Zoals afgesproken binnen 24u bod

Sloopauto aangeboden via OSW. Binnen 24u bod binnen. Qua bod natuurlijk niet de hoofdprijs, maar toch ongeveer hetzelfde als wat je bij de sloop zou krijgen. Autohandelaar de dag erna auto opgehaald. Vrijwaringsbewijs direct gekregen en afgesproken bedrag cash. All-in-all een goede ervaring.

ik ben tevreden

Dat het snel geregeld is dat de auto opgehaald werd vond ik heel fijn. Alleen de afspraak die er stond 130 euro werd ter plekke terug gebracht naar 50 euro omdat er geen catacilator in zou zitten. Diegene die hem kwam ophalen zei dat die weg was. Hij liet me foto's zien maar of deze van mijn auto zijn weet ik niet zeker. Ik heb navraag gedaan bij mijn garage en die zei dat die er gewoon onder zat. Ik heb dus een naar gevoel overgehouden van deze opkoper. Hier kan OSW waarschijnlijk niet veel aan doen

Snel en To the point .

Prima ervaring

Duidelijke afspraken. Heldere toelichting. Snel afgehandrld

Zeer aan te bevelen

Alles netjes en correcte afhandeling

Vriendelijk en duidelijk

Ik ben vriendelijk, begripvol en duidelijk te woord gestaan

Netjes en snel.

Ik ben netjes en snel geholpen. Contact met medewerker was prettig, en ik werd al snel gebeld dat er een koper was voor mijn motor. Ook het contact met de koper ging goed.

Topservice

Heb m’n (sloop)auto begin van de middag op de website geplaatst en binnen een aantal uurtjes werd ik al gauw gebeld door een vriendelijke medewerker en heeft hij voor mij een realistisch en mooi bod weten te regelen om mijn auto te verkopen, had niet verwacht dat het binnen aanzienelijke tijd geregeld kon worden maar ben zeer tevreden, hopelijk niet tot ziens, maar zo wel, dan weet ik waar ik moet zijn!

Snel en eerlijk

Nadat we onze caravan hadden aangeboden kregen we vrij snel een redelijk bod. Dat ging niet per e-mail, maar telefonisch. Alles was transparant en is volgens afspraak verlopen. De caravan werd op de camping opgehaald waar eerst de betaling en vrijwaring ter plaatse werden geregeld. We hebben er een goed gevoel aan over gehouden en dat vinden we belangrijk.

Alles naar wens

Alles naar wens, geen problemen

Goed en betrouwbaar

Goed en betrouwbaar

Uitstekend geholpen

Snel antwoord van diegene die de auto wilde kopen.

Erg goed.

Snelle benadering en goede afhandeling. Ook tevreden over de nazorg rondom de verkoop.

Snel verkocht, kwaliteit koper was matig

Afgesproken vóór 11 uur. Door gebreken aan de vrachtwagen vertraging (kan gebeuren). Communicatie met het verkeerde telefoonnummer. Ik was namelijk niet thuis dus ik had het nummer van mijn vrouw doorgegeven. Wilde de auto meenemen zonder dat we een vrijwaringsbewijs hadden ontvangen. Heel gedoe om toch een vrijwaringsbewijs te krijgen. Ik had de verkoop soepeler verwacht.

Geweldige snelle en correcte afwerking van de verkoop van mijn motor.

Zoals hier boven reeds aangegeven en ook de partij welke mijn motor heeft gekocht en opgehaald heeft het geheel fantastisch verzorgd. Mijn complimenten !! Met vriendelijke groet, Simon Dam

hele fijne samenwerking

ze gingen gelijk voor je de beste deal proberen te zoeken snelle en goede afhandeling en vroegen ook steeds of het goed ging met de afhandeling

Heel goed

Netjes op tijd op gehaald! Aardige mensen zowel aan de telefoon als degene die die auto ophaalde!

Professioneel en snel

Maandag onze caravan te koop aangeboden op site OSW Dinsdag al een bod - na overleg tot overeenstemming gekomen met de prijs.... Via de mail een verkoopovereenkomst. Ook het bedrijf dat de caravan kwam ophalen - alles goed geregeld qua papierwerk en financiën ! Top! Een 10

Duidelijk, snel en correcte afhandeling

Een vriendelijke medewerker, heeft binnen 2 weken het verkopen van mijn motor netjes geregeld met een koopcontract dat zeer netjes en duidelijk van opgezet. De kopende partij heeft vooraf betaald, vrijwaringsbewijs binnen een paar uur geregeld en pas daarna de motor afgehaald. Hoewel ik een hogere prijs had verwacht, liep het proces super soepel en professioneel.

Professionele organisatie

Goed service met goed kwaliteit en snel geregeld top

Doen er alles aan om je goed te helpen.

Bij andere bedrijven las ik niet zulke positieve reviews. Toen kwam ik op deze site en zij doen er alles aan om je te helpen, waarbij de regie in jouw handen blijft. Na de vlotte verkoop checken ze nog of alles goed is afgehandeld.

Prima geregeld

Goed en snel geregeld

Snelle afhandeling eerlijke prijs

Dik tevreden met auto nr 3 te verkopen via osw.

Keurig

Goed geholpen goede prijs. Behulpzaam en nette afhandeling

Snel en aangenaam

Goede service. Duidelijke afspraken en vervolgens is de verkoop goed verlopen . Nogmaals mijn hartelijke dank