prima geregeld

Caravan snel verkocht. Goede en duidelijke communicatie.

Super goed!

Het was een erg soepele ervaring

Ik had niet verwacht dat het zo snel geregeld kon worden. Zeer efficiënte communicatie en vriendelijk personeel aan de telefoon. Ik ben er erg blij mee. Ik heb mijn auto er zaterdag middag opgezet en woensdag ochtend om 9 uur stonden ze op mijn stoep om hem op te pikken.

Perfecte service van OSW en keurige afhandeling van en met de koper

top communicatie goed geregeld

zeer fijne communicatie en goed geregeld

Prima ondersteuning en professioneel

Ik ben erg blij dat ik OSW heb gevonden. Het verkopen van de auto ging op deze manier supersnel en tegen de juiste prijs. Een hele zorg minder!

Vriendelijk en professioneel

Ik ben vriendelijk geholpen. Bij een bod gelijk werd ik gebeld. En na controle is prima

Medewerker nam meteen contact op. Binnen 2 dagen auto verkocht. Belde na de verkoop meteen op of de koper al contact met ons had opgenomen. Echt een aanrader als je snel van je auto af wilt.

snel en correct

auto snel verkocht. alles was keurig verlopen

Snelle opvolging, snel verkocht. Top!

Vriendelijk en profesioneel

Na aanmelden heel snel bij ons voor taxatie. Verdere afhandeling (aanbetaling etc.) snel, professioneel en vriendelijk. Bij overdracht (ook gewoon bij ons op lokatie) direct het vrijwaringsbewijs en restantbetaling. Zeker een aanrader!

Super vlot

Mijn motor was heel vlot verkocht tegen een prijs waar ik heel tevreden mee ben. De afhandeling verliep prima. Tijdens het traject contact om alles te volgen. Kortom: een aanrader en een fijne ervaring.

Goed bedrijf met snelle service en afhandeling....ik ben zeer tevreden

Reuze snelle verkoop!

De auto was binnen het uur naar tevredenheid verkocht. Hij werd dezelfde dag nog opgehaald. Top!

Osw werkt goed

In 2 dagen een bod was veelbelovend maar de koper deed zijn best om dingen te vinden om het bedrag naar beneden te krijgen uiteindelijk na een beetje heen en weer praten heb ik 500 euro minder gekregen als het bod van 3000 euro.

Alles is perfect verlopen Van aan vraag tot op hallen wagen. Bedankt. Grt Rene

Netjes en correct afgehandeld

Zie hier boven

Helemaal top!

Snel,vriendelijk,handig!

Mooi geregeld!

Fijn contact, behulpzaam en alles goed geregeld.

Wat een uitkomst, aanrader !

Niet constant vreemde mensen op de dam of aan de telefoon. Maar gewoon duidelijk en eerlijk te werk. Marktplaats is voor mij in de toekomst verleden tijd als het om verkoop van voertuigen gaat. Fijne duidelijke en snelle communicatie met Mitchel. Met paar dagen was de deal al rond. En snel afgehandeld. Ik raad het iedereen aan.

Top site, snel de motor verkocht

Een hele goede site, overzichtelijk. Onze motor was snel verkocht!!

Super geregeld.

Wat op de website staat klopt helemaal. Dit is de manier om snel en zonder gedoe je caravan te verkopen.

Snel geregeld

Snelle reactie en afhandeling. Alles precies volgens afspraak gegaan.

Vriendelijke chauffeur !!