Prima!!!

In deze onzekere tijd, ben ik zeer vriendelijk geholpen. Voorafgaand veel gebeld met kantoor om zeker te weten of alles wel door kon gaan. Ook Aangegeven dat ik waarschijnlijk meer spullen heb dan afgesproken m3. Ook dat was geen probleem. Kreeg netjes een mailtje met tijd indicatie hoelaat ze mijn spullen kwamen ophalen. En de chauffeur ging zorgvuldig aan de gang met mijn spullen. Kreeg later op de dag bevestiging dat mijn spullen in goede orde zijn ontvangen. Voor nu zeer te spreken over inbox storage betreffende ophalen. Nu nog afwachten hoe het ervoor staat als het zo ver is dat ik een afspraak maak dat mijn spullen weer retour mogen.

• Kwaliteit Halen
  • Kwaliteit Bewaren N.v.t.
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Geen

Slecht bedrijf en niet klant vriendelijk

Ik heb een slechte ervaring met dit bedrijf. Op de dag van ophalen hebben wij er voor gekozen om onze spullen alvast naar beneden te halen omdat we op 9 hoog woonde. Ze hadden ons een tijd schatting gegeven wanneer ze zouden komen maar uiteindelijk kwamen ze pas 2 uur later. We hebben daarom 2 uur bij onze spullen moeten zitten om ze ''te bewaken''. Op het moment dat de chauffeur aan kwam was hij aan het bellen. Wij wilde alles snel regelen omdat je een uur gratis laadtijd krijgt, dus zijn wij alvast begonnen met de spullen bij de vrachtwagen te zetten. Na een kwartier begon ook de chauffeur met het in laden van de vrachtwagen. Niet op een nette manier, hoe onze spullen in die vrachtwagen werden gelegd was niet leuk om aan te zien. Tussendoor werd hij weer gebeld en lag het weer stil. Uiteindelijk was alles ingeladen en duurde het langer dan een uur, hij heeft de extra tijd wel mee gerekent. Ik ben daar tegen in gegaan maar hij zei dat ik contact op moest nemen met hun kantoor omdat hij er niks aan kon veranderen. Ik heb dat gedaan maar omdat ze zeiden dat ik mijn handtekening er onder had gezet (omdat ik wel moest bevestigen dat mijn spullen waren meegenomen) willen ze daar niet aan toegeven en moest ik toch nog betalen. De eerste 2 maanden van de opslag waren raar. We hebben nooit een bevestiging gekregen dat onze spullen veilig waren aangekomen bij de opslag en we kregen ook geen facturen die we moesten betalen. Toen ik ze belde konden ze mij ook niet vinden in hun klantenbestand. Wij hadden het idee dat we er in waren geluisd en onze spullen kwijt waren. Maar uiteindelijk kreeg ik toch een mail dat er een foutje was gemaakt en of even ik even 3 rekeningen in 1x wilde betalen. Verder moet alles vooraf betaald worden terwijl je nog niet eens weet of je die maand daarna door wil blijven huren. Toen wij na 6 maanden onze spullen lieten ophalen door een verhuisbedrijf bleek dat onze spullen beschadigd waren en sommige onderdelen kwijt zijn geraakt.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Geen

Perfect: niets aan te merken

Ik heb geen klachten over mijn verhuizing en ben zeer tevreden. Ik vond dat de verhuizers erg vriendelijk waren, maar daarnaast ook goed wisten wat ze moesten doen. Bij binnenkomst gingen ze direct aan de slag. Ze gingen zorgvuldig om met mijn spullen en waren erg behulpzaam. Ook de timing was top.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Goede verhuizers die hun best doen

Het ophalen van mijn spullen is goed verlopen. De verhuizers waren aardige kerels die hun uiterste best deden om alles zo goed mogelijk in te laden. Het contact tussen de verhuizers was ook goed. Als tip zou ik willen meegeven om de volgende keer iets inzichtelijker te werk te gaan. Verder raad ik dit bedrijf zeker aan!

Prima concept

Ik heb een prettige ervaring gehad met dit bedrijf. Ik vind met name het systeem handig. Ik hoef zelf niet met een wagen naar de opslagruimte, wat veel moeite scheelt. Op de verhuizing zelf heb ik niks aan te merken.

