Gewoon goed.

Duidelijke site, dito behandeling en afhandeling van de aanvraag!! Gewoon goed.

Betrokken, persoonlijk en een goede dienstverlening

De service zijn snel en goed. Zorgen dat alles goed geregeld wordt.

Geweldig weekendje gehad echt top

In een woord geweldig heb en super weekend gehad de bediening iedereen is super behulpzaam echt top park

Was prima

Is echt een aanrader. Mooi huisje mooi park Restaurant lekker en goed eten

Super!

Goed bereikbaar en denken met je mee!

Goede en met verstand van zaken zijnde medewersters

Bij telefonisch contact vlot en vriendelijk te woord gestaan

Mooi aanbod

Alles naar wens

klantvriendelijk

regelmatig bij heerlijkehuisjes geboekt en altijd duidelijke e-mails gekregen met duidelijke info

Alles tot in de puntjes geregeld en niets overdreven in de beschrijving van het huisje.

Goede contact mogelijkheden en fijne site

Fijne overzichtelijke website Goede contact mogelijkheden met het team Goede service

Vriendelijk en behulpzaam

Voor vertrek naar het vakantieadres een email ontvangen met het verzoek om bepaalde gegevens aan te leveren. Deze gegevens waren niet nodig dus de mail kwam wat vreemd over. De klantenservice gebeld en na controle intern bleek er iets verkeerd te staan ingesteld in de systemen waardoor de mail per ongeluk is verzonden. Kan altijd een keer gebeuren maar er is netjes uitgezocht wat er gebeurt is en het probleem is opgelost.

Pefekt

Last Minute gebucht, perfekte Kommunikation. Wir sind sehr zufrieden. Mir fehlte bei der Suche die Angabe eines Zeitraums. z.B. 5 Tage im Mai.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

uitmuntend

uitstekende organisatie die meedenkt en ons een heerlijk verblijf en vakantie heeft bezorgd die ook nog qua prijs/kwaliteit prima in orde is.

Alles prima geregeld

Het gehele proces vanaf reservering t/m review verliep vlot. Heel attent dat we er zelfs op gewezen werden dat in een bepaalde periode een deel van de aanrijroute naar ons huisje vanwege werkzaamheden niet toegankelijk was.

Prima, zonder veel poespas.

Duidelijke omschrijvingen en snel contact en reactie. Ondersteuning daar waar nodig.

Gewoon helemaal prima

Goed aanbod met heldere omschrijving. Gemakkelijk te boeken en betalen, en duidelijke website. Erg handig is ook de eigen boekingspagina waar je al je zaken terug kunt vinden.

Snelle service, duidelijke communicatie

Prachtig huisje in Aalsmeer. in alle opzichten een topper!

Wij hebben genoten van een heerlijk huisje in een prachtig park

De service was prima. Vriendelijke en behulpzame mensen in de receptie. Duidelijke uitleg betr. het parkeren van de auto’s. Het snel terugstorten van de borgsom.

Prachtige omgeving en mooi huisje

Logische huisjes met veel opbergruimte in de keuken en slaapkamers. Bedden liggen goed. Kampen is een mooie stad om te winkelen en wat te eten en te drinken. Fijne week gehad.

Telefonisch vriendelijk geholpen.

Een vraag werd goed beantwoord en ik kreeg het nummer van de eigenaar om iets kort te sluiten.

Gezellig huisje

Ligging gunstig

kan niet veel beter

top locatie top park voor herhaling vatbaar

Duidelijk, helder, correct

Duidelijk overzicht, snelle afhandeling, goede informatie, heldere communicatie. Tot nu toe prima bevallen en nog nooit voor vervelende verrassingen komen te staan.

Overzicht van leuke huisjes

Wel zou ik graag een filter hebben op omheinde tuinen. Dat zou in onze situatie met 2 honden ideaal zijn

Goed bedrijf

Snelle reactie op mijn mails met vragen die ik heb. Goede website duidelijk en makkelijk in gebruik.

Company details

8 Lange baan C