Perfect schilderwerk geleverd

Perfect schilderwerk geleverd

Werken netjes en leveren goed werk!

Denken mee over mogelijkheden/oplossingen en zeer flexibel. Werken netjes. Alles is netjes conform afspraak afgewerkt en opgeleverd. Kortom; zeer tevreden!

Vakmanschap en prima service

Kundig, correct en ontzettend netjes werkend personeel. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het schilderwerk en de dienstverlening in zijn geheel. We raden Korff Schilderwerken dan ook zeker als bedrijf aan.

Mooi resultaat met minimale overlast

Mooi resultaat, uitvoering conform offerte, alles netjes opgeruimd.

Top kwaliteit!

Alles is zeer goed verlopen, prima service. En zeer goed vakmanschap!

zeer fijn bedrijf

goede afspraken en komt afspraken na. Punctueel en het werk is zeer goed afgeleverd. Prettige werklui en vaklui.

Keurig en nette vakmensen ,

Prijs Kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend te noemen Wij. Zijn zeer tevreden Met aanbevelende groet Frans stommel

Vakwerk en service gericht

Gemaakte afspraken werden na gekomen Personeel was netjes en correct Schilderwerk was perfect en op tijd klaar

Zeer net personeel die perfect werk leveren

Correct bedrijf, goede afspraken die ze nakomen. Net personeel dat Goed werk levert. En alles opgeruimd achterlaat

Heel goed

Badkamer laten schilderen, na zeer goed overleg met Sander een mooie kleur uitgezocht. Verf van topkwaliteit en zeer netjes gewerkt, kortom we zijn erg tevreden !

Top vakmensen

Zeer netjes werken vakwerk geleverd fijne vakmensen niets is te veel.

Deze mannen weten wat ze doen!

Vriendelijke schilders die verstand van zaken hebben. Ze hebben onze vochtschade in de aanbouw netjes hersteld. We zijn er erg tevreden mee!

Service, kwaliteit en vriendelijkheid zijn de speerpunten!

Ik heb een ontzettend goede ervaring met Korff Schilderwerken bv. We hadden een uitdaging met de kwaliteit van de muren in de gangen en badkamers van ons pas geopende hotel. Ons hotel, in Rotterdam, was voor hun geen moeite en met de vriendelijke en goede service van Dhr. Korff hebben we snel kunnen handelen en binnen een tijdsbestek van 2,5 week zijn onze galerijen en alle 121 badkamers + begane grond in uitstekende kwaliteit geverfd. Naast afneembaar ook op het oog erg kwalitatief goede laag. Daarnaast ook erg goede ervaring met de schilders, heel vriendelijk! Geen moeite om een vraag te stellen aan ze en meedenken voor de organisatie. Kortom; ontzettend betrouwbaar, levert goede kwaliteit voor een loyale prijs en met de vriendelijkheid vanuit zowel de schilders als de organisatie zelf is dit echt een betrouwbare partij om je schilderwerk te laten verrichten. Tot de volgende keer weer!

Van offerte tot en met uitvoering prettig, netjes en professioneel!

Van offerte tot en met uitvoering prettig, netjes en professioneel!

Super tevreden

Komen gemaakte afspraken na. Leveren mooi schilderwerk, doen restauratie werkzaamheden daar waar nodig is en laten een zeer mooi resultaat achter. Werken zeer netjes..

Vakmanschap

Vanaf binnenkomst tot einde werkzaamheden, vriendelijk en bezig met kwaliteit leveren. Een echte aanrader.

Er is prima schilderwerk geleverd door een deskundige vakman.

Het uitbesteden van ons schilderwerk aan dit bedrijf is ons in alle opzichten erg goed bevallen.

Een betrouwbaar bedrijf wat perfect werkt levert

Er kwamen twee schilders, in twee dagen was het schilderwerk klaar. Kan alleen maar zeggen dat het harde werkers waren die ook nog perfect werk hebben geleverd en toen ze weg waren was alles schoon en opgeruimd. Geweldig !!!!

Vakkundig en betrouwbaar TOP!

Wij hebben een heel plezierige ervaring gehad met schilders bedrijf Korff. Alle gemaakte afspraken worden nageleefd, en zeker belangrijk, de kwaliteit van de geleverde diensten is uitstekend. Ook de kleur adviezen en overige adviezen, zoals vooraf vochtmetingen, omdat we nieuw stucwerk hebben gekregen, geeft aan dat ze weten waarmee ze bezig zijn. Alle gebruikte materialen van A-kwaliteit. De schilder die bij ons het werk heeft uitgevoerd heeft keurig netjes gewerkt, aardige persoon. Eerst alles goed afgeplakt en daarna alles netjes weer opgeruimd. We zijn heel tevreden met het eindresultaat. Een volgende klus zullen wij zeker door dit schildersbedrijf laten uitvoeren. Wij kunnen dit familie bedrijf echt aanraden.

Zorgvuldig en exact conform afspaak

Schilder kwam op tijd, heeft alles afgedekt en afgeplakt. Alles is netjes geverfd en ook opgeruimd. Schilder was correcte en vriendelijk man.

Keurig werk, vriendelijke mensen en betrouwbaar

Herstelwerkzaamheden verricht. Goed vakwerk!

van offerte tot schilderen en opleveren perfect verlopen

Bij het opnemen van alle schilderwerk voor het maken van een offerte merk je dat het iemand is die verstand heeft van dit vak. Na het ontvangen van de offerte (die prijziger was dan andere) die heel uitgebreid in details was beschreven daardoor ook de hogere prijs dan de concurrent goed te zien was. Bij aanvang van de schilderwerkzaamheden alles samen doorgelopen wat er moest gebeuren. Daarna is de schilder begonnen met alles afdekken en afplakken. Geen rommel ervan gehad of achter gelaten. Zelfs de gang en trap werd nog gezuigd (dat stond niet op de offerte). Ook de materialen die zijn gebruikt zijn van goede kwaliteit. Top. Een echte aanrader was het meer dan waard.

Bedrijf Korf 👍 komen afspraak altijd na

Stukadoor werk is schlecht uitgevoerd . Zeker S avonds bij kunstlicht veel oneffenheden

Netjes gewerkt door een nette/vriendelijke kerel

Schilder/reparatiewerk werd bij ons uitgevoerd door Arton. Hij heeft heel netjes gewerkt. We zijn super tevreden met het resultaat. Service gerichte, vriendelijke en plezierige kerel. Zou ik zo weer willen hebben bij een volgende klus !

Perfect schilderwerk !

Bij eerste kennismaking duidelijke uitleg gekregen en afspraken gemaakt. Vakkundig en vriendelijk personeel die secuur en zeer netjes werken. Een hele prettige samenwerking.

Over Korff Schilderwerken bv

Korff Schilderwerken is een familiebedrijf dat door efficiënte bedrijfsvoering snel kan inspelen op wat de klant vraagt. Of het nu gaat om het schilderen van een enkele wand in een woonhuis of grote renovaties, herstel- of onderhoudswerkzaamheden. Korff is vaste partner van grote verzekeringsmaatschappijen, werkt voor verschillende woningbouwverenigingen, vastgoedprojecten en de particuliere markt.