Veelzijdig aanbod van huizen.

Snel en efficiënt.

goede en snelle dinstverlening

Tevreden over de dienstverlening. Altijd een snelle en duidelijke reactie via de mail.

Compleet en schoon

Voor een 6 persoonshuisje was er voldoende ruimte, 2 wc’s en een mooie grote badkamer.

Heerlijke huisjes is een goed lopende organisatie, weinig problemen met boeken en afhandelingen.

De website is duidelijk en overzichtelijk. De aanbiedingen en omschrijvingen van de huisjes komen overeen met de werkelijkheid. Tot nu toe zijn wij (na 4 x een huisje geboekt te hebben) nog geen onaangename verrassingen tegen gekomen. "What you see is what you get". Wij zijn zeer tevreden en we hebben al regelmatig jullie organisatie aanbevolen bij vrienden en familie!

Goed geregeld

Ik kreeg meerdere mails met bevestigingen en informatie, herinnering. Ook had ik nog vragen en die werden snel beantwoord. Al met al een fijn, vriendelijk en duidelijk contact

Prima verblijf

Het huis wat we hebben gehuurd op park Hooghalen voldeed meer dan aan onze verwachting.

Zeg wat je doet en doe wat je zegt

Snel adequaat en niets te veel

Prettig en snel geregeld

Er werd snel en duidelijk gecommuniceerd. Ook op vragen via de mail had ik snel antwoord. Op de website kon je ook meteen zien dat de betaling was gedaan. Kortom alles goed voor elkaar!

We zijn heel goed ontvangen bij de receptie alles lag klaar

Wij houden hier een goed gevoel aan over

Goed te vertoeven in het huisje!!!

Goed..

Snelle en vriendelijke reactie en goed bereikbaar!

Heb nu twee keer een huisje gehuurd via Heerlijke huisjes en beide ervaringen waren heel prettig. Goed bereikbaar, vriendelijke communicatie en met een goede verbinding met de eigenaren van de huisjes. En goed verzorgde huisjes!

Ik heb zowel het boekingsproces, de communicatie als het verblijf als prettig ervaren. Ik zou een verblijf via Heerlijke Huisjes zeker aanbevelen!

uitstekend

Mijn vragen werden prima beantwoord. Het huisje voldeed volledig aan de geschetste verwachtingen

Prima!

De site doet wat het moet doen en is lekker duidelijk en overzichtelijk.

Een huisje dat zijn naam eer aan doet!

Heerlijk huisje met een heerlijk uitzicht!

Goede info , prima communicatie, Top.

Wanneer je een heerlijk, rustig, gezellig huisje zoekt, zit je hier goed. Wel moeilijk kiezen.....

dus

Ontspannen

Doordat het reserveren van de vakantie goed geregeld was hebben wij een ontspannen vakantie gehad

Vriendelijk, snel en duidelijk

Duidelijke en overzichtelijk website, vriendelijke mails met alle informatie die nodig is. Vlak voor vertrek nog een reminder, geen ervaring met de klantenservice gezien alles zo gemakkelijk is verkopen. Kortom ik zou zo nog een keer bij jullie boeken.

Een storing gehad td er bij en direkt een ander huisje aangeboden gekregen

Alles aanwezig, proper privé zwembad kon niet betet

Mooi, wijds rust en genieten

Het boeken bij Heerlijke huisjes.nl gaat prima. Alle info komt keurig op tijd.

Mooi ,schoon en echt vakantiegevoel . Top.

Komen zeker nogmaals terug.