Stevige, deskundige, ervaren en altijd beschikbare loopbaan coach!

Nadat ik in het najaar na meerd an 20 jaar vanwege een reorganisatie op straat kwam te staan heb ik Hayke Bakker van 2Aline bereid gevonden mij te helpen met de zoektocht naar een nieuwe baan. Al bij de eerste bijeenkomst had ik het gevoel dat ik een uitstekende keuze had gemaakt. Positief, realistisch en prikkelend waren de eerste ervaringen waarbij Hayke me op het goede pad zette. Na zo lang niet actief op de arbeidsmarkt te zijn geweest is wat hulp en coaching van groot belang. In 2 wekelijkse stappen heb ik mijn plannen vormgegeven en ben ik voorbereid op mijn volgende stap. Met heldere feedback, aanmoediging en deskundige adviezen heeft Hayke me ondersteund. Toen eenmaal een geschikte job gevonden was, heeft hij me tot het contract rond was voorzien van tips en advies om tot een goede afweging te komen. Als iemand een stevige, deskundige, ervaren en altijd beschikbare loopbaan coach zoekt die je helpt, mede door je regelmatig een spiegel voor te houden, dan raad ik Hayke Bakker van harte aan.

Zeer goede ervaring

Ik had een hele goede klik al bij het eerste gesprek. Er was geen twijfel mogelijk dat ik hier mijn begeleiding zou doen. In het traject voelde ik mij goed gehoord en begrepen. Ik heb heel veel geleerd vooral over mijzelf. Dit was zeer verhelderend en heeft mij goed geholpen bij het vinden van een nieuwe baan. Ik geef dit bedrijf een dikke 10

Inspirerende coach

Na een hele lange tijd bij een werkgever gewerkt te hebben had ik geen idee hoe ik het zoeken naar werk moest aanpakken. Ik had ook geen idee wat ik zocht. Bij 2Aline heb ik heel veel geleerd over mezelf, over mijn drijfveren, over mijn onzekerheden en hoe daar mee om te gaan. Hayke is een intelligente man die goed observeert en die waar nodig heel goed de diepte met je in gaat. Ik heb ook goede praktische begeleiding gekregen over het "moderne"solliciteren, hoe vacatures te lezen, en het heeft mij leren nadenken over hoe jezelf kan presenteren. We zijn niet helemaal tot een volledige afronding gekomen van mijn traject omdat ik ineens een baan had!

niet alleen hulp, juist ook een andere manier van kijken naar werk

Goede gesprekken, tips en trucs en een nuchtere kijk op de arbeidsmarkt. Net wat ik nodig had. Niet alleen een kritische kijk op CV en brief, maar het bepalen van een doel, een focus. Waar ben jij het beste in? Voor mij erg nuttig, maar je bent en blijft zelf verantwoordelijk. Wil je aan het handje worden meegenomen is het misschien niet de beste keuze.

Persoonlijke prima begeleiding naar een nieuwe baan

Perfecte hulp

Doelgerichte en directe aanpak, goede begeleiding

Het outplacementtraject bij 2aline is me goed bevallen. De praktische en doelgerichte aanpak heeft me goed geholpen bij het maken van de juiste keuzes bij het zoeken naar een nieuwe baan, en me goed voorbereid op mijn sollicitaties. Uiteindelijk leidde dit snel tot een nieuwe baan. Uiteindelijk moet je het natuurlijk zelf doen, maar de 2Aline aanpak helpt je goed op weg, en zorgt ervoor dat je op een andere manier gaat nadenken over wat belangrijk is voor jou en je loopbaan.

Next level career management!

Hayke have definitely helped me with finding directions in my career. Because of the conversations we had and the assignments he gave me, I started to discover what is really important for me in a job. I mostly liked te no-nonsense approach; very straight, clear and goal oriented.

geweldig, betrokken en op maat.

De samenwerking die ik ben aangegaan met 2 aline, heb ik als zeer prettig ervaren. Afgestemd op mijn behoefte en wensen. Coachend en zeer open communicatie.

Goede coaching en begeleiding van 2Aline gekregen bij het zoeken naar een nieuwe baan.

Door 2Aline begeleiding en coaching gekregen op zoek naar een nieuwe baan. Gebaseerd op een door 2Aline zelf ontwikkeld stappenplan zorg je voor een goede basis voor alle fasen van het sollicitatieproces. En kun je jezelf onderscheiden van de andere sollicitanten door een goed inzicht in je eigen sterke punten en verbeterpunten.

