Heerlijk zo aan de rand bij t bos en mooi huisje

Lekker ruim een week in een huisje aan de rand van het bos. Alles voorhanden in het huisje. Makkelijk gereserveerd!

Geweldig verblijf

Fijne week gehad, klachten over stofzuiger doorgegeven, zou iets aan gedaan worden bij ons vertrek en daar zijn wij mee akkoord gegaan.

Geweldig naar de zin gehad in schoon, verzorgd en ruim huis.

Duidelijke afspraken , verzorgde mooi gelegen woning. Personeel en email correspondentie prima!

Zeer tevreden ben ik over de service t.a.v. verhuur vakantiewo ning FR374.

Heel veel dank voor de informatie die ik op internet te lezen en te zien kreeg voor wat betreft huur vakantiewoning FR374 in Sonnega. Deze was zo compleet en duidelijk dat ik gelijk besloot van 18 tot 25 september 2023 dit te huren.

Een gemakkelijk vrij onthaal, interesse in wie de klanten zijn. zijn.

Geduldig luisterend, wanneer er een heuveltje is en mede zoekend naar een oplossing. Voor mij, mijn minder goede ogen bezittend, was de verlichting 's avonds wel te weinig. In de living één sterkere leeslamp zou toppie zijn. Het terrein is zalig om op te vertoeven en zeer mooi onderhouden, alsook het huisje. De omgeving is ook de moeite om in te vertoeven en zeer gevarieerd. We komen terug. En bestellen hetzelfde weer dan, het was schitterend. Vriendelijke groeten Maggie

vriendelijk

Heel vriendelijk personeel,aandacht voor de klant.

geweldige week gehad

fantastische week gehad ,mooi vakantiepark, netjes en schoon huisje. ligging uitstekend !!

Geweldig vakantie woning.

Mijn ervaring is dat alles maar dan ook alles aanwezig is . Dat we konden zwemmen in verschillende zwembaden echt top . Alleen de afval container waren wel erg ver weg . Dat er gebouwd werd hebben wij eigenlijk niks van gemerkt dus ook positief. Het is voor ons voor herhaling vatbaar .

Top Ger

Alles top geregeld!

Heerlijke midweek gehad.

We hebben een heerlijke midweek mogen verblijven in een chalet. Het zag er allemaal top uit. Schoon, netjes, alles heel. Een net licht chalet.

Duidelijk, snelle reactie en volledig

Ook een nachtje extra boeken was geen probleem.

Mijn ervaringen met Heerlijke Huisjes zijn tot op heden uitstekend.

De communicatie met Heerlijke Huisjes verloopt tot volle tevredenheid.

Hele goede communicatie en alles is heel duidelijk. Ga zo door. Met vriendelijke groeten Cor

Volop keuze bij Heerlijkehuisjes.nl

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij heerlijkehuisjes.nl heb geboekt. De keuze is groot; het zoeken op de site vrij eenvoudig en ook het betaalproces gemakkelijk. Leuk vond ik het ontvangen van de "aanreisinformatie" een week van tevoren via de mail. Ik vind vooral ook de informatie die je ontvangt na het boeken zeer volledig en heel duidelijk.

heerlijke twee weken gehad

het was schitterend weer. hebben bijna 200 km. gefietst.prachtige omgeving en een heerlijk zwembad,vriendelijk personeel en een leuke chalet.

Snel en duidelijk

Helder en duidelijke informatie. Over de boeking. Vlak voor vertrek goed de stappen uitgelegd wat van je verwacht wordt ok plasts van bestemming.

Erg goed Voor herhaling vatbaar

Super huisje

Al 2 x heerlijke huisje gehuurd, beide waren top

Alles was duidelijk en goed geregeld!

Sleutel ophalen ging soepel. Map in het huisje met aanwijzingen was duidelijk.

Alles prima verlopen

Alles was nel en correct behandeld

Terecht een heerlijk huisje

Prachtige omgeving en een mooi park. Heerlijk gegeten in het restaurant op het park.

Het was snel geregeld.

Mooie site, snelle reactie als je boekt, de vakantie was snel geregeld.

Company details

8 Lange baan Steenwijk 8331 LW