Soepel en duidelijk

Prima service op het gebied van verhuizen. De verhuizing liep erg soepel, doordat alles duidelijk werd gecommuniceerd. Hierdoor wist ik waar ik aan toe was. Ik heb geen verdere tips, dus ga zo door!

Ophaalafspraak was top

Het ophalen van mijn spullen verliep perfect. Ik ben zeer tevreden over de verhuizers. Uit alles bleek dat het gediplomeerde mensen waren. Ten eerste gingen ze bekwaam en voorzichtig te werk. Ten tweede bleek dat de mannen veel inzicht hadden; ze liepen door het huis om na te gaan wat als eerste meegenomen kon worden. Vervolgens laadden ze de spullen systematisch op de karren, waardoor het gehele proces uitstekend verliep. De verhuizers werkten tevens goed samen, communiceerden veelvuldig en ‘dachten hardop’. Tot slot werkten de mannen snel, maar niet gehaast. Ik heb eigenlijk geen verdere opmerkingen of tips. Als dit tijdens het terugbrengen van mijn spullen weer zo zal gaan, ben ik uiterst tevreden!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Erg goede service in hectische tijd

De verhuizers van Inbox hebben me een geweldige dienst verleend. Ik was van tevoren best gestresst door alle drukte omtrent de verhuizing, maar Inbox heeft veel van die onzekerheid weg weten te halen. De verhuizers stelden me gerust en verzekerden me dat alles goed zou komen. Ze gingen kalm, snel en efficiënt te werk, waardoor hun woord waarheid werd. In een hoog tempo werd alles uitgeladen, zonder dat dit ten koste ging van de kwaliteit. Ik zou, op basis van mijn ervaring, dit bedrijf absoluut aan anderen aanbevelen!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Mijn afspraak is prima verlopen. Het contact met de verhuizers was goed. De service was ook erg snel, wat prettig was. Per ongeluk werd er een keer extra huur afgeschreven, maar dit werd na contact meteen rechtgezet. Verder ben ik tevreden met mijn afspraak.

Goede ervaring

Ik ben blij met de haal- en brengservice van Inbox. Mijn spullen werden netjes naar boven getild door de verhuizers. De snelheid was in orde: binnen 30 minuten waren de spullen uitgeladen en in mijn huis gezet. Verder verliep het communiceren gemakkelijk. Een punt ter verbetering: geef eerder dan één avond van tevoren aan wanneer de afspraak niet binnen het vastgestelde tijdslot plaats zal vinden. Dit om misverstanden te voorkomen. Verder heb ik niks op de afspraak aan te merken.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

In een woord: fantastisch!

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: fantastisch! De verhuizers waren vriendelijk, ik kreeg wat was afgesproken (extra verhuizer en sjouwhulp, de verhuizing verliep snel en men was ook op tijd aanwezig. Ik heb geen verdere op- of aanmerkingen.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Vrolijke verhuizers die snel werken

Al met al een positieve ervaring gehad. De verhuizers waren netjes op tijd. Ze waren goed gehumeurd en vrolijk, wat prettig was voor de samenwerking. De gehele verhuizing verliep erg snel en netjes binnen het tijdslot. Top!

Chaos

Ondanks dat de verhuizer goed hun werk hebben gedaan. (Trouwens alles zelf ingepakt) is hun administratie totaal niet op orde. Geprobeerd 2x het maandbedrag van mijn rekening af te schrijven. Een maand niks afschrijven en vervolgens de maand erna zeggen dat ik een betalingsachterstand heb, hun fout lijkt me. Elke maand ging er wel wat fout en uiteraard zelf moeten bellen om alles weer recht te zetten. Vervolgens heb ik mijn spullen weer laten bezorgen op de 17de. Ik ga er vanuit dat je niet de hele maand hoeft te betalen, maar nee hoor. Ze rekenen dit ook gewoon nog even door. Ga aub niet met deze mensen in zee

• Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): N.v.t.

