Bedrijf Korf 👍 komen afspraak altijd na

Stukadoor werk is schlecht uitgevoerd . Zeker S avonds bij kunstlicht veel oneffenheden

Netjes gewerkt door een nette/vriendelijke kerel

Schilder/reparatiewerk werd bij ons uitgevoerd door Arton. Hij heeft heel netjes gewerkt. We zijn super tevreden met het resultaat. Service gerichte, vriendelijke en plezierige kerel. Zou ik zo weer willen hebben bij een volgende klus !

Perfect schilderwerk !

Bij eerste kennismaking duidelijke uitleg gekregen en afspraken gemaakt. Vakkundig en vriendelijk personeel die secuur en zeer netjes werken. Een hele prettige samenwerking.

De waterschade in huis is perfect opgelost. Mooi geverfd, netjes gewerkt. Ik heb een nieuw huis :)

Zeer attent

Het schilderwerk is goed gedaan en afgerond

Goede kwaliteit bekwaam personeel komen afspraken na zeer tevreden

Korff en zijn team zijn echte vakspecialisten

Vanaf het eerste contactmoment zeer persoonlijk en professioneel geholpen. De uitvoering verliep uitstekend. Correcte medewerkers, hielden de werkomgeving schoon en waren zelf pas tevreden als elk detail klopte.

super werk

We zijn bij Korff Schilderwerk via via terecht gekomen , met het advies deze mensen weten wat hun vak inhoud, goede service, houden zich aan afspraken, prettige samenwerking, tevreden

Zeer goed werk geleverd!

Top werk geleverd! Schilders werkten netjes en secuur! Van te voren wordt er ruim meegedacht en men is zeer flexibel!

Zeer tevreden over schilder en het schilderwerk

Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Netjes en correct. Niet alleen het werk maar ook de schilder zelf.

Perfect!

De waterschade in huis is perfect opgelost. Er is nieuw behang aangebracht en vervolgens geschilderd. Fijn was dat alles netjes opgeruimd werd opgeleverd.

correct en snel

Correct en snel

Zit royaal en strak in de lak.

Correcte afspraken, niet belastend voor bewoner.

Het is 'n top bedrijf!

De communicatie met deze firma was heel goed. Er werden duidelijke afspraken gemaakt. Het uitgevoerde werk is,naar volle tevredenheid geleverd.

Goede service, prima werk en prettig personeel

Goede service, prima werk en prettig personeel

Mooi werk geleverd

Goed en netjes werk geleverd!

Super service en perfect werk geleverd

Wij zijn uitstekend geholpen . ! N.a.v. een lekkage is het werk door Dhr. Korff geïnventariseerd - zijn de noodzakelijke maatregelen genomen- en na droging van de muren e.d. zijn alle werkzaamheden perfect uitgevoerd , door zeer vakkundige medewerkers.

Goede service en kwaliteit geleverde werk

Fa. Korff heeft bij ons herstelwerkzaamheden uitgevoerd nav waterschade. Hierdoor was de verf op een muur gebladerd. De muur is weer mooi strak hersteld.

Was zeer tevreden .

Netjes gewerkt .

zeer prettig , betrouwbaar

De afspraken worden goed nagekomen. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Omschrijving in de offerte is zeer volledig. Er wordt goed en mooi werk afgeleverd.

Goede service, goed verzorgde werkzaamheden, correct volgens afspraak opgeleverd.

Goede service, goed verzorgd werk

Uitstekende ervaring met dit bedrijf en zijn medewerkers.

Zeer kundig, correct en vriendelijk personeel. Service (tot drie keer toe nieuwe cq aanvullende offerte maken, opvangen tegenvaller met plafonds) meer dan prima. Plezierig bedrijf (en dito medewerkers) om zaken mee te doen.

E sxhilder was aardig en werkte netjes en correct

Geweldige service en vakmanschap

Zij hebben bij ons de keuken in zijn geheel geschilderd en leverden perfect werk af.

Mooi resultaat, advies gekregen over verdere werkzaamheden die ikzelf nog ga doen, alles netjes achtergelaten, vriendelijk personeel.

• Kwaliteit
  • Kennis en Vakmanschap
  • Betrouwbaarheid

Over Korff Schilderwerken bv

Korff Schilderwerken is een familiebedrijf dat door efficiënte bedrijfsvoering snel kan inspelen op wat de klant vraagt. Of het nu gaat om het schilderen van een enkele wand in een woonhuis of grote renovaties, herstel- of onderhoudswerkzaamheden. Korff is vaste partner van grote verzekeringsmaatschappijen, werkt voor verschillende woningbouwverenigingen, vastgoedprojecten en de particuliere markt.