Jammer dat het zo is gelopen.

Ik vind het jammer dat het bij inbox storage niet zo soepel en spontaan verloopt als het eerste enthousiaste telefoontje wat ik heb gepleegt met hen toen ik een opslag wou gaan huren. Uiteindelijk heb ik een contract getekend bij hun maar door omstandigheden moest ik er vanaf zien en had ik de opslag dus niet meer nodig. Telefonisch contact gehad + schriftelijk geannuleerd zoals dat in de voorwaarden vermeld wordt.. Telefonisch kreeg ik nog al een bijdehante jonge man aan de telefoon die zei dat ik niet van het contract meer kon ontkomen. Ik heb gewezen op de voorwaardes die zou hij door lezen en mij verder emailen aangezien ik op mijn werk was. Ik heb niets vernomen week erna nog meerdere malen mails gestuurd met hoge prioriteit, helaas geen antwoord gekregen. 2 weken later kijk ik op mijn bank rekening word er geld van mijn rekening afgeschreven voor de opslag. Toen heb ik nog maals gebelt, een andere jongenman aan de telefoon gehad die meteen mij gelijk gaf en inderdaad van de voorwaardes afwist. Hij vond het jammer dat het allemaal zo was gelopen bood mij een tegoedbon aan en excuses meerdere malen. Was ik wel erg blij mee. Vervolgens email ontvangen met excuses etc, alleen geen nette brief in bijlage met een annulering bevestiging of de tegoedbon die mij werd beloofd ook niets van terug gezien. Jammer dat het zo is gelopen anders had ik in de toekomst alsnog opgeslagen bij inbox storage maar daar ga ik nu natuurlijk van af zien.

• Kwaliteit Halen N.v.t.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Friendly & Safe

This deal cost me a call and few emails to transfer my stuff from A to Z for a reasonable price

The best

It was a great experience with this company. Started with the good communications with the sales and ending with the carrying people.

easy, cheap and professional

easy, cheap and professional

Flexibel & snel

Afspraken waren snel gemaakt, al mijn vragen werden netjes beantwoord. Terugbrengen van de spullen was wat lastiger in te plannen door de drukte, maar dat was het enige! Goed contact met het personeel, prijs/kwaliteitsverhouding is top.

Verrassend maar makkelijk!!

Gewoon doen!

• Anders: N.v.t.

Goed contant en heel makkelijk

Goede contact en behulpzame medewerkers. Op de afspraak zelf ging alles prima en alles was binnen de afgesproken tijd geregeld. Ik had zelf mensen geregeld om te sjouwen en Inbox heeft de vrachtwagen ingeladen. Hierdoor was alles snel geregeld en bleven de kosten laag! Wat mij betreft echt een aanrader!

Kan beter

Verkeerde pin betaling, verkeerde rekening, afspraak later ophalen niet doorgegeven, de mannen ter-laatste zijn prima.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Niet transparant over kosten en administratie is een puinhoop

Ogenschijnlijk lijkt Inbox Storage een dito bedrijf. Afspraak is zo gemaakt en klantenservice komt vriendelijk over. De gecommuniceerde tarieven op de site moet je met een korrel zout nemen. Na het plannen van de afspraak ontvang je in de bevestigingsmail waarin bijkomende kosten worden vermeld welke niet op de site zijn vermeld. Weinig transparant en misleidend. Daarnaast zou de huurperiode per hele of halve kalendermaand automatisch moeten stoppen nadat de volledige storage is uitgeleverd. Dit is dus helaas niet het geval, ik blijf facturen en herinneringen ontvangen terwijl we geen storage meer gebruiken. De administratie / klantenservice reageert zeer traag of niet. Kortom i.p.v. ontzorgen rondom een verhuizing, verbouwing etc. heb je er een zorg bij met Inbox Storage.

slecht

Afspraken en toezeggingen worden niet nagekomen. Ik moest nog extra bijbetalen voor een XXL opslag (terwijl er door meerdere medewerkers een XL was beloofd), dat had ik gedaan. kwamen er toch nog 2 herinneringen, waarvan de laatste met een dreigement van een incasso procedure. De administratie van Inbox is dus op zijn zachtst gezegd gebrekkig. Ook in het voortraject van de offerte werden er dingen gezegd en gemaild die achteraf niet mogelijk waren.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Triest bedrijf

Men heeft 1 onze meubelen zwaar beschadigd terug gebracht en 2 3 maanden na de door hen zelf opgemaakte afrekening komen ze ineens met een herinnering over een factuur (die wij nooit hebben ontvangen) van 70 euro terugbreng kosten. Nu zou je denken dat ze wat goed konden maken, ondanks dat het schofterig is dat ze je na 3 maanden nog durven te berichten. Maar nee, firma inbox belt niet terug maar geeft na dringende mails van ons aan dat ze erop staan dat we het betalen EN dat ze reacties die we op internet plaatsen zullen gebruiken voor commerciële doeleinden. Dreigen dus.... stumperd, mn de directeur.

