodig had. Enorm bedankt!

Alles volgens afspraak.

Alles makkelijk online geregeld. Bus netjes op tijd geleverd. Erg fijn communiceren via whattsapp en bellen, ook in de avond word de tijd genomen.

Mooie auto’s en snel

Vanochtend aangevraagd en in de middag de auto opgehaald. Auto staat erbij zoals op de foto. Bedankt voor de snelle service Thomas.

Snelle en nette service

Wij werden nadat wij een keuze hadden gemaakt op de website van finalease binnen een half uur terug gebeld. Zaken werden zeer snel en keurig geregeld en ook het contact was prettig. De bereikbaarheid is goed, je vragen worden netjes en snel beantwoord en ook het meedenken konden wij zeer waarderen! Vandaag is onze auto afgeleverd. Hij ziet er perfect uit. Vanaf het moment van uitkiezen welke auto we graag wilde hebben tot het moment van afleveren hebben maar twee dagen gezeten. Thomas, dank je wel voor je fijne en snelle service!

Aanrader

Vandaag mijn bus na 3 jaar ingeruild bij Finalease voor een andere. Ik wist niet dat het mogelijk was om tijdens mijn huidige contract de auto in te ruilen voor een andere. Goed en snel geholpen door Thomas.

alles was zeer snel geregeld

alles ging makkelijk via de telefoon. bus fijn bij ons thuis afgeleverd. finalease is een aanrader. bas Becherer bedankt voor de goed service.

Erg blij met de snelle service

Finalease heeft me van begin tot eind goed geholpen en de auto stond snel bij mij op de stoep.

Goede service en vriendelijk personeel

Snel geregeld, en de bestelbussen zien er spic en span uit.

Goed snel gehandeld

Alles goed uitgezocht verteld en afspraken nagekomen

uitstekend

Goede klantenservice ook bereikbaar in het weekend en s'avonds. goed advies niks op aan te merken en zeer flexibel

Betrouwbaar en komen afspraken na! Absolute aanrader

Mooi bedrijf

Duidelijk en snel geregeld. Mooi groot bedrijf met nette auto's.

Ben erg goed geholpen door Thomas. Hij luistert naar de wens en zet alles op alles om het voorelkaar te krijgen. Superservice.

Perfecte bedrijf

Super snelle en professionele hulp

Ben zeer tevreden over hoe het allemaal is verlopen en hoe snel de auto bij mij kan zijn. Echt een aanrader voor alle andere ondernemers!

Ik mailde vanmorgen en kreeg gelijk antwoord.Overlegd deal gemaakt en vanmiddag was alles klaar.Morgen wordt de auto geleverd. Hierbij wil ik de Heer Bastiaan Kroep bedanken.Zeer snel en duidelijk afgerond.

Groot aanbod

Goed en snel geholpen. Groot aanbod en altijd snel reactie.