heel goede ervaringen .

Ik ben gewoon heel tevreden met de manier hoe u te werk gaat met mijn incasso opdrachten

goede resultaten

Weinig ingediend nog maar wel goede resultaten.

Zeker aanbevelen

Wij hebben goede ervaringen met rechtnet

Deze mensen begrijpen direct de problemen,en zorgen dat binnen enkele dagen de problemen worden opgelost.

geweldig

geven echt het idee er voor je te gaan. Mr Vink is een echte pitbull

Adequaat, professioneel, realistisch en vakkundig

Kortom een prima keuze voor juridische bijstand.

zijn zeer goed

Gelukkig niet vaak hoeven in te schakelen, maar toen het aan de orde was: TOP!

Top kantoor

Heel korte reactie tijd, veel ervaring...vriendelijk en professioneel

Wij zijn heel goed geholpen door Rechtnet Advocaten. Zeer bekwaam en met het juiste advies ons doel bereikt

Uitstekend!!

Mijn ervaring met de heer Polle Hertroijs, Was zeer deskundig,advies en het bijstaan maar ook zijn verdediging was zeer professioneel doelgericht. Ik voelde mij echt gesteund en iemand die alles op alles zette om voor mijn rechten op te komen. Top advocaat de Heer Hertroijs. Dan u wel nogmaals!

Zeer goede communicatie en snel

Zeer goede service.

Prompt antwoord op gevraagde bijstand

Ik ben het slachtoffer geworden van een vrij ongebruikelijke vorm van oplichting. Mij werden gouden bergen beloofd bij het gebruik maken van de bitcoin gekte. Er werd inderdaad winst gemaakt maar toen het bedrijf uit moest keren werd er in eerste instantie niet geantwoord en in tweede instantie gezegd dat het geld zou zijn uitbetaald. Het bedrijf staat ingeschreven bij de HKIAC (arbitrage) die door mij zal worden geraadpleegd. Zij zijn wellicht de mogelijkheid tot een vorm van uitbetaling.

Eenmalig telefonisch contact ,waarin ik bevestigd werd

prettig niet zo zakelijk

Top goed contact

Snel en goed contact

Betrouwbaar en vakkundig

Snel, correct en vriendelijk geholpen, met duidelijke uitleg over de stappen die RechtNet Advocaten ging ondernemen.

Goed advies en begeleiding

Goed advies duidelijke uitleg hoe de zaken er voor staan. Duidelijk plan van aanpak en een goed resultaat

Je hebt geld tegoed van iemand die niet wil betalen. Dan is het spannend om een bureau in te schakelen. Is het allemaal echt gratis of zit er toch een addertje onder het gras? Gaat het lukken of gaat het mij alleen nog maar meer geld kosten? Ik heb tijdens het proces met verschillende personen contact gehad en ben zeer tevreden. Ze zoeken echt de afstemming, stap voor stap. Uiteindelijk was er een rechtelijke procedure nodig en beslag om te incasseren maar de hele hoofdsom is ingevorderd en ik heb ook een groot deel van de proceskosten retour ontvangen (zoals vooraf ook was besproken). Dus al met al is hun actie professioneel en succesvol geweest. Ik ben zeer tevreden.

Zeer correct en snelle advisering

Gebeld met Rechtnet kantoor in Den Bosch over een incasso-rekening. In plaats van alleen maar telefonisch te adviseren, mocht ik direct de benodigde stukken indienen en werd er binnen een uur een duidelijk onderbouwd advies schriftelijk medegedeeld. Zeer correct en hulpvaardig deze advocate van kantoor Den Bosch. Prima ervaring.

Persoonlijk contact, snelle afhandeling. Je wordt meegenomen in elke stap. Kortom Top!

Verbluffend snel en effectief

Een klant in het buitenland, die op herhaaldelijke facturen van mijzelf niet reageerde, ging onverwijld tot betaling over na aanmaning daartoe door RechtNet advocaten.

Incassozaak zeer snel en goed geregeld.

Binnen 1 maand werd bij een weigerachtige tegenpartij het schadebedrag met de incassokosten geïncasseerd.

Snelle reactie, goede follow up en een uitstekend resultaat

Zodra ik aangaf, dat een klant van mij na diverse herinneringen en sommeringen maar niet betaalde, is Rechtnet er meteen mee aan de slag gegaan. Ze hielden me keurig op de hoogte en een paar weken later was het gewenste resultaat (namelijk betaling van de factuur) behaald.

Binnen een dag betaalde de wanbetaler alsnog

Ik schakelde RechtNet Advocaten in nadat ik (zzp'er) al zes maanden bezig was om een factuur betaald te krijgen. Ondanks eerdere toezeggingen van de opdrachtgever betaalde hij niet, ook niet na meerdere herinneringen. Op een maandagmiddag stuurde ik de benodigde papieren naar de incasso-advocaat van RechtNet en de volgende ochtend had ik de betaling binnen! En het mooiste: het kostte me niets extra's. Ik raad de incasso service van RechtNet Advocaten dan ook van harte aan, ook als je denkt dat je zaak 'te klein' is voor zo'n procedure.