excl. BTW

Het vermelden van prijzen zonder btw is een vorm van oneerlijke reclame en bedrieglijke verkoopspraktijk. Soms vind je pas na de selectie de vermelding "excl. BTW". Moet de btw dan niet betaald worden? Blijkbaar is deze verwerpelijke werkwijze alleen in Nederland gangbaar.

Hartelijk dank voor uw bericht en bedankt voor de feedback. Op onze website kunt u de occasions met een inclusief btw prijs vinden en de bedrijfswagens met een exclusief btw prijs. Helaas zien we dat adverteerders hier soms nog fouten in maken en dat dit dan verkeerd vermeld staat. De controle op het adverteren exclusief BTW en exclusief BPM voeren wij dagelijks en vragen adverteerders de wettelijke regels na te leven. Uiteindelijk zijn de adverteerders verantwoordelijk voor eerlijke en transparante advertenties. AutoScout24 is bezig om alle advertenties op onze website langs te lopen zodat hier één lijn in getrokken zal worden. Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Goed duidelijk en goed en veel aan bod an autos

Echt aan rader aoto trader .nlecht topbeoordeling 5sterren van mijn

Goed om te horen! bedankt voor uw beoordeling.

zijn is goed

Gr van A.Sankhon

Bedankt voor je Positieve review!

overzichtelijk

overzichtelijk en duidelijk

Enorm bedankt voor de positieve review!

verkochte auto.s

valt mij op als je reageerd op een auto dat de verkoper zegt is al lang verkocht maar nog steeds op de site staat bijv de opel agila bij master in heerhugowaard jaap

Geachte heer, Bedankt voor uw review en helaas om dit te horen dat u heeft gereageerd om een verkocht voertuig. Wij halen zelf geen advertenties van autobedrijven offline, dit is altijd aan het bedrijf om dit te verwijderen. Wij zullen dit hier oppakken, bedankt.

Gemakkelijk en overzichtelijk.

Wat ik een beetje mis is de specificaties van de auto's die in het verleden wel op de pagina te vinden waren.

yes

super ,you can see cars very nice and good

Thank you very much Alexandru!

Ik heb mijn auto laten repareren. Het ging hier om een aantal beschadigingen rondom de auto. Ik kan niet anders zeggen dan dat de schades netjes zijn hersteld. De auto ziet er weer puik uit. Prima!!

Goed, maar

De site werkt prima en zou normaal 4 of 5 sterren krijgen. De reden dat ik er toch maar 2 geef is om 1 reden, namelijk: In het overzicht staan auto's met prijzen inclusief en exclusief btw. Dit is mega irritant, denk je een mooie auto te hebben gevonden kan je er nog 21% bij optellen. Op deze wijze kan je geen goede overzichten maken omdat je dan financiële appels en peren met elkaar vergelijkt.

Overzichtelijk en ruim aanbod

Enige minpunt is dat de app niet in het buitenland werkt. De website doet dat wel overigens. All werkt deze niet zo soepel.

als ik een advertentie plaats is deze niet terug te vinden

als ik een advertentie plaats is deze niet terug te vinden

Vervelend om dit te horen en wij helpen u hier graag bij. Kunnen wij hierover met u in contact komen zodat wij dit samen met u kunnen bekijken? Wij zijn bereikbaar op 088 7300100

Goede ervaring

super geregeld

snel een mooie auto gevonden

Goed om dit te horen en bedankt voor het laten weten!

Nog altijd een goeie Site om je auto voor morgen te vinden

Sinds jaren keek ik op de Auto Trader site. Voor een aantal jaren niet. Nu wel ineens weer omdat ik een Honda Accord zoek. En de site heeft niets aan kwaliteit verloren. Bepaalde info mis ik wel, zoals motor specificaties o.a. directe link naar kenteken gegevens via RDW wat ik ernaast nog moet schakelen.

Hartelijk dank voor de geplaatste review. Fijn om dit te horen en wij zullen daarnaast ook uw feedback hier meenemen

Mijn mening!

Ik vind het een Prima site en gemakkelijk in de omgang!!! HG arie...

Bedankt voor het compliment! Kunnen wij enorm waarderen

Snel

Snelle website met goede zoek mogelijkheden

Bedank Wim, fijn om dit te horen!

Altijd leuk en makkelijk zoeken een de auto

Ik vind het gaat om een correcte bedrijf met grote aanbod.

Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling!

Dario

Graag contact opnemen

Wij horen graag hoe wij u kunnen helpen. Wij zijn bereikbaar op 088 7300100

Kan nog beter.

Goed maar de site is een beetje onrustig en ik kijk ook graag even onder de motorkap van de desbetreffende auto.

Prima service, eerlijk advies. Afspraken werden nagekomen. Problemen werden zonder discussie opgelost. Kortom: Vermeer Automotive in Geldermalsen is een aanrader!!

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende pagina rondom het autobedrijf. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Droevig

Omdat het jammer is dat ze de auto,s en de contact met de verkopers teveel gunnen en niet inspelen op de duizenden meer kopers, die als ze via auto trader niet meer dan auto zoeken en zoeken en zoeken niet makkelijker maakt maar, nogmaals, inspeelt op de voordelen van de verkopers.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en wij begrijpen helaas niet wat u precies bedoelt. Is het mogelijk dat wij hierover met u in contact komen? Wij zijn bereikbaar op 088 7300100 en kijken graag even met u mee.

Lekker makkelijk zoeken.

Het is leuk op deze site te zoeken naar de juiste auto

Geweldig om dit te horen en bedankt!

Goede garantie, prima service en klantgericht .

Ik ben al jaren klant bij dit bedrijf al woon ik niet in de buurt. Heb er twee leer een occasion gekocht. Beide prima auto's en voor een heel redelijke prijs. Heb gemerkt dat hun garantie ook èchte garantie is. Henk Aarden is een eerste klas monteur die zijn zaakjes kent en met de klant en zijn portemonnee meedenkt. Ouderwets goed dus!

goede kwaliteit

nog geen definitieve aankoop gedaan

helder overzichtelijk, groot aanbod

heel makkelijk in gebruik

Bedankt voor de beoordeling en heel fijn om dit te horen!

Fred Roeskestraat 97F

1076 EC Amsterdam

088-730 01 00

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.