Nooit geen problemen

Berijkbaar en vriendelijk

Goed geregeld

De afspraak was correct geregeld en bevestigd, we kregen goed op tijd een 1e factuur en na verloop van tijd de 2e factuur, met de gegevens om gemakkelijk te betalen. En een week voor de vertrekdatum een herinnerings mailtje met de aanrijgegevens. Prima geregeld.

Heerlijk weekend in Winterswijk gehad

We hebben met ons gezin een weekend in een prachtig Fins huis, midden in de bossen van Winterswijk doorgebracht. Alles was goed geregeld, het huis was schoon en de ligging fantastisch. We gaan volgend jaar opnieuw via Heerlijkehuisjes.nl een weekend weg boeken. Het is ons erg goed bevallen.

Goed aanbod en goed te bereiken

We hebben een leuk huis gevonden met 12 dames en alles is vlekkeloos verlopen

Prima bedrijf om zaken mee te doen

Heb diverse keren gebeld om vragen te stellen ter verduidelijking en ik werd altijd vriendelijk geholpen en kreeg ook de juiste antwoorden

Leuke huizen

Over het algemeen prima dienstverlening. Enige is dat ik wel moest zoeken naar het doorklikken naar het huisje zelf. Dus na de boeking.

Het huis heeft voldoende ruimte en sfeer!

Super leuk weekend gehad! De kids hadden ook genoeg plek om te spelen en te relaxen. Tips voor de puntjes op de i - in de badkamer van de slaapkamer, iets om je spullen erop te leggen en jammer dat er geen wc is geplaatst! Genoeg ruimte. - Je mist eigenlijk wel een soort van houtkachel.

Mooi én prachtig

Één nieuw en modern huisje met alles voorzien om uw vakantie tijd aangenaam te maken op een mooie locatie.

Heel tevreden .

De medewerksters zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Als je een vraag via mail stuurt krijg je direct antwoord. Ga zo door !!

Goed geregeld

Makkelijk te boeken

Eerlijk en Betrouwbaar

Komen Naar wat ze beloven ! voor ons voor herhaling vatbaar

Prettig in contact: snel en goed bereikbaar

Snelle communicatie, goed telefonisch bereikbaar!

Gezellig en goed jngericht

Top bedrijf

Duidelijk en mooie prijzen. Regelmatig vakanties geboekt. Naar volle tevredenheid

Voldoende keus in heel nederland

Je kunt overal wel een huisje naar je keuze vinden . Service is prima

Leuk huis eenvoudig kunnen boeken

Mooi huisje gevonden, duidelijke website

Mooi, compleet en modern huis op een aantrekkelijke lokatie.

We hebben een heerlijk weekend gehad.

Ik werd goed op de hoogte gehouden. Ik heb een fijne ervaring gehad met heerlijke huisjes. Vriendelijk werd ik geholpen. Vriendelijke groet.

Zeer goed geholpen.

Voor het vertrek goed op de hoogte gehouden dmv diverse mailtjes. Zelfs toen we onderweg waren werden we gebeld hoe laat we aan zouden komen .

Gemakkelijk te boeken en altijd goed

Alles altijd goed geregeld zonder gedoe.

Uitstekende dienstverlening

Snelle, vlotte communicatie. Uitstekende dienstverlening.

Goede aanbieding

Goede aanbieding. Prijs/kwaliteit-verhouding is hoog

Het huisje, het park en cadzand waren prachtig.

Met drie vrienden een huisje gehuurd in cadzand. We waren blij verrast met het rustig ogende park met mooie witte huizen. Het huisje was ook prachtig met drie slaapkamers (waarvan één met douche). De bedden waren prima. Heerlijk geslapen. En de infrarood sauna was een leuke aanvulling. Alleen wat klein. En in cadzand aan zee zijn is altijd een feestje.

Mooi huisje met alles er op en er aan

Wat wij wel jammer vonden was dat er geen aardappelschilmesjes lagen en verder geen scherpe messen en dat is jammer als je kookt. Ook vonden wij dat het wel schoon was maar achter de dank vies was. Ook de afvoerputjes van de douche zagen er netjes uit maar waren van binnen vies waardoor het water niet goed weg spoelde. Verder hebben we genoten van de stilte op het park de bedden waren ook goed