Prima organisatie, flexibel. Prettig om mee te schakelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ze waren m'n bed even vergeten, hierdoor had ik geen verhuishulp meer want het bed werd later geleverd. Vervolgens met rugproblemen een zwaar bed naar boven moeten tillen, niet echt fijn zoals je begrijpt! Klantenservice alles was erg vriendelijk en probleem is opgelost, maar ok dit hoort natuurlijk niet te geboren.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Fijn, alleen de communicatie tussen afdelingen kan beter. Dit leidde weleens tot verwarring!
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Superhandige dienst dit! Wel wat kleine beschadigingen opgelopen, maar we hebben ook niet alles ingepakt, dus verder geen probleem (waren ook wat oudere spullen). Alles wat we goed ingepakt hadden is zonder beschadigingen overgekomen. Sjouwhulp was erg naar wens; de bus was snel vol, en ook zeer snel weer leeg bij ons nieuwe huis!

2 sterren: slechter dan verwacht

Nadat onze spullen opgehaald zijn waarbij mijn zoon en ik ondanks de afgenomen sjouwhulp bijna alles naar de auto gebracht hadden, bleek ik ineens een grotere bix nidig te hebben. Hier kwam dan ook telkens weer een rekening voor. Dit is uiteindelijk wel recht getrokken. Was ook niet meer dan normaal, daar mij niets aangegeven was. De spullen zijn teruggebracht en heel veel is od zwaar beschadigd of kapot. De inhoud van de dozen met breekbaar erop geschreven was totaal verbrijzeld. De wasdroger zwaar beschadigd en kapot. De wasmachine beschadigd ondanks dat alles met bubbelplastic was ingepakt. Heb ik dit bij hen gedeclareerd? Nee. Waarom niet? Omdat men al in de voorwaarden had aangegeven niet aansprakelijk te zijn. Maar dat dan veel, heel veel of kapot of zwaar beschadigd terug komt lijkt mij niet normaal. Ik zeg eens maar nooit weer.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Beste John, Wij gaan contact met je opnemen, deze schade was bij ons nog niet bekend en wij zoeken uiteraard graag naar een oplossing. Ik vraag mijn collega in ieder geval om je ons stappenplan voor schade te sturen, dan weet je alvast wat we hieraan kunnen doen. Groet, Inbox

Inbox storage heeft mijn spullen vakkunfig opgehaald, nettjes opgeslagen en weer zorgvuldig gebracht. Jimmy en de overige medewerkers van Inbox Storage zijn het vriendelijk, klantgericht. Ze denken met je mee en waar nofig dragen ze opoossingen aan.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Halen, bewaren en brengen, het was allemaal perfect geregeld. We zijn telefonisch altijd goed geholpen en de sjouwers waren buitengewoon zorgvuldig en behulpzaam. We zijn volledig ontzorgd. Van harte aanbevolen!

2 sterren: slechter dan verwacht

De opslag ben ik niet geweest, dus daar kan ik niet over oordelen. Het ophalen en brengen verliep prima. Alleen kan ik hier nergens iets invullen over het contact met inbox en de administratie. Hier kan nog veel verbetering geboekt worden. Mails worden laat of niet beantwoord, na herhaaldelijk mailen reactie, er wordt naar zaken gevraagd die ik al in eerdere mails had aangegeven. Er worden dubbele zaken in rekening gebracht ondanks dat dat niet is aangegeven van te voren etc. Daardoor negatieve ervaring en zou het niet aanraden.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen

Beste Epke, Erg vervelend dat de communicatie niet verliep zoals je het graag had willen zien. Door ziekte en vakantie van collega's, in combinatie met een slecht getimed technisch mankement, hebben we bij jou inderdaad niet de snelheid van reactie kunnen waarmaken waar we naar streven. Echter zouden wij enig begrip voor deze situatie, waarin de gemaakte afspraken toch allemaal keurig zijn nagekomen, op prijs stellen. Op onze website staan meerdere manieren om direct met ons in contact te komen wanneer je snel reactie wilt op een vraag. Het verbaast ons dan ook dat je hier geen gebruik van hebt gemaakt. Dit neemt niet weg dat het onze fout was dat de mail die je ons stuurde (te) lang is blijven liggen, en hiervoor dan ook onze welgemeende excuses. Inmiddels is dit weer onder controle. Jouw vertrouwen hebben we daar natuurlijk niet mee terug, maar naar de toekomst bewijzen we graag hoe het wel hoort, en hoe wij het tot op heden ook altijd gedaan hebben. Met vriendelijke groet, Anne van Inbox

