Mooi aanbod

Alles naar wens

klantvriendelijk

regelmatig bij heerlijkehuisjes geboekt en altijd duidelijke e-mails gekregen met duidelijke info

Alles tot in de puntjes geregeld en niets overdreven in de beschrijving van het huisje.

Goede contact mogelijkheden en fijne site

Fijne overzichtelijke website Goede contact mogelijkheden met het team Goede service

Vriendelijk en behulpzaam

Voor vertrek naar het vakantieadres een email ontvangen met het verzoek om bepaalde gegevens aan te leveren. Deze gegevens waren niet nodig dus de mail kwam wat vreemd over. De klantenservice gebeld en na controle intern bleek er iets verkeerd te staan ingesteld in de systemen waardoor de mail per ongeluk is verzonden. Kan altijd een keer gebeuren maar er is netjes uitgezocht wat er gebeurt is en het probleem is opgelost.

Pefekt

Last Minute gebucht, perfekte Kommunikation. Wir sind sehr zufrieden. Mir fehlte bei der Suche die Angabe eines Zeitraums. z.B. 5 Tage im Mai.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

uitmuntend

uitstekende organisatie die meedenkt en ons een heerlijk verblijf en vakantie heeft bezorgd die ook nog qua prijs/kwaliteit prima in orde is.

Alles prima geregeld

Het gehele proces vanaf reservering t/m review verliep vlot. Heel attent dat we er zelfs op gewezen werden dat in een bepaalde periode een deel van de aanrijroute naar ons huisje vanwege werkzaamheden niet toegankelijk was.

Prima, zonder veel poespas.

Duidelijke omschrijvingen en snel contact en reactie. Ondersteuning daar waar nodig.

Gewoon helemaal prima

Goed aanbod met heldere omschrijving. Gemakkelijk te boeken en betalen, en duidelijke website. Erg handig is ook de eigen boekingspagina waar je al je zaken terug kunt vinden.

Snelle service, duidelijke communicatie

Prachtig huisje in Aalsmeer. in alle opzichten een topper!

Wij hebben genoten van een heerlijk huisje in een prachtig park

De service was prima. Vriendelijke en behulpzame mensen in de receptie. Duidelijke uitleg betr. het parkeren van de auto’s. Het snel terugstorten van de borgsom.

Prachtige omgeving en mooi huisje

Logische huisjes met veel opbergruimte in de keuken en slaapkamers. Bedden liggen goed. Kampen is een mooie stad om te winkelen en wat te eten en te drinken. Fijne week gehad.

Telefonisch vriendelijk geholpen.

Een vraag werd goed beantwoord en ik kreeg het nummer van de eigenaar om iets kort te sluiten.

Gezellig huisje

Ligging gunstig

kan niet veel beter

top locatie top park voor herhaling vatbaar

Duidelijk, helder, correct

Duidelijk overzicht, snelle afhandeling, goede informatie, heldere communicatie. Tot nu toe prima bevallen en nog nooit voor vervelende verrassingen komen te staan.

Overzicht van leuke huisjes

Wel zou ik graag een filter hebben op omheinde tuinen. Dat zou in onze situatie met 2 honden ideaal zijn

Goed bedrijf

Snelle reactie op mijn mails met vragen die ik heb. Goede website duidelijk en makkelijk in gebruik.

Duidelijk, snel en goed contact

We moesten helaas omboeken vanwege een operatie. Werd fijn op gereageerd en snelle terugkoppeling. Duidelijke communicatie.

Een heerlijke midweek.

Goede uitgangspositie om de omgeving van Zuid- Limburg te ontdekken in een prachtige, groene en rustige omgeving.

Nooit geen problemen

Berijkbaar en vriendelijk

Goed geregeld

De afspraak was correct geregeld en bevestigd, we kregen goed op tijd een 1e factuur en na verloop van tijd de 2e factuur, met de gegevens om gemakkelijk te betalen. En een week voor de vertrekdatum een herinnerings mailtje met de aanrijgegevens. Prima geregeld.

Heerlijk weekend in Winterswijk gehad

We hebben met ons gezin een weekend in een prachtig Fins huis, midden in de bossen van Winterswijk doorgebracht. Alles was goed geregeld, het huis was schoon en de ligging fantastisch. We gaan volgend jaar opnieuw via Heerlijkehuisjes.nl een weekend weg boeken. Het is ons erg goed bevallen.

Goed aanbod en goed te bereiken

We hebben een leuk huis gevonden met 12 dames en alles is vlekkeloos verlopen

Company details