heel snel een bod. En een fijne afhandeling van osw en van het sloop bedrijf. Osw belt gelijk als ze een bod hebben.

Bedrijf is duidelijk, komt afspraak na. Goed bereikbaar. Vind wel dat beter moet worden aangegeven op het aanvraagformulier of er sprake is van een BTW of een marge-auto.

ùitmuntend

Binnen een halve dag was mijn motor verkocht tegen de gevraagde prijs. zeer vriendelijk geholpen. (was mijn 1e ervaring) Ook de nazorg was zeer goed. Blij verrast met het geheel.

Concreet en correct

contact met OSW is zeer professioneel geweest. De kopende partij heeft ruim bijtijds een afspraak gemaakt. Toen het zover was kreeg ik een appje met de melding dat er wegens verkeersdrukte wat vertraging was. Vervolgens is afgerekend en de vrijwaring geregeld. Koffie gedronken en een goede reis gewenst. Keurig verlopen.

Snelle en nette afhandeling

Na aanbieding, snel een bod en snelle en nette afhandeling. Kortom zonder zorgen.

Eerlijk en vlot

Het was een beetje vreemd deze manier van verkopen van je auto. Ik kende niemand die dit had gedaan. Maar het ging snel maar zorgvuldig. Het was eerlijk en veilig.

Correct afgehandeld

Iets te veel mails tussen door uwerzijds.

Zeer goed geholpen

Prettig contact ,en goede uitleg

Goed georganiseerd en service gericht

Goed geholpen.

Zeer snelle verkoop

Top geregeld binnen dag motor verkocht, Snelle terugkoppeling en duidelijke uitleg

positieven snelle reactie

Afspraak is afspraak !!

Uitstekende manier om je caravan te verkopen. Super snel en afspraak is afspraak. Regelen alles, kortom niets dan lof.

Na het plaatsen van de advertentie ben ik regelmatig op de hoogte gehouden. En later na goed overleg is de motor verkocht. Ook het door jullie gekozen bedrijf ziet er betrouwbaar uit.

Vlot

Snel en klantvriendelijk

Tot volle tevredenheid zaken gedaan

Prettig en deskundig geholpen

Top geregeld en snel

Mijn voertuig aangeboden bij osw Binnen 1 dag contact met osw gehan en dezelfde middag vooetuig verkocht Netjes met de ophaler gesproken ook deze kwam zijn afspraken goed na Zeer snelle en correcte service en afhandeling door osw en ook door de koper. Zeker een aanrader als he geen gezeur aan de deur wil en als je niet wil gaan lopen leuren met je voertuig gewoon snel en simpel

Osw geeft heel snelle reactie ,en verder handelen ook goed, en vriendelijk.

Blij met mijn keuze om mijn motor via deze weg te verkopen.

Verkoop was binnen 24 uur rond.

Fantastisch

Zeer goed geholpen, snel, efficiënt, zeer beleefd

Goed, Snel en Vriendelijk

Ik zette mijn auto op deze site en had binnen een dag een reactie. Het bod geaccepteerd en weer een dag later een vriendelijke man aan de telefoon. Hij is wederom een dag later de auto komen ophalen. Ik kreeg meteen het vrijwaringsbewijs in de mail en ook de betaling verliep vlot. Kortom, binnen 3 dagen was alles geregeld en was de auto opghehaald.

Een verademing

Geen zorgen op de site gezet Met vraagprijs.. Werd meteen gebeld netjes over vraagprijs en een en ander afgestemd. Na elk bod op de hoogte gehouden. Prima geen mensen aan deur. Na acceptatie bod gebeld door autobedrijf voor ophalen auto ook prima op tijd en netjes afgehandeld. Top fijn gevoel aan overgehouden.

goed en snel geregeld met duidelijke communicatie

goed en snel geregeld met duidelijke communicatie

Vrijwel probleemloze verkoop van mijn caravan

OSW etaleert een caravan voor inkopers, dus niet voor de uiteindelijke koper. Toen ik dat eenmaal door had was de verkoop verder probleemloos. Ik kreeg een redelijk bod dat nog iets hoger werd na onderhandeling. Verder geen enkel probleem. De koper kwam, keek er naar, schreef een vrijwaardepapier, betaalde via zijn smartphone en nam de caravan mee. Ik hield er, evenals de koper, een goed gevoel aan over.

Was niet geweldig

Hadden 3 dagen ons aan het lijntje gehouden van we komen vandaag kwamen niet derde dag kwam zeer onvriendelijke man uit nijmegen gaf niet het bedrag dat afgesproken was .dus auto bleef staan .dus zijn we niet naar tevredenheid behandeld hoop dat het nog opgelost wordt

Goed afgehandeld. Prima

Uitstekend gedaan