Wat een mooi huisje op een mooie locatie. We hebben genoten. Ook blij met jullie service. Wij gaven bij aankomst aan dat we niet tot maandag konden blijven en wij op zondag zouden vertrekken. Jullie medewerker gaf meteen aan om dan ook de touristenbelasting aan te passen. Het zit m in dat kleine detail wat gastvrijheid bovenaan plaatst. Dank jullie wel.

Makkelijk en vriendelijk contact.

Een geweldig goed meewerkend bedrijf, waar zij echt voor staan.

Wanneer ik ook boek bij heerlijke huisjes, verloopt alles naar wens, naar extra wensen wordt echt geluisterd, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ik kan niet anders zeggen, dat ik het een topbedrijf vind. Vriendelijke groet Gonnie Pellis.

Genoten!

Alles was in orde, aanwezig. Service personeel was top.

altijd goed

we boeken al jaren via heerlijke huisjes altijd goed; en netjes

Goed huisje voor een redelijke prijs.

Dit keer hadden we een heel mooi huisje aan het water op park Scheleberg. Mooi weer maakte het lange weekend compleet.

Heerlijk rustig park, mooi onderhouden

Genoten van het park, restaurant, en omgeving.

makkelijk boeken

betalen en klaar. alles deed aan onze verwachting

Zeer mooi huisje met alle ruimte.

Mooi huis op een mooi park. Heerlijk genoten met mijn kinderen en kleinkinderen

Heel goed

Fijn geholpen snel contact

geweldig

ik had mijn vrouw verrast met een weekend Domburg in een stacaravan op het park het was een groot succes we hebben genoten van het strand en met de fiets kan je alle kanten op langs het strand fietsen of de andere kant op dwars door de duinen en bossen we stonden binnen 5 minuten midden in het centrum van Domburg om lekker te gaan eten

Gemakkelijk boeken. Overzichtelijke boekings informatie.

Het is gemakkelijk boeken. Overzichtelijke boekings informatie. Snelle en duidelijke reactie op vragen per mail. Ontvangst was heel prettig en goed, duidelijke uitleg, gewoon alles echt goed geregeld. Huisje heel goed schoon, keurig en echt verzorgd.

Goed geregeld

Alles netjes geregeld en goed geholpen bij vragen.

Alles prima.

Goed geregeld en goede informatie.

Gemakkelijke boeking

Gemakkelijke boeking te maken bij heerlijke huisjes. Zo klaar.

Fijne rustgevende omgeving

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Oostkapelle. Fijn huisje met landelijke omgeving wat een rustige gevoel gaf

top geregeld... ga zo door met de organisatie

top geregeld allemaal ga zo door. volgende keer boeken we weer via jullie. groetjes Chantal

Snelle reactie op e- mails

Het contact was prettig,alle afspraken nagekomen. Prachtig huis.

Gewoon goed.

Duidelijke site, dito behandeling en afhandeling van de aanvraag!! Gewoon goed.

Betrokken, persoonlijk en een goede dienstverlening

De service zijn snel en goed. Zorgen dat alles goed geregeld wordt.

Geweldig weekendje gehad echt top

In een woord geweldig heb en super weekend gehad de bediening iedereen is super behulpzaam echt top park

Was prima

Is echt een aanrader. Mooi huisje mooi park Restaurant lekker en goed eten

Super!

Goed bereikbaar en denken met je mee!

Goede en met verstand van zaken zijnde medewersters

Bij telefonisch contact vlot en vriendelijk te woord gestaan

Mooi aanbod

Alles naar wens

Bedrijfsgegevens

Lange baan 8 C

8331 LW Steenwijk

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.