Er werd rustig en toch vlot doorgewerkt. Alles werd goed afgedekt voordat met de werkzaamheden werd begonnen en nadien netjes opgeruimd. Mike prima vakman Mooi resultaat na afloop. Zijn tevreden.

zeer professioneel

We zijn erg tevreden over het schilderwerk binnenshuis (professioneel vakmanschap) uitgevoerd door sympathieke schilders. Ook verliep de communicatie met Sander erg prettig, alles was bespreekbaar en op te lossen!

Ik ben zeer tevreden, het is prachtig geworden.

Vriendelijk en kundig.

Vriendelijk en kundig.

gewoon top werk geleverd en alles naar wens gedaan. werknemer hield zich ook aan coronaregels

Heb voor de tweede keer ervaring opgedaan met dit familiebedrijf en kan ze alleen maar aanbevelen. alle herstel en renovatiewerk is netjes uitgevoerd.

goed werk, vriendelijke schilder

hoef er niets meer aan toe te voegen

Zeer professioneel en goed schildersbedrijf

Schilders Roland en Mark hebben zeer goed werk geleverd. Zeker bij ons huis waar het houtwerk en schilderwerk op diverse plekken erg slecht was. Roland heeft diverse malen met ons besproken hoe zaken aan te pakken. Zijn vak inhoudelijke kennis was zeer hoog. Beide schilders hebben zeer goed doorgewerkt. Ons huis is weer bestand tegen de weersinvloeden voor de komende jaren. Complimenten aan Korff schilderwerken.

zeer mooi bedrijf en zeer cociaal en vriendelijk

zijn content van het schilderwerk vlotte bediening en altijd op tijd op de afspraak

Zorgvuldig werk en mooi resultaat

Goed werk geleverd en fijne samenwerking

prettige samenwerking.

goed.

heel tevreden

zoals ik het verwacht

Altijd netjes geregeld en vriendelijk.

Goede en zeer bekwame schilders Waren gezellig en beleefd. Werkten heel netjes en niets was teveel Top mensen. Bedankt.

Perfect resultaat geleverd volgens vooraf gemaakte afspraken.

Korff heeft onlangs twee opdrachten voor mij als particulier uitgevoerd. Ze hebben deze opdrachten met veel oog voor detail en met een hoog afwerkingsniveau afgerond. Omdat dit ook volgens de vooraf gemaakte afspraken en planning is gerealiseerd kan ik iedereen Korff aanraden, voor hun advies en uitvoering van schilderwerkzaamheden.

Een super fijn schildersbedrijf! Denkt met ons mee.

Netjes en snel gewerkt

Afspraken snel en goed nagekomen. Netjes gewerkt.Mooie afwerking

Uitstekende service en hele goede vakmensen.

Vakbekwame schilders, die persoonlijk gericht hun werk netjes en volgens afspraak uitvoeren.

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk: het plafond ziet er zeer strak uit en de deuren zijn streeploos geverfd. Het kitwerk langs het plafond is helemaal geweldig! De meubels worden voor het werk allemaal afgedekt en voor vertrek wordt alles weer opgeruimd en schoon gemaakt, we hoefden er zelf niets meer aan te doen. We hebben even op de afspraak moeten wachten (twee maanden), maar dit was het meer dan waard.

Vakwerk

Er wordt vakwerk geleverd en meegedacht. Er was een probleem met de afwerking van een dorpel maar dit is uiteindelijk opgelost. Ook het schilderwerk is perfect en alles wordt op het einde van de dag fijn opgeruimd. Ik heb alleen maar lof.

Wij zijn uitermate tevreden

Prima vakmanschap

Vakmanschap, goede service, snel en netjes

Wij moesten op hele korte termijn het plafond in de woonkamer laten schilderen. Geen probleem voor Sander Korff. Flexibel werden wij in de planning gepast. Er werden nog wat waardevolle tips gegeven over kleur en het bijwerken van scheurtjes. Resultaat is super strak. Daarnaast hebben de schilders heel netjes en snel gewerkt. Heuse perfectionisten. Kortom, een échte aanrader als je op zoek bent naar vakmanschap!

Perfect werk

Vanmorgen was een schilder bij ons om een verzekeringsschade te verhelpen. Hij moest 2 schuine dakzijdes verlossen van waterschade sporen. In één woord GEWELDIG. De schilder heeft perfect werk geleverd. Chapeau. Hij heeft het zo mooi weggewerkt. Niets dan lof voor hem en jullie bedrijf. Met vriendelijke groet, Hans Hazelaar, Buitenwiek 16, 6003CS te Weert, hanshazelaar@gmail.com

Echte vakmensen, top bedrijf.

Alles volgens afspraak. Duidelijke communicatie. Meedenkende werknemers. Perfect en mooi werk geleverd.

Keurig gewerkt

2 nette heren die vlot en heel netjes te werk gingen. Heel tevreden met het resultaat.

Over Korff Schilderwerken bv

Korff Schilderwerken is een familiebedrijf dat door efficiënte bedrijfsvoering snel kan inspelen op wat de klant vraagt. Of het nu gaat om het schilderen van een enkele wand in een woonhuis of grote renovaties, herstel- of onderhoudswerkzaamheden. Korff is vaste partner van grote verzekeringsmaatschappijen, werkt voor verschillende woningbouwverenigingen, vastgoedprojecten en de particuliere markt.