Geweldige plek

Kom zeker nog keer

Met recht een heerlijk huisje

Prachtig zeer ruim en netjes huisje. Erg schoon en prima ingericht. Vaatwasser was defect maar er stond een leenapparaat in de berging.....en een fles rode wijn ter compensatie.

Elke keer al een mooi huisje gehuurd via heerlijke huisjes.

Alles werd vlot afgehandeld

Uitstekend !

Mooi huis, hygienisch en van alle gemakken voorzien, strand op loopafstand, leuke dorpjes c.q. stadjes in de omgeving dus gewoon een toplocatie om te verblijven!

correct

Duidelijke info en een snel antwoord op vragen

Prachtig huis in mooie omgeving

Heerlijke vacantie gehad in een huis met alle gemakken voorzien Alleen wel erg gedateerde meubels Eetstoelen te laag voor de tafel Maar dat is dan ook het enige minpuntje

vriendelijke ontvangst, snelle hulp bij problemen, makkelijk te boeken

alles was makkelijk voor ons zowel boeken als bellen voor problemen. fijn park, wel meer voor oudere mensen. maar heerlijke huisjes heeft een leuke goede site met voor ieder wat wils.

Zaalig

Ik heb een zeer goede vakantie gehad. Het vakantiehuis was op een mooie niet toeristische plek. Het was zalig ontspannen in de tuin en aan de zee. Het vakantiehuis was netjes met mooie slaapkamers en een nette mooie badkamer en keuken. We hebben de open haard gebruikt wat het extra gezellig maakte. Een klein werkpuntje was dat er geen stopcontacten waren in de badkamer. En aan de haard ontbrak een setje om veilig om te gaan met het haardvuur. Misschien omdat het al juni was dat het ontbrak. Er was een goede bakker op wandelafstand en er waren gezellige restaurantjes en musea en de supermarkt was op minder dan 5 minuten loopafstand. Ik raad iedereen aan om het vakantiehuis te huren als je van rust en relaxen houdt

Mooie aanbiedingen/huisjes

Prima service bij "Heerlijkehuisjes" de naam van de website zegt eigenlijk genoeg. Het zijn ook heerlijke huisjes is onze ervaring. Ook de aandacht tussendoor - voor vertrek al - vragen worden snel beantwoord, hulde voor de uitstekende service.

Eenvoudig boeken en waar voor je geld!

Wij hebben een hele fijne midweek gehad in een mooi schoon huisje op een prachtige plek.

Snelle service, snelle afwikkeling

Handig om bij dit 2 persoons huisje te vermelden dat er maar een 2 pits inductieplaat in zit en 3 pannen. Een braadpan zonder spatdeksel en een pannetje met deksel en een steelpannetje zonder deksel. Glazen bestek etc staan laag bij de grond( evt. Kinderhandjes) perfect huisje voor 2 goede, fitte volwassenen

We hadden een fijn huis lekker ruim voor 5 personen we hadden de 8 persoons chalet. Honden kunnen niet weglopen perfekt afgerasterd. En een speciaal babybedje in een speciale kamer fantastisch

Aangenaam verrast !

Blij verrast dat het huisje grotendeels aan onze verwachtingen heeft tegemoet gekomen. Het was ruim , netjes en lag in een fijne rustige omgeving. De inrichting was ook heel goed en de faciliteiten voor fietsen, wassen etc was ook goed. Wij raden iedereen aan om een vakantie aan zee via heerlijke huisjes te boeken.

Klantvriendelijk en goede communicatie via de mail.

Fijne contacten en prettige communicatie

Precies wat wij verwachten

Het huisje en ruimte er om heen voden volledig aan onze verlangens. Ook de ruimte en de rust deden weldadig aan.

top locatie

top huis!

Wat een compleet huis!

Geweldig genoten in een mooie omgeving.

Geweldig en schoon huisje. Tip top voor elkaar Lieve mensen die er naast wonen.

geweldig, pracht huis, mooie ligging

klein schalig park, top!!!! ik hou niet van massale parken. Mooie ligging van de huisjes. Vriendelijke receptie. Prachtige omgeving. Komen graag een keer terug.

betrouwbaar

Al jaren huisjes bekeken en geboekt bij heerlijke huisjes, zij waarderen jou heel erg als klant maar wat ze beloven komen ze waar!!!

Zoals het hoort.

Vriendelijke, heldere klantgerichte communicatie.

Mooi groot huis met gezellig terras

Lekkere bedden Strakke inrichting 2 vaatwassers 2 koelkasten Weinig vriesruimte Wasmachine en droger Genoeg servies 5 badkamers Genoeg zitplaatsen binnen en buiten Lekkere stoelen buiten Wij hebben genoten.

Goed geregeld en vriendelijk benaderd via de telefoon

Fijne dagen gehad en zeker de moeite waard om nog vaker te boeken via Heerlijke Huisjes.

Onze ervaringen prima, mooie aanbiedingen

Alles prima geregeld.

De website is overzichtelijk en de communicatie, oer mail, verloopt uitstekend.

Company details

4 Ruxveenseweg

Steenwijk 8331 TR

+31 521 587 300

About Heerlijkehuisjes.nl

Hallo, wij zijn Heerlijke Huisjes, de specialist in vakantiehuizen in Nederland, België en Duitsland. Gewoon dichtbij maar ver weg van het alledaagse. Met onze zorgvuldig samengestelde selectie van vakantiehuizen, kunt er even heerlijk tussenuit. Zo is uw volgende vakantie verrassend dichtbij.