Professionaliteit en ongekende service

Gerustellend , klantvriendelijk en vooral professionnelle service .

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte, Halen, Bewaren & Brengen, Kantoorruimte
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Rik

Ideaal als om in te zetten bij een verhuizing

Ik had Inbox op aanraden van vrienden ingezet bij onze verhuizing. Echt ideaal en kan het zeker aanbevelen. Op de afgesproken tijd kwam er twee man sterk onze spullen inladen en in het nieuwe huis weer uitladen. Er werd voorzichtig met alle spullen omgegaan en we zijn zonder beschadigingen over. :) De heren waren erg vriendelijk en professioneel. Fijn om wat extra handen te hebben tijdens de verhuizing, al met al toch een hele klus. Nogmaals bedankt voor jullie hulp!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Rik

Dag tevoren hulp gevraagd: kon geleverd!

Op t laatst in contact met storage box gekomen: goed intakegesprek, Duidelijke uitleg, track and trace was wat rommelig, kwam door twee planningen in elkaar schuiven om ons ter willen te zijn. Nu afwachten hoe opslag en kosten zich tot elkaar verhouden en hoe de spullen er over een jaar uitkomen. Lijkt me geen probleem

• Anders: Chipz: leuke blonde gozer, gaat bij politie wetken

Lekker makkelijk

Na online verzoek meteen de offerte ontvangen...transparante en eerlijke prijzen. Ophaalafspraak direct geboekt en ook nog even telefonisch contact gehad. De afspraak zelf verliep ook soepel...wat mij betreft aanrader.

• Anders: Ronald

Goede service en goede prijs

We zijn goed geholpen en het laten ophalen werkt perfect. Zijn vriendelijk en helpen mee om het zo goed en netjes mogelijk in te laden. Top

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): N.v.t.

Wat een tof bedrijf, met top personeel!

Super tevreden over Inbox Storage. Ze hebben mijn spullen netjes opgehaald en deels terug gebracht toen ik het nodig had. Super fijne service!

Snelle service, vlot afgehandeld

Vanwege een plotseling probleem moest ik snel mijn spullen laten ophalen. Gebeld en het kon diezelfde middag nog opgehaald worden. Aardige mensen en goed gehandeld. Bedankt mannen!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Jimmy

Prima Opslagruimte

Aardige mensen, en hele duidelijke uitleg over wat er gaat gebeuren. Afspraak verliep volgens plan, wij zijn helemaal tevreden!

• Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Geen

presale vs aftersale een verschil van dag en nacht

Als potentiele klant werd ik als koning behandeld maar zodra de spullen waren opgehaald werd het stil. Na 6 weken en na eindeloos veel emails en telefoontjes om onze spullen weer terug te krijgen, is het gelukt. Ze werken volgens mij met een onafhankelijke telefoon service en bij die service weten ze vrijwel niets van Inbox zelf. Ze kunnen weinig anders doen dan klachten doorgeven en verzoeken of Inbox jou als klant terugbelt en dat gebeurt dan niet….. ('verzoek niet ontvangen', 'problemen met de mail, spamfilter, refreshen' etc. etc.). Absoluut geen aanrader.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte, Halen, Bewaren & Brengen, Stalling
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders
  • Anders: De kerels die de spullen uiteindelijk kwamen afleveren.... helemaal top, daar kan ik alleen maar positief over zijn... de rest, kansloos.

Beste Dennis, Bedankt voor je feedback. Wij betreuren dat het maken van een afspraak voor het terug brengen van je spullen voor jou zo moeizaam is verlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Inmiddels hebben wij goede stappen gezet in dit proces en zijn wij bijna zover dat ook het maken van een afspraak voor het terug brengen van de spullen online kan! Ook onze bereikbaarheid hebben wij enorm verbeterd! Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@inboxstorage.eu

