Fijne omgang en duidelijke uitleg

bijzonder goed

wij zijn geholpen door de heer mr. B.v.Brakel. Hij nam alle tijd voor ons in een goed voor gesprek en wist ook goede adviezen geven . ook de afhandeling verliep zeer duidelijk en goed ik zal dit notaris kantoor ook graag aanbevelen aan anderen

Heel fijn en goede uitleg.

Een hele fijne notaris, we hadden toch een moeilijk concept maar hij denkt echt met ons mee en was beter dan we verwacht hadden. Sympathiek persoon warm en hartelijk en precies gedaan wat we wilde en dat was best ingewikkeld.

Inhoud en advies betrouwbaar in één hand

Ik had voor mijn testament een lastige keuze te maken. Ik kreeg alle opties voorgelegd, en de tijd om deze te “verteren”. Bij het tekenen werd nogmaals de implicatie duidelijk uitgelegd en had ik rust in de keuze die ik gemaakt had. Aan te raden voor familiezaken!

Kundig, meedenkend en empathisch

Onze testamenten en samenlevingscontract op laten maken door mr. Bas van Brakel. Hij kwam met goede en persoonlijke adviezen passend bij onze ideeën. En gaf ruimte om na te denken over keuzes die later in het testament verwerkt zijn. Daarnaast is het praktisch goed geregeld door middel van het digitaal dossier, waardoor stukken op een veilige manier vooraf ingezien en gecontroleerd kunnen worden.

Fijne begeleiding bij het kopen en verkopen van ons huis

We hebben de VriesVellenga Leenknegt voor zowel het kopen als het verkopen van ons huis ingeschakeld. Service zoals het hoort en zijn goed op de hoogte gesteld.

Flexibel

Bij aanvraag van een financiering bleek een formulier niet bij de notaris gepasseerd te zijn. Ze hebben zich bijzonder flexibel ingezet om dit formulier supersnel te laten passeren zodat de financiering alsnog goed kwam.

Zeer positieve en prettige ervaring

Het passeren van akten rond de aankoop van een nieuwe woning verliep zeer prettig en efficiënt En tegelijk met persoonlijke aandacht.

Deskundig, snel en zeer vriendelijk tegen een concurrerende prijs!

Kan het notariskantoor aanbevelen!

Erg fijn geholpen

Bij het kopen van mijn eerste woning erg fijn en vriendelijk geholpen door de mensen van de VriesVellenga Leenknegt notarissen. Prettig en ontspannen zowel vooraf met alle documenten als het met tekenen.

Gastvrije ontvangst. Vriendelijke medewerkers. Ter zake kundig. Geduldige, vriendelijke en duidelijke notaris. Prettige kantooromgeving. Gemakkelijk te vinden lokatie. Voldoende parkeergelegenheid.

Fijn kantoor en fijne medewerkers!

Mijn nieuwe woning is hier overgedragen en ook ons testament en samenlevingsovereenkomst geregeld. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Aardige en kundige mensen!

Prettige omgang, toegankelijk

Al jarenlang is dit kantoor mijn adviseur op notariële zaken. Prima service, toegankelijk en informele omgang

Vriendelijk

Een warm ontvangst en duidelijke uitleg welke lening je bent aangegaan.

uitstekende uitleg en overdracht

prettig in de omgang, vriendelijk , goede communicatie

Hartstikke goed!

Enige puntje, iets betere koffie graag

Goed en snel geholpen

Ik ben goed en snel geholpen door de notaris, ik kreeg duidelijk antwoord op al mijn vragen en werd goed geadviseerd.

Vakkundig, duidelijk en vriendelijk

Bedankt voor de verleende service

Goed geholpen en de tijd genomen voor de uitleg

In eerste instantie kwamen wij voor partnerschapsvoorwaarden naar het notarisbureau. Tijdens het gesprek werd duidelijk dat de zaken die wij wilden regelen in een testament moeten komen te staan. Tijdens dit gesprek zijn wij uiteindelijk moeiteloos overgegaan in de uitleg over het testament en de zaken die wij hierin willen laten opnemen.

Goede uitleg en goed advies

Wij gingen voor een testament, levenstestament en partnerschapsvoorwaarden. De betreffende notaris was zeer vriendelijk, kon alles goed uitleggen en gaf ook goed advies.

Goed gesprek Geeft goede uitleg

vlot van begrip, begripvolle uitleg

heldere website vriendelijke en correcte bejegening inhoudelijk helder en goed aansluitend bij mijn wensen

Vakkundig; Realistisch; Snel; nakomen van afspraken

Van offerte tot realisatie bijzonder plezierig contact. Flexibel in doorloopsnelheid. Vakkundig als het gaat om inhoud. Geeft eerlijke adviezen. Zegt ook als het niet kan. Denkt echt mee.

Helder meedenken

B van Berkel heeft ons in 2 gesprekken gewoon vriendelijk rustig en vakkundig door dit proces geleid. Kan hem van harte aanbevelen

Vakkundig en persoonlijk

Voor het samenstellen van ons samenlevingscontract en testamenten zijn we heel erg vakkundig en persoonlijk geholpen. We konden altijd met onze vragen terecht en kregen een goede uitleg.