Geweldige ondersteuning in het moeilijke proces om een nieuwe baan te vinden.

Veel geleerd over linked-in, netwerken, USP's van jezelf en hoe je jezelf presenteert bij je nieuwe werkgever. Hayke wist je steeds weer te motiveren. Ook geleerd om alleen op die banen te schrijven die bij je passen. Niet blijven zItten met zelfmedelijden maar ervoor gaan en dan komt die baan ! Bedankt nog voor jullie inzet.

Uitstekende begeleiding.

Zeer positief.

Gesprekken die je verder helpen en verrassende tools om je te presenteren

Het outplacement traject dat ik via 2Aline heb doorlopen heb ik als zeer prettig ervaren. Er was een goede klik met Hayke Bakker. Zijn manier van werken paste goed bij mij. Hayke geeft eerlijke en directe feedback, challengede en relativeerde situaties en heeft leuke voorbeelden. Tijdens de 1op1 gesprekken stonden zowel het benaderen van de arbeidsmarkt als ook de persoonlijke ontwikkeling, wie ben je, wat kun je en wat wil je, centraal. Ik vond het fijn dat dit parallel opgepakt werd, want het sloot goed op elkaar aan en is afwisselend. Met de verrassende tools die 2Aline heeft ontwikkeld, kon ik me op een opvallende manier bij bedrijven presenteren. En dat gaat echt een stap verder dan ‘gewoon’ solliciteren. Deze aanpak heeft mij enorm geholpen bij het maken van de juiste keuze voor de baan die ik leuk vind en bij mij past. Bedankt

Traject aangeboden gekregen via mij mijn oud werkgever. Prettige samenwerking met Hayke Bakker. Direct en eerlijk. Wat ik fijn vond dat hij ook een psychologie studie als achtergrond heeft gehad. Dat merkte ik hoe hij mij observeerde en met mij te werk ging. In eerste instantie dacht ik wat zijn dit voor opdrachten, maar achteraf had dit een bepaald doel. Had in het begin veel moeite met mijn opdrachten uitvoeren en hij greep tijdig in. Heeft alle vertrouwen en veel geduld in mijn gehad. Gaf aan neem eerst even tijd voor jezelf om straks goed voor de dag te komen en dan gaan we weer verder. Dat heb ik ook gedaan en daarna het traject weer vervolgd. Dit heeft zeker geholpen, goed begeleid met CV opmaken, motivatiebrieven maken en zelfvertrouwen geven dat het goed gaat komen. Uiteindelijk geleid tot een positief resultaat op eigen kracht met goede ondersteuning.

• Plaatsnaam: Rijswijk
  • Contact met vestiging: Den Haag
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject

Zou zo geen verbeter punten kunnen noemen.

• Plaatsnaam: Breda
  • Contact met vestiging: Breda
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Prima begeleiding na een vervelend ontslag.

Als mijn mentor en loopbaancoach is Hayke Bakker een professional puur sang. Ik heb heel veel geleerd. Mede door zijn positiviteit verliest Hayke nooit de doelstelling en belang van mijn outplacementtraject. Nu de ideale baan te hebben gevonden wil ik iedereen 2Aline aanbevelen. Zeker van iemand zoals ik die niet precies wist waar hij aan begon en ook niet precies wist welke richting ik op wou met mij verdere carrière. Ik ben blij dat ik traject ben ingegaan en wil hierbij Hayke en Clemens bedanken voor jullie inzet. Jongens het gaat jullie goed. Groeten uit Leiden.

• Plaatsnaam: Leiden
  • Contact met vestiging: Leiden
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject|Loopbaanadvies

Voordat ik bij 2Aline kwam was ik helemaal vastgelopen in mijn werk, ik wilde al een tijd weg maar kon door de bomen het bos niet meer zien. 2aline heeft mij geholpen toe te spitsen op bepaalde vacatures door prioriteiten en wensen op een rijtje te zetten. Hierdoor kreeg ik vertrouwen en weer vizie op waar ik wilde solliciteren. Na een LINKEDin Cursus ben ik aan het netwerken geslagen, en daarbij is er een match ontstaan. Zeer prettig en professioneel bedrijf. Contact was zeer persoonlijk en aangenaam.