Alleen maar ellende

Ze maken er een potje van bij inbox storage. Telefonisch worden er toezeggingen gedaan die vervolgens niet worden nageleefd. In mijn geval over het kosteloos terugbrengen van de spullen en over het maandbedrag. Wanneer je contact zoekt om tot een oplossing te komen kan niemand je vragen beantwoorden en wordt er steeds gezegd dat je wordt teruggebeld wat vervolgens niet gebeurd. Intussen blijven de facturen wel binnen komen en sturen ze de incasso op je af. Ik zou iedereen afraden met dit bedrijf in zee te gaan, want ze zijn alleen bereikbaar en service gericht tot op het punt dat ze je binnen hebben gehaald daarna is het een ramp. Mocht je het toch doen neem dan alsjeblieft alle gesprekken op, (daar ben ik inmiddels ook mee begonnen) dan heb je in ieder geval nog 'bewijs' om op terug te vallen want achteraf aan de telefoon heb ik meerdere malen het antwoord 'dat soort afspraken maken wij niet en kijk maar in de algemene voorwaarden' te horen gekregen. Ik zal blij zijn als ik van ze af ben maar overweeg ook het programma boos van BNN vara in te schakelen want hoe ze zaken doen KAN GEWOON NIET!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Geen

Beste Irina, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je de gemaakte afspraken anders ziet dan deze volgens de door u ondertekende boekingsbevestiging zijn gemaakt. In dit geval over de tussentijdse afspraken. Deze dienst bieden wij aan onder een fair-use policy en tot en max van 3 m3. Zelden worden er afwijkende afspraken hierover gemaakt. Mocht dit wel het geval zijn moet dit ten alle tijden juist om verwarring te voorkomen schriftelijk worden vastgelegd. Mocht het zijn dat je over dergelijk schriftelijke vastlegging beschikt ontvangen wij deze heel graag. Wij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Inbox Storage

Begon goed toen er geld bij mij te halen was...

Op 27 februari 2020 overeengekomen dat ik gebruik zou maken de opslagdiensten en heb ik € 80,00 betaald voor de eerste maand. Op 23 maart 2020 bij mij goederen ophalen voor opslag. Op 13 maart 2020 is mij per email verteld dat deze afspraak vanwege de corona-lockdown niet meer door zou gaan en dus geannuleerd werd. De organisatie staakte alle activiteiten in ieder geval tot 1 april 2020. Naar aanleiding hiervan ben ik met spoed op zoek gegaan naar een alternatief en met succes. Hiervan heb ik het bedrijf op 16 maart geïnformeerd. Tevens heb ik verzocht de overeenkomst definitief te annuleren en het door bij betaalde bedrag terug te storten op mijn rekening. Ondanks herhaaldelijke pogingen in contact te komen, heb ik maar twee keer reactie gekregen, waarin men aangaf het voor te leggen ter beoordeling. Op 20 juni 2020 heb ik u nog een keer per mail aangeschreven om uiterlijk 2 juli mijn geld te restitueren. Ingebrekestelling verzonden. Daarna wederom gebeld en de boodschap zou worden doorgegeven. Tot op heden geen reactie of geld terug. Om klant te worden wordt je binnen een dag platgebeld en gemaild en nu is het ineens doodstil.

• Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): N.v.t.

Beste C. Bedankt voor feedback. In dit geval hebben wij je een alternatief aangeboden waar je niet op in wilde gaan wat betekent dat je de boeking hebt geannuleerd. Begrijpelijker wijze zitten aan een annulering annuleringskosten verbonden. Met vriendelijke groet, Inbox Storage

Goed geregeld - goede communicatie

Er was wat vertraging opgelopen omdat de verhuizers uitliepen bij eerdere afspraken.Dit kan gebeuren. Voor de rest ben ik erg tevreden en is alles fijn en soepel verlopen

Top prijs en service

Ze hebben een goede prijs en service. Ik vond het ook heel fijn dat er meegedacht werd. Ik vind de tussentijdse service super fijn, zo hoef ik zelf niet tussentijds naar de opslag en dat scheelt :) Mocht ik weer verhuizen dan zou ik Inbox zeker weer hiervoor benaderen.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Jimmy

Super!

