Leuk huis eenvoudig kunnen boeken

Mooi huisje gevonden, duidelijke website

Mooi, compleet en modern huis op een aantrekkelijke lokatie.

We hebben een heerlijk weekend gehad.

Ik werd goed op de hoogte gehouden. Ik heb een fijne ervaring gehad met heerlijke huisjes. Vriendelijk werd ik geholpen. Vriendelijke groet.

Zeer goed geholpen.

Voor het vertrek goed op de hoogte gehouden dmv diverse mailtjes. Zelfs toen we onderweg waren werden we gebeld hoe laat we aan zouden komen .

Gemakkelijk te boeken en altijd goed

Alles altijd goed geregeld zonder gedoe.

Uitstekende dienstverlening

Snelle, vlotte communicatie. Uitstekende dienstverlening.

Goede aanbieding

Goede aanbieding. Prijs/kwaliteit-verhouding is hoog

Het huisje, het park en cadzand waren prachtig.

Met drie vrienden een huisje gehuurd in cadzand. We waren blij verrast met het rustig ogende park met mooie witte huizen. Het huisje was ook prachtig met drie slaapkamers (waarvan één met douche). De bedden waren prima. Heerlijk geslapen. En de infrarood sauna was een leuke aanvulling. Alleen wat klein. En in cadzand aan zee zijn is altijd een feestje.

Mooi huisje met alles er op en er aan

Wat wij wel jammer vonden was dat er geen aardappelschilmesjes lagen en verder geen scherpe messen en dat is jammer als je kookt. Ook vonden wij dat het wel schoon was maar achter de dank vies was. Ook de afvoerputjes van de douche zagen er netjes uit maar waren van binnen vies waardoor het water niet goed weg spoelde. Verder hebben we genoten van de stilte op het park de bedden waren ook goed

Veelzijdig aanbod van huizen.

Snel en efficiënt.

goede en snelle dinstverlening

Tevreden over de dienstverlening. Altijd een snelle en duidelijke reactie via de mail.

Compleet en schoon

Voor een 6 persoonshuisje was er voldoende ruimte, 2 wc’s en een mooie grote badkamer.

Heerlijke huisjes is een goed lopende organisatie, weinig problemen met boeken en afhandelingen.

De website is duidelijk en overzichtelijk. De aanbiedingen en omschrijvingen van de huisjes komen overeen met de werkelijkheid. Tot nu toe zijn wij (na 4 x een huisje geboekt te hebben) nog geen onaangename verrassingen tegen gekomen. "What you see is what you get". Wij zijn zeer tevreden en we hebben al regelmatig jullie organisatie aanbevolen bij vrienden en familie!

Goed geregeld

Ik kreeg meerdere mails met bevestigingen en informatie, herinnering. Ook had ik nog vragen en die werden snel beantwoord. Al met al een fijn, vriendelijk en duidelijk contact

Prima verblijf

Het huis wat we hebben gehuurd op park Hooghalen voldeed meer dan aan onze verwachting.

Zeg wat je doet en doe wat je zegt

Snel adequaat en niets te veel

Prettig en snel geregeld

Er werd snel en duidelijk gecommuniceerd. Ook op vragen via de mail had ik snel antwoord. Op de website kon je ook meteen zien dat de betaling was gedaan. Kortom alles goed voor elkaar!

We zijn heel goed ontvangen bij de receptie alles lag klaar

Wij houden hier een goed gevoel aan over

Goed te vertoeven in het huisje!!!

Goed..

Snelle en vriendelijke reactie en goed bereikbaar!

Heb nu twee keer een huisje gehuurd via Heerlijke huisjes en beide ervaringen waren heel prettig. Goed bereikbaar, vriendelijke communicatie en met een goede verbinding met de eigenaren van de huisjes. En goed verzorgde huisjes!

Ik heb zowel het boekingsproces, de communicatie als het verblijf als prettig ervaren. Ik zou een verblijf via Heerlijke Huisjes zeker aanbevelen!

uitstekend

Mijn vragen werden prima beantwoord. Het huisje voldeed volledig aan de geschetste verwachtingen

Prima!

De site doet wat het moet doen en is lekker duidelijk en overzichtelijk.

Company details

8 Lange baan Steenwijk 8331 LW