Uitstekend werk verricht.

Tweede airco wederom tot volle tevredenheid door Toonen laten installeren. Monteur Theo leverde opnieuw klasse-werk op. Heeft meegedacht en enkele ter zake doende oplossingen aangedragen.

• Medewerkers ?

Prima service en komen alle afspraken na.

Vanaf het eerste moment prima contact. Snelle reactie op vragen en alles volgende afspraak verlopen. De monteurs waren zeer netjes en dachten tijdens de installatie van de warmtepomp mee om tot de beste oplossingen te komen.

Alles goed voor elkaar

Duidelijk advies, goede afspraken

• Medewerkers ?

Snelle goede service door personeel met veel kennis van zaken

Top services

Gewoon goed en degelijk.

Uitvoering conform offerte. Wees zuinig op uw medewerkers, ze zijn deskundig en werken oplossingsgericht op een manier die je niet vaak meer tegenkomt.

fantastische dienstverlening

Bij het defect gaan een bestaande cv ketel kon Toonen dezelfde dag snel een offerte, een ketel en de installatie aanbieden en uitvoeren. Ondanks de Corona tijd was dit mogelijk, een zeer goede prestatie!.

• Medewerkers ?

Wij Werden tijdig geïnformeerd mbt de installatie datum, Monteurs waren Keurig op tijd aanwezig, hebben netjes, schoon en prima werk afgeleverd. In overleg zijn er wat aanpassingen gedaan. Communicatie mbt de aanpassingen verliep goed. Zijn collegiaal en goed op elkaar ingespeeld. Hebben netjes alles opgeruimd en zelfs gestofzuigd. Pin transactie verliep vlekkeloos.

prima service

Personeel was erg vriendelijke, betrok ons bij de installatie waar nodig. Afwerking naderhand was goed. Al met al aanbevelingswaardig.

• Medewerkers ?

Vakkundige, prettige mensen om mee te werken. Wij zijn zeer tevreden.

Na een ietwat trage start kwam Firma Toonen BV uit Wijchen uiteindelijk - zoals ook gevraagd - fysiek bij ons langs om persoonlijk alle noodzakelijke details op te nemen m.b.t. installatie van uitgebreide airconditioning-faciliteit in ons woon-werk huis: gehele bovenverdieping + extra unit voor de grootste slaapkamer, direct na aanleg (enkele weken later) gevolgd door plaatsing van nóg een unit voor de woon-/werkkamer en benedenverdieping. Dit "oriëntatiebezoek" verliep zeer plezierig/uitgebreid, en was voor ons erg belangrijk/zeer de moeite waard; er is goed opgenomen + geadviseerd. Het werd dan ook gevolgd zoals verwacht mocht worden: door een passende, heldere offerte. Na opdrachtverlening is het karwei door deskundige monteurs op de afgesproken datum op kundige én keurige wijze uitgevoerd (pluim voor monteurs Jeffrey van Heel en Theo Janssen en elektrotechnisch adviseur/uitvoerder Maarten Smits!). Het 2e deel van de opdracht verliep even zo prettig, eveneens perfect op de afgesproken datum. Toonen-directeur/eigenaar Gert-Jan van den Broek heeft persoonlijk nader geadviseerd t.b.v. dit 2e deel, hetgeen door ons zeer is gewaardeerd. Al met al tevredenheid van onze zijde over de geleverde service van Toonen BV. Wij hopen nog lang van onze nieuwe airconditioning te kunnen genieten!

Goed en professioneel

Goed, snelle levering. Goede monteur

Vakmensen!

Ondanks moeilijke bereikbare plaats, zeer mooi "weggewerkte" leidingen. Schoon en strak opgeleverd.

• Medewerkers ?

Goede communicatie en duidelijke afspraken en goed werk

Het hele traject van afspraak maken tot leveren van een airco installatie is uitstekend verlopen. De offerte is duidelijk en na verstrekken van de opdracht binnen redelijke tijd uitgevoerd. De monteurs werken netjes en hebben de opdracht perfect uitgevoerd.

Klantvriendelijk

Door onvoorziene omstandigheden airco vorig jaar niet kunnen plaatsen. Probleem opgelost en airco zeer snel geplaatst, goed meedenken van de zeer vriendelijke monteur en niets achtergelaten zodat je (alleen aan de airco) kon zien dat er een monteur was geweest en niet aan de rotzooi.

• Medewerkers ?

Erg tevreden met het plaatsen van de airco

Het opmaken van de offerte en bijbehorende adviezen ging op een prettige wijze. Na een korte levertijd waren de monteurs al snel aanwezig. Het plaatsen ging snel en met voldoende afstemming. Erg goede monteurs.

Wij zijn zeer tevreden.

Het hele traject is zeer goed gegaan. Van het eerste bezoek, de installatie en de afhandeling.

Prima bedrijf

De persoon die heeft beoordeeld waar de airco moest komen was niet helemaal bekwaam dus de monteur heeft wat dingen aan moeten passen. Uiteindelijk heeft de monteur het uitstekend opgelost, complimenten

• Medewerkers ?

Monteur John, netjes gewerkt.

Volgens afspraak. Juiste dag en tyd. Netjes gemonteerd en afgewerkt . Zoals altyd. Bedankt Firma Toonen.

prima afgehandelt

Vakkundige installateur, goed geinstalleerd.

• Medewerkers ?

Leveren en plaatsen airco slaapkamer

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over de levering en plaatsing van de airco. Monteur is een vakman maakt bovendien weinig rommel en werkt efficiënt. Kan geen negatief argument bedenken.

Klasse vakwerk!

Gisteren is onze Daikin airco geïnstalleerd door installatiebedrijf Toonen uit Wijchen. Vóór de aanschaf is een projectontwikkelaar van Toonen bij ons thuis geweest om de situatie ter plekke te beoordelen. Goed advies ontvangen over de aan te schaffen installatie. Erg fijn, dat dit zo aangepakt wordt. Hoewel dit qua plaatsing geen gemakkelijke klus bleek, werd er door de twee installateurs Jeffrey en Rami vakkundig en oplossingsgericht aan gewerkt. Keurig geïnstalleerd, helemaal conform onze wens geplaatst. Tot slot werd alle rommel opgeruimd. Een aanrader deze twee vakmensen!

• Medewerkers ?

Geweldig goede service en medewerking

Vanaf het 1 gesprek alles duidelijk en eerlijk . Ook bereid mee te denken in deze rare corona tijd . Medewerkers ook zeer correct ,laten alles netjes achter ,echt top allemaal

• Medewerkers ?

Prima installatiebedrijf dat werkt zoals is afgesproken.

Jeffrey overlegt met mij als klant en werkt zeer netjes, Na installatie wordt alles netjes opgeruimd. Kortom ik ben zeer tevreden.

slechte communicatie

prima monteurs, maar terugbelverzoeken worden genegeerd en afspraken worden niet nagekomen

• Medewerkers ?

Goede service, vriendelijk personeel, prima werk geleverd.

Wij hebben airco laten aanleggen in de slaapkamers. Er werd meegedacht over de handigste route voor de bekabeling en de plaatsing van de units. Binnen 1 dag was alles aangelegd, en de rommel ook weer opgeruimd. De werking van de apparaten werd ook goed uitgelegd.