Heerlijke midweek gehad.

We hebben een heerlijke midweek mogen verblijven in een chalet. Het zag er allemaal top uit. Schoon, netjes, alles heel. Een net licht chalet.

Duidelijk, snelle reactie en volledig

Ook een nachtje extra boeken was geen probleem.

Mijn ervaringen met Heerlijke Huisjes zijn tot op heden uitstekend.

De communicatie met Heerlijke Huisjes verloopt tot volle tevredenheid.

Hele goede communicatie en alles is heel duidelijk. Ga zo door. Met vriendelijke groeten Cor

Volop keuze bij Heerlijkehuisjes.nl

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij heerlijkehuisjes.nl heb geboekt. De keuze is groot; het zoeken op de site vrij eenvoudig en ook het betaalproces gemakkelijk. Leuk vond ik het ontvangen van de "aanreisinformatie" een week van tevoren via de mail. Ik vind vooral ook de informatie die je ontvangt na het boeken zeer volledig en heel duidelijk.

heerlijke twee weken gehad

het was schitterend weer. hebben bijna 200 km. gefietst.prachtige omgeving en een heerlijk zwembad,vriendelijk personeel en een leuke chalet.

Snel en duidelijk

Helder en duidelijke informatie. Over de boeking. Vlak voor vertrek goed de stappen uitgelegd wat van je verwacht wordt ok plasts van bestemming.

Erg goed Voor herhaling vatbaar

Super huisje

Al 2 x heerlijke huisje gehuurd, beide waren top

Alles was duidelijk en goed geregeld!

Sleutel ophalen ging soepel. Map in het huisje met aanwijzingen was duidelijk.

Alles prima verlopen

Alles was nel en correct behandeld

Terecht een heerlijk huisje

Prachtige omgeving en een mooi park. Heerlijk gegeten in het restaurant op het park.

Het was snel geregeld.

Mooie site, snelle reactie als je boekt, de vakantie was snel geregeld.

Top weekend gehad met Volksdansgroep de Schaop'ndansers

Duidelijk en goed geregeld

Ik heb mij niet af hoeven vragen of ik nog iets moet doen. Het was zelfs voor mij duidelijk.

Prima geregeld.

Eerste keer dat wij hier geboekt hadden maar is erg soepel gegaan. E-mails met info zijn duidelijk en volledig. Huisje en contact met verhuurder ook goed dus dik tevreden.

Duidelijk en overzichtelijk

Alles wat beschreven stond was is waargemaakt

Goede service mooi huisje.

Goede omschrijving van het huisje, toen bij het boeken bleek dat onze gekozen huis alsnog bezet was is er direct voor een alternatief gezorgd.

Ook voor de eigen wensen zijn er goede afspraken te maken

Op mijn vrtzoek kregen we voor de 2e keer het zelfde huisje aangeboden.

Goed en eerlijk bedrijf

Veel huisjes om uit te zoeken eerlijke prijzen je weet direct waar je aan toe bent en een vlotte afhandeling

Fijne en schone bungalow. Mooi uitzicht!

We waren blij verrast bij binnenkomst in de bungalow. Alles wat nodig was, was aanwezig. De 4 persoonsbungalow was ruim voorzien van serviesgoed. Zodat je niet onnodig de vaatwasser hoefde te gebruiken. Heel fijn was de airco. Mooi plekje qua uitzicht.

Goede communicatie en fijn bedrijf

Goede communicatie, met een vraag word het snel geregeld. Goed bereikbaar. Meteen fijne mails om op de hoogte te blijven van de boeking.

Meedenkend

Ik had een huisje geboekt met parkeerplaats voor 2 auto's . Toen kreeg ik de volgende dag een bevestiging dat we maar één auto bij het huisje mochten parkeren.daarop belde ik naar team heerlijke huisjes en nadat ik de situatie uitgelegd had dat wij onze oldtimers graag bij het huisje wilde parkeren dachten ze samen met ons mee om een passende oplossing te vinden na een paar keer op en neer gebeld te hebben kwamen ze met 4 andere huisjes waaruit we mochten kiezen en die mochten we gratis omboeken En zo is het alsnog opgelost .

Company details

8 Lange baan C