Wat een geweldige service!

Medio mei 2016 (!) heeft Tim 4 gelijksluitende pensloten bij ons geplaatst. Wij waren toen (ook) erg tevreden. Zie ook onze eerdere review van 25-05-2016. Enkele van deze sloten werden de laatste tijd wat weigerachtig. Toen ik Tim hierover belde, reageerde hij verbaasd. Na 5 jaar was dat erg ongebruikelijk. Ik vroeg hem wat het zou kosten als hij 4 nieuwe sloten zou opsturen. Tim zei direct dat hij eerst wilde langskomen. Binnen een paar dagen was hij er, keurig vooraf even gebeld of het uitkwam. Alle 4 de sloten heeft Tim kosteloos vervangen. Na 5 jaar, geheel uit eigen initiatief! Wat een geweldige service biedt Tim toch! Als je een slotenmaker nodig hebt, uit ervaring bevelen wij Tim de Groot van harte aan. Tim, ontzettend bedankt en goede zaken gewenst.

Wat een servjce

Nadat ik belazerd was door een malafide slotenmaker, werd het probleem snel door Unlocked opgelost.jammer dat er zoveel oplichters zijn en de goede slotenmakers moeilijk zijn te vinden. Unlocked is zeker een goede. Hun telefoon nummer zal ik altijd bij de hand houden en indien nodig doorgeven aan anderen.

Vriendelijk, snel en kwalitatief zeer goede service.

Prima geholpen. Zelfs op zijn vrije dag was het geen probleem om ons te helpen.

Slecht

Wacht sinds februari op een offerte 3 keer gevraagd , krijg gewoon geen reactie terug!!!

Betrouwbaar, eerlijk, snel en oplossingsgericht

Vanaf het eerste moment verliep het contact met Tim erg prettig. Hij is een vakman en betrouwbaar. Tim kwam met actief oplossingen voor onze situatie en was flexibel qua planning. Wij vinden betrouwbaarheid bij een beveiligingsprofessional erg belangrijk en Tim straalt dit volledig uit. Verder zijn zijn prijzen no-nonsense je weet van te voren waar je aan toe bent, iets wat niet altijd helder is in de slotenmaker branche. Ik zou Tim zonder twijfel weer inschakelen wanneer het nodig is.

Altijd klaar om hulp te bieden!

Al een aantal keren onverwacht beroep moeten doen. Of het voor ramensloten was of mezelf buitengesloten! Altijd keurig en snel geholpen, tol service

Prima ervaring

Onze problemen waren snel opgelost dankzij de snelle en vakkundige hulp van Tim. Zeer klantvriendelijk, bedankt Tim.

Verademing

Wat een prima bedrijf. Snel accuraat fijn als persoon. Echt een snelle actie en perfecte service. Tim is Top.

Vakman, weet waar hij het over heeft, geeft goed advies en geeft waar voor je geld. Problemen zijn heel snel opgelost. Top Tim.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Vooral zo doorgaan. Top!

Wat een verademing om met Tim zaken te doen! Schakelt snel, communiceert zeer aangenaam/prettig en is uitermate klantvriendelijk. Leverde zelfs onderdelen "om niet" nadat bleek dat de situatie ter plaatse anders was dan verwacht!

• Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: geen

Hele aardige man, kennis van zaken en top service zonder nonsens! Zonder belachelijk hoge prijzen. Dank je wel Tim!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Wij hebben geen verbeterpunten want beter kan het niet.

Binnen paar dagen kon Tim al bij ons terecht. Mooie deal, 6 woningen en totaal 11 kerntrek beveiligingen. Snelle communicatie. Vriendelijke man.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: geen.

Tim Heeft bij mij een veiligheid bijzetslot geplaatst. Dit heeft hij perfect gedaan, en ik ben er erg blij mee. Tim is een vakman met heel veel ervaring, en werkt heel netjes, hij weet wat een klant wil, service, vakmanschap, goede prijs, eerlijkheid en vriendelijkheid. Ik zou hem zeker aanraden aan iedereen. Van mij krijgt hij een verdiende dikke 10 Bedankt Tim

• Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: geen

Tim is een vakman en ook nog eens heel vrolijk en opgeruimd.

• Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: geen

Ik geef nooit snel een 10, nu wel en dik verdient. Tim is enthousiast, dienstverlenend, servicegericht, denkt mee, stelt iemand gerust. We kennen Tim al van jaren geleden bij een inbraak in de box, ons toen ook geweldig geholpen. toen ons oude slot enorm begon te haperen hoefde ik dan ook niet lang na te denken om bij Tim advies in te winnen, we hadden in het verleden een goede ervaring met hem. Tim komt afspraken na, is deskundig. is altijd bereikbaar. niets is hem teveel moeite. Tim is niet voor niets al jaren het eerste aanspreekpunt vanuit onze woningbouwvereniging als het gaat om sloten, beveiliging etc. dat zegt ook wel iets.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: ik zou echt niet weten wat. Gewoon vooral zo doorgaan.

