Betrouwbaar adres

2 weken mijn 3e aankoop hier gedaan..mijn eerste Rolex! Voor mijn vrouw een mooie ring met Diamanten en een Laponia gouden ring, zeer content met de inruil van mijn Tudor welke ik daar 1.5 jaar geleden had gekocht, hier kreeg ik op €100,00 na, dezelfde prijs voor terug! Zeer tevreden, ook een defect aan de Tudor eerder dit jaar werd snel en professioneel opgelost.

Super goede ervaring

Mijn ervaring met juwelier Pieter Jacobse is ronduit zeer positief. Ik kreeg bij mijn aanvraag om mijn Rolex te verkopen super snel een goed bod. In de winkel werden wij vriendelijk ontvangen en alle afspraken werden netjes nagekomen. Ze waren zeer transparant over hoe ze aan het geboden bedrag kwamen. De sfeer was zeer ontspannen en vriendelijk. Ze hadden duidelijk veel verstand van zaken. Zeker een aanrader.

Ontzettend vriendelijke en behulpzaam

Ik had prachtige gouden creolen gekocht, maar helaas kreeg ik ze niet goed in m'n oren. Na vele malen geprobeerd te hebben en zeer pijnlijke oren ben ik terug gegaan om te vragen of we hier een oplossing voor konden vinden. Omdat er geen andere creolen waren die bij me paste heb ik zonder blikken of blozen m'n geld (435 euro) terug ontvangen. Ik vind dit ontzettend klant vriendelijk en waardeer dit enorm. Nogmaals hartelijk dank!

Uitstekende service en uitleg over aanschaf van een horloge

Kwam hier terecht voor een aanschaf van een 2dehands horloge, had mezelf dacht ik goed ingelezen, maar de verkoper kon me er toch nog meer over vertellen, zeer blij met mijn aankoop

Perfect and fast delivery.

My experience with Juwelier Pieter Jacobs was simply perfect. The whole communication was accurate and friendly. Even in difficult times with corona the delivery was as fast as it could be with only 2 working days. What a nice surprise. I hardly recommand this company, and Chrono24. Keep going this way. Greatings to all the team.

prettig

vriendelijke mensen met goede vakkennis. Doen wat ze beloven.

Zeer prettig

Erg goede service. Mijn aankoop werd zelfs persoonlijk bij mij thuis afgegeven.

Fijne zaak, vriendelijk ontvangen en zaken doen op vertrouwen.

Fijne zaak, vriendelijk ontvangen en zaken doen op vertrouwen. Hier ga ik mijn volgende aankoop zeker weer doen.

Transparant en deskundig

Hadden het product wat ik graag wil. Fijn, deskundig en helder geadviseerd

Kleine winkel, maar goede keus

Werd prettig geholpen: persoonlijke benadering en goed advies. Ondanks de drukte werd alle tijd genomen. Ben blij met mijn aankoop.

Geweldig!

Vriendelijk en netjes geholpen! Dit nodigt zeker uit om in de toekomst wederom zaken te doen met elkaar.

vriendelijk personeel, betrouwbare uitstraling.

vriendelijkheid hebben wij ervaren door het open karakter van het personeel tijdens de aankoop. Betrouwbaarheid vanwege het feit dat na aankoop de ring aangepast diende te worden en er geen aanbetaling werd verwacht.

Een zeer klantvriendelijke juwelier

Je wordt er plezierig geholpen en we hebben een mooi product gekocht. De volgende dag echter blijkt dat de sluiting niet goed werkt. Gelukkig gaat het met een (gratis) ingreep gerepareerd worden.

Ben er top geholpen. Vriendelijke en duidelijke mensen. Ze draaien er niet omheen. Kortom een aanrader.

• Verbeterpunten/ tips: Tip. Een bakkie koffie zou lekker zijn 😄

Wij werden vriendelijk te woord gestaan. Goed geholpen en uitleg gegeven. Ze nemen er de tijd voor.

Prima allemaal!

• Verbeterpunten/ tips: Niks te melden

Alleen de betere merken zijn hier te vinden, kennis van zaken en eerlijke prijsstelling.

• Ervaring met: Horloges|Inkoop
  • Verbeterpunten/ tips: Kopje koffie serveren?

Mijn vrouw en ik hebben door de jaren heen meerdere keren bij deze zaak juwelen en een horloge gekocht. Iedere keer weer werden wij keurig bediend en geadviseerd. Ongeacht de aankoopprijs van het product. De prijzen zijn vaak concurrerend.

• Ervaring met: Juwelen|Horloges
  • Verbeterpunten/ tips: Misschien de etalage soms anders inrichten waardoor sommige mooie stukken meer op de voorgrond komen.

Op internet kwam ik een horloge tegen die te koop werd aangeboden bij deze juwelier. Ik kom niet vaak bij een deftige juwelier, maar deze keer was het voor een bijzondere aangelegenheid in mijn privéleven waar ik een bijzonder horloge bij wilde dragen. Het was een schot in de roos, en ik kan niet anders concluderen dat dit naar meer smaakt. Ook omdat het assortiment horloges best aansluit op mijn smaak. Ik heb de omgang met de mensen van deze juwelier als prettig ervaren, en een unieke manier van verkopen die ik nog niet kon. Wie je ook bent, hier ben je als klant echt koning.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Horloges
  • Verbeterpunten/ tips: Betere stoelen. En dan zou ik van die barokke Versailles Lodewijk de XIV stoelen adviseren.

Online aankoop via jewelenplein.nl correct en vlot verlopen, foto's op site kloppen met wat er geleverd wordt, snelle levering! Aanrader!

• Ervaring met: Horloges

Zeer gastvrij ontvangen op de locatie in Den Bosch. Er werd alle tijd genomen en gegeven om te beslissen m.b.t. de aankoop.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Juwelen
  • Verbeterpunten/ tips: Misschien een formeler certificaat van echtheid van het sieraad i.p.m. een geschreven briefje.

Zeer vakkundig, vriendelijk, betrouwbaar echt een aanrader

• Ervaring met: Horloges

Snelle levering en mooi en goed horloge zal zeker nog een keer terug komen

• Ervaring met: Horloges

Vriendelijke, persoonlijke service met Brabantse gemoedelijkheid. Snel tot aankoop kunnen komen. .