Top bedrijf . Top geregeld

Alles prima
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Gisteren door Jimmy een duidelijke toelichting en rondleiding gehad hoe het bij hen werkt als je spullen wilt opslaan. Meteen alles kunnen regelen. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Ze denken actief met je mee en zijn flexibel.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Altijd goed en vriendelijk geholpen. De opslagruimte is droog en schoon en we hebben nooit last gehad van ongedierte. Kortom: een aanrader!
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Goede advies en klantvriendelijk..was heel snel geholpen en zeer tevreden. Werd geholpen door dhr. Jimmy Soekhai
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Zeer tevreden over uw diensten en medewerker Jimmy Soekhai.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen

Fantastisch! Ontzettend behulpzaam, meedenkend en probleemoplossend!
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Zeer prettig. Altijd vriendelijk en bereikbaar. Professioneel en toch erg persoonlijk in het contact. Er word net en correct met je omgegaan. Ik ben zeer tevreden en zodra het weet tijd is laat ik mijn motor weer door ze ophalen.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Stalling

Dank je wel voor alle goede zorgen voor de spullen en de service. Ook Jimmy bedankt, voor de vriendelijkheid en behulpzaamheid. Super bedankt en als ik weer ruimte te kort kom weet jullie te vinden.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Door Jimmy zeer vlot en vriendelijk geholpen met het huren van de juiste opslagruimten. Heel fijn ook dat we droog kunnen in- en uitladen en dat er karren beschikbaar zijn voor het vervoer naar de gehuurde box.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Samenvattend: prima netwerk, uitstekende marketing en sales en tegelijk erg rammelende (backoffice) operations, zowel "handmatig" als geautomatiseerd. In mijn beeld heb je erg veel baat bij een (verbeterd) ontwerp van je werkprocessen en een sterke operations manager, iemand die dat voortdurend voor je najaagt. Maar dat kom ik graga in (veel) meer detail en met vorobeelden persoonlijk vertellen
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen|Stalling

Fijne custom made service tegen een prima prijs! Ook heel vriendelijk en goed geholpen door Rik.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen

Leuke aardige service van Jimmy .
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Ik werd fijn geholpen . Het word duidelijk uitgelegt hoe het werkt en er wordt fijn meegedacht .
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Santa Balgobind ook prima service gegeven. Zij zorgde dat mijn marktplaats bankje werd opgehaald in Gouda en bij de opslagruimte kwam. Top !!vlotte service, prima geregeld alles.Anil heeft het opgehaald en gebracht . Was een jonge jongen (ben even zijn naam kwijt)die het heel goed aanpakte en zorgvuldig!Jullie kunnen nakijken.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier

In zijn algemeenheid zeer tevreden met de haal-bewaar-breng dienst. Ideaal als je tijdelijk wat moet opslaan bij bijvoorbeeld een verhuizing. We hadden wel wat onduidelijkheid over prijzen. Uiteindelijk werd het duurder dan ik oorspronkelijk had gedacht. Het gesprek wat ik hierover had met de organisatie was open en prettig en we zijn er samen goed uitgekomen. Vandaar ook een goede beoordeling op klantvriendelijkheid (geldt overigens ook voor sjouwhulp / chauffeurs). Halen heb ik op 7 gezet, omdat ze eerder waren dan afgesproken, waardoor mijn hulpkrachten nog niet aanwezig waren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heel behulpzaam bij het ophalen en terugbrengen van het huisraad. Helaas is bij de opslag of terugbrengen van het dressoir een poot afgebroken... Daarnaast kreeg ik achteraf te horen dat wij de verhuisdekens hadden gekocht en niet in bruikleen hadden. Was wat netter geweest als dat gecommuniceerd was.

Over Inbox Storage

Opslagruimte huren was nog nooit zo simpel, je hoeft er niet eens de deur voor uit. Inbox Storage haalt je spullen bij je thuis op, bewaart ze voor je totdat je ze weer nodig hebt, en dan brengen we ze gewoon weer bij je thuis. Meer weten over wat wij doen? Kijk dan op onze website. Heb je hierna nog vragen over het huren van opslagruimte bij Inbox Storage, of wil je een intake plannen met onze ruimteadviseur? Bel dan onze klantenservice op 085-3030880.