Duidelijk, eerlijke en snelle service.

Auto binnen 1 week hoor goede prijs verkocht.

goed afgehandeld

na een klein misverstand alles korrekt afgewerkt. chauffeur was op tijd, bijzonder vriendelijk, en administratief klopte alles.

Binnen een half uur na aanmelding was de caravan verkocht voor de vraagprijs. Vandaag opgehaald. Boter bij de vis, envrijwarings bewijs.Beter kan het niet. SUPER.

Gemoedelijk en correct.

Erg goed onderhandeld en keurig afgewerkt. Komen hun afspraken goed na. Caravan is op de afgesproken tijd op gehaald, en alles thuis terplekke afgehandeld. Ben er heel tevreden mee!

Caravan vlot verkocht.

Caravan 's avonds op de site gezet, de volgende middag verkocht. Vraagprijs wel naar beneden bijgesteld, maar voor mij reëel genoeg. Verder prima afgehandeld.

goede prijs en snelle afhandeling

enige wat ik miste was getekend bewijs van ophalen,chaufeur wilde formulier niet tekenen. (vrijwaring gebeurde correct na binnenkomst bij demontage bedrijf)

Top service

Ik werd echt super snel en goed geholpen. Ben zeer te spreken over de klantvriendelijkheid.

Keurig geregeld

Keurig te woord bestaan en nette afhandeling

Goede service.

Mijn auto vlot verkocht,goed geregeld!

zeer correct en snel en goed

Na plaatsing van de gegevens op de site van OSW van de caravan, werd ik heel snel benadert, en werd een definitieve prijs afgesproken. Bij het ophalen van de caravan, wat op de afgesproken tijd en plaats, allemaal perfect verliep, was de koper, tevreden of de staat van de caravan, en werd alles naar wens afgehandeld.

pusherig

Manier van contact, manier van telefonisch contact en email

Beste Mel, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wij betreuren het om te lezen dat u onze service als te pusherig heeft ervaren. Wij gaan dit intern oppakken zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.

Prettige samenwerking en goede afhandeling !

Naar tevredenheid !

super snel

mijn oude sloop auto binnen 30 min verkocht tegen een prijs die ik voor ogen had

Motor binnen 1 dag verkocht

Duidelijk en snelle afhandeling

Snel en efficiënt.

Mijn auto verkocht via OSW. Prima service. Laagdrempelig en vlotte service.

OSW begeleidde de verkoop met ontzettend veel zorg. Ik werd gebeld voor informatie en overleg en voelde me in goede handen. Er wordt op geen enkele manier druk op je uitgeoefend, het voelt integer en vertrouwd. Ook als de verkoop gerealiseerd is bellen ze nog na om te checken of de koper contact met je opgenomen heeft voor de overdracht.

Snel en makkelijk je auto kwijt. Voor mooie prijs

Super bemiddelaar, je krijgt een eerlijke prijs.

Goede bemiddelaar zeer accuraat. Geven je de gelegenheid na te denken over het bod.

Super goed

Zeer vriendelijk en goed geholpen. Ik kan iedereen OSW aanraden.

Snelle afhandeling van alle zaken

Goede ervaringen en tevreden met de afhandeling.

Vlotte integere aangename dienstverlening

Caravan kwijt binnen één dag voor een goede prijs.

Prima service!

Aantal voertuigen snel verkocht voor een redelijk bod!

Goed en snel geregeld

Snel en makkelijk. Alleen slechte verbinding ;) aan de telefoon

Gewoon goed

Motor te koop gezet bod gekregen tegenbod gedaan en verkocht