Snel geholpen. Scheelt een hoop gedoe ivm bus huren enzo. Zeker een aanrader!

• Anders: Thomas

Goede service en vlotte afhandeling

Ik had plotseling opslag nodig en deze via inbox geregeld. Spullen zijn netjes opgehaald door vriendelijke heren. Vooral handig dat ik tussendoor wat spullen af kon laten leveren. Ik ben tevreden!

Hele fijne mensen

Heel goed geholpen, heb zonder enige moeite mijn spullen kunnen verhuizen. Verhuizers waren erg vriendelijk en alles zag er super uit. Zou dit zeker aanraden aan mijn vrienden en collega's als zij dit ooit nodig hebben.

Boven verwachting

Via een collega bij Inbox terecht gekomen. De opslag en verhuizing heeft mij volledig gemak geboden. De verhuizers hebben mijn spullen goed verpakt, hebben hard gewerkt en zijn erg klantvriendelijk. De service is boven verwachting!

Terrible

This company is a mess. They forgot to specify the time of arrival of the movers on the pick-up day and I had to call them 6 times that day and got told different expected arrival times every time. In the end I waited 9 hours for the movers to arrive. To compensate me for this hassle they assured me on the phone that the costs for the delivery were waived. This was confirmed by a manager, as I was told. However, this happened on the phone and now they say the person who spoke to me does not work there anymore and sent me an invoice for the delivery costs (which also happens to be 49€ higher than what it would have been initially). Twice. Despite me disputing the charge. In addition, a withdrawal from my account had been made for another month of storage that I did not use as my things were only in storage for three weeks. Nobody at this company seems to speak to each other and the overall impression is chaotic. Bad experience altogether, only the movers themselves were friendly and quick.

Treurig en triest

Met links korting geven en met rechts de prijs verhogen. Als potentiële klant voor leugenaar worden uitgemaakt. Sales manager belooft zaak te onderzoeken en met voorstel te komen. Helaas niets gehoord. Hoe diep kan een bedrijf zakken. Het trieste gevoel dwingt me toch deze ervaring te delen.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Welke diensten heeft u afgenomen: N.v.t.
  • Anders: Thomas

Beperkt info

Hen niet de info gekregen die ik zou krijgen

• Ik wil beoordelen als: N.v.t.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: N.v.t.

Irritatie over rekeningen

Nee, ga toch maar niet in zee met Inbox Storage. Men is vriendelijk en correct aan de telefoon, de afspraak voor het ophalen van de spullen wordt goed nagekomen. De chauffeur is OK. Maar dan komt na twee weken de afspraak voor het terugbrengen van de spullen in zicht. Ik heb alle geoffreerde en gefactureerde kosten betaald maar krijg toch weer een rekening van € 50,- voor 'voorrijdkosten'. Anders komt de boedel niet terug. Ik was niet op de hoogte van deze kosten en belde met Inbox Storage. Met wat vaag geklets ging ik akkoord met € 25,- in plaats van € 50,- want ik wilde wel mijn spullen terugzien. Alsnog veel gedoe over de rekening. Daardoor wordt de boedel een paar dagen later dan bedoeld terugbezorgd. Met de spullen komt een muf luchtje mijn huis binnen. Ondanks de goede verpakking met soms wel drie lagen bubbeltjesplastic zijn op de salontafel wat kleine butsjes en blauwe sporen te zien van de rekken waarin de spullen zijn vervoerd en bewaard. Voor echt mooi meubilair zou ik Inbox Storage dus niet adviseren. Twee dagen na aflevering van de boedel ontvang ik een mail met de mededeling dat er automatisch € 71,- van mijn rekening zal worden afgeschreven voor de volgende maand huur. Maar ik ben geen klant meer, dus ook van deze rekening moet ik af zien te komen. En automatisch afschrijven? Heb ik daarvoor getekend? Ik dacht het niet. Op zich is het product van Inbox Storage een uitkomst en is het personeel OK. Maar er zijn een paar erg irritante haken en ogen aan de facturatie en de bescherming van de spullen tijdens de rit. Dus ik adviseer Inbox Storage niet.

