Geweldige ervaring

Snel en goed werk afgeleverd.

Fantastisch!!

We hebben alleen maar lof voor deze zaak! Hardwerkende schilders die vriendelijk en netjes zijn. We zijn erg tevreden over het resultaat. Vakwerk! Het ziet er superstrak uit. We hebben de keuken (fase 1) en de woonkamer (fase 2) laten schilderen. Op naar fase 3, buitenwerk.

Uitstekend werk geleverd!

Netjes gewerkt, vriendelijk personeel, goede communicatie, heel mooi eindresultaat. Absoluut waar voor het geld!!

Wederom top service en kwaliteit geleverd!

Korff Schilderwerken heeft inmiddels hun 4e klus bij ons afgerond en we zijn wederom meer dan tevreden. Fijn contact met Sander, Maik die keer op keer top werk levert en super service. Als je kwaliteit wil, kies dan voor Korff Schilderwerken.

Nette mensen, zeer netjes werk afgeleverd, Top! gewoon!

Nette mensen, zeer netjes werk afgeleverd, Top! gewoon! Werken heel zelfstandig en netjes, het resultaat is altijd 100%

Uw medewerker was zeer secuur

De medewerker nam zich, samen met de klant, de tijd om naar de situatie te kiken, alvorens hij aan de slag ging. Vervolgens werd genoeg tijd genomen voor de voorbereidingen. het resultaat mag zich laten zien: het ziet er mooi en strak uit.

Top kwaliteit schilderwerk!

Als VVE hebben wij Korff Schilderwerken de opdracht gegeven de kozijnen van ons complex met een transparante laklaag te schuren en te voorzien van een dekkende verflaag. Verder hebben zij een beschermingslaag (Ventistone) aangebracht op de liggende kozijndeel en voorzien van dezelfde lak. Dit komt de duurzaamheid van het onderhoud ten goede. Korff komt de afspraken punctueel na, doet het werk grondig en professioneel. De medewerkers Maik en Winston zijn vriendelijk en communiceren goed met de eigenaren van onze appartementen. Kortom, erg tevreden over kwaliteit, service en professionaliteit van dit bedrijf. Ook de communicatie met Sander Korff verloopt erg goed! Een aanrader als u zonder kopzorgen uw schilderwerk wil laten doen.

Korff levert vakwerk!

Ik heb reeds meerdere malen gebruik gemaakt van de diensten van Korff schilderwerken. Leveren vakwerk en zijn vriendelijk en houden rekening met wensen van klanten.

Nette schilder en vakwerk geleverd

Zeer net personeel en mooi vakwerk geleverd.

Vakmanschap, het bestaat nog!

Zeer tevreden over de recent uitgevoerde schilderbeurt. Het houtwerk aan de buitenzijde kan er weer jaren tegen aan. Vakkundig en correct personeel, oog voor detail! Dank!

Prima resultaat door goede schilder

Aardige vriendelijke jongen Weet die goed wat hij met het schilderwerk moet doen. Prima resultaat.

Zeer prettig en professioneel.

Zeer vriendelijk en kundig personeel met een tevreden eindresultaat!

Eerlijk advies, mooi resultaat

Korff Schilderwerken geeft een eerlijk en realistisch advies over de te verrichten werkzaamheden. Alles gaat, ook tijdens de klus, in goed onderling overleg. Absolute aanrader!

In een woord - geweldig werk geleverd.

In drie dagen klus geklaard. Super nette en attente schilder die zijn werk ondanks de hoge temperaturen piekfijn heeft afgeleverd. Kan deze betrouwbare firma mer een gerust hart aanbevelen.

Tevreden

Wij zijn dik tevreden het schilderwerk ziet er netjes uit.

Goed werk

Goed werk

Prima werk geleverd!!

Onlangs heeft het bedrijf van Sander Korff het volledige buitenschilderwerk aan ons huis uitgevoerd: de witte gevels inclusief plafonds onder de overkappingen en alle kozijnen en deuren. We zijn zeer tevreden over het resultaat! Sander kijkt vanuit een totaalconcept naar het schilderwerk en stelt waar nodig aanvullende werkzaamheden voor. De twee schilders waren ervaren en hebben heel consciëntieus en nauwkeurig gewerkt, bovendien waren ze heel prettig in het contact.

Deskundige schilders bij Korff schilderwerken.

Heldere Afspraken. Onderhoudsplan mogelijk. Sympathieke Vakmensen, betrouwbaar en goede afwerking.

zeer tevreden over aanpak van het behangwerk !!

Ik ben heel tevreden over de manier van jullie functioneren. Vooral Mike en Linsy hebben keurig gewerkt,heel rustig en zeer efficient. Dit duo is een visitekaartje voor jullie bedrijf!

Geweldig werk geleverd

En de schilders geweldig Onze complimenten

Vakwerk en kwaliteit

Goede service, vriendelijk personeel.

Alles goed en mooi geschilderd

Fijn personeel ze werken door Korte pauze..goed geschilderd

top

conform afspraak, personeel werkt zeer netjes en zijn zeer professioneel

Uitstekend werk geleverd door enthousiaste schilders.

Het contact verliep goed. Afspraken werden nagekomen. Snelle reactie op telefonisch of per mail gestelde vragen. De oneffenheden/gaatjes in de muren werden mooi weggewerkt en de muren mooi geschilderd. Zeer tevreden.

Leveren net werk af

Goed vakmanschap

Toebakstraat 5 6171LT Stein lb

Over Korff Schilderwerken bv

Korff Schilderwerken is een familiebedrijf dat door efficiënte bedrijfsvoering snel kan inspelen op wat de klant vraagt. Of het nu gaat om het schilderen van een enkele wand in een woonhuis of grote renovaties, herstel- of onderhoudswerkzaamheden. Korff is vaste partner van grote verzekeringsmaatschappijen, werkt voor verschillende woningbouwverenigingen, vastgoedprojecten en de particuliere markt.