Fijne organisatie

Fijne organisatie met leuke huisjes. Duidelijke website met goede informatie. Duidelijke communicatie via de e-mail en indien nodig zijn ze telefonisch goed te bereiken

Gemakkelijk en doeltreffend

Ik zocht een vakantiehuis voor 10 personen. Op Heerlijke huisjes is het letterlijk een fluitje van een cent om een vakantiehuis te vinden. De foto’s geven een reeel beeld en de factuur is helder. Je wordt door Heerlijke huisjes goed op de hoogte gehouden over je betaling en een paar dagen voor vertrek. Heerlijk huisjes: gewoon doen!

Mooie groepsaccommodatie

Veel ruimte ,schoon en genoeg te doen op het park

Makkelijk boeken en voortreffelijke informatievoorziening

Het zoeken en boeken via de website ging makkelijk, de informatie die je leeg na de boeking was snel, duidelijk, zeer vriendelijk en niet opdringerig. Prima dus!

Geheel tevreden

Prima ervaring met heerlijkehuisjes.nl , keurige begeleiding tot aan de vakantie periode en ook extra vragen keurig beantwoord. Ook het vakantie huis voldeed aan onze verwachting. Absoluut geen verbeterpunten dus een regelrechte aanrader.

Alles snel en goed geregeld.

Prettige en vlotte afhandeling van het boeken van het vakantiehuisje. Duidelijke communicatie.

Kreeg melding hoe ik er moest komen. Ook een melding dat ik nog 40 euro moest betalen bij aankomst. Ik had 40 euro minder betaald dan ik moest betalen.. Eerlijke info.

Een prettige website

De huisjes die ik gehuurd heb voldeden aan onze verwachtingen. De enkele keer dat ik van tevoren nog vragen had werden deze goed behandeld.

Rustig,schoon,compleet,voordelig huisje in prachtige omgeving.

Prima lokatie om Zuid Limburg te verkennen. Zowel met de trein als wandelend!

Goed geregeld en mooie accommedatie

Alles top

Geweldig huisje.

Zeer mooie vakantie gehad in oostkapelle in de krukel.

Heerlijk zo aan de rand bij t bos en mooi huisje

Lekker ruim een week in een huisje aan de rand van het bos. Alles voorhanden in het huisje. Makkelijk gereserveerd!

Geweldig verblijf

Fijne week gehad, klachten over stofzuiger doorgegeven, zou iets aan gedaan worden bij ons vertrek en daar zijn wij mee akkoord gegaan.

Geweldig naar de zin gehad in schoon, verzorgd en ruim huis.

Duidelijke afspraken , verzorgde mooi gelegen woning. Personeel en email correspondentie prima!

Zeer tevreden ben ik over de service t.a.v. verhuur vakantiewo ning FR374.

Heel veel dank voor de informatie die ik op internet te lezen en te zien kreeg voor wat betreft huur vakantiewoning FR374 in Sonnega. Deze was zo compleet en duidelijk dat ik gelijk besloot van 18 tot 25 september 2023 dit te huren.

Een gemakkelijk vrij onthaal, interesse in wie de klanten zijn. zijn.

Geduldig luisterend, wanneer er een heuveltje is en mede zoekend naar een oplossing. Voor mij, mijn minder goede ogen bezittend, was de verlichting 's avonds wel te weinig. In de living één sterkere leeslamp zou toppie zijn. Het terrein is zalig om op te vertoeven en zeer mooi onderhouden, alsook het huisje. De omgeving is ook de moeite om in te vertoeven en zeer gevarieerd. We komen terug. En bestellen hetzelfde weer dan, het was schitterend. Vriendelijke groeten Maggie

vriendelijk

Heel vriendelijk personeel,aandacht voor de klant.

geweldige week gehad

fantastische week gehad ,mooi vakantiepark, netjes en schoon huisje. ligging uitstekend !!

Geweldig vakantie woning.

Mijn ervaring is dat alles maar dan ook alles aanwezig is . Dat we konden zwemmen in verschillende zwembaden echt top . Alleen de afval container waren wel erg ver weg . Dat er gebouwd werd hebben wij eigenlijk niks van gemerkt dus ook positief. Het is voor ons voor herhaling vatbaar .

Top Ger

Alles top geregeld!

Heerlijke midweek gehad.

We hebben een heerlijke midweek mogen verblijven in een chalet. Het zag er allemaal top uit. Schoon, netjes, alles heel. Een net licht chalet.

Duidelijk, snelle reactie en volledig

Ook een nachtje extra boeken was geen probleem.

Mijn ervaringen met Heerlijke Huisjes zijn tot op heden uitstekend.

De communicatie met Heerlijke Huisjes verloopt tot volle tevredenheid.

Hele goede communicatie en alles is heel duidelijk. Ga zo door. Met vriendelijke groeten Cor