Klant is lastpost

Ik wilde na een fijne online ervaring naar de showroom om te bestellen. Dat lukt niet, men beantwoordt geen mail, de ene verkoper denkt dat de ander iets doet. De receptioniste wist bij een hernieuwde poging van ons om een afspraak te plannen uit te brengen: ‘Ja, nee, u kunt geen verkoper spreken dan. Die tijd staat geblokt, iedereen wil wel een badkamer kopen ‘ . Tsja. Dan niet.

• Badkamerontwerp
  • Klantvriendelijkheid personeel showroom N.v.t.

Prima, zeer tevreden !

Wij hebben de afgelopen maanden onze boerderij verbouwd en konden in de omgeving geen geschikte badkamerspecialist vinden. Toen besloten we bij de Eerste Kamer langs te gaan en dat is ons uitstekend bevallen. Fijne ontvangst en daarna gesprekken met mensen die echt weten hoe je een mooie en praktische badkamer moet maken. Complimenten aan Jordy, en daarna ook de mensen die de installatietekeningen gemaakt hebben en de mensen van het magazijn. Een aanrader voor iedereen die van kwaliteit houdt en van goed advies, alles tegen een redelijke prijs,

• Nazorg en garantie N.v.t.

Wat werd ik hartelijk door jullie ontvangen toen ik een kijkje mocht nemen in de boerderij. En wat is het een schitterende woning! Bedankt dat ik mocht meedenken met de invulling van jullie nieuwe badkamer. Geniet van al het moois! De hartelijke groeten van Jordy van Duiven en de medewerkers van De Eerste Kamer

Goede service, mooie/goede producten, aardige mensen

Prima advies en producten, maar in details soms niet helemaal adequaat. bv een spiegel met een geintegreerde scheerspiegel die in het ontwerp op een hoogte zat waarmee de scheerspiegel te hoog zat. de hele spiegel moest daardoor omlaag wat net iets minder fraai was. Verder was het ons ontschoten dat er eigenlijk geen goed plek is om een zeepje op de wastafel te leggen. Al met al ziet het er erg fraai uit, maar in details dus niet helemaal praktisch. We zijn er natuurlijk zelf bij geweest, maar wanneer je aan zoveel zaken tegelijk moet denken dan is dat voor ons lastig om die praktische details in de gaten te houden. En dat zou je dan eigenlijk verwachten van de adviseur..

• Nazorg en garantie

Bedankt voor deze beoordeling en de terugkoppeling inzake de details. Dat maakt ons weer extra bewust om naast een mooi badkamerontwerp goed te blijven kijken naar het praktische gebruik van de badkamer. Want u heeft helemaal gelijk. Er komt veel kijken bij het uitzoeken en inrichten van een nieuwe badkamer. Veel genietmomenten toegewenst in uw nieuwe badkamer! De hartelijke groeten van De Eerste Kamer

Fantastisch!

Je zit met experts aan tafel, vakmensen met gevoel voor smaak en stijl. Snel in de communicatie, helder en vriendelijk. Een geweldige showroom. Het loont meer dan de moeite om even in de auto te zitten naar De Eerste Kamer om een prachtige badkamer en douche te realiseren. We raden De Eerste Kamer van harte aan!

• Nazorg en garantie

Wij vinden het ook fantastisch om deze complimenten te mogen ontvangen. Hartelijk bedankt daarvoor. Wat fijn dat u nu weer heerlijk kunt wonen en genieten van al het moois. Ook bedankt voor het vertrouwen en de openhartige gesprekken waarin we van gedachten hebben kunnen wisselen om te komen tot dit geweldige eindresultaat. De hartelijke groeten van de medewerkers van De Eerste Kamer.

Fantastisch!

De Eerste Kamer is een prachtige zaak. Je kijkt je ogen uit! We zijn ontzettend goed geholpen door Henk-Peter. Hij denkt echt met je mee. We zijn heel erg blij met onze nieuwe badkamer!

