Super fijn

Super fijn geholpen. Er was een miscommunicatie maar die is uiteindelijk super goed opgelost. Ik raat zeker aan je auto hier te verkopen

Goed afgehandeld

Netjes afgewerkt en snelle service

Tevreden

Ik had mijn auto erop gezet,snel gebeld dat er een bod gedaan was. Alles werd door hun geregeld zelfde dag is mijn auto verkocht. Super

Geweldig , super mensen

Het was een heel goede ervaring . Ik werd dezelfde dag geholpen. Die man uit Venlo die de wagen is komen ophalen , is een Top kerel. Wij hebben veel zweet gelaten om de wagen uit de ondergrondse parking te halen maar het was ons gelukt.

Super snel en top

Alles verliep keurig en fijn

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Platform functioneert prima; support is snel en doeltreffend.

Prima, snel en efficient verlopen gang van zaken. Geen onduidelijkheden en prima koper aangereikt.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Top geregeld! Komen afspraken na!

Prima bedrijf geen klachten over afhandeling!

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

Goede communicatie en prettig contact

Ging soepel en duidelijk Ook het ophalen van de auto ging soepel, heel aardige man. En vertelde hoe het nu verder ging i.v.m verzekering en wegenbelasting!

Snelle service

Binnen anderhalve dag geregeld en voor het bedrag dat ik in gedachten had.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

Goed en duidelijk contact, snelle afhandeling en wat ze zeggen klopt, geen kopzorgen

Alles volgens afspraak

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Zeer duidelijke informatie en afwerking.

Ben zéér te vrede over de totale aanpak en verwerking van de overeenkomst.

Snelle en goede verkoop

Auto aangeboden en deze binnen een uur verkocht voor een redelijke prijs. Afspraak gemaakt met de koper NG Occasions die de auto gisteren heeft opgehaald en hem maandag reeds had betaald en gevrijwaard.

Snel en goed

Ik heb het ervaren als een super vriendelijk en ervaren. De caravan was binnen een dag verkocht en ook nog voor een redelijke prijs. En de caravan werd binnen een week al opgehaald ook. Ik zou jullie zeker aanraden naar andere mensen toe.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Verkoop is perfect verlopen.

De verkoop is super afgehandeld door Camiel en Pieter van Wereldauto BV. uit Roelofsarendsveen.

Snelle en goede service

Ik werd binnen 2 dagen gebeld na het aanbieden van mijn auto op de website en ze hebben goed onderhandeld waardoor ik een redelijke prijs voor mijn auto heb gekregen. Ook de afhandeling verder. is heel fijn verlopen. De communicatie met het bedrijf die de auto heeft opgehaald verliep ook heel prettig en vriendelijk. Geen rare negatieve punten en gewoon een eerlijke prijs gegeven voor de auto. Ik zou dit in de toekomst zeker weer door OSW laten regelen.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Auto tekoop gezet helaas niet gekregen wat ik in gedachte had maar wel echt een top service, en een hele nette beleefde gang van zaken doen. Kortom erg prettig.!

Super goed

Snel en makkelijk

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Motor

Snelle en vakkundig. Goede communicatie

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

Uitstekende service, communicatie en correcte afhandeling.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

1 dag na plaatsing bod gekregen op mijn motor, tegenbod gedaan, dit was akkoord. 3 dagen later is mijn motor opgehaald door de koper. Goede communicatie en alles snel en vlekkeloos verlopen.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Motor

Geweldige manier van werking

In no time was mijn auto verkocht.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

Auto verkocht voor reële prijs zonder veel gedoe.

Auto al enige tijd geleden aangemeld bij OSW. Afgelopen week eintje gehad dat er een gegadigde was. Koop snel tot stand gekomen en auto inmiddels al opgehaald door kopende partij.

Verkoop binnen een week

Duidelijk, correct en stipt