Perfect resultaat geleverd volgens vooraf gemaakte afspraken.

Korff heeft onlangs twee opdrachten voor mij als particulier uitgevoerd. Ze hebben deze opdrachten met veel oog voor detail en met een hoog afwerkingsniveau afgerond. Omdat dit ook volgens de vooraf gemaakte afspraken en planning is gerealiseerd kan ik iedereen Korff aanraden, voor hun advies en uitvoering van schilderwerkzaamheden.

Een super fijn schildersbedrijf! Denkt met ons mee.

Netjes en snel gewerkt

Afspraken snel en goed nagekomen. Netjes gewerkt.Mooie afwerking

Uitstekende service en hele goede vakmensen.

Vakbekwame schilders, die persoonlijk gericht hun werk netjes en volgens afspraak uitvoeren.

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk: het plafond ziet er zeer strak uit en de deuren zijn streeploos geverfd. Het kitwerk langs het plafond is helemaal geweldig! De meubels worden voor het werk allemaal afgedekt en voor vertrek wordt alles weer opgeruimd en schoon gemaakt, we hoefden er zelf niets meer aan te doen. We hebben even op de afspraak moeten wachten (twee maanden), maar dit was het meer dan waard.

Vakwerk

Er wordt vakwerk geleverd en meegedacht. Er was een probleem met de afwerking van een dorpel maar dit is uiteindelijk opgelost. Ook het schilderwerk is perfect en alles wordt op het einde van de dag fijn opgeruimd. Ik heb alleen maar lof.

Wij zijn uitermate tevreden

Prima vakmanschap

Vakmanschap, goede service, snel en netjes

Wij moesten op hele korte termijn het plafond in de woonkamer laten schilderen. Geen probleem voor Sander Korff. Flexibel werden wij in de planning gepast. Er werden nog wat waardevolle tips gegeven over kleur en het bijwerken van scheurtjes. Resultaat is super strak. Daarnaast hebben de schilders heel netjes en snel gewerkt. Heuse perfectionisten. Kortom, een échte aanrader als je op zoek bent naar vakmanschap!

Perfect werk

Vanmorgen was een schilder bij ons om een verzekeringsschade te verhelpen. Hij moest 2 schuine dakzijdes verlossen van waterschade sporen. In één woord GEWELDIG. De schilder heeft perfect werk geleverd. Chapeau. Hij heeft het zo mooi weggewerkt. Niets dan lof voor hem en jullie bedrijf. Met vriendelijke groet, Hans Hazelaar, Buitenwiek 16, 6003CS te Weert, hanshazelaar@gmail.com

Echte vakmensen, top bedrijf.

Alles volgens afspraak. Duidelijke communicatie. Meedenkende werknemers. Perfect en mooi werk geleverd.

Keurig gewerkt

2 nette heren die vlot en heel netjes te werk gingen. Heel tevreden met het resultaat.

Betrouwbaar vakmanschap

Komt afspraken na en vakbekwame mensen die het werk uitvoeren.

Doen wat ze beloven

Prettige samenwerking en goede, betrokken vakmensen!!

Super goed

Goede voorbereidingen getroffen om een goed resultaat te leveren. De vloeren werden goed afgedekt om geen verf op de vloeren te krijgen. Heel precies en netjes gewerkt. Alle openingen goed gekit en mooi afgelakt zodat er geen kieren meer zijn. Na de werkzaamheden alles netjes opgeruimd. Met het resultaat zijn we erg blij. Een compliment voor de medewerker van uw schildersbedrijf die deze klus heeft gedaan.

Professioneel vakmanschap

Korff schilderwerken onderscheidt zich door hun vriendelijkheid, betrokkenheid en betrouwbaarheid. Wat afgesproken wordt, na goed, degelijk en vriendelijk advies, wordt op de afgesproken tijd geleverd en netjes opgeleverd. Wij zijn super tevreden!

Uitstekend werk met liefde voor hun vak

Na wat strubbelingen door de wat mindere communicatie door zowel ons als het schildersbedrijf, werd dit toch goed opgelost. Uiteindelijk met de goede mensen, werd het werk uitstekend opgeleverd, het ziet er prachtig uit. Jan, Sander, en vooral Mike en het Maedje (ik weet haar naam Niet meer, stom van mij ) super top gedaan allebei!!!

Vakkundig schilderwerk en prettige gang van zaken

Het afgesproken schilderwerk is op een professionele manier uitgevoerd. Er werd netjes gewerkt door vriendelijk personeel.

Perfect schilderwerk geleverd

Perfect schilderwerk geleverd

Werken netjes en leveren goed werk!

Denken mee over mogelijkheden/oplossingen en zeer flexibel. Werken netjes. Alles is netjes conform afspraak afgewerkt en opgeleverd. Kortom; zeer tevreden!

Vakmanschap en prima service

Kundig, correct en ontzettend netjes werkend personeel. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het schilderwerk en de dienstverlening in zijn geheel. We raden Korff Schilderwerken dan ook zeker als bedrijf aan.

Mooi resultaat met minimale overlast

Mooi resultaat, uitvoering conform offerte, alles netjes opgeruimd.

Top kwaliteit!

Alles is zeer goed verlopen, prima service. En zeer goed vakmanschap!

zeer fijn bedrijf

goede afspraken en komt afspraken na. Punctueel en het werk is zeer goed afgeleverd. Prettige werklui en vaklui.

Keurig en nette vakmensen ,

Prijs Kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend te noemen Wij. Zijn zeer tevreden Met aanbevelende groet Frans stommel

Over Korff Schilderwerken bv

Korff Schilderwerken is een familiebedrijf dat door efficiënte bedrijfsvoering snel kan inspelen op wat de klant vraagt. Of het nu gaat om het schilderen van een enkele wand in een woonhuis of grote renovaties, herstel- of onderhoudswerkzaamheden. Korff is vaste partner van grote verzekeringsmaatschappijen, werkt voor verschillende woningbouwverenigingen, vastgoedprojecten en de particuliere markt.