Hij was snel, vriendelijk, vakkundig en netjes en leefde mee met mijn situatie. Huis tiptop beveiligd en alles weer opgeruimd. Dik tevreden!

• Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Geen

Tim kwam keurig op tijd ondanks het drama op de weg met één van de twee tunnels dicht. De loopwielen van m'n schuifpui moesten worden vervangen. Naast het feit dat het zeer gezellig was, is het altijd fijn om een vakman aan het werk te zien. Hij heeft mij als kantoorjongen klip-en-klaar uit kunnen leggen wat er werd gedaan. Gaf me tips voor de toekomst waarbij hij laat zien echt met je mee te denken. Het werk is vlot en correct uitgevoerd. Als ik bovenstaande teruglees, lijkt het allemaal overdreven positief, maar dat was het ook gewoon!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Geen enkele!

Recentelijk heeft Tim de Groot van Unlocked BV. bij ons een aantal pensloten geplaatst. De snelle responstijd verraste ons, binnen enkele dagen was het gerealiseerd. Maar ook het keurig op tijd zijn, zijn vakmanschap, het meedenken én tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden ons keurig op de hoogte houden van de voortgang kwam zeer plezierig over. Daarnaast gaf Tim uit eigen initiatief diverse praktische tips. Tot slot werd alles keurig opgeruimd en liepen we de uitgevoerde werkzaamheden gezamenlijk nog even door. Als je iemand in de arm neemt voor werkzaamheden, dien je altijd maar af te wachten wie er komt en hoe het uiteindelijk uitgevoerd wordt. Tim heeft alle twijfel weggenomen. Wat trouwens ook heel fijn is dat de betaling plaatsvindt via Tim zijn mobiele pinapparaat. Heel praktisch, géén contant geld ophalen en alles is meteen afgehandeld, helemaal top! Met veel plezier kan ik informeren dat onze beoordeling een verdiende dikke tien is! Indien nodig zullen wij Tim een volgende keer weer inschakelen. Mocht u (onder andere) een slotenmaker nodig hebben, Tim zijn nummer is 06-50641665. Wij wensen hem goede zaken!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Eigenlijk géén!

Hi Peter, enorm bedankt voor jullie reactie. Nog bedankt voor de 2 flesjes overheerlijke witte wijn !!!

Na het opvragen van een offerte via internet 's avonds, werd ik de volgende ochtend gelijk gebeld. Mijn vragen zijn telefonisch keurig beantwoord en een dag later heb ik een afspraak gemaakt voor de volgende week. Daarnaast heb ik nog om 3 extra sleutels gevraagd en dat kon hij ook nog gelijk regelen. Tim kwam een kwartier te vroeg en binnen twee uur is mijn voordeur voorzien van een driepuntsluiting en zijn de gaten van de oude sloten keurig weggewerkt met 2-componenten plamuur. De prijs was keurig en ik kon betalen per pin. Vanwege de keurige behandeling heb ik het houtzaagsel zelf opgeruimd, maar dat was Tim eigenlijk zelf nog van plan. 's Middags kreeg ik de officiële factuur toegezonden. Als ik de deur heb geschuurd, komt Tim nogmaals langs om alles strak af te plamuren.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Het enige dat mij opviel is dat de handgreep van de sleutels afwijken van de plaatjes die ik per e-mail heb ontvangen. Dit zou beter op zijn website moeten worden aangegeven. Voor de rest ben ik heel tevreden en onthou ik zijn nummer voor een volgende keer.

Onderscheidden zich in zowel kwaliteit, als in prijs van andere aanbieders. De installateurs hebben alles netjes uitgevoerd en opgeruimd.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Er was ingebroken en heb daarom mijn sloten laten vervangen. Nu voel ik me weer veilig thuis.

• Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Geen

Goed & snel ter plekke.

• Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: -

Mijn man en ik zijn niet zo snel meer en zijn in alle haast in de trein onze sleutels verloren. Wachten tot de NS ze terug brengt was natuurlijk geen optie, dus hebben we een slotenmaker gebeld. Deze was snel ter plekke en aller vriendelijkst.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Die hebben we niet, ga zo door!

Beleefd, vriendelijk, ruimde de boel netjes op. Keurig opgelost en het keurig gewerkt.

• Afspraken nakomen
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Geen.

Meteen in contact gebracht met een vakman. Een foto gemaakt van het oude slot waarop prijs werd genoemd en op heel korte termijn een reparatieafspraak.