Geweldig snel geregeld

Via OSW kreeg ik de volgende dag al een goed bod. Mijn auto werd binnen een week opgehaald. Geen gezeur ook met het autobedrijf, betalen en auto weg.

nette afhandeling

Met de koper Frank van Boven van FB caravans een kort, maar krachtige correspondentie gehad. Kwam op het afgesproken tijdstip het object bekijken/betalen/vrijwaren en meenemen.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Mijn ervaring met OSW was perfect! Het was tijd om mijn auto naar de sloop te brengen omdat hij niet meer voorruit ging als ik in de 1 weg wilde rijden, ik had contact gezocht met osw en ik werd ook binnen 2 dagen door osw gebeld dat er een garage binnen 5 werkdagen contact op zou nemen met mij om de auto op tehalen en dat is ook gebeurd, alles ging precies op schema dankzij OSW! Dus OSW krijgt van mij 5 sterren ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

Auto vlot verkocht zonder veel gedoe.

We wilden van een auto af en hadden geen zin om dat via Marktplaats te doen. Via OSW ging het vlot. Omdat we papieren misten en opnieuw moesten aanvragen duurder het ophalen wat langer. Ik heb me wel geïrriteerd dat ik in die tijd bijna onafgebroken gebeld ben door OSW om te vragen of de auto al opgehaald was.

Goede afspraken snelle afhandeling

Goede geregeld met OSW

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Camper

Snel

Snel en daadkrachtig

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Motor

Duurde effe maar toch verkocht

Helemaal top dankjewel

Perfecte afhandeling van caravanverkoop

Maandag onze caravan te koop aangeboden. Binnen vier uur een bod, en dezelfde dag nog afspraak gemaakt om vrijdag de caravan op te laten halen. Uitstekende communicatie en alles volgens de regels afgehandeld. Uitermate tevreden!

Goede onderhandeling

Goede communicatie en goede afhandeling ophaaldag was een misverstand maar ook dat is opgelost, we hebben hem zelf weggebracht en daar is ook een vergoeding voor betaald. Al met al geen spijt van

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Camper

bijzonder prettig en professioneel afgehandeld.

Gemaakte afspraken gewoon helemaal nagekomen . Geen gezeur. Kon niet beter. Heb er een heel goed gevoel van. Ga zo door OSW!

Super en zeer correct.

Zeer klantvriendelijk en super snelle reactie. De verkoop verliep helemaal netjes.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Goede communicatie, zeer snelle service

Na één dag met vlotte communicatie alles geregeld

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

Heldere informatie en prima service.

Op advies van ANWB contact gezocht om onze caravan te verkopen. Keurige en duidelijke uitleg gekregen over te verstrekken informatie en de procedure. Zeer snel reacties m.b.t aanbiedingen ontvangen en daardoor snel contact kunnen maken met een koper. Verkoop en (financiele) afhandeling prima geregeld.

Top geregeld

Top geregeld en snel het geld op mijn rekening

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Vriendelijk, duidelijk, snel en service gericht

Klantgericht vriendelijk duidelijk en snel

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Motor

De verkoop van onze caravan was prima geregeld!

Er werd in eerste instantie slechts 1 reactie van een geïnteresseerde doorgestuurd! Bij nadere toelichting bleek dat OSW de laagste biedingen er al voor je uit filtert. Hierdoor krijg je als klant direct inzicht in de opbrengst en ben je gevrijwaard van onnodig gedoe. Wij kregen het bedrag bij de overdracht onmiddellijk overgemaakt en ontvingen daarbij per email het vrijwaringsbewijs van het kenteken. Alles verliep goed!

Vakkundig

Mailen, contact per telefoon en wordt vakkundig afgehaald

Ging vlot met de verkoop

Ging vlot met de verkoop

Zeer prettig

Uitstekende service Beleefd en aangenaam contact Nemen veel werk uit handen

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Afhandeling was goed zoals afgesproken

OSW had bijna alles goed geregeld totdat een medewerker een mailtje verstuurde dat ze bij mij een Opel Agila op zouden halen terwijl ik een Seat Arosa had, maar gelukkig dat een andere medewerker van jullie het had opgelost, bij voorbaat dank!

Zonder probleem alles geregeld

De reactie tijd was super goed en ben echt goed geholpen aan de telefoon, de mensen waren vriendelijk en alles is gegaan zoals ze zeiden. Al met al een super ervaring!

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Osw is prima. Auto snel verkocht, geld en vrijwaring ontvangen. Auto nog niet opgehaald .

Uitstekend.

Overzichtelijke website. Account aanmaken en foto’s uploaden ging heel gemakkelijk. Twee maal netjes teruggebeld en alles binnen 24 uur geregeld. Chapeau!!

Behulpzaam

Iedere dag contact om navraag te doen over de procedure. Nemen de tijd, en bellen zonodig vaker op een dag. Super ervaring

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

zeer net bedrijf en zeer behulpzaam

goede service snelle verkoop en word altijd netjes gevraagd (gebeld) of het gelukt is en de koper contact heeft opgenomen ook na de verkoop word er netjes gebeld en word gevraagd of de verkoop is gelukt gewoon super bedrijf echt een aanrader

Nijemonde 4

3434DW Nieuwegein