• Anders: Chris

Beste heer van der Heijden, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat niet alles even soepel is verlopen in uw geval. Gelukkig hebben wij de punten die u aangeeft inmiddels op diverse punten dusdanig aangepast, zodat deze in de meeste gevallen niet meer voorkomen. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dat graag!

Slecht bedrijf dat je besteelt

Na 11 maanden komen wij via de deurwaarde erachter dat wij een een opengaand bedrag bij Inbox Storage hebben. Terwijl wij NOOIT gebruikt hebben gemaakt van hun slechte service. Mijn man heeft via internet de formulier ingevuld en een afspraak gemaakt voor de opslag van onze spullen (juni 2019). Wij hebben uiteindelijk hier geen gebruik van gemaakt en Inbox Storage telefonisch afgebeld. De medewerker gaf aan dat dit geen probleem was. Zo gezegd, maar niet zo gedaan. mei 2020 krijgen wij van de deurwaarde een mail dat wij een bedrag van 146 moeten betalen. Inbox Storage zegt dat ze brieven en facturen naar ons (oud ) adres hebben verstuurd. Ze hebben geen contact gezocht via mail of 06, daar zijn ze niet slim genoeg voor. De incasso bureau was wel slim genoeg om ons te mailen, wat zeker bekend was. Wij hebben nu een aanbod om 10% minder te betalen. Ben hier niet mee eens en ga dit verder uitzoeken via mijn rechts bijstand, om mijn gelijk te halen.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Beste Lady, Bedankt voor je feedback. In dit geval is uw review niet terecht. Zoals aangegeven heeft u geen gebruik gemaakt van onze diensten. Met vriendelijke groet Inbox Storage

Excellent service

Everything went smooth. Marlo was very helpful and service orientated, pick-up went smooth and on time. Also guys who helped carry down stuff were nice and helpful. So we are very satisfied with service so far. Hope it will go the same smooth with returning our stuff:)

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Super service goed geregeld em super vriendelijk verhuizers waren aardige jongen en erg behulpzaam

• Anders: ?

drama

Dit bedrijf kan niks goed regelen: ze berekenden teveel opslagruimte tegen teveel geld uiteraard. Dat kon niet worden gewijzigd, zet er maar een doos bij ofzo...Een afspraak voor het terugbezorgen van onze spullen was ook uitermate ingewikkeld. Uiteindelijk was er een afspraak tussen 700- en 9.30 uur maar ze kwamen uren later. Tja mensenwerk was de reactie... nee slechte planning. Mails werden niet beantwoord, geen enkele factuur was in 1 keer goed. Kortom: niet mee in zee gaan er zijn genoeg andere aanbieders die het vast beter kunnen, daar is niet zo heel veel voor nodig.

• Anders: N.v.t.

Beste M. de Waard, Bedankt voor je feedback. Wij vinden het ontzettend vervelend dat je deze ervaring hebt met onze dienst. Wij hebben enorm hard gewerkt aan verbetering en ontwikkeling van onze processen! Zo hebben wij ons facturatiesysteem vervangen en loopt dit zo goed als vlekkeloos. Natuurlijk vinden wij het jammer dat die nog niet zo soepel is verlopen in de tijd dat u klant bij ons was. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Inbox Storage

Over Inbox Storage

Opslagruimte huren was nog nooit zo simpel, je hoeft er niet eens de deur voor uit. Inbox Storage haalt je spullen bij je thuis op, bewaart ze voor je totdat je ze weer nodig hebt, en dan brengen we ze gewoon weer bij je thuis. Meer weten over wat wij doen? Kijk dan op onze website. Heb je hierna nog vragen over het huren van opslagruimte bij Inbox Storage, of wil je een intake plannen met onze ruimteadviseur? Bel dan onze klantenservice op 085-3030880.