Zeg wat je doet en doe wat je zegt

Snel adequaat en niets te veel

Prettig en snel geregeld

Er werd snel en duidelijk gecommuniceerd. Ook op vragen via de mail had ik snel antwoord. Op de website kon je ook meteen zien dat de betaling was gedaan. Kortom alles goed voor elkaar!

We zijn heel goed ontvangen bij de receptie alles lag klaar

Wij houden hier een goed gevoel aan over

Goed te vertoeven in het huisje!!!

Goed..

Snelle en vriendelijke reactie en goed bereikbaar!

Heb nu twee keer een huisje gehuurd via Heerlijke huisjes en beide ervaringen waren heel prettig. Goed bereikbaar, vriendelijke communicatie en met een goede verbinding met de eigenaren van de huisjes. En goed verzorgde huisjes!

Ik heb zowel het boekingsproces, de communicatie als het verblijf als prettig ervaren. Ik zou een verblijf via Heerlijke Huisjes zeker aanbevelen!

uitstekend

Mijn vragen werden prima beantwoord. Het huisje voldeed volledig aan de geschetste verwachtingen

Prima!

De site doet wat het moet doen en is lekker duidelijk en overzichtelijk.

Een huisje dat zijn naam eer aan doet!

Heerlijk huisje met een heerlijk uitzicht!

Goede info , prima communicatie, Top.

Wanneer je een heerlijk, rustig, gezellig huisje zoekt, zit je hier goed. Wel moeilijk kiezen.....

dus

Ontspannen

Doordat het reserveren van de vakantie goed geregeld was hebben wij een ontspannen vakantie gehad

Vriendelijk, snel en duidelijk

Duidelijke en overzichtelijk website, vriendelijke mails met alle informatie die nodig is. Vlak voor vertrek nog een reminder, geen ervaring met de klantenservice gezien alles zo gemakkelijk is verkopen. Kortom ik zou zo nog een keer bij jullie boeken.

Een storing gehad td er bij en direkt een ander huisje aangeboden gekregen

Alles aanwezig, proper privé zwembad kon niet betet

Mooi, wijds rust en genieten

Het boeken bij Heerlijke huisjes.nl gaat prima. Alle info komt keurig op tijd.

Mooi ,schoon en echt vakantiegevoel . Top.

Komen zeker nogmaals terug.

Aan alle verwachtingen voldaan!

De accommodatie was prachtig en vriendelijk personeel.

Prima geregeld

Makkelijke site met veel opties.

Heerlijke huisjes werkt helder, duidelijk, volledig en snel. Dat is alles wat een klant wil!

super goed bevallen.

Een ruim op gezetten woning met de meest voorkomende voorziening die je nodig hebt voor een leuke vakantie. Genoeg te zien en te doen in de buurt.

Heerlijk huisje

Lekker licht huisje, en van alle gemakken voorzien

Geweldig ook voor de huisdieren

Hoe vaak kom je in een huisje met hele vieze doucheruimte etc Hier in dit huisje was alles super schoon,zeker omdat hier onze hondjes ook welkom waren En de bedden waren super om te slapen En de hondjes konden lekker buiten omdat er een omheining was Hier komen we zeker terug