Snel en vrindelijk reactie.

Onze klant hoef niet betalen factuur tegen contract. Recht Net Advocaten alles oplossen binnen 2 weeken . Dank u wel. Met vrindelijk groet Gregorflex.

Goed en snel geholpen

Makkelijk en duidelijk contact. Snelle afhandeling

klantgericht service

Advocatenkantoor die goede service verleent

Snelle en eerlijke reacties

Mijn ervaring tot nu met Rechtnet advocaten is zeer positief. Ze zijn correct doch vriendelijk en vooral menselijk. De reacties zijn veelal helder en daardoor duidelijk. Geen juridisch vocabulaire, maar begrijpelijke taal. Dat maakt mij rustig. Ik voel me begrepen en bovendien schept het vertrouwen in de mensen en de hulp die geboden wordt

Fijn geholpen en nog toppers Wouter meis

Gewoon een fijn gevoel en een gevoel dat ze mee denken en natuurlijk alles uit handen nemen wij kwamen beetje met spoed maar top geholpen en nog

Zeer goede service

Al jaren lopende zaak maar weten iedere keer weer een deel te incasseren

Deskundige en adequate hulp bij incasseren openstaande facturen.

Deskundige en adequate hulp bij incasseren lang openstaande facturen. Houden zich keurig aan gemaakte afspraken, je weet waar je aan toe bent.

Tot nu toe Top!

Sinds kort krijg ik mails van recht.nl. Goede adviezen en duidelijk. Zeker leerzaam en aanpak hoe verder en wie wat doet en hoe ver het staat met onze rechten.

Deskundig en persoonlijk goed advies!

We zijn snel en vakkundig en erg goed te woord gestaan en geholpen.

Deskundigheid komt altijd bovendrijven

Het inzichtelijke en de zakelijke deskundigheid is voor een ieder vaak doorslaggevend, zo ook voor ons

Die zijn uitstekend

Eerlijk professioneel en betrouwbaar.Wat ze zeggen komen ze ook na.

Snelle, deskundige dienstverlening.

Niet alleen snel en deskundig, maar ook vriendelijk en betrokken. Ik heb Cynthia Grondsma een aantal keren om advies en informatie gevraagd rond de opname van mijn moeder en een woonzorgcentrum/verpleeghuis. Dat heeft enorm geholpen.

Super goed ..

Ontzettend goed ... lieverd perfect werk ....

Duidelijkheid

Plezierige ervaring al is de uitslag niet plezierig. Kreeg duidelijkheid!!

Duidelijke communicatie en zeer snel en goed geholpen.

Na ellenlang over en weer in discussie met een niet betalende kant, hadden wij na inschakeling van Rechtnet, zeer spoedig onze betaling ontvangen.

Slagvaardig en verstand van zaken

Rechtnet heeft geholpen om te incasseren bij een lastige debiteuren. Tijdens ons overleg bleek steeds dat ze verstand van zaken hebben en daarin goed nuchtere keuzes kunnen maken.

Onze procedure loopt nog met alle mogelijke middelen om er een succes van te maken.

RechtNed is het bureau, dat ook in het buitenland acties kan ondernemen, hetgeen voor ons zeer waardevol is. Met name de andere wetgeving is een uitdaging, die zij goed oppakken.

Snel en goed resultaat

Na het aanmelden gaat men gelijk aan de gang en met een snel resultaat tot gevolg

geweldige ervaaring

geweldig hoe je geholpen word.communicatie 100 procent.

Behulpzaam. Professioneel

Belachelijk om hier een 10 te geven

Dit maakt de reviews wat onwerkelijk. Maar ik zou zo snel ook geen verbeterpunten kunnen noemen en ben al enkele jaren tevreden klant. Een lagere score toekennen zou dan ook niet eerlijk zijn. Bij deze nog maar een 10 er bij op dan...

Er word geluisterd en daarna word je naar de desbetreffende advocaten kantoor gestuurd.

Efficiƫnt, toe de point en duidelijke ondersteuning en advies.

Zaak inhoudelijk voorgelegd. Door hen opgepakt en in behandeling genomen. Duidelijke communicatie met in korte tijd het gewenste resultaat. Ben zeer tevreden over de geboden hulp en het gehele verloop.

Snelle reactie

Rechtnet is echt voor de snelle beantwoording van een juridische vraag.

Casimir Vink is een Super Goede Advocaat

Casimir Heeft verschillende zaken voor mij afgehandeld,ben zeer tevreden. Echt een aanrader.