• Nazorg en garantie

Wat een top beoordeling. Enorm bedankt! Wij hebben de onderlinge contacten als zeer prettig ervaren en zijn blij dat jullie nu mogen genieten van een geweldig mooie badkamer! Groeten De Eerste Kamer, Henk-Peter de Graaf

Originaliteit in ontwerpen en perfectie in uitvoering en service

Wij hebben recentelijk voor de derde keer (!) in drie verschillende woningen het gehele sanitair laten uitvoeren door het bedrijf, in samenspraak met Henk-Peter voor het ontwerp en materialen. De originaliteit van het uiteindelijke resultaat als ook de kwaliteit van het afgeleverde door de installateur en andere vakmensen, is iets wat velen is opgevallen, niet alleen familie en vrienden maar ook door andere vakgenoten in de bouwwereld. Er wordt hard gewerkt aan volledige klanttevredenheid maar niet in een krampachtige stressvolle situatie maar zoals wij het hebben ervaren in een gemoedelijke sfeer: van bespreken van het ontwerp, de uitvoering en installatie tot aan de laatste handeling, het ophangen van badkamer en toilet accessoires. Je zou er bijna weer voor willen gaan verhuizen! Top!

• Nazorg en garantie

Wat een prachtige beoordeling! Wij vonden het vooral erg bijzonder om u voor de derde keer te mogen verwelkomen in verband met een verhuizing. Wij hopen van harte dat u veel plezier beleeft aan de nieuwe woning en badkamer. En mochten er in de toekomst vragen zijn, laat het dan gerust aan ons weten! De hartelijke groeten van De Eerste Kamer, Henk-Peter de Graaf en collega's

Vaklui, werken netjes

De mensen werken hard, netjes en maken lange dagen Het zijn vaklui

• Nazorg en garantie N.v.t.

Bedankt voor deze mooie complimenten! De nieuwe badkamer is echt een plaatje geworden. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, schroom dan niet om contact met ons op te nemen! De hartelijke groeten van De Eerste Kamer, Henk-Peter de Graaf

Betrouwbaar, betrokken, deskundig, netjes en prettig

Onze ervaring is zeer positief vanaf het eerste tot het laatste contact met medewerkers van De Eerste Kamer. Creatieve inbreng en advies in het ontwerp voor de toilet en badkamer. Zorgvuldige uitvoering en begeleiding van de werkzaamheden door Zeger van Roemburg en zijn collega's. Kwalitatief goede materialen. Wij zijn erg blij met de nieuwe inrichting en bevelen De Eerste Kamer van harte aan.

Uitstekend advies

Uitstekend advies, out of the box, gedegen kennis

• Nazorg en garantie N.v.t.

Goede ideeën, mooie materialen, kortom onze badkamer is fantastisch geworden!

Er is ontzettend goed meegedacht om voor onze nieuwe woning twee badkamers te ontwerpen en in te richten. Het eindresultaat mag er zijn! Wij genieten er volop van!

• Nazorg en garantie

Prachtige materialen en vakkundige begeleiding en service. Geen moment spijt van onze aankoop.

• Nazorg en garantie

We hebben ruim de tijd genomen om ons te oriënteren. Bij meerdere gespecialiseerde bedrijven. Uiteindelijk hebben we besloten om het avontuur met De Eerste Kamer te gaan beleven. We hebben daar geen moment spijt van gehad! Rick heeft ons meer dan voortreffelijk begeleid. Hij liet ons helemaal los wanneer dat kon en nam ons bij de hand wanneer dat nodig was. Op een ontspannen manier deed hij ons allerlei suggesties aan de hand waaruit wij onze uiteindelijke keus gemaakt hebben. Ondertussen hebben we al reacties gehad als: "Hebben jullie een binnenhuis architect ingeschakeld?". Ook is onze badkamer al vergeleken met die in een Wellness centrum... Allemaal niet zo belangrijk wellicht, behalve dat het wel leuk is om te horen: eerst en vooral hebben wij onze droombadkamer gerealiseerd gezien. En het toilet, dat ook in één moeite is meegenomen, is boven verwachting mooi geworden. De uiteindelijke uitvoering van de werkzaamheden is vervolgens meer dan perfect verlopen. Klantvriendelijk tot het uiterste. Oog voor de kleinste details. Ook hier steeds suggesties, waar relevant, zonder enige druk voor welke keuze dan ook.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Wat een complimenten! Hartelijk dank voor deze geweldig mooie beoordeling. Wij hebben de persoonlijke contacten ook als bijzonder prettig ervaren! Vriendelijke groeten, Rick en team De Eerste Kamer

Jullie hebben onze verwachtingen overtroffen! De twee badkamers en het toilet zijn schitterend mooi geworden. Personeel is erg fijn om mee te werken. Rick bedankt voor het ontwerp en je geduld. Seger/ Dennis (en anderen) bedankt voor een perfecte installatie.

