Prima service!

Aantal voertuigen snel verkocht voor een redelijk bod!

Goed en snel geregeld

Snel en makkelijk. Alleen slechte verbinding ;) aan de telefoon

Gewoon goed

Motor te koop gezet bod gekregen tegenbod gedaan en verkocht

Duidelijk, snel en super klantvriendelijk

Mijn caravan was binnen een dag verkocht. Mooie afhandeling van de koper. Een super aardige klantenservice van osw. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd.

Topbedrijf

Caravan op site geplaatst. Binnen 45 minuten contact opgenomen door OSW. Ze hadden al een koper op het oog. Prijs overeen gekomen en binnen een uur (totale tijd!) hadden wij de caravan al verkocht. Ook het contact met koper is voortreffelijk verlopen. Netjes op tijd de caravan opgehaald, vrijwaring ter plekke geregeld en financiële kant keurig afgehandeld. Zeer tevreden over OSW.

Verkoop via Osw verliep vlekkeloos en snel.

Eerste ervaring met deze wijze van verkoop en direct een succes.

Niks moeilijk aan

Motor te koop gezet, binnen een paar dagen een prima bod. Geen gedoe makkelijk in gebruik. Zeker een aanrader

Goede service en contact

Veelvuldig contact gehad men wordt op de hoogte gehouden mbt de voortgang en afhandeling.

Snel wordt verkocht en professionele regelen

Verkopen zonder gedoe!

Natuurlijk zal ik op marktplaats meer voor mijn voertuig hebben ontvangen! Maar via OSW heb ik zelf eigenlijk niets hoeven doen. Caravan aangemeld met wat mijn gedachte prijs was. Advies gekregen wat echter een reeele prijs was. Mooi bod gehad, geaccepteerd en verkocht. Thuis op laten halen waarbij de betaling en de vrijwaring direct geregeld zijn. Dit alles heeft binnen een tijdsbestek van 1 week plaatsgevonden. met andere woorden: Say no more!!

klantvriendelijk en hulpvaardig

OSW is hulpvaardig. Duidelijke communicatie, bellen snel terug als ze dat zeggen; is de vast contact niet bereikbaar, dan is er iemand anders om te helpen. Bij het ophalen van de auto was er een discussie met de betreffende koper. OSW heeft bemiddeld om voor mij als verkoper het beste resultaat te krijgen. Vaste prijs = vaste prijs, geen onderhandeling meer.

Eerlijk en correct verhandeling van de motor

Wie dacht schrik te moeten hebben een motor te verkopen op deze manier, die heeft het goed mis. Wat een eerlijke site , zelf nooit aan gedacht mijn motor op deze manier te kunnen verkopen. Heel vlot, zeer tevreden en een aanrader voor wie zijn motor wil verkopen . Super!!

Goede en eenvoudige service

De service die OSW verleend is goed en snel. Op een eenvoudige wijze kan je je auto verkopen via hun platform.

Zeer prettige ervaring met OSW

Snelle reacties, doen wat ze zeggen. Netjes afgehandeld. Kan het zeer aanraden. Wij hebben een motor verkocht via OSW en met een dag was hij verkocht aan een dealer. Netjes geregeld.

Schitterend

Ik vond als 42 jarig het internet gebeuren toch iets wat onduidelijk en ingewikkeld, Maar dat ik toch ineens telefonisch benaderd werd ivm. biedingen en er vervolgens bemiddeld werd met de koper vond ik toch wel héél netjes en mooi. De koper zelf was 1,5 uir later en bood €50,- minder vanwege "geïmiteerde" katalysator (wat ik als leek maar moet aannemen) dat gedeelte was minder' maar dat was de koper, over uw organisatie alleen maar lof.

Top: erg snel en fijn contact, auto opgehaald door keurig bedrijf!

Het aanmelden op de site was helder, duidelijke communicatie over de biedingen. Na acceptatie van een bod werd de auto nog dezelfde dag opgehaald door een keurig bedrijf, erg goed contact. Het koopcontract dat vooraf wordt gemaild is helder en voorkomt eventuele discussie: die was er in mijn geval niet, het afgesproken bedrag is volledig voldaan.

Nice

Snel een bod gekregen en voor het afgesproken bedrag ook verkocht! Erg makkelijk

Betrouw

Netjes en snel geholpen ik kan OSW aan iedereen aanbevelen. J.C.v.d.Brink Arnhem

Niets dan lof!

Op maandagmiddag onze auto te koop aangeboden op de site van OSW en dinsdagmiddag al verkocht. De medewerker van OSW neemt al het werk van onderhandelingen uit handen en overlegt keurig en snel of je een bod wil accepteren. Het garagebedrijf dat gisteren de auto kwam ophalen was zeer content over de aankoop. Vrijwaring en betaling was binnen 10 min.geregeld. Ik raad iedereen aan om rollend en varend materieel via OSW te verkopen zodat je achteraf, via de telefoon of aan de deur, geen gezeur hebt over het verkochte object of dat zij na een deal niet komen opdagen!

Snel en goed

Zoals eerder omschreven s el en goed

Prima en snel verlopen

Heel duidelijke en eenvoudige manier om je auto aan te bieden. Het is snel verlopen. Binnen een dag had ik een goed bod en de volgende dag al was mijn auto opgehaald.

zonder meer geweldig!

ik had geen ervaring met osw of iets dergelijks,wat een fijne ervaring! na telefonisch kontakt afspraak gemaakt en alles werd zeer correct afgehandeld,zeer vriendelijke mensen ,!!

duidelijk, netjes en snel geholpen

Helder informatie. Klantvriendelijk

Fijn contact.

Professionele en snelle afhandeling.

Heel goed

Alles goed vlug en correct afgehandeld