Leveren net werk af

Goed vakmanschap

Vakkundig en met duidelijke afspraken. Netjes gewerkt

Goede adviezen, vakkundige en fraai afgeleverd schilderwerk

Deskundig en vriendelijk personeel!

Goed werk afgeleverd. Ben heel tevreden.

gewoon vakwerk en fijne medewerkers (Mike en Lizzy)

Sander Korff is een man van woorden 'en daden en houdt zich aan de gemaakte schriftelijke en mondelinge afspraken. Zijn personeelsleden Mike en Lizzy zijn fantastische vaklui en daarbij ook nog prettig in de omgang en overleg m.b.t. schilderwerk. En..... bedankt voor de bloemen!

TOP

Hele strakke afwerking en geen rommel. Prima gedaan.

Uitstekend werk, zeer prettige communicatie

Beide heren schilders waren elke dag op tijd, vrolijk en voorkomend en leverden klasse werk. Het werk was sneller af dan verwacht en bij voorkomende vragen waren zij steeds pro actief en meedenkend. Omdat er in huis kleine kinderen zijn, hoort een beetje "gedoe" daar ook bij, en daar reageerden ze ook handig en prettig op. Elke dag werd het werk keurig achtergelaten. Zeer netjes. We zijn ook erg tevreden over de communicatie met zowel de schilders als de achterwacht. En vooral: het werk ziet er schitterend uit. Zeer tevreden.

Heel goed werk

Prima werk als netjes afgewerkt. Goed kit werk. Heel fijn personeel .

Vakwerk

Schilder Kenny heeft onze nieuwe keuken geverfd. Heeft dit op een vakkundige wijze verricht. Heeft netjes gewerkt. De vloer en nieuwe keuken werd volledig afgedekt waardoor deze bespaard bleven van verfspatten. Na het verven werd alles schoon opgeleverd. Een paar schoonheidsfoutjes werden een paar dagen later zonder problemen hersteld. Een fijn bedrijf in de dienstverlening.

Perfect werk!

Keurig personeel levert perfect werk.

top schilders

goede uitleg. netjes gewerkt. Zeer klant vriendelijk

Gewoon top!

We hebben 2 keer schade gehad en beide keren meer dan goed opgelost. Zeker een aanrader!

Kundig en Perfect werk afgeleverd!

De heren hebben top gewerkt . Het resultaat overtrof mijn verwachtingen . En ik ben normaal wel iemand die kritisch is. Kortom , Korf schilderwerken is absoluut aan te bevelen .

Netjes gewerkt en afgewerkt

In 2 dagen de gehele hal geverfd en zeer netjes gekit, waar het nodig was

Snel en vakkundig werk geleverd

komt afspraken correct na

Korff Scilderwerken is een prima bedrijf en verdient aanbeveling.

Zeer correcte afhandeling van de werkzaamheden. Het vakmanschap wordt zeer hoog ingeschaald. Het uurtarief voor de werkzaamheden van m.b.t. het herstellen omtrekspeling van de deuren wordt als hoog ervaren.

Top werk!

Komen afspraken na en denken goed mee. Vakkundig en netjes gewerkt.

geweldig bedrijf!

Klein bedrijf, met gemotiveerd personeel. Korff senior heeft het bedrijf gestart, altijd goed product afgeleverd en heeft zich altijd gehouden aan de afgesproken afspraken. zijn zoon heeft het nu overgenomen en gaat met de zelfde enthousiasme verder.

Goed advies, netjes gewerkt en duidelijke communicatie

Bij het offerte-traject heb ik heel duidelijk advies gekregen; hetgeen ik heel zinvol vond. De schilderwerkzaamheden zijn netjes uitgevoerd. De medewerkers waren ook heel netjes en klantvriendelijk. Er was af en toe sprake van 'ruis' in de uitvoering van de werkzaamheden, maar dat was overmacht als gevolg van een aantal zieke medewerkers, waardoor er geen echte overdracht heeft kunnen plaats vinden tussen de medewerkers onderling. Heel leuk om na de uitvoering van de werkzaamheden een mooi boeket bloemen te hebben gekregen. Bedankt hiervoor! :-)

Tot in perfectie

Wederom gebruik gemaakt van Korff Schilderwerken. Zoals ook de vorige keer hebben de schilders puik werk geleverd. Netjes gewerkt, meedenken, tot in perfectie. Wederom zeer tevreden.

vakwerk

flexibel en klantgericht, voor ieder probleem een oplossing.

Keurig schilderwerk

Prettige uitleg bij schilderwerk, ook meedenken en suggesties doen waar we als klant niet bij stil stonden. Houden zich aan afspraken. Prima bedrijf. Aan te bevelen

Uitmuntend werk

Mijn ervaring met Korff Schilderwerken bv is dat ze stipt zijn, hun afspraken nakomen, zéér netjes werken en heel vriendelijk zijn. De schilders ruimden keurig op na een dag werken. Ik hoefde alleen nog maar te dweilen en kon 's avonds gewoon lesgeven in mijn yogastudio. Misschien niet de goedkoopste, zeker vakkundig. Ik beveel ze aan! Met vriendelijke groeten, Rachel van Beek - Studio Souplesse

Goed, snel, schoon

Keurige schilders, werken netjes en schoon. Doen meer dan gewoon is. Nadat de klus gereed was was onze woning tip top schoon en alles perfect opgeruimd en afgevoerd.

Alles liep volgens planning en is correct afgehandeld!

Ga zo door!!!!!!!

Ongekend vakmanschap

We hebben voor Korff gekozen omdat er meteen een goede klik was. Tijdens het gesprek merkten we al de liefde voor het schildersvak. Het schilderwerk binnen is super mooi geworden en krijgen alleen maar complimenten We kijken nu al uit naar het schilderwerk buiten komend voorjaar

Toebakstraat 5

6171LT Stein lb

Over Korff Schilderwerken bv

Korff Schilderwerken is een familiebedrijf dat door efficiënte bedrijfsvoering snel kan inspelen op wat de klant vraagt. Of het nu gaat om het schilderen van een enkele wand in een woonhuis of grote renovaties, herstel- of onderhoudswerkzaamheden. Korff is vaste partner van grote verzekeringsmaatschappijen, werkt voor verschillende woningbouwverenigingen, vastgoedprojecten en de particuliere markt.