• Plaatsnaam: Breda
  • Contact met vestiging: Breda

eigenlijk geen.... baalde alleen dat er in Rotterdam niet zo'n lekkere kantine zat als in leiden.

• Plaatsnaam: hellevoetsluis
  • Contact met vestiging: Rotterdam
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject
  • Omschrijf uw positieve ervaring: van uit mijn werkgever waar ik weg ging vonden ze een dergelijk traject onzin en geld verspilling. ik ben zo blij dat ik me niet door hun heb laten beïnvloeden. het was leerzaam en leuk en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven in het solliciteren van nu. daarnaast weet ik nu ook gewoon beter wat ik naar de tafel toe breng en wat ik waard ben. mijn gesprekken verlopen nu assertiever en ik durf ook nee te zeggen en weg te lopen. want ik verdien de baan die bij mij past en niet een flut oplossing tussendoor.

Het aanbieden van passende vacatures waar de coach van vind wat bij jou past. Je kunt wel op jullie eigen banensite kijken maar soms wordt je als klant overspoeld met vacatures waardoor je het niet meer over ziet.

• Plaatsnaam: Velserbroek
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Geven een goed advies en begeleiding en hebben kennis van zaken. Geven feedback waar je wat aam hebt.

Vanaf de eerste kennismaking was er bij mij een zeer groot gevoel van professionaliteit, visie en doortastendheid. Het hele traject heeft mij positief gevormd.

• Plaatsnaam: Bussum
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject

De samenstelling van deelnemers aan een workshop was te divers.

• Plaatsnaam: Driebergen
  • Contact met vestiging: Utrecht
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Hayke Bakker sloot erg goed bij mijn behoeften. Waar nodig geeft hij ruimte maar hij is ook erg resultaatgericht. Hij werkt met een duidelijk model, geeft energie, is recht door zee, heeft humor en weet zeer goed wat er in de wereld te koop is. Clemens vond ik erg ervaren, professioneel en betrokken.

Geen

• Plaatsnaam: Grootebroek
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Zonder de tweewekelijkse sessies met Hayke had ik het niet gered. Geduld, geduld Buitengewoon veel mensenkennis en ervaring in het begeleiden van 50+ En jawel hoor : weer geslaagd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bla

• Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject

persoonlijk: sneller CV Motivatie brief en pitch opstellen dat kan je binnen een maand afronden

• Plaatsnaam: Uithoorn
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: 2e spoor re-integratie
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Met vol vertrouwen aan de slag gegaan met Hayke, Cv gemaakt, motivatie brieven opgesteld, Pitch gemaakt, actief op social media. video training etc. ging allemaal heel goed. xxxx Sollicitatie gesprekken gehad 1e 2e 3e ronde maar na 15 maanden, geen baan. Misschien een lagere functie aanvaarden of omscholing? Gesprek met Hayke, heb vertrouwen, neem je tijd doe rustig, wees vriendelijk, zet door, ga ervoor, je bent er bijna, dan toch een mooie baan voor mij 59 jaar oud. Het kan gewoon. Hayke Bedankt. :)

Er schiet me niets te binnen.

• Plaatsnaam: Alkmaar
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Mijn 'mentor' was Hayke Bakker en het was opvallend hoe positief hoe altijd bleef. Dat werkt stimulerend. Hij heeft met dank aan zijn uitgebreide ervaring een grote kennis van zaken. Ik heb veel van hem geleerd. Hij is ook recht voor zijn raap, hij windt er geen doekjes om. Die aanpak vind ik zelf heel plezierig. ik ben nooit met tegenzin naar onze afspraken gegaan. Juist integendeel. Hayke, bedankt!

Geen

• Plaatsnaam: Hellevoetsluis
  • Contact met vestiging: Rotterdam
  • Met welke dienstverlening heeft u ervaring: Outplacementtraject
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Contact met Clemens is prima, temeer omdat hij het ook durfde om het niet eens met je te zijn en daaruit kwam altijd een positieve consensus. Hoewel ik mijn nieuwe baan zelfstandig heb gevonden hebben zijn bijdrages en aanbevelingen mij altijd net even dat duwtje in de rug gegeven dat ik nodig had om bevestigd te zien wat mijn competenties waren.