Supersnelle service

Ik stond verbaasd van hoe snel alles geregeld is. De afspraak kon ook op het laatste moment nog een dag naar voren gehaald worden. De chauffeur was precies op tijd en hielp mee waardoor we binnen een half uur klaar waren. Lekker snel en vlot.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte, Halen, Bewaren & Brengen, Stalling

Op tijd, vriendelijk, behulpzaam

Heb een paar maanden opslag gehad en ben zeer tevreden

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Gedegen eigen voorbereiding hielp Inbox om mij volledig te ontzorgen

Ik heb mijn complete verhuizing met een maand opslag tussen de twee adressen door Inbox Storage laten verzorgen. Alles is volgens afspraak verlopen. Fijne beleefde mannen die met veel respect voor mijn eigendommen alles op trolleys hebben geladen en vervolgens geheel met folie omwikkeld zodat de spullen in de opslag extra beschermd zijn. De trolleys gingen de auto in en zo kwamen ze er een maand later op het nieuwe adres ook weer uit. Niks beschadigd en alles schoon. Alles is in het nieuwe huis door de mannen beleefd en geduldig op daar door mij aangegeven plaats gezet. Ik heb van de mannen wel begrepen dat het allemaal zo lekker soepel verlopen is omdat ik zelf ook heel veel aandacht aan de voorbereiding had besteed. Ofwel zoveel mogelijk demonteren en verpakken/tapen. Alle kleine zaken in A-kwaliteit verhuisdozen. Zo min mogelijk losse dingen. Zo kom je samen met Inbox Storage tot een goed resultaat voor een schappelijk prijs.

Fijn en betrouwbaar

Volgens afspraak werd alles opgehaald en weer teruggebracht. Behulpzaam personeel dat met je meedenkt. Ik ben zeer tevreden!

Snel en adequate actie

1 belletje en een paar dagen later werden mijn spullen al opgehaald en stond alles in opslag. Hoe moeilijk kan het zijn en hoe snel kan het gaan! Goed geregeld!!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Onze verhuizing is dankzij Inbox helemaal goed gegaan en scheelde ons een hoop tijd en moeite, dank jullie wel !!

Goede service, supersnel geholpen

Ik had snel hulp nodig en bij anderen lukte dit niet. Een verhuizing in de bekende krappe straatjes in mijn stad met een verhuislift is ook lastig. Maar Inbox lukte het om dit op heel korte termijn te regelen en mij te helpen met mijn verhuizing. Top!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Wij hebben onze spulletjes een paar maanden bij Inbox opgeslagen gehad. Het ophalen en terugbrengen is goed verlopen. Er waren wat kleine beschadigingen maar dat was in ons geval niet zo gek en wordt gelukkig ook allemaal netjes opgelost. Erg vriendelijk geholpen door ze!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Super snel, super vriendelijk en super makkelijk

het kantoor binnen no-time leeg gehaald, keurig opgeslagen totdat onze nieuwe locatie klaar was. Spullen netjes terug gebracht, geen schade en alles goed op tijd.

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte, Halen, Bewaren & Brengen, Kantoorruimte
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Rik

Fantastische hulp en handige uitkomst

Het ophalen ging keurig, beleefde en behulpzame jongens, net alvast tussentijds een kast met inhoud teruggekregen. Erg handig dat dit zo kan allemaal.

Helemaal tevreden

Zelf moest ik werken dus mijn moeder was bij de ophaalafspraak maar met behulp van de heren van Inbox is alles helemaal naar wens verlopen en heb ik er geen omkijken naar gehad. Dank jullie wel..!

• Anders: Piet en Benjamin

Blij met de hulp van Inbox!

Ik kwam er achter dat opslag iets totaal anders is dan een verhuizing, even spullen zo los in de auto is niet verstandig. Het is echt veel bewerkelijker maar met behulp van de chauffeur kwam dit helemaal goed. Erg blij met zijn tips. So far so good.

• Anders: Damien

Heel fijn geholpen!

Verhuizers denken mee over de locatie bij het terugzetten van je spullen. Bijvoorbeeld bij het plaatsen van mijn wasmachine en de toe- en afvoer van het water. Ook hebben zij niet alleen mijn bed gebracht maar direct in elkaar gezet. Kortom, een heel prettige ervaring

• Anders: Marco en Damien dacht ik

Geweldige verhuizers

De heren die mijn spullen hebben opgehaald verdienen een dikke 10. Ze hebben heel secuur èn hard gewerkt. Maar ook daar aan voor af gaande contacten met kantoor een dikke 10. De zorg die aan de klant besteed werd voor, tijdens en na de verhuizing... geweldig. Mijn spullen staan nu opgeslagen, maar ik verwacht totaal geen enkel probleem als ik mijn spullen terug mag ontvangen in mijn nieuwe woning.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders
  • Anders: Oh wat erg... dat heb ik niet onthouden. Sorry heren.

Heel erg blij!

Top service. Netjes aan de afspraken gehouden.

• Kwaliteit Halen N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Heel prettig.

