Bijzonder prettig zaken gedaan!

In tegenstelling tot bij het notariskantoor in Nijkerk waar we eerder onze testamenten wilden laten herzien, was de samenwerking met dit kantoor en specifiek met notaris Bas van Brakel bijzonder prettig en professioneel. Gemaakte afspraken werden stipt nagekomen en naar aanleiding van onze vragen kregen we geen lijstje met opties, maar duidelijke antwoorden en heldere adviezen, waarmee we vol overtuiging de juiste beslissingen komen nemen. Hartelijk dank daarvoor! Goede kans dat we later terugkomen voor een levenstestament.

Zeer positieve ervaring.

Waren toe aan vernieuwing van onze testamenten. Op basis van onze situatie en persoonlijke wensen hebben we een passend advies voor een nieuw testament gekregen. Heldere uitleg van de hedendaagse mogelijkheden gekregen. Afhandeling verliep verder vlot en in een prettige ontspannen sfeer.

Prettig professioneel

In een prettige en correcte sfeer werden onze wensen besproken, werd advies gegeven waar nodig, en uiteindelijk adequaat en netjes afgerond.

Prettig professioneel

Als erg prettig ervaren!!!!

Wij hebben vragen gesteld omtrent een testament, en hebben snel en duidelijke antwoorden gekregen waardoor alles snel en soepel is verlopen. Nogmaals mijn dank!!!

Als erg prettig ervaren!!!!

Voor de 3e keer goed en vertrouwd

Erg gemoedelijk en professioneel..

Duidelijk en vriendelijk

Notaris neemt de tijd om zaken duidelijk uit te leggen. Alle medewerkers die we ontmoet hebben, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Als we weer een notaris nodig hebben, zullen we zeker bij deze notaris terugkomen.

Goede en duidelijke service.

Geheel ontzorgd met duidelijke informatie over de status van het begin tot het eind.

Zeer behulpzame deskundige hulp!

Klantvriendelijk, duidelijk, behulpzaam, deskundig. Duidelijke uitleg bij vragen en denken met je mee.

Deskundig en buitengewoon plezierige service

Vriendelijk en gastvrij.

Duidelijke uitleg betreffende onze vragen. Prima afhandeling.

Prima ervaring, vriendelijk geholpen

Als notaris bij de aankoop van ons nieuwe huis zijn we goed en vriendelijk geholpen. Correcte behandeling en duidelijke uitleg van de stukken door de makelaar.

Ontspannen en aangename manier van "zakelijk" werken.

Na een gastvrij ontvangst, in een zeer ontspannen en relaxte sfeer de zakelijke koopovereenkomst van onze woning mogen afhandelen. Er werd goede "inhoudelijke" toelichting gegeven op de koopovereenkomst Daarnaast was er ook persoonlijke aandacht en enthousiasme merkbaar met een passende persoonlijke attentie. Dat geeft extra vertrouwen en maakt het prettige manier van omgang en tegelijk professioneel zaken doen.

Professioneel en kundig. Persoonlijk, laagdrempelig gastvrij.

Notaris de Vries is kundig, professioneel in zijn vak, sluist je op een informatieve , maar ook laagdrempelig, ontspannen door de officiële stukken heen. Top notaris.

Kundige notaris

De mensen die er werken zijn erg kundig en denken goed met je mee. Wij zijn erg tevreden met de geleverde service.

Spacelab 33

3824MR Amersfoort