Positieve ervaring

Vanaf de aanmelding al een goed gevoel. Duidelijke uitleg over de door OSW te ondernemen stappen. Snelle reacties.

snel, helder en transparant

OSW reageerde snel, maakte duidelijk hoe alles in zijn werk ging en heeft vervolgens goed geholpen, toen de koper zich terugtrok, omdat hij toch (vocht)problemen zag. wij zijn tevreden over het verkoopresultaat

Super goed geholpen

Goede en snelle afhandeling

Prettig contact en zorgvuldige afhandeling

Alles goed geregeld

Netjes geregeld snel verkocht

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Camper

Goed en snel en volgens afspraak geregeld

Top ook het bedrijf die de volgens afspraak netjes alles heeft afgewikkeld.

Snel, betrouwbaar, duidelijk

Top!!

Soepel, snel, zakelijk

Soepel, snel, zakelijk.

Supergoed

Heel goed geregeld en snel toppie

Correcte afhandeling

Alles ging vlot en correct,niets op aan te merken.

snel en goed bedankt.

na kort telefoontje was het snel geregeld. alle afspraken nagekomen . super

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

Goede service, onderhouden goed contact, klantvriendelijk en gemaakte afspraken worden nageleefd.

Gewoon Top!!!

Motor snel en correct verkocht en afgehandeld

Goede bekwame service

Vlot contact Correcte en directe betaling Vriendelijke en bekwame medewerker Spijtig genoeg voor ophaling van schadegeval , maar deze firma maakt het niet moeilijk

Hele fijne ervaring

Heel vriendelijk. Mijn auto werd keurig opgehaald. Alles werd doorgenomen en het geld werd gelijk overgemaakt en de auto overgeschreven en bevestiging werd direct gemaild.

Toppie en snel

Perfect en zeer snel verkocht

Tevreden

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Camper

De verkoop verliep uitstekend.

Transparant. Geduldig. Vriendelijk.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

snel en tevreden goed geregeld

Het ging best wel snel maar alles is naar tevredenheid.

top

alles goed geregeld

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Vrijdag onze caravan aangemeld. Dinsdag verkocht en opgehaald! Helemaal top.

Afspraken zijn niet nagekomen

Er werd mij een verkoop van de motor voor €2500 toegezegd. De partij die door OSW was geselecteerd kwam zijn afspraken niet na. Niet 1 keer maar meerdere keren. Toen werd er snel een nieuwe koper gezocht. Daarmee werden de verwachtingen niet goed afgestemd waardoor in uiteindelijk een bod van €1250 bij de deur kreeg. Na een boel gedoe kwamen we op €1750 uit. Voor mij dus een verlies van €750. Toen ik dit bij OSW meldde, kreeg ik een 'welgemeend excuus' maar het financiële verlies is voor mij. "Dan had ik de deal maar niet moeten accepteren" was de reactie. De kreet "Zorgeloos verkopen" is in mijn geval niet van toepassing geweest.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Motor

Goedendag Michaël, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij betreuren dat de eerste koper zijn afspraken niet nakwam. Dit is niet volgens ons standaard en dat vinden wij erg vervelend. Onze welgemeende excuses. Toen de tweede koper langs kwam, werd het duidelijk dat uw motor al 3 jaar stil stond. Dit was niet vermeld. Wanneer een motor lang stilgestaan heeft, dan start hij niet meer en moeten de carburateurs schoongemaakt worden. Die zitten ergens diep in de motor waardoor het lastig is om dit schoon te maken. Hierdoor is de klus tijd- en geldrovend waardoor het bedrijf niet zijn initieel geboden bedrag kan geven. U had het lagere voorstel geaccepteerd, en daarna vroeg u bij ons om compensatie. Wij willen met alle liefde helpen voor een zorgeloze verkoop en wij kunnen niet extra geld aan u geven. De service is gratis die wij leveren. Met vriendelijke groet, Team OSW

Hele goede service

Zeer prettige en zeer snelle afhandeling bij de verkoop van onze caravan.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Prettig contact met duidelijke info en afspraken die ook nageleefd worden.

Geen discussie over de prijs bij het ophalen van de caravan en per direct de betaling en overschrijving met bijbehorend vrijwaringsbewijs afgehandeld. Zeer nette afhandeling door auto Koens uit Zeeland.

Snelle actief en reactie

Als je je voertuig wil verkopen en hiervoor niet de hoofdprijs hoeft te ontvangen dan raad ik u zeker aan met OSW in zee te gaan.