perfect geregeld / goede organisatie

mooie accomodatie

Geen gedoe, duidelijk en helder in boeking en communicatie

Snel en duidelijk

Geweldig.

Goede en duidelijke beschrijving, snel contact

Heerlijkehuisjes is “ what you see is what you get “ en zeer duidelijk in hun communicatie en afhandeling.

Goed, snel en duidelijk afgehandeld.

Prettige hulpverlening

Super mooie accommodatie geboekt voor een mooie prijs.

Ik zal dit adres niet gauw aan anderen doorgeven.

Vanwege de te nauwe ruimte rond het 2pers. bed en het ontbreken van linnengoed. Heel jammer!

Goed geregeld

Makkelijk en snel geregeld en goede communicatie via mail

prettig contact via de website, snelle reactie goede beheerder ter plekke

ik heb nu voor de 2e keer geboekt via de website , Heel gemakkelijk direct een bevestiging en heldere factuur. Een reminder vlak voor vertrek. Kortom een prettige boeking site en snelle reactie van uit de administratie

Goed geregeld

Alles Werd goed geregeld en duidelijke informatie en instructies.

goede service, snel contact

Fijn dat snel en adequaat werd gereageerd. Een teveel betaald bedrag werd per omgaande teruggestort.

geweldig park op een mooie plek hebben genoten

zie boven

Kan niks anders zeggen als heerlijk!

Dit was de eerste keer op dit park, en we hebben genoten van de mooie huisjes, prachtige natuur en de rust! Zeker voor herhaling vatbaar

We zijn goed geholpen.

We zijn heel goed geholpen door het personeel. We hebben niks te klagen daarom. Gr. Henk.

Fijn huisje en snel geboekt

Goede communicatie en fijne afhandeling Fijn huisje

Gezocht, gevonden op marktplaats en correct behandeld.

Heel goede ervaring met de eerste keer van onze boeking met Heerlijke huisjes.nl

Alles in een keer geregeld

Makkelijk te boeken en meteen reactie op vragen. Geen kosten achteraf.

Fijne, eerlijks site met goede prijzen

Duidelijke site, en grote keuze. Wij hebben dankzij jullie een heerlijk weekend gehad in een prachtige huisje in Ouddorp. Wij boeken volgende keer weer bij jullie!

Heel klantvriendelijk bureau voor te huren huisjes en veel keus.

Heerlijke Huisjes heeft een heel duidelijke en toegankelijke website. Wat nog prettiger is, dat is dat ze snel per mail reageren wanneer je vragen hebt en dat ze bovendien ook gewoon telefonisch te benaderen zijn. Dat maakt het contact persoonlijk. Ik had een nogal specifieke vraag of er een optie mogelijk was, vanwege een verjaarscadeau. Hoewel dat niet gebruikelijk was, stemde degene die ik aan de telefoon had er toch in toe en toonde begrip voor mijn vraag. Heel plezierig en klantvriendelijk!

Geweldig naar ons zin gehad

Mooie huisjes en rustige omgeving, heerlijk uitgerust

Prima geregeld en goede informatie

Prima geregeld en goede informatie

Mooi huis en schoon en grote tuin

Alles prima geregeld!

Een vakantie zonder ergernissen. Zo moet het ook zijn. Zeer goede ervaringen met Heerlijke Huisjes. De dames zijn vriendelijk en behulpzaam, geen nare verrassingen en alles gaat zoals afgesproken.

Super goed

Heel net huisje keurig schoon , goede prijs kwaliteit verhouding. Echt aan te bevelen.

Company details

4 Ruxveenseweg

Steenwijk 8331 TR

+31 521 587 300

About Heerlijkehuisjes.nl

Hallo, wij zijn Heerlijke Huisjes, de specialist in vakantiehuizen in Nederland, België en Duitsland. Gewoon dichtbij maar ver weg van het alledaagse. Met onze zorgvuldig samengestelde selectie van vakantiehuizen, kunt er even heerlijk tussenuit. Zo is uw volgende vakantie verrassend dichtbij.