Snelle eerlijke prijs en verkoop

Positief

Snel geregeld

Account aangemaakt, gegevens ingevoerd. Binnen 1 uur reactie van OSW. Had ik in eerste instantie niet verwacht.

Snelle service, zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Ben zeer tevreden over de verkoop van mijn auto, zou het zo weer doen. Verkoop was inclusief het ophalen van de auto in 1 dag geregeld. Echt een aanrader!

Gemakkelijk aanmelden en duidelijke communicatie

Na aanmelding via een duidelijk formulier op de website wordt je goed op de hoogte gehouden wat de status van de verkoop is. Je kunt kiezen uit de biedingen en komt enkel in contact met diegene waarvan je het bod hebt aanvaard. Dus niet allerlei mensen aan de deur. Kortom, heel tevreden.

perfect geregeld

heb mijn auto op de site gezet en kreeg volop biedingen.. kon zelfs een tegenbod doen als het bod te laag was... dat heb ik gedaan en eerlijk is eerlijk ik kreeg meer dan dat ik hem zelf bij sloopbedrijf aanbood en verwacht had.. auto werd netjes opgehaald en gelijk gevrijwaard... ben super blij dat ik het via osw heb gedaan... echt een aanrader...

Uitstekend!

Goede snelle service en afhandeling!

Gewoon prima EN snel geregeld

Alles was snel geregeld zonder gedoe

Snel en eenvoudig

Binnen een uur was m’n auto al verkocht. Zeer snelle en vriendelijke service.

zie onder

Zeer tevreden over de bemiddeling. Ook snel gegaan allemaal.

Alles prima geregeld

Eenvoudige en heldere procedure. Na het accepteren van een bod, de dag erna al door OSW gebeld of er al een afspraak is gemaakt. Dat was nog niet zo, waana zij er achteraan gingen. Alles prima geregeld.

Hele aardige man

Goed geregeld met de afspraak en vrijwaring. Snel en goed.

Prima service snelle afhandeling

Goede ervaring aanrader. Prijs was nog niet eens slecht.

adequate, correcte en snelle afhandeling

Na overeenstemming over de prijs via msil afgehandeld, auto is binnen 3 dagen opgehaald, zondet dat ik erbij was. Sleutel achter de zonneklep en een eveloppe in de deur met vrijwaringsbewijs en het geld.

Snelle koper gevonden

Omdat caravan van 1992 ipv 1993 bleek te zijn, bood koper bij levering een lager bedrag! Dat was jammer! Je blijkt dan geen goede onderhandelaar te zijn!

Super snel geregeld

Hele aardige jongeman die mijn auto haalde Was snel geregeld toppie

U heeft uw uiterste best gedaan voor een goede prijs.

Aan de bereikbaarheid en terugbellen dient enige aandacht aan geschonken te worden. Dit is geen kritiek maar een aanbeveling. Voor de rest ok

Wat een service en snelle afhandeling.

Afgelopen zaterdag mijn wagen te koop aangeboden via OSW. Zondagmiddag een eerste bod, maandag een afspraak met de koper gemaakt om de auto op woensdag op te halen. Maandag nog gebeld door OSW of alles gelukt was en ze informeerde of er contact was opgenomen door de kopende partij. Woensdag is mijn auto opgehaald, kreeg meteen een vrijwaringsbewijs en het geld stond al op mijn rekening voordat de medewerker van de kopende partij vertrok. Ik ben super tevreden over de snelle en correcte afhandeling.

Prettig en snel

`Het is makkelijk om je auto op de site te zetten, en wij hebben dan ook snel een bod gehad op onze auto.

Verbazingwekkend en snel

Twee weken geleden bood ik mijn caravan te koop aan, daar kreeg ik een goed bod op. Maar op dat moment was ik nog met de caravan op vakantie. Inmiddels ben ik thuis en had mijn caravan flink schoongemaakt. Ik nam, naar aanleiding van een herinneringsmailtje van OSW gisteren morgen contact op met OSW. De medewerker informeerde of het eerdere bod een goed bod was en belde vervolgens de bieder op of zijn bod nog geldig was. Dat bleek zo te zijn. 's Avond om 20.00 uur was de bieder bij mij thuis om de caravan op te halen. Er werd direct betaald per bank en ook het vrijwaringsbewijs werd direct doorgestuurd naar mijn mailbox. Kortom om 21.00 uur was ik mijn caravan kwijt op een prima manier. Hulde voor de bemiddeling van OSW.

Correct en snel

Na plaatsen van advertentie snelle reactie en afhandeling bimnen een paar uur. TOP.

Snel een goed bod ontvangen.

Ik heb snel een goed bod ontvangen. De afhandeling is ook allemaal soepel en prettig verlopen.

Goed en snel geholpen

Volgende dag gelijk gebeld dag erna auto opgehaald

Perfekt

Perfekt geregeld.

Betrouwbare partner

Zonder rompslomp en moeilijk gedoe met allerlei kopers heb ik mijn motor zorgeloos via OSW verkocht.

Vlotte afhandeling.

Prima mijn zaken afgehandeld bij de verkoop van mijn caravan.