Super gave 1 op 1 workshop gehad net Roos

In korte tijd veel tips en trucs gekregen. Duidelijke uitleg en lekker gekletst. Leuke ochtend gehad.

Verrassend en leerzaam

Mijn dochter en ik hebben nieuwe technieken geleerd die heel goed te gebruiken zijn voor de dagelijkse make-up maar ook als je een avondje uitgaat Roos hield rekening met de jongere en oudere huid. Dus voor ons beiden een leuke make-up workshop

Erg leerzaam

Onze dochter had voor haar 13e verjaardag een make up workshop gekregen. Roos heeft haar heel duidelijk uitgelegd en laten zien hoe zij zichzelf goed en mooi kan opmaken. Het was voor haar een erg waardevolle workshop waar ze echt wat aan heeft gehad.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Super leuk en veel geleerd

Heel leuk om te doen en veel geleerd. Misschien wel te veel om te onthouden in een paar uurtjes en ging vrij snel.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Beste Anika, Hartelijk dank voor je review. Het is inderdaad veel voor een paar uurtjes. Een avond make-up is iets ingewikkelder om te leren dan een dag make-up. Hopelijk kun je het geleerde toepassen met de theorie en tutorials die je mee hebt gekregen. Hartelijke groet, Roos

Super leerzaam en heel leuk!

Roos is een heel leuk mens! Ze legt alles duidelijk uit waardoor het zelfs voor een beginner als ik goed te begrijpen is. Fijn om 1-op-1 te leren en tips te krijgen.

een kadootje

In een nare periode waarin ik wacht op een operatie heb ik een make up workshop van Roos mogen ontvangen. Ik kreeg er alle aandacht en voelde me volledig op mijn gemak. Super. Zojuist heb ik de verschillende producten besteld. Hier kan ik zelf mee aan de slag, samen met de hand out die ik heb meegekregen. Zodra mijn gezondheid het toelaat kom ik zeker nog eens terug. dank Roos, voor de fijne ochtend.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Veel geleerd in korte tijd !

Mijn ervaring met Art in the Attic is dat ik veel geleerd heb in een relatief korte tijd . we hadden een leuke groep met onze opleiding . onze Docent Roos is een prettige en lieve vrouw die je met alles graag wil helpen en verstand van zaken heeft . Kortom ik kan het iedereen aanbevelen die graag een opleiding MUA wil gaan doen . ik zou zeggen Roos ga zo door ! Groetjes Mirjam

• Waarvoor was je bij ons te gast? Visagie Opleiding

Geweldige opleiding, zeer professioneel, fantastische ondersteuning!

Ben zo blij dat ik bij Roos mijn opleiding voor Allround MUA heb kunnen volgen. Elke les was een prima balans tussen het geleerde in de praktijk brengen en positieve, professionele feedback en ondersteuning. Als je een écht goede opleiding wil volgen, twijfel dan niet en kies voor Art in the Attic. Annemarie

• Waarvoor was je bij ons te gast? Visagie Opleiding

Hartelijk dank Annemarie voor je mooie review. Super fijn om te horen dat je het naar je zin had. Je bent een topper en heb je dromen waar kunnen maken. Veel plezier en succes met anderen mooi opmaken. Liefs, Roos

Inspirerend

Blij dat ik voor deze specifieke workshop voor 45+ gekozen heb. De ontvangst was warm, de uitleg compleet met verrassende tips. Een zeer inspirerende workshop.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Hi Nicole, Hartelijk dank voor je review. Je bent een leuk en warm mens. Bedankt voor je bezoek en succes met alles wat op je pad komt. Hartelijke groet, Roos

Geweldige professionele opleiding in 3 maanden

Ik wilde absoluut geen jaar naar school en zocht een Visagie Opleiding tot Allround Make-up Artist wat ik binnen een paar maanden kan doen en vooral ook betaalbaar is,Ik kwam al heel snel terecht bij Roos, Art in the Atic make-up academie in Apeldoorn. Roos is een ontzettend lieve professionele vrouw die vol passie deze opleiding geeft. De klassen zijn klein waardoor iedereen de persoonlijke aandacht krijgt die ze nodig hebben. Ik moest elke week 1,5 uur rijden en dat was meer dan de moeite waard geweest. Ik was zo enthousiast geworden dat ik gelijk ook de bruidsstyliste/ make-up opleiding heb gevolgd . Ik raad iedereen die een goede visagie /MUA oen bruidsstyliste opleiding wilt volgen Art in de Attic aan ! Annechien

