Vakkundig en persoonlijk

Voor het samenstellen van ons samenlevingscontract en testamenten zijn we heel erg vakkundig en persoonlijk geholpen. We konden altijd met onze vragen terecht en kregen een goede uitleg.

Zeer goede service

Zeer goede service, afspraken op tijd nagekomen, informele sfeer.

Prettige ervaring, kundig advies!

Ik heb de begeleiding bij het opstellen van onze samenlevingsovereenkomst en testamenten als zeer prettig ervaren. We zijn goed geholpen en er is de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden.

Hele fijne overdracht van mijn nieuwe huis

Een hele fijne, bondige en duidelijke ervaring om mijn aankoop te regelen. Goed bereikbaar en makkelijke parking, vriendelijke mensen.

Duidelijk, overzichtelijk en snel bereikbaar voor vragen.

Snel geregeld, duidelijke communicatie. Goede ervaring

Wat wij het fijnste vonden is vooral dat de notaris echt de tijd voor ons nam en alles zo goed en duidelijk uitlegde en hij was zeer vriendelijk. Bij het kopen van onze woning zijn wij ook geholpen door deze notaris en ook dat hebben we als een fijne en warme ervaring ervaren. Mochten wij nogmaals een notaris nodig hebben, weten wij bij wie we moeten zijn.

Zijn er voor jou!

De notaris was er niet om het snel af te handelen en zo snel mogelijk het geld binnen te halen. De notaris was er voor ons. Hij nam de tijd om ons te leren kennen en om onze behoefte zo goed mogelijk te bespreken en op deze manier een zo goed mogelijk samenlevingscontract en testament op te stellen. We voelde ons erg op ons gemak en alles werdt ons goed uitgelegd. Doordat er vaak lastige termen gebruikt worden voel je je vaak bezwaard om uitleg te vragen. Een notaris kan je vaak een vervelend gevoel geven als je iets niet begrijpt. Wij hebben bij deze notaris hier geen moment last van gehad. Als er iets niet duidelijk was dan vroegen wij om uitleg, maar meestal was dat niet nodig aangezien de notaris alles al zeer duidelijk verwoorde. Indien wij in de toekomst een notaris nodig hebben zullen wij voor 100% naar deze notaris gaan!

Heldere uitleg, denken actief mee

Fijn geholpen voor ons trouwen en kopen van een huis. Ondanks dat het complexe materie is werd het heel helder uitgelegd, werden we op belangrijke punten gewezen en werd er actief meegedacht over oplossingen. Fijne mensen.

We zijn prettig en vakkundig geholpen

Door gewijzigde wetgeving wilden we ons testament aanpassen. Hiervoor onze wensen doorgegeven. In het prettige adviesgesprek met Sabrine werden deze doorgenomen en kwam zij met nog meer mogelijkheden. Hierdoor kregen we een passend advies voor een nieuw testament. Ze gaf heldere uitleg. Afhandeling door notaris de Vries verliep verder vlot en in een prettige ontspannen sfeer. Fantastisch geholpen en zeer tevreden.

Uitstekend advies, heldere communicatie

Uitstekend advies, heldere communicatie

Iets wat redelijk saai kan zijn was leuk, prettige sfeer fijne mensen.

Iets wat redelijk saai kan zijn was leuk, prettige sfeer fijne mensen.

Goede ervaring

Goede ervaring

Flexibel, duidelijk en goede communicatie

We hebben op één dag ons oude huis en ons nieuwe huis laten passeren bij De Vries Vellenga Leenknegt. Dankzij De Vries Vellenga Leenknegt kon dit allemaal op één dag en vooraf was alles duidelijk gecommuniceerd. Ook rondom tarieven e.d. was alles vooraf duidelijk. En op de dag zelf was er ook nog eens sprake van een prettige sfeer waaronder het transport van de woningen plaatsvond. Aanrader dit kantoor.

prima begeleiding & advies

Communicatie via email en het dossier werkt uitstekend. Bij vragen direct te woord gestaan en of binnen 1 dag teruggebeld.

Prettig

Soepel verlopen

Prima notaris

Uitstekende communicatie en dienstverlening. Aanrader.

Zeer kundig en servicegericht

Wij hebben de dienstverlening als zeer prettig ervaren!:)

Bijzonder prettig zaken gedaan!

In tegenstelling tot bij het notariskantoor in Nijkerk waar we eerder onze testamenten wilden laten herzien, was de samenwerking met dit kantoor en specifiek met notaris Bas van Brakel bijzonder prettig en professioneel. Gemaakte afspraken werden stipt nagekomen en naar aanleiding van onze vragen kregen we geen lijstje met opties, maar duidelijke antwoorden en heldere adviezen, waarmee we vol overtuiging de juiste beslissingen komen nemen. Hartelijk dank daarvoor! Goede kans dat we later terugkomen voor een leventestament.

Zeer positieve ervaring

Waren toe aan vernieuwing van onze testamenten. Op basis van onze situatie en persoonlijke wensen hebben we een passend advies voor een nieuw testament gekregen. Heldere uitleg van de hedendaagse mogelijkheden gekregen. Afhandeling verliep verder vlot en in een prettige ontspannen sfeer.

Bijzonder prettig zaken gedaan!

In tegenstelling tot bij het notariskantoor in Nijkerk waar we eerder onze testamenten wilden laten herzien, was de samenwerking met dit kantoor en specifiek met notaris Bas van Brakel bijzonder prettig en professioneel. Gemaakte afspraken werden stipt nagekomen en naar aanleiding van onze vragen kregen we geen lijstje met opties, maar duidelijke antwoorden en heldere adviezen, waarmee we vol overtuiging de juiste beslissingen komen nemen. Hartelijk dank daarvoor! Goede kans dat we later terugkomen voor een levenstestament.

Zeer positieve ervaring.

Fantastisch!!!

Op alle vragen een duidelijk antwoord en dat is voor een leek het belangrijkste. Daarnaast prettige samenwerking ervaren. Nogmaals dank!!!!

Spacelab 33 3824MR Amersfoort