Beste Sandy, Goed om te horen dat je het werk van onze verhuizers kon waarderen. Wij hebben helaas wat probleem gehad met de migratie van ons nieuwe financiele platform, onze excuses hiervoor. Het goede nieuws is dat dit inmiddels allemaal opgelost is. Voor wat betreft het opslagpakket; Deze worden verkocht in abbonnement vorm waarbij u per maand betaalt, als er dus een nieuwe maand ingaat dient hier dus wel voor betaald te worden. Net zoals bij ieder abbonnement. Mvg, Team Inbox

Ga nooit met ze in zee

Al lijken de recensies hieronder goed; er zullen vast door hen zelf ingediende recensies bijzitten. Wij hebben een en al narigheid gehad. Beschadigde meubelen terug gekregen en na 4 maanden nog een factuur met een naheffing van 45 euro (!) en ondanks alle stress (nooit teruggebeld worden, alles ligt aan ons etc. etc.) eiste men onder dreigement van incasso dat die zielige 45 eurootjes betaald zouden worden! Konden ze het ietsiepietsie goed maken; no way. Goedmaken/excusus/klantentevredenhouden dat kent Inbox niet. Heb meerdere keren met de directeur contact gehad. Stugge vent. Niet mee te praten. Echt ik raad ze zoooo ontzettend af. Geloof NIET wat hieronder allemaal staat. Dit zijn uitzonderingen. Lees aub de recensies met lagere scores. Die zijn allemaal indentiek aan onze ervaring. 2 maanden verbouwing gehad, geen problemen met aannemers, na de verbouwing 1 bonk stress door Inbox!!!

• Anders: N.v.t.

Beste Sandy, Goed om te horen dat je het werk van onze verhuizers kon waarderen. Wij hebben helaas wat problemen gehad met de migratie van ons nieuwe financiële platform, onze excuses hiervoor. Het goede nieuws is dat dit inmiddels allemaal opgelost is. Voor wat betreft het opslagpakket; Deze worden verkocht in abonnement vorm waarbij u per maand betaalt, als er dus een nieuwe maand ingaat dient hier dus wel voor betaald te worden. Net zoals bij ieder abonnement. Mvg, Team Inbox

Firma list en bedrog

Je moet uiteindelijk altijd meer betalen als website zegt en mondeling is afgesproken

• Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Uitstekende service

Ik heb niets aan te merken op de verhuizing van mijn spullen. Het ging allemaal erg snel, en de verhuizers zelf waren vriendelijk. Ik hoefde zelf helemaal niks te doen, alles werd voor me gedaan. Ik ben helemaal tevreden met de gang van zaken.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Blij om te horen dat alles naar wens is verlopen! groet, Team Inbox

Erg positieve ervaring

Erg goede ervaring gehad met dit bedrijf. De verhuizers gingen bekwaam te werk. Wat me met name opviel was dat ze erg voorzichtig omgingen met mijn spullen. Daarnaast waren de verhuizers erg vriendelijk, waardoor het prettig samenwerken was. Verder vond ik de communicatie met het kantoor zelf ook goed. Mijn vragen werden snel beantwoord, en alles werd intern snel afgehandeld. Ik ben erg tevreden!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Goed om te horen dat de samenwerking zo soepel verliep! Groet, Team inbox

Prettige ervaring en samenwerking

Ik ben tevreden over het halen en brengen van mijn spullen. De verhuizers hebben me goed geholpen; ze hebben de zware spullen netjes naar boven getild voor me. Dit ging allemaal vrij snel. Ook de communicatie met de heren verliep goed. Een tip: bel als je eerder dan gepland aanwezig bent. Verder heb ik niets aan te merken en ben ik blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen!

Bedankt voor de tip & uw positieve review groet, Team Inbox

Veel gemakken door de verhuisservice

De verhuizers hebben goed geholpen. Door middel van de verhuislift hebben we goed kunnen verhuizen en is het halen en brengen goed verlopen.

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf

Fantastic!!