Erg goed, ik heb het als heel prettig ervaren. De mannen waren snel klaar.

Fantastisch!

Service was top en ik ben er helemaal blij mee.

• Anders: N.v.t.

Helemaal ontzorgd daar waar het de tijdelijke opslag van onze meubels betrof

Nadat ik kennis had gemaakt met Inbox op het internet eerst maar een telefoontje gepleegd om uit te zoeken wat de (on)mogelijkheden waren. Wij hebben onze woonkamer van voor naar achter en van boven naar beneden helemaal opgeknapt en zochten tijdelijke opslagruimte voor onze meubels. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en het persoonlijke contact bleef goed via mail en telefoon. De meubels zijn conform afspraak opgehaald en terug gebracht, geheel volgens afspraak. Vriendelijke, behulpzame en meedenkende sjouwers maakte het allemaal nog makkelijker. Een tip; maak duidelijk dat met het 'verhuizen' er niet standaard verhuisdekens meegebracht worden … ik had aangegeven geen verhuismateriaal nodig te hebben, want ik dacht alleen aan dozen, maar dekens worden daar blijkbaar ook onder gerekend. Voor de rest een aanrader voor diegene die hun meubels tijdelijk opgeslagen willen hebben.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders
  • Anders: weet ik helaas niet meer!

Top verhuizing dankzij inbox storage

Onze verhuizing was gecompliceerd, huis verkocht, nieuwe werd verbouwd en er moesten direct al spullen in opslag. Meerdere ophaalmomenten en uiteindelijk een breng afspraak welke door de uitgelopen verbouwing een paar keer moest worden gewijzigd. Geen enkel probleem voor Inbox. Alles verliep professioneel en vlekkeloos. Mede door de super leuke contacten intern met Douglas en extern met de verhuizers Moreno en Jeffrey. Totaal ontzorgen is het tover woord. Top. Wat een leuke verhuizing was dit. En wat een gave mensen. Moreno en Jeffrey jullie zijn echt geweldig leuke mensen en uitstekend om mee samen te werken. Dankjulliewel! Ik beveel Inbox storage bij iedereen aan.

• Anders: Moreno en Jeffrey

Jammer dat het zo is gelopen.

Ik vind het jammer dat het bij inbox storage niet zo soepel en spontaan verloopt als het eerste enthousiaste telefoontje wat ik heb gepleegt met hen toen ik een opslag wou gaan huren. Uiteindelijk heb ik een contract getekend bij hun maar door omstandigheden moest ik er vanaf zien en had ik de opslag dus niet meer nodig. Telefonisch contact gehad + schriftelijk geannuleerd zoals dat in de voorwaarden vermeld wordt.. Telefonisch kreeg ik nog al een bijdehante jonge man aan de telefoon die zei dat ik niet van het contract meer kon ontkomen. Ik heb gewezen op de voorwaardes die zou hij door lezen en mij verder emailen aangezien ik op mijn werk was. Ik heb niets vernomen week erna nog meerdere malen mails gestuurd met hoge prioriteit, helaas geen antwoord gekregen. 2 weken later kijk ik op mijn bank rekening word er geld van mijn rekening afgeschreven voor de opslag. Toen heb ik nog maals gebelt, een andere jongenman aan de telefoon gehad die meteen mij gelijk gaf en inderdaad van de voorwaardes afwist. Hij vond het jammer dat het allemaal zo was gelopen bood mij een tegoedbon aan en excuses meerdere malen. Was ik wel erg blij mee. Vervolgens email ontvangen met excuses etc, alleen geen nette brief in bijlage met een annulering bevestiging of de tegoedbon die mij werd beloofd ook niets van terug gezien. Jammer dat het zo is gelopen anders had ik in de toekomst alsnog opgeslagen bij inbox storage maar daar ga ik nu natuurlijk van af zien.

• Kwaliteit Halen N.v.t.

Friendly & Safe

This deal cost me a call and few emails to transfer my stuff from A to Z for a reasonable price

The best

It was a great experience with this company. Started with the good communications with the sales and ending with the carrying people.

easy, cheap and professional

easy, cheap and professional

Flexibel & snel

Afspraken waren snel gemaakt, al mijn vragen werden netjes beantwoord. Terugbrengen van de spullen was wat lastiger in te plannen door de drukte, maar dat was het enige! Goed contact met het personeel, prijs/kwaliteitsverhouding is top.

Verrassend maar makkelijk!!

Gewoon doen!

Over Inbox Storage

Opslagruimte huren was nog nooit zo simpel, je hoeft er niet eens de deur voor uit. Inbox Storage haalt je spullen bij je thuis op, bewaart ze voor je totdat je ze weer nodig hebt, en dan brengen we ze gewoon weer bij je thuis. Meer weten over wat wij doen? Kijk dan op onze website. Heb je hierna nog vragen over het huren van opslagruimte bij Inbox Storage, of wil je een intake plannen met onze ruimteadviseur? Bel dan onze klantenservice op 085-3030880.