• Nazorg en garantie

Bepaalde kleine details van de layout zijn niet van het niveau dat we verwachten, bijvoorbeeld wasmanden, toilet, met toiletrollen reservoir. De mensen die komen voor de uitvoering zijn TOP.

• Nazorg en garantie

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling. Het is goed om kritisch te blijven op de kwaliteit en de details. Uw input hierin wordt door ons op prijs gesteld. De badkamer is overigens prachtig geworden! Heel veel badkamerplezier toegewenst! Groeten Rick Knoop

Super goede service en kwaliteit! tevreden!

• Nazorg en garantie

Wij hebben ons enige tijd georiënteerd en uiteindelijk goede ervaringen opgedaan bij De Eerste Kamer. Er is netjes gewerkt, alles is perfect afgewerkt en naar volle tevredenheid afgerond. Helemaal happy met het resultaat.

• Nazorg en garantie

En wij vinden het ontzettend fijn dat u geniet van het mooie eindresultaat! Groeten Henk-Peter de Graaf

Van begin tot het eind een helemaal goed verlopen proces. Ook erg tevreden over de opvolging van het opleveringsbezoek.

• Nazorg en garantie

Vakkundig personeel. Men luistert goed naar wensen van de klant en men respecteert de bedenktijd van de klant. Kleine problemen worden serieus opgelost. We zijn heel tevreden met onze badkamer. Super dat de verkoper zelf het eindresultaat komt beoordelen alvorens de laatste rekening te sturen.

• Nazorg en garantie

Kernwoorden: kennis van zaken, nuchter en hoge service. Levering nog eerder dan afgesproken. Nalevering ook prima verzorgd. De Eerste Kamer zullen wij zeker aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

• Badkamerontwerp N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Na voorgaande uitstekende ervaring ook nu weer voor onze nieuwe woning voor jullie gekozen en Ook deze keer een zeer goede ervaring!! Héélemaal top!

• Klantvriendelijkheid personeel montage
  • Prijs/ kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Kwalitatief uitstekend, betrouwbaar, prettig contact, kortom een fijne zaak met vakkundig personeel.

Goed om te horen! De hartelijke groeten van Rick Knoop

Vakkundige en betrouwbare leverancier van bijzondere badkamers. Het eindresultaat heeft onze verwachtingen overtroffen !

• Nazorg en garantie

Overleg keuzes en de consequenties daarvan zou beter kunnen. Tekening en uiteindelijke uitvoering moet in overeenstemming zijn.

• Nazorg en garantie

Bedankt voor deze input. Het leveren van kwaliteit en het nakomen van afspraken vinden wij ook erg belangrijk. Dat vraagt voortdurend om onze aandacht. Uw nieuwe badkamer is overigens schitterend geworden! Groeten van Anton van de Beek

• Vakmanschap N.v.t.
  • Nazorg en garantie

De kracht van De Eerste Kamer is dat ze geen 'nee' verkopen: elke wens die wij voorlegden kon ingewilligd worden. De samenwerking met een externe saunabouwer verliep ook probleemloos. We zijn bijzonder goed geholpen door Henk-Peter en tijdens de installatie door Anton. We zijn bijzonder tevreden :)

Over De Eerste Kamer

Welkom bij De Eerste Kamer! In de showroom in Hoevelaken ontdekt u badkamers en tegels met karakter. Wilt u binnenkort genieten van een nieuwe badkamer? Kom gerust inspiratie opdoen of maak een vrijblijvende afspraak met één van de badkamerspecialisten. Dan kunnen zij u verrassen met een badkamerontwerp in 3-D. U zult versteld staan van de mogelijkheden! Bent u op zoek naar een nieuwe woonvloer? Op de eerste verdieping zijn de tegels met karakter gepresenteerd. Vind de tegel die past bij uw woonstijl!