What a wonderful experience. Relocation can be very stressful, but Inbox made this process a breeze. The pickup and the coordination to make the move from Den Haag to Berlin was well handled, and the delivery team went above and beyond the call of duty. Definitely would use them again!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Good to hear you were so satisfied. We are happy we could help u! kind regards, Team Inbox

Slechte communicatie en schade aan mijn spullen

Doe het niet! Er wordt vooraf geen goede inschatting gemaakt of je wordt tijdens het inladen in de luren gelegd doordat ze zeggen dat er extra ruimte nodig is. Op dat moment sta je voor het blok, je kunt geen kant op en ook niet controleren of het klopt! Uiteraard betaal je extra De financiële organisatie was een chaos en communicatie is extreem slecht! Hoe vaak ik niet achter ze aan heb moeten bellen om de bezorgtijd bevestigd te krijgen (is gewoon niet gebeurd). Bij het bezorgen komen ze met een te kleine vrachtwagen waardoor ze nog een keer terug moeten. En drie keer raden: die extra tijd wordt achteraf nog eens gefactureerd. Spullen zijn beschadigd terug gekomen, maar verantwoordelijkheid wordt niet genomen. Het zal wel hebben gelegen aan iedereen behalve degene die het bezorgt (en dat terwijl de scherven in de vrachtwagen liggen!)

• Kwaliteit Opslagruimte N.v.t.
  • Kwaliteit Halen
  • Kwaliteit Bewaren N.v.t.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): N.v.t.

Beste Manja, Wat vervelend dat je ervaring met onze diensten niet naar volledige tevredenheid is. Ik zou hier graag met je over in gesprek gaan. Wij nemen binnen enkele dagen contact met je op! Met vriendelijke groet, Inbox Storage

Mooie praatjes, geen afspraken mee te maken.

Organisatie komt in eerste instantie goed over, maar helaas na een paar weken blijken de gemaakte afspraken geen gemaakte afspraken te zijn. Mooie praatjes, flexibele houding, net even anders. Wonderlijk dat de m3 vanzelf groeien bij Inbox. Geld wordt zonder toestemming geïncasseerd en je krijgt na 4 weken een telefoontje dat de m3 toch wat meer blijken dus we incasseren ook meteen wat meer. #demedewerker #inboxstorage

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Geen

Fantastische service: beleefd, vriendelijk en snel!

Vanochtend zijn mijn spullen opgehaald en de service was zeer goed. De verhuizers stelden zich netjes voor en inventariseerden vervolgens welke spullen mee konden, en in welke volgorde. Gedurende het verhuizen dachten de heren voortdurend met me mee. Zo controleerden ze of bepaalde achtergebleven spullen nog mee moesten. Ook werkten de mannen erg secuur; ze wikkelden alles netjes in dekens, wat getuigde van zorgvuldigheid. Ook het werktempo lag hoog, binnen een mum van tijd waren mijn spullen ingeladen. Samenvattend was de service dus geweldig, en ben ik onder de indruk van de professionaliteit en betrokkenheid van de verhuizers. Mijn welgemeende complimenten!

• Anders: Moreno

Ik heb geen klachten over de verhuizing van mijn spullen. Alles verliep soepel en snel. De verhuizers waren aardig en prettig om mee samen te werken. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Super goed: fijne samenwerking en snelle service!

Ik heb een prettige ervaring gehad met dit bedrijf. Over het algemeen waren de verhuizers snel en behulpzaam. Achteraf had ik toch wat meer hulp nodig dan verwacht, maar dat was verder geen probleem voor de verhuizers. De communicatie verliep goed, de verhuizers begrepen welke spullen ingeladen moesten worden en welke niet. Zoals gezegd verliep het inladen snel en efficiënt. Ik ben erg tevreden over mijn afspraak!

Over Inbox Storage

Opslagruimte huren was nog nooit zo simpel, je hoeft er niet eens de deur voor uit. Inbox Storage haalt je spullen bij je thuis op, bewaart ze voor je totdat je ze weer nodig hebt, en dan brengen we ze gewoon weer bij je thuis. Meer weten over wat wij doen? Kijk dan op onze website. Heb je hierna nog vragen over het huren van opslagruimte bij Inbox Storage, of wil je een intake plannen met onze ruimteadviseur? Bel dan onze klantenservice op 085-3030880.