Goed.

geweldig

ik ben super blij dat jullie bureau prive klanten helpt.ik heb mijn geld terug,en dat was mij anders niet gelukt.dank jullie wel.

Goeie ervaring

ik kreeg snel resultaat voor het oplossen van mijn probleem ,ik ben dus goed geholpen.

Heldere klantgerichte ontzorging

Ik ben erg blij met de dienstverlening. Van intake en advies, naar contact en oplossingsgericht handelen met de schuldenaar, tot opvolging en communicatie.

Helder advies en duidelijke communicatie mbt verwachtingspatroon

Ik heb Rechtnet ervaren als een fijne partner bij lastige zaken. Onze kwestie deed een beroep op ons geduld. Hierbij heeft Rechtnet een goede balans gevonden tussen ons recht en de mogelijkheden van de andere partij. Hierbij heeft Rechtnet de zaak niet uit het oog verloren, waren ze volhardend en hebben ze ons overtuigd van een goede afloop.

Goede advocaat

Wij zijn erg goed geholpen en een heel prettige samenwerking. Goed advocaten kantoor!

Super-dienst

Uitstekende service. De schuld werd in minder dan een week teruggevorderd en aan mij betaald. Helemaal aan te bevelen.

Slechte communicatie en bereikbaarheid

Zaak aangeboden via site van rechtNet en daarop werd snel gereageerd door Dhr. vink zelf. Maar vervolgens was communicatie met Dhr. Vink slecht: vervolgens geen telefonisch overleg meer mogelijk met hem , alles per mail, vragen werden niet beantwoord door hem, ook terugbel verzoeken niet. Zaak werd afgerond via email. .

ben goed geholpen zeer tevreden

ze hebben mij goed geadviseerd en ben naar alle tevredenheid geholpen.

Zeer goed geholpen!

Ik ben zeer goed geholpen door Rechtnet, met een goed luisterend oor, hebben ze mijn zaak zeer goed behartigd! Ik raad ze absoluut aan.

Slecht: geen communicatie, slordig werken

Ik raad RechtNet Advocaten NIET aan. In het begin had ik contact met dhr Vink. Na goede uitleg en mogelijkheden besloot ik om met ze in zee te gaan. Ik had goed contact met dhr Vink. Na het betalen van de factuur aan hun viel het mij op dat er opeens wienig tot geen contact meer was. Na meerdere malen geprobeerd telefonisch contact te krijgen met dhr Vink kwam ik erachter dat hij mij niet zal bijstaan tijdens de rechtszaak maar een andere advocaat. Dit zonder dat ik hiervan op de hoogte was gesteld. Ik had dus die nieuwe advocaat, dhr van Rossem, verzocht om telefonisch contact met mij op te nemen, want ik had dringende vragen. Hij was nooit aanwezig. Ik liet telkens terugbelverzoeken achter maar hij belde maar niet. Na weer naar hun te bellen en hij natuurlijk er weer niet was liet ik weer een terugbelverzoek achter. Hij reageerde op een mail die ik dagen geleden naar hem had gestuurd met de mededeling dat hij mij op de dag de dagvaarding zal zien en ik hem dan mij vragen kon stellen. Ik herinnerde hem dat ik hem verzocht had om TELEFONISCH contact mij op te nemen en om dit alsnog te doen. Het bleef stil aan de overkant.. Het ging namelijk om nieuwe bewijzen die de naar de rechtbank moesten. Ik was het proberen beu en besloot diezelfde dag een andere advocaat te zoeken. Ik kreeg een goeie waar ik gelijk naartoe kon waarmee ik was goeie contact had. ls er iets was belde deze mij gelijk op of stuurde gelijk een mail. Toen mijn nieuwe advocaat aan dhr van Rossem om mijn dossier vroeg werd dhr boos. En wat ook erg slordig van hun is dat ze de tegenpartij hadden dagvaard zonder van tevoren een sommatiebrief te sturen, want anders wordt de persoon "rauw" gedaagvaard en de rechter kan de zaak dan afwijzen. Ik vind het opvallend raar dat ze dit niet hadden gedaan, want dit is iets dat alle advocaten weten dat ze dienen te doen! Ik ben blij dat de rechter dit door de vinger had gezien waardoor ik de "rauwe" dagvaarding toch had gewonnen.