• Waarvoor was je bij ons te gast? Visagie Opleiding

Lieve Annechien, Bedankt voor je oprechte review. Jij bent een topper en dankzij je talent heb je jouw dromen waar kunnen maken. Ik ben blij dat ik onderdeel mocht uitmaken van jouw bijzonder proces. Veel plezier en succes met anderen mooi maken. Warme groet, Roos

Jezelf waarderen met persoonlijke aandacht

Als je een workshop bij Art in the Attic volgt, trakteer je jezelf op twee uur tijd voor jezelf. Ik heb de make-upworkshop ervaren als een leuke beleving, waar ik goede tips kreeg die bij mij passen.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

HI Denise, Het was een waar genoegen jou te ontmoeten. Zoals je aangeeft, het is traktatie voor jezelf. Ben blij dat je het leuk vond. Veel plezier met oefenen. Hartelijke groet, Roos

Goede workshop, inspiratie gekregen om het te blijven proberen.

Roos geeft duidelijke instructie, en liet me zelf alle handelingen ook doen. Duidelijke omschrijving in werkboekje en veel tips. Fijn dat niet alle producten van dure merken hoeven te zijn. Met geduld en ook een beetje streng, wat ik heel fijn vond.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Hi Jeanette, hartelijk dank voor je review. Veel plezier met oefenen en het uitzoeken van jouw favoriete make-up producten. Wellicht tot ziens. Groetjes, Roos

Helemaal geweldig

Wat heb ik een leuke en vooral leerzame workshop gehad. Nooit geweten waarvoor die verschillende kwastjes dienden: laat staan dat ik wist wat een beautyblender of settingspray was en wat voor nut het allemaal had. Fijn dat je je eigen spulletjes mag gebruiken en dus niet gelijk allemaal dure dingen moet kopen. Ik ga nu veel oefenen. Met de goede uitleg in de handleiding gaat het vast lukken om mijn make-up subtiel en netjes aan te brengen. Dank je wel Roos voor je geduld en tips en Valeria voor je zeer welkome cadeau. Maryan uit Molenlanden

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Hi Maryan, Hartelijk dank voor je review. Ik ben blij dat je de make-up workshop fijn hebt ervaren. Vooral veel oefenen, dan ga je de techniek beter beheersen. Je hoeft inderdaad geen dure producten te kopen. Veel plezier met shoppen. Groetjes, Roos

Top cadeau voor mijn moeder

Ik zocht een leuk cadeau voor mijn moeder. Zij heeft onlangs een ander uiterlijk gekregen en dit leek mij een mooie afsluiting van alle veranderingen. Roos is super aardig en legt het duidelijk uit en gebruikt zoveel mogelijk je eigen make-up spullen. Zodat je het thuis ook kunt nadoen. Bedankt!

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Hi Valeria, Jullie zagen er prachtig uit op de foto's. Super lief cadeau voor je moeder. Ik ben blij dat jullie het leuk vonden. Liefs, Roos

Top opleiding!

Ik heb tijdens de MUA bij Art in Attic ontzettend veel geleerd en er ook heel veel plezier in gehad! Roos weet precies wat een student nodig heeft en geeft heel persoonlijk en vakkundig les. De groepen zijn klein, en je krijgt als student veel aandacht en vrijheid in hoe je te werk gaat. Merci!

• Waarvoor was je bij ons te gast? Visagie Opleiding

Hi Rokya, Hartelijk dank voor je review. Het was aangenaam jou op te leiden. Jij gaat een mooie toekomst tegemoet. Veel plezier en wellicht tot ziens. Warme groet, Roos

Leuke en leerzame ervaring

Ik vond het een hele leuke en leerzame ervaring. In 2 uur tijd heb ik geleerd hoe ik mij het beste op kan maken en welke kleuren mij het beste staan.

Erg leerzaam en inspirerend

Aangezien ik nooit eerder aandacht had voor make up en daardoor zeer onervaren, leek het me goed om hier wat hulp bij te krijgen. Omdat ik aziatisch ben, wilde ik iemand die hier ook ervaring mee heeft en zo kwam ik bij Art in the Attic uit. Roos is zeer ervaren en deskundig, heeft veel ervaring met zeer diverse uiterlijken, geeft goede tips om je beste punten naar voren te halen en legt geduldig en duidelijk uit. Ik ben zeer tevreden en als ik wat meer 'behendig' ben in de basis, kom ik zeker nog eens terug.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Beste Louise, Hartelijk dank voor je review. Met een beetje begeleiding heb je jezelf mooi opgemaakt. Thuis gaat het je ook lukken. Je bent van harte welkom voor een vervolg workshop. Lieve groet, Roos

Geweldig.

