Attent en volledig

Zeer attente medewerkster die duidelijke info had. Ook bij de keuze voor een ander huisje gaf ze alternatieven die goed bij mij pasten

Vriendelijke ontvangst bij sleuteloverdracht

Steeds goed e mail contact, meteen een reactie. Niets op aan te merken

Altijd alles goed geregeld

Mooie accomodaties en altijd schoon.

Duidelijk , direct en snelle afwikkeling

Heerlijke huisjes is een makkelijk te bedienen site en duidelijk in hun overzichten wat er te huur is .

Goede en duidelijke berichtgevingen tijdens de boeking

Vanaf het moment van boeking zijn we via e-mail berichten op perfecte wijze op de hoogte gehouden van het verloop van onze vakantie. Ook de receptie (Jonathan) op het park Lunsbergen was uitermate vriendelijk en klantgericht. Wat we wel een beetje jammer vonden was het feit dat we in donker bij het park in Borger aankwamen en dat er weinig verlichting en onduidelijke aanduidingen waren waar we naar toe moesten. We waren daar voor de eerste keer en dan is het wel even zoeken in de bosrijke omgeving. Maar we hebben een aantal leuke dagen gehad in een rustige omgeving met een mooi huisje.

Heerlijk huis dicht bij de duinen

Heerlijk gezinshuis in een mooie omgeving om lekker uit te waaien.

Altijd alles goed geregeld.

We hebben al verschillende keren geboekt via heerlijkehuisjes.nl en altijd is het goed geregeld en hebben we kunnen genieten van de accommodatie die we hadden uitgezocht. Prima dus!

Goed geregeld

Bespreken online gaat prima.Afhandeling ook prima. Huisje was niet echt helemaal schoon. Misschien een aandacht puntje.

Huren ging vlot, de afhandeling achteraf niet

De in te vullen formulieren zijn niet duidelijk. We zijn nu bijna twee weken thuis, een belangrijke vraag is ruim een week geleden doorgestuurd naar het verhuurbedrijf in België. Zij hebben nog niet gereageerd... Heerlijkehuisjes vraagt ook niet bij ons na of het inmiddels goed is afgehandeld. Wel kreeg ik nu voor de tweede keer het verzoek om een beoordeling te geven. De borg staat nog niet op onze rekening. Vervelend. Verder heb ik achteraf, nu we de naam vh huis weten, diverse verhuurders gevonden, die hetzelfde huis met een grote korting aanbieden...

De boeking ging prima.

We kregen netjes informatie over het park.

Goede email contact

Keurig geregeld

Dit was voor ons de eerste keer om via heerlijke huisjes een heel leuk huis te boeken in Noordwijk. Snelle reactie vanuit de verhuurder en ook een overzichtelijke nota. Geen kleine lettertjes. Prima!! Bedankt voor de mooie week in huisje nummer 22

Snel en makkelijk geregeld

Snel te boeken goede site.

Was top

Vriendelijk, snelle reactie

Zie boven

Goed geregeld!

dank zij de zon, het mooie huisje en het mooie golvende landschap: TOP!

vanuit een sober maar functioneel ingericht huisje konden we vele kanten op in deze vakantieweek, zowel te voet (VOORAL!) als met de trein (Valkenburg-Heerlen) als met de eigen auto. Het heerlijk glooiend Zuid-Limburgse landschap is dusdanig afwisselend en prachtig wandelmatig afgepijld dat één week te kort was: we hopen dus nog eens of meermaals terug te keren!

Een fantastische vakantie gehad.

Fantastisch huisje in een prachtige omgeving.

Simpel te boeken, en duidelijke voorwaarden

Lekker genieten zonder veel rompslomp

Een vriendelijk park met heel vriendelijk personeel.

We waren laat bij aankomst, maar er was toch nog tijd om mee te lopen om alles uit te leggen. Bij vertrek mochten we een uurtje langer blijven, omdat we zoveel hadden in te pakken.

Een prachtige lokatie

Een heel mooi huisje we hebben genoten Een klein puntje de thermostaat zit niet in het huis maar er naast.

Alles ging voorspoedig.

Reservering ging soepel, heb nu al een tweede reservering lopen. Tevreden klant.

Gemakkelijk en snel een boeking doen.

Gemakkelijk, snel een huisje te boeken.

Prima bedrijf

Duidelijke afspraken en bij vragen flexibel.

Vriendelijk en duidelijk

De site is duidelijk, service goed , goed bereikbaar, geen op of aanmerkingen eigenlijk