Goed en duidelijk geregeld.

Prima!

Betrouwbaar

Zeer betrouwbare aanbieder.Wat ze aanbieden is ook zoals beschreven.Niks kleine lettertjes of onverwachte kosten.

top

Alles liep vloeiend en duidelijke uitleg. Locatie was uitstekend

Heerlijke plek

Een lekkere vakantie gehad in Beekbergen. Lekker rustig, prima huisjes. Was schoon en zag er modern uit. Ik zou hier zeker weer een vakantie boeken.

Website is duidelijk, makkelijk aan te geven wat je zoekt. Snelle reactie op de boeking, meteen een mailtje terug. Duidelijke foto's en what you see is what you get.

Mooi en goed ingericht huisje.

Rustige plek in het park. Huisje van alle gemakken voorzien. Prettig contact geweest met de eigenaar.

fijne, vriendelijke meedenkende organisatie

klantvriendelijke organisatie die met je meedenkt waar je naar op zoek bent. Goed georganiseerd en duidelijke informatie en communicatie. Al verschillende keren geboekt en heel tevreden.

Goede uitvalsbasis voor fietsers

Het was een prettig verblijf

Mooie, nette huisjes

Via heerlijke huisjes altijd mooie, comfortabele huisjes geboekt

Heerlijkehuisjes is duidelijk en informeert op een correcte manier.

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: Goede begeleiding van begin tot het einde van de vakantie.

prima geregeld!

Heel fijne week gehad in Neede!

mooi park goede ontvangst

mooie ligging proper park en vriendelijke ontvangst

Duidelijke en kloppende informatie.

Prettige communicatie.

zeer positief

goed verzorgd en zeer vriendelijk

Fijn huisje.

Heerlijke vakantie gehad. Zeer schoon huisje, van alle gemakken voorzien en fijne tuin. Alleen de slaapkamers boven (twee bedstedes) zijn o.i. niet geschikt voor - zeker wat langere - volwassenen. Kinderen zullen dit spannend en leuk vinden. Geen kast of tafeltje o.i.d. boven. Verder gezellig huisje en ontvangst erg leuk met vers gezette koffie en cake. Prima in orde en gezellig verder. Aanrader!

Goede service en begeleiding

We hadden wat uitdagingen tijdens de boeking maar dat is keurig begeleid en opgelost.

Goede en snelle service van Heerlke Huisjes. Toen er iets kapot leek kwam iemand snel te hulp. Super

Cijfer; een 9.

Tevreden met aanbod en service

Sinds enkele jaren boeken wij onze vakantie bij Heerlijke Huisjes. Wij zijn tevreden met alle boekingen en diensten tot op heden. Alles wordt correct, efficiënt en vriendelijk afgehandeld, eventuele problemen dadelijk opgevolgd.

Fantastische ervaring op een mooie plek

We waren in Nunspeet in het vakantiepark. Mooi verzorgd park. Heel erg vriendelijk. Alles verliep heel vlot. We hadden een huisje dicht aan het Veluwemeer. Heerlijk. De app van het park was een leuk extra: broodjes bestellen, activiteiten opzoeken,... Wij waren heel erg tevreden.

Goed geregeld

Alles is verlopen zoals afgesproken

Prima gecommuniceerd

De ervaring die wij hadden is goed te noemen. Netjes via mail op de hoogte gehouden en de juiste informatie verstrekt.

Prima.

Voor de 3e maal hebben wij last minute een prima huisje gevonden om een weekje te vertoeven. Wellicht dat er nog meerdere keren volgen.

Alles is keurig en snel geregeld

Wij zijn zeer tevreden over Heerlijke Huisjes. Alle correspondentie verloopt snel en netjes via e-mail. Het huisje wat wij hadden geboekt was schoon en netjes en op een mooie locatie.

was een knus klein huisje.

We hebben het fijn gehad in dat mooie huisje, alleen vinden wij het net iets te klein voor twee personen. Er was geen bergruimte voor onze kleding en koffers. Ook de douche is aan de krappe kant, maar de verhuurders zijn hele lieve mensen en doen er alles aan om het de mensen naar de zin te maken. Heerlijk om in je eentje te vertoeven! Ook vinden we de organisatie van Heerlijke Huisjes voortreffelijk, want alles is goed geregeld! We boeken zeker vaker bij deze Heerlijke Huisjes1! Bedankt!

Vlot geholpen

Bij mijn vraag om de vakantie te wijzigen werd meteen greageerd

Company details

4 Ruxveenseweg