Beste mevrouw Alberto, Uw teleurstelling betreurt mij. Ik heb naar eer en geweten gewerkt aan uw zaak. De door mij opgestelde dagvaarding was uitgebreid en voorzien van de nodige bewijsstukken. Uw vordering is kennelijk ook integraal toegewezen. Mijn verontschuldigingen voor het niet direct terugbellen. Het doet mij deugd dat uw zaak goed is afgelopen.

Doeltreffend en volgens afspraak

RechtNet heeft mijn vordering snel en volgens afspraak geïnd. Ook financieel werden de betalingen direct naar mijn rekening gestort. Ik ben zeer tevreden en ik kan RechtNet zeker aanraden.

Heel erg goed

Duidelijk verhaal. Goede service. En resultaat perfect.

2 ervaringen met uitstekende resultaten.

Opnieuw heb ik gebruik gemaakt van Rechtnetadvocaten en zij hebben mij uitstekend ter zijde gestaan met hulp en advies. Mijn advocaat was Mr. Wouter Meijs, die terzake kundig is en accuraat! Ik zal zeker opnieuw gebruik maken van zijn juridische hulp mocht dit nodig zijn.

Snel en uitstekend geholpen

Prettig contact gehad en hij heeft erg veel uit handen genomen.

Het zijn Toppers!!!!

Een geweldig team van secretaresses tot de advocaten. Eerlijk, accuraat....

Krijgt zaken voor elkaar.

Een op zich niet al te moeilijke case, waarbij wel sprake was van een onwillige betaler tot een uitermate bevredigend einde gebracht.

Onze belangen zijn professioneel en daadkrachtig behartigd met een positief resultaat.

Het contact met Rechtnet verliep prettig en soepel. Zij handelden snel, integer en professioneel en hielden ons goed op de hoogte van het verloop van de zaak. De positieve afloop hebben wij aan hen te danken.

Rectificatie

Graag plaats ik een rectificatie op mijn eerdere beoordeling , geplaatst op 26 september j.l. Ondertussen heeft er contact plaats gevonden tussen het kantoor en mij. Er bleek het één en ander fout te zijn gegaan in het e-mail verkeer. Inmiddels is de vordering opgepakt en loopt de zaak. Alles is dus alsnog naar volle tevredenheid opgepakt.

GEWELDIG

Reeds voor de tweede keer een moeilijke incasso door hun formidabel opgelost.

Rectificatie

Inmiddels is alles toch nog naar volle tevredenheid opgelost.

Binnen de kortste keren het gewenste resultaat bereikt.

We hadden een geschil met een grote verzekeraar welke naar onze mening te weinig wilde uitkeren. Door heldere uitleg wat ons te wachten stond of kon staan de beslissing genomen om toch tegen de "grote verzekeringsmaatschappij" te gaan "strijden" Met enkele mailtjes over en weer tot een bevredigend eindresultaat gekomen. Fijne communicatie, snelle afwikkeling. Bij een eventuele volgende keer weten we waar we moeten zijn.

Strategisch sterk, betrouwbaar, eerlijk en oprecht. Super kantoor!!!

Ik had een grote vordering, waarbij de tegenpartij op alle mogelijke manieren mij wilde laten geloven dat er van een kale kip niks te plukken viel. Mijn case had ik met enkele incasso advocaten besproken, waarbij de meeste hun imago als gladde jongens en zakkenvullers eer aan deden. Niet bij Rechtnet!! De advocaten van het Rechnet team beseffen dat het voor jou als klant helemaal niet vanzelfsprekend is en zelfs super spannend. Ze zijn strategisch slim, goed voorbereid, en houden ook jou als klant goed op de hoogte wat ze doen en waarom ze iets doen. Ze geven je de rust en vertrouwen om de dingen te doen die moeten gebeuren, zodat je niet uit paniek te vroeg instemt met een flut schikking. Ik vind het echt een super club en raadt ze iedereen aan.

Goede ervaringen met dit team. Top!

Tot nu toe elke zaak gewonnen. Dus dat zegt al genoeg denk ik.

keurig afgewerkt

mijn vakantiegeld was ingehouden bij mijn vorige werkgever door min uren buiten mijn schuld. rechtnet advocaten heeft dit keurig aangepakt waarbij ik keurig mijn gehele vakantiegeld alsnog kreeg en de kosten waren voor de tegenpartij. rechtnet toppers.