Slecht/ oplichters!!!

Het eerste contact met Thomas was super! Waardoor wij besloten om een box te huren.. echter zijn onze spullen zonder dat wij dat wisten in een grotere box geplaatst en dienen wij met terugwerkende kracht ineens meer te gaan betalen. Ook werd er ineens 50 euro extra in rekening gebracht, omdat onze spullen in het weekend zijn opgehaald, maar ook dit is ons nooit verteld. Onze spullen zijn daar nog, maar vind dit niet netjes! Ook krijg ik geen reacties op mailtjes en als ik bel word er beloofd terug gebeld te worden dit gebeurt ook niet! Het is dat wij een box nodig hebben, maar nooit meer bij hun!

• Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): N.v.t.

Beste Sharona, Toen ik zojuist je review voorbij zag komen, ben ik er meteen even ingedoken. Voor mij was het een nieuwe case, dus ik ben er blanco ingegaan. Daarbij kwam ik tot de volgende conclusies: - Van mijn collega van de administratie begreep ik dat er reeds contact is geweest over de weekendfee, dat hierbij is gecommuniceerd dat deze onterecht is toegepast en dat het bedrag is gecrediteerd op 17/7. Wel heeft dit, zoals je terecht aangeeft, langer geduurd dan nodig was geweest. Waarvoor onze excuses. - In de communicatie van onze kant is meerdere keren aangegeven dat de XL een inschatting was, en dat het maandtarief zou worden aangepast als bij ophalen blijkt dat het om meer of minder spullen gaat. Het is ook niet zo dat de spullen "in een grotere box" zijn geplaatst, maar simpelweg meer ruimte in beslag namen in onze warehouse dan op basis van de door jou aan ons verstrekte informatie vooraf kon worden ingeschat. Dit is wat ik heb kunnen achterhalen over de punten die je aanhaalt. Natuurlijk blijft het vervelend dat je gebrekkig antwoord hebt gekregen op je vragen. Mocht je naar aanleiding hiervan toch nog vragen hebben, stuur dan even een mailtje naar hallo@inboxstorage.eu met een verwijzing naar deze review, dan ga ik er graag voor je achteraan om te zorgen dat je wordt teruggebeld. Met vriendelijke groet, Inbox

Fijn en handig

Verhuizing was snel geregeld en de verhuizers werkten goed. De spullen staan veilig in de ‘warehouse’ kreeg ik door. Super ervaring tot nu toe!

Het contact liep soepel.

De prijs is concurrerend. En bovendien ging de verhuizing als een zonnetje. Alle spullen zijn nu naar de opslag, en daarna worden de spullen weer thuis gebracht, maar ik heb er veel vertrouwen in. Aanrader!

• Anders: Roy

Top service!!!

Zeer klantvriendelijk aanhebben het beste met je spullen voor! Zal het oprecht iedereen aanraden!!!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Geen

De opslagruimte hebben we niet gezien en we kunnen het bewaren en brengen pas beoordelen aan het einde wanneer we onze spullen terug halen, maar tot nu toe is onze ervaring helemaal top! Roy en Jamal hebben de spullen gehaald en enorm hard, professioneel en met zorg gewerkt om alles zo snel en goed mogelijk mogelijk in te laden. Ook vond ik het enorm prettig hoe het contact steeds verliep met jullie en waren we erg onder de indruk hoe gemakkelijk alles te regelen was (zowel via telefoon als online), bijv wat betreft inpak materiaal e.d.. Daar komt nog eens bij dat de prijzen die jullie rekenen enorm billijk zijn. Echt een top bedrijf en zeker een die wij aan anderen aanraden!

• Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen

Via een vriend ben ik in contact gebracht met de firma INBOX Storage. Vanaf het eerste moment werd er op een zeer correcte wijze gecommuniceerd, hoe het bedrijf de verhuizing en opslag van mijn spullen vanuit België zou organiseren en afhandelen. Mede dankzij deze heldere manier van communiceren door de medewerker van het bedrijf, was er al snel een goed en vertrouwd gevoel. Er is aan alle verwachtingen voldaan, van A tot Z is er zeer vakkundig te werk geleverd. De verhuisploeg, bestaande uit 4 medewerkers, waren stipt op de afgesproken tijd aanwezig in Mechelen, België en konden de werkzaamheden beginnen. Door de grote vakkundigheid en tomeloze inzet van de medewerkers van INBOX was de verhuiswagen in nog geen twee uur gevuld met mijn gehele inboedel. Hierna kon de terugreis naar Nederland beginnen en werden mijn spullen voor de komende maanden overgebracht naar de storage faciliteit van INBOX. Tussentijds heb ik tweemaal enkele spullen uit de storage opgevraagd voor gebruik en deze werden de volgende dag op het afgesproken tijdstip bij mij afgeleverd. Mijn ervaring met INBOX kan ik kwalificeren als zeer klantvriendelijk, niets is teveel, snel in de afhandeling en bovendien prijstechnisch zeer gunstig. Daarom alleen maar vol lof over de sublieme werkwijze van INBOX. Ik zou zeer zeker INBOX willen aanraden bij een ieder die een verhuizing voor de deur heeft staan.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen|Stalling

Voor langere periode vertrek ik naar het buitenland, waardoor het halen en brengen van mijn spullen een ideale oplossing is. De site geeft goed inzicht in de werkwijze en ook Djoek was klantgericht aan de telefoon (hij dacht met me mee). De dag dat de spullen opgehaald werden kwam ‘Rene’, die alles zorgvuldig meenam. Ik heb een fijne ervaring met Inbox!

• Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Erg behulpzaam leuk en veilig gevoel

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Opslagruimte: Brengen en bewaren. We zijn tevreden over een opslagruimte. het ziet er heel netjes uit en goed verzorgd. Ook heel vriendelijk en goed geholpen door Charles.

• Kwaliteit Halen N.v.t.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen

Vriendelijk geholpen en alles snel en netjes geregeld

• Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Tot nu toe is alles enkel nog in opslag gebracht. 19 april komt alles weer terug. Daarna kunnen we pas aangeven hoe het totale plaatje is geweest. Sorry.... de naam van de hulp is ons ontschoten... Het was in elk geval een fijne man, met veel zicht op hoe makkelijk en snel in te laden. Top!!

• Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Het eerste contact met Rik was dusdanig dat wij besloten om met Inbox in zee te gaan. Toen wij met het ophalen van onze spullen te maken kregen met Rene en zijn collega kregen wij het gevoel van DIT ZIJN ONZE HELDEN. Het is helemaal perfect gegaan. Professioneel, maar veel belangrijker - zeer klantvriendelijk. Wij zijn mensen op leeftijd, weinig spierkracht maar dat was met deze helden geen probleem. En dan het terugbrengen! Dezelfde helden hebben ons er helemaal doorheen gesleept. Alles staat weer op zijn plek. Dank Dank Dank!!

• Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen

Helemaal geweldig & heeft ons een jaar kunnen ontzorgen tijdens onze verhuizing en het wonen in onze tussenwoning. Wij zijn blij nu onze inboedel weer schoon en zonder beschadegingen is gebracht naar onze nieuwe woning - met glimlach.

• Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Tot nu toe kan ik alleen het proces van communiceren en halen beoordelen. Dat ging top. Ze waren ruim op tijd aanwezig en alles stond binnen 15 min. in de wagen. Ik had zelf 4 sterke mannen die mij hielpen. Ik weet nog niet hoe mijn spullen terug komen, maar daarna zal ik nogmaals een verslag schrijven.

Over Inbox Storage

Opslagruimte huren was nog nooit zo simpel, je hoeft er niet eens de deur voor uit. Inbox Storage haalt je spullen bij je thuis op, bewaart ze voor je totdat je ze weer nodig hebt, en dan brengen we ze gewoon weer bij je thuis. Meer weten over wat wij doen? Kijk dan op onze website. Heb je hierna nog vragen over het huren van opslagruimte bij Inbox Storage, of wil je een intake plannen met onze ruimteadviseur? Bel dan onze klantenservice op 085-3030880.