Zijn zeer goede schilders die het vak verstaat

Tot in de puntjes netjes werk geleverd. Zowel buitenwerk als binnendeuren en trapgat. Werken hard door met tijd voor een gezellig praatje en een grap. En op eind zelfs de stofzuiger erdoor. TOP.

Betrouwbaar en kwaliteit

Afspraken worden nagekomen.

Vakman met oog voor detail

Geweldige schilder

Deze schilder leverde uitstekend werk af, met oog voor detail en vakmanschap. Zijn professionele houding en efficiënte aanpak maken hem een aanrader voor iedereen die kwaliteit zoekt!

Fijne samenwerking met mooi resultaat

Denny is een vakman en werkt zeer netjes. We hebben de deuren en aluminium kozijnen laten spuiten. Alles werd netjes voorbereid en afgeplakt. Resultaat is naar volledige tevredenheid.

Professioneel schilderwerk

Denny heeft bij ons de binnenkozijnen op de 1e verdieping geschilderd. Er is netjes gewerkt, alles volgens afspraak en iedere dag fijn op tijd aan de slag. En het resultaat is keurig: alles zit weer mooi in de kit en het schilderwerk is super strak. Bij een volgende klus doen we graag weer een beroep op Denny!

Prettige schilders waarmee je goed kan overleggen.

Het schilderwerk is netjes en de opmerkingen die worden goed geadresseerd. De muren en plafond zien er weer lekker fris uit. Dank daarvoor.

Prachtig schilder werk

Ons huis is helemaal van binnen geschilderd door van Ark schilderwerk. Super netjes en strak werk geleverd. De mannen werken heel netjes en zijn prettig in de omgang. Prijs kwaliteit = 10

Betrouwbaar, netjes, hoge kwaliteit schilderwerk

Van zijn schilderwerk in ons vorige huis wist ik dat Denny met veel passie voor zijn vak heel mooi en goed schilderwerk oplevert: dat ziet er gewoon jarenlang mooi uit, met superstrakke randen. Dus wou ik ‘m ook weer voor het buitenschilderwerk van ons nieuwe huis. En wederom heb ik nieuwe kit, strakke randen op het glas en een prachtig glanzende, stevige laag verf op mijn houtwerk buiten. Bijna alles was netjes opgeruimd (nog een paar kitsliertjes in de tuin), de hekjes netjes teruggeplaatst en het schilderteam had vrijwel niks van mij nodig: ze verzorgden alles helemaal zelf. En ik weet van al het eerdere werk dat als er wat is, ik Denny zo kan bellen en dan lost hij het heel vriendelijk en beleefd op en zijn advies klopt ook altijd. Denny vraagt wat meer dan vele andere schilders, maar daarvoor worden dan ook alle kitranden vervangen, een extra laag verf aangebracht zodat het langer meegaat, en je krijgt deze uitstekende service. Daarom is Denny een van onze helden!

Vriendelijke mensen die goed schilderwerk afleveren

Vriendelijke mannen die iedere dag even een update gaven wat er nog moest gebeuren. Ze werkte netjes en hebben de voordeur zelfs vaker geschilderd ivm uitbijten vd verf. Bij het afronden is alles ook weer netjes opgeleverd.

Lang wachten maar het wachten waard!

Het was even wachten voor ons. Denny is een goede schilder en heeft het daarom lekker druk. Dat wisten wij maar wilde toch graag wachten. En het is het wachten waard geweest. Denny en de jongens hebben echt heel mooi werk afgeleverd. Ramen van nieuwe kit randen voorzien, nieuwe neuslatten bij onze keuken ramen zodat het water niet blijft staan. Huis volledig machinaal geschuurd, schoongemaakt, gegrond, geschuurd, gelakt, geschuurd en afgelakt. Al met al een mooie verf laag op het houtwerk. Wij hebben in onze buurt en ook bij de buren schilders zien werken maar niet zo grondig als Denny en zijn jongens! Wij zijn super tevreden en verwachten daarom voorlopig ook vooruit te kunnen met het schilderwerk.

Topkwaliteit

Al twee eerder opdrachten door Denny laten uitvoeren en ook nu weer top! Werkt supernetjes en met veel kwaliteit. Communiceert goed. Kortom, top!

