Aan alle verwachtingen voldaan!

De accommodatie was prachtig en vriendelijk personeel.

Prima geregeld

Makkelijke site met veel opties.

Heerlijke huisjes werkt helder, duidelijk, volledig en snel. Dat is alles wat een klant wil!

super goed bevallen.

Een ruim op gezetten woning met de meest voorkomende voorziening die je nodig hebt voor een leuke vakantie. Genoeg te zien en te doen in de buurt.

Heerlijk huisje

Lekker licht huisje, en van alle gemakken voorzien

Geweldig ook voor de huisdieren

Hoe vaak kom je in een huisje met hele vieze doucheruimte etc Hier in dit huisje was alles super schoon,zeker omdat hier onze hondjes ook welkom waren En de bedden waren super om te slapen En de hondjes konden lekker buiten omdat er een omheining was Hier komen we zeker terug

Mooi groot huis. Alles was aanwezig. Het park super en vriendelijk personeel

Leuk, fijn en gezellig weekend

We hebben met 6 volwassen en 5 kinderen en 2 honden een leuk en gezellig weekend gehad . We zijn na afloop tevreden weer naar huis gegaan, reservering en aankomst en vertrek prima verlopen. Gezellige en vriendelijke ontvangst. Succes met het bedrijf. Met Vriendelijke Groet

Heerlijk park met veel activiteiten.

Voor herhaling vatbaar.

Komen na wat ze afspreken.

De bemiddeling ia goed en de presentatie van de huisjes is in overeenstemming met de werkelijkheid.

Prima,snel geregeld

Goed en snel geregeld

goed en vriendelijk geholpen

een fijne website en telefonisch contact ook super

Prettig en zorgeloos boeken !

Mooie en aantrekkelijke website en gemakkelijk om een keuze te maken uit een uitgebreid aanbod ! Ook de afwikkeling van de boeking verloopt heel vlot. Bij aankomst is alles geregeld en komen er geen bijkomende verrassingen uit de mouw.

Heerlijk huisje, heerlijke omgeving.

We hebben een heerlijke week gehad in het mooie Friesland. Gelukkig was het weer ons redelijk goed gezind en hebben we mooie fietstochten kunnen maken in de omgeving. Het huisje was precies zoals opgeschreven, gezellig ingericht en voldoende uitgerust. Ook het park was goed verzorgd en erg netjes.

Reageren snel

Goede klantenservice. Duidelijk reisinformatie vooraf.

goed geregeld

We zijn al vaker in een huisje geweest via heerlijke huisjes en zijn altijd heel tevreden. Alles altijd goed geregeld, goede info. Vlak voor de vakantie de route-mail met weer info. Geeft een betrokken gevoel voor de vakantieganger. Zoals ik al aangaf, heel tevreden.

Aanrader

Wederom een vakantiehuisje gehuurd via HeerlijkeHuisjes. Ik vind hun site, de accommodaties en het contact gewoon erg prettig. Geen gedoe, geen verrassingen achteraf. Een aanrader dus als je er op uit wilt.

Een mooi, ruim aanbod, scherp geprijsd en vlotte afhandeling!

Simpele plek om een huisjeszoektocht te starten

Heerlijkehuisjes heeft een handige zoekmachine als je opzoek bent naar huisjes met specifiek aantal mensen en kamers. Werkt prima.

Fijn huis!

Het ontbrak nergens aan in dit fijne vakantiehuis.

Voor herhaling vatbaar

Schitterend park - goede faciliteiten - mooie en rustige omgeving

Fijne organisatie

Fijne organisatie met leuke huisjes. Duidelijke website met goede informatie. Duidelijke communicatie via de e-mail en indien nodig zijn ze telefonisch goed te bereiken

Gemakkelijk en doeltreffend

Ik zocht een vakantiehuis voor 10 personen. Op Heerlijke huisjes is het letterlijk een fluitje van een cent om een vakantiehuis te vinden. De foto’s geven een reeel beeld en de factuur is helder. Je wordt door Heerlijke huisjes goed op de hoogte gehouden over je betaling en een paar dagen voor vertrek. Heerlijk huisjes: gewoon doen!

Mooie groepsaccommodatie

Veel ruimte ,schoon en genoeg te doen op het park

Makkelijk boeken en voortreffelijke informatievoorziening

Het zoeken en boeken via de website ging makkelijk, de informatie die je leeg na de boeking was snel, duidelijk, zeer vriendelijk en niet opdringerig. Prima dus!