Na lang wikken wegen toch een cursus gevolgd. Het was een eindje rijden, maar ik wilde perse naar Art in the Attic! En daar ben ik enorm blij mee. Alle aandacht voor mij, gelukkig, want ik ben echt een beginneling. Ze was geduldig terwijl ik meeschreef over al haar uitleg en producten. We hadden alleen nog maar mijn ogen gedaan en ik was al zo enorm blij hoe het eruit zag! Voelde mij na de cursus net een filmster. In zo'n korte tijd zoveel kunnen uitleggen, met geduld en alles was duidelijk. Ik kom sowieso terug, voor een opfriscursus of misschien voor een avond make-up cursus. Als je twijfelt, gewoon doen! Het geld absoluut waard.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Hi Aicha, Graag gedaan. Ik ben erg blij dat je veel hebt geleerd tijdens de make-up workshop. Je zag er inderdaad prachtig uit. Ga vooral veel oefenen en kom gezellig over een tijdje weer terug. Je bent van harte welkom. Hartelijke groet, Roos

Geweldig leuk en leerzaam

Het was een supergoede workshop, goed opgebouwd en je hebt ruim de tijd om te oefenen. Veel nieuwe technieken geleerd. Roos is een visagist van topniveau!

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Hi Suzan, Super lief, dank je wel :-) Was leuk jou te ontmoeten. Veel plezier met oefenen. Hopelijk tot ziens. Liefs, Roos

Heel handige tips gekregen met eigen make-up

Goede uitleg, waardevolle tips en ook inzicht in wat er in de basis nodig is. Leek me altijd overdreven, maar nu ik het gezien heb en zelf ook mee gewerkt heb, zie ik wat de meerwaarde is van primer, correctiepoeder en finishing spray. En ik gebruikte zelf juist teveel matterend poeder, zie nu ook het verschil. Vanwege mijn allergie gebruik gemaakt van grotendeels eigen make up, maakt het nog makkelijker om het zelf thuis ook te kunnen. Ik vond het echt de moeite waard, ook gezellig dus ik kan zo maar weer komen met een paar vriendinnen als Corona achter de rug is.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Ik ben blij dat je veel geleerd hebt bij de workshop. Nu flink oefenen :-) Je bent van harte welkom met je vriendinnen. Liefs, Roos

Onwijs leuke en leerzame workshop gehad samen met mijn dochter!

Leuke workshop gehad van Roos. Je voelt je gelijk op je gemak bij haar. Ze heeft een open en vriendelijke houding en heeft ons een leuke en leerzame middag bezorgd.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Super leuke en leerzame avond gehad!

Roos is een gezellige en professionele vrouw. Ze geeft je goede tips, doet het goed voor en maakt er nog een gezellige workshop van ook. Verder heeft ze make-up in verschillende prijsklassen, dus voor ieder wat wils. Mijn zusje en ik hebben veel geleerd. Zeker een aanrader!

Ontzettend leuk en leerzaam

Roos is geduldig en heeft kennis van producten. Ik ga met meer kennis naar huis. Leuk om dit gedaan te hebben.

Workshop rijpere huid/oudere huid 45 +

Als leek zijnde in de visagie ben ik in 2 uur ingelicht in een soort stappenplan hoe je jezelf het beste kan opmaken. De persoonlijke uitleg van Roos was duidelijk en fijn. Ook fijn om te weten welke kleuren het beste bij jou passen. Ik zie het mijzelf niet dagelijks doen omdat het mij veel tijd kost, echter het is een kwestie van oefenen. Daarna heb ik een aantal merken, kleuren en nummers opgeschreven die ik wilde aanschaffen. Helaas was de oogschaduw en foundation van een bepaald merk uit het assortiment. Ga dan maar uitzoeken wat dan bij je past, dus dat wordt nog experimenteren.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Kennis gemaakt met de kunst van Make up

Wat een leuke ervaring! Hartelijk ontvangen en Roos heeft ons een hele leuke en leerzame ochtend bezorgt. Ik heb veel geleerd over make up en vooral dat het helemaal niet erg is en juist leuk om je op deze manier wat meer aan de wereld te laten zien. Voor herhaling vatbaar ;)

Over Art in the Attic

Art in the Attic | Make-up Academy Onze Visagie Opleiding tot Allround Make-up Artist is een korte en betaalbare visagie opleiding met les in kleine groepjes. In 2 of 3 maanden tijd leer je professioneel opmaken. Deze opleiding onderscheidt zich door een heel persoonlijke en praktijkgerichte aanpak. Perfect voor zowel particulieren als professionals, ondernemers, ZZP-ers, starters en werkzoekenden. Zoek je een leuke make up workshop, voor jezelf of samen met anderen? Of ben je een evenement of bedrijfsuitje aan het organiseren? Wij helpen je graag!