Nette harde werkers, kwaliteit van het werk is prima!

De schilders hebben netjes en hard gewerkt. Waren zeer beleefd en vriendelijk. Afspraken worden goed nagekomen. Er is ruimte voor overleg. En er was ook tijd voor een praatje en een bakkie, wel zo gezellig.

Kwaliteit!

Werk is keurig uitgevoerd, kwaliteit hoog.

Echte vakmannen, gaan voor resultaat!

Denny en zijn collega’s hebben bij ons de buitenkant van het huis geschilderd (o.a. houten kozijnen, voordeur, balkonhek). Ze hebben het hout kaal geschuurd, slechte houtdelen en knoesten verwijderd en opgevuld en meerdere malen geverfd waardoor het er echt als nieuw uitziet. Op sommige plekken kostte dat veel tijd en moeite maar ze stoppen pas als ze tevreden zijn. Ze zijn prettig in de communicatie en ruimen alles op voordat ze naar huis gaan.

De beste schilders die we ooit gehad hebben.

Zeer grondig en met oog voor detail afgewerkt. Prettig in de omgang en goede service. Kortom: zoek niet verder!

Van Ark is een TOP schilder, die afspraken nakomt!

Er zijn al heel veel positieve berichten over deze schilder geschreven. Ik zal je 1 ding zeggen, het is WAAR! 10 jaar geleden heeft hij de eerste keer onze buitenboel geschilderd. Afgelopen week voor de 2e keer. Sommige plekken waren eigenlijk helemaal nog niet nodig, maar sommige wel. Dit zegt dus al iets over de kwaliteit van de 1e keer. Toch dit jaar alles weer laten doen! Alles weer strak in de lak. Dit is overigens de 4e keer dat hij bij ons in de afgelopen 10 jaar heeft geschilderd. Ook binnen 2 klussen gehad, ook allemaal top! Behangen? Ook geen enkel probleem. Alles strak, keurig. Spic en span! Goedkoop? Nee. Maar je krijgt echt waar voor je geld! Van Ark werkt netjes, komt zijn afspraken na, is duidelijk en direct. Dus zoek je een topschilder, dan is de keus makkelijk > Van Ark! 1 ding: je moet wel even geduld hebben, want hij is vreselijk druk! Moeite waard om te wachten!

Vriendelijke vakmanschap

Netjes en strak in de lak. Goede en vriendelijke communicatie.

Heel erg goed

Danny is een perfectionist, zijn medewerkers zijn ook goed en keurig netjes. Het werk ziet er geweldig uit.

Perfect werk geleverd

Denny is op en top een professional, hij werkt netjes, gebruikt kwaliteitsverf en weet waar hij het over heeft. En niet onbelangrijk, hij komt zijn afspraken na. Voor ons een Topper met een hoofdletter!

Echte vakmensen!

Uiterst tevreden over het geleverd schilder- en motief behangwerk. Echte vakmensen. Geven je een vertrouwd gevoel. Hierdoor hebben wij ze de sleutel gegeven en hebben een mooi huis ervoor terug gekregen. Super service! Daarnaast denken ze graag met je mee en geven goed advies over kleur keuze. Helder en snelle communicatie. Zoek niet verder, dit is echt een aanrader!!!

Professioneel, kundig en uitstekend werk verricht

Onze benedenverdieping door Denny van Ark laten verven en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Na herstelwerk van de muren zijn die in 2 dagen tijd geverfd. Erna is alles weer netjes opgeruimd. Professioneel en prettig contact.

Vakwerk afgeleverd en schoon opgeleverd

Op de offerte aanvraag werd snel gereageerd en door een uitval zeer snel geholpen.

Netjes en vakbekwaam

Mooi binnen schilderwerk afgeleverd en netjes gewerkt

Kwalitatief hoogwaardig schilderwerk

Denny en zijn team leveren kwalitatief hoogwaardig schilderwerk af. Deze week bij ons binnenshuis kitwerk gedaan en kozijnen geschilderd. Ziet er strak uit. Je wordt door de schilders actief gevraagd om scherp te controleren op evt onvolkomenheden zodat men zeker is dat alles 100% netjes wordt opgeleverd. Een aanrader.