Klantgericht en kundig

Zeer klantgericht met goed advies obv kennis van top horloges. Denken mee in beste oplossing voor de klant.

Uitstekend en kundig advies!!

Prachtige juweliers winkel in centrum Den Bosch. Waar ze je met veel deskundigheid en passie voor hun vak helpen!!!

Perfecte klantbeleving met respect en vakdeskundigheid

Rolex aangeschaft, ingeruild en zeer deskundig geadviseerd door vakman met familie in hart van Den Bosch. Zal zeker terugkomen want vertrouwen, expertise en respect van de heer Jacobs en familie was zeer welkom en volkomen gelast. Omgeving van gezellig stadshart helpt ook incl ontvangen lunchadvies :-) Tor snel!

Professioneel geholpen

Vriendelijke en professionele verkopers. Top aankoop.

Deskundig, hartelijk en betrouwbaar

Hartelijk en deskundig, laagdrempelig

Super snelle service

Volgende dag al geleverd Binnen kwartier reactie terug via mail. Super aardige en snelle service.

Prettig ontvangst, goed geholpen

Op afspraak een horloge bekeken én gekocht bij Pieter Jacobs. Zeer vriendelijk en service gericht te woord gestaan. Mooie horloges voor reële prijzen.

Vakkundig advies

One line een ring gekocht. Alles soepel en vertrouwd gegaan. Communicatie erg fijn! Erg blij met de prachtige ring!

Tip top in orde, afspraak is afspraak

Zeer vriendelijke mensen, die persoonlijke aandacht geven. Ik hoop nog vaker terug te keren...

Goeie info en klantvriendelijk

Gezellige mensen en verstaan hun vak. We hebben een breitling Galactic diamant dames gekocht.Echt een aanrader

Een eerlijk en open advies

Voor de eerste keer klant geweest van Juwelenplein en ik was blij verrast. Ik kreeg een eerlijk, open advies en ze denken ook echt met je mee. Ik ben tot nu toe zeer tevreden en binnenkort kan ik mijn aankoop ophalen.

Betrouwbaar adres

2 weken mijn 3e aankoop hier gedaan..mijn eerste Rolex! Voor mijn vrouw een mooie ring met Diamanten en een Laponia gouden ring, zeer content met de inruil van mijn Tudor welke ik daar 1.5 jaar geleden had gekocht, hier kreeg ik op €100,00 na, dezelfde prijs voor terug! Zeer tevreden, ook een defect aan de Tudor eerder dit jaar werd snel en professioneel opgelost.

Super goede ervaring

Mijn ervaring met juwelier Pieter Jacobse is ronduit zeer positief. Ik kreeg bij mijn aanvraag om mijn Rolex te verkopen super snel een goed bod. In de winkel werden wij vriendelijk ontvangen en alle afspraken werden netjes nagekomen. Ze waren zeer transparant over hoe ze aan het geboden bedrag kwamen. De sfeer was zeer ontspannen en vriendelijk. Ze hadden duidelijk veel verstand van zaken. Zeker een aanrader.

Ontzettend vriendelijke en behulpzaam

Ik had prachtige gouden creolen gekocht, maar helaas kreeg ik ze niet goed in m'n oren. Na vele malen geprobeerd te hebben en zeer pijnlijke oren ben ik terug gegaan om te vragen of we hier een oplossing voor konden vinden. Omdat er geen andere creolen waren die bij me paste heb ik zonder blikken of blozen m'n geld (435 euro) terug ontvangen. Ik vind dit ontzettend klant vriendelijk en waardeer dit enorm. Nogmaals hartelijk dank!

Uitstekende service en uitleg over aanschaf van een horloge

Kwam hier terecht voor een aanschaf van een 2dehands horloge, had mezelf dacht ik goed ingelezen, maar de verkoper kon me er toch nog meer over vertellen, zeer blij met mijn aankoop

Perfect and fast delivery.

My experience with Juwelier Pieter Jacobs was simply perfect. The whole communication was accurate and friendly. Even in difficult times with corona the delivery was as fast as it could be with only 2 working days. What a nice surprise. I hardly recommand this company, and Chrono24. Keep going this way. Greatings to all the team.

prettig

vriendelijke mensen met goede vakkennis. Doen wat ze beloven.

Zeer prettig

Erg goede service. Mijn aankoop werd zelfs persoonlijk bij mij thuis afgegeven.

Fijne zaak, vriendelijk ontvangen en zaken doen op vertrouwen.

Fijne zaak, vriendelijk ontvangen en zaken doen op vertrouwen. Hier ga ik mijn volgende aankoop zeker weer doen.

Transparant en deskundig

Hadden het product wat ik graag wil. Fijn, deskundig en helder geadviseerd

Kleine winkel, maar goede keus

Werd prettig geholpen: persoonlijke benadering en goed advies. Ondanks de drukte werd alle tijd genomen. Ben blij met mijn aankoop.

Vriendelijk en netjes geholpen! Dit nodigt zeker uit om in de toekomst wederom zaken te doen met elkaar.

vriendelijk personeel, betrouwbare uitstraling.

vriendelijkheid hebben wij ervaren door het open karakter van het personeel tijdens de aankoop. Betrouwbaarheid vanwege het feit dat na aankoop de ring aangepast diende te worden en er geen aanbetaling werd verwacht.

Een zeer klantvriendelijke juwelier

Je wordt er plezierig geholpen en we hebben een mooi product gekocht. De volgende dag echter blijkt dat de sluiting niet goed werkt. Gelukkig gaat het met een (gratis) ingreep gerepareerd worden.

Ben er top geholpen. Vriendelijke en duidelijke mensen. Ze draaien er niet omheen. Kortom een aanrader.

• Kennis & vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/Levertijd
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Prijs
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: Horloges
  • Verbeterpunten/ tips: Tip. Een bakkie koffie zou lekker zijn 😄