1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Goedenavond ik heb op een zaterdagmoren met de handen in het haar via internet een opslagruimte gezocht voor het stallen van de inboedel van mijn dochter ik werd toen gebeld door Tomas van Inbox storage die heel vriendelijk en behulpzaam was aan de telefoon en alles was mogelijk zij zouden mij goed helpen en ik was bij hen aan het juiste adres omdat ik geen idee had hoe groot de box moest zijn die ik nodig zou hebben om de inboedel op te slaan in Ridderkerk is inbox bij mijn dochter thuis geweest om de hoeveelheid op te nemen. Jamal is komen inventariseren en heeft gezegd dat wij een XXL box nodig hebben en daar past een heel villa in Volgens zijn berekening zou het allemaal in 3 uur gedemonteerd, ingepakt , vervoerd en opgeslagen kunnen worden. van Jamal kregen we die dag te horen dat de inboedel in Zoeterwoude zou worden opgeslagen in plaats van in Ridderkerk. telefonisch stelde Thomas mij op mijn gemak en gaf aan dat je ten alle tijde bij je spullen kon omdat zij dit voor je zouden brengen of halen er is een prijs gemaakt voor die 3 uur en zouden ze volgens Thomas met 7 mansterk aanwezig zijn Op de dag zelf waren er in plaats van 7 man maar 3 man aanwezig waarvan er maar 1 echt werkte dat was de man die de meubelen demonteerde de mannen zijn zelfs nog een uur ertussen uit geweest om te eten ( dit kon ik begrijpen ) ten eerste hebben zij veel langer erover gedaan dan Jamal had berekend ten tweede hebben zij meer dan de helft van mijn inboedel achtergelaten ten derde wordt er 3x het bedrag geëist dan wat er is afgesproken ten vierde hebben zij mijn inboedel ergens opgeslagen waarvan ik tot de dag van vandaag niet weet waar.

Het contact liep soepel.

De prijs is concurrerend. En bovendien ging de verhuizing als een zonnetje. Alle spullen zijn nu naar de opslag, en daarna worden de spullen weer thuis gebracht, maar ik heb er veel vertrouwen in. Aanrader!

• Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte, Halen, Bewaren & Brengen
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders
  • Anders: Roy

Top service!!!

Zeer klantvriendelijk aanhebben het beste met je spullen voor! Zal het oprecht iedereen aanraden!!!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Geen

De opslagruimte hebben we niet gezien en we kunnen het bewaren en brengen pas beoordelen aan het einde wanneer we onze spullen terug halen, maar tot nu toe is onze ervaring helemaal top! Roy en Jamal hebben de spullen gehaald en enorm hard, professioneel en met zorg gewerkt om alles zo snel en goed mogelijk mogelijk in te laden. Ook vond ik het enorm prettig hoe het contact steeds verliep met jullie en waren we erg onder de indruk hoe gemakkelijk alles te regelen was (zowel via telefoon als online), bijv wat betreft inpak materiaal e.d.. Daar komt nog eens bij dat de prijzen die jullie rekenen enorm billijk zijn. Echt een top bedrijf en zeker een die wij aan anderen aanraden!
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen

Via een vriend ben ik in contact gebracht met de firma INBOX Storage. Vanaf het eerste moment werd er op een zeer correcte wijze gecommuniceerd, hoe het bedrijf de verhuizing en opslag van mijn spullen vanuit België zou organiseren en afhandelen. Mede dankzij deze heldere manier van communiceren door de medewerker van het bedrijf, was er al snel een goed en vertrouwd gevoel. Er is aan alle verwachtingen voldaan, van A tot Z is er zeer vakkundig te werk geleverd. De verhuisploeg, bestaande uit 4 medewerkers, waren stipt op de afgesproken tijd aanwezig in Mechelen, België en konden de werkzaamheden beginnen. Door de grote vakkundigheid en tomeloze inzet van de medewerkers van INBOX was de verhuiswagen in nog geen twee uur gevuld met mijn gehele inboedel. Hierna kon de terugreis naar Nederland beginnen en werden mijn spullen voor de komende maanden overgebracht naar de storage faciliteit van INBOX. Tussentijds heb ik tweemaal enkele spullen uit de storage opgevraagd voor gebruik en deze werden de volgende dag op het afgesproken tijdstip bij mij afgeleverd. Mijn ervaring met INBOX kan ik kwalificeren als zeer klantvriendelijk, niets is teveel, snel in de afhandeling en bovendien prijstechnisch zeer gunstig. Daarom alleen maar vol lof over de sublieme werkwijze van INBOX. Ik zou zeer zeker INBOX willen aanraden bij een ieder die een verhuizing voor de deur heeft staan.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen|Stalling

Voor langere periode vertrek ik naar het buitenland, waardoor het halen en brengen van mijn spullen een ideale oplossing is. De site geeft goed inzicht in de werkwijze en ook Djoek was klantgericht aan de telefoon (hij dacht met me mee). De dag dat de spullen opgehaald werden kwam ‘Rene’, die alles zorgvuldig meenam. Ik heb een fijne ervaring met Inbox!
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Erg behulpzaam leuk en veilig gevoel
  • Ik wil beoordelen als: Particulier

Opslagruimte: Brengen en bewaren. We zijn tevreden over een opslagruimte. het ziet er heel netjes uit en goed verzorgd. Ook heel vriendelijk en goed geholpen door Charles.
  • Kwaliteit Halen N.v.t.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen

Vriendelijk geholpen en alles snel en netjes geregeld
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Tot nu toe is alles enkel nog in opslag gebracht. 19 april komt alles weer terug. Daarna kunnen we pas aangeven hoe het totale plaatje is geweest. Sorry.... de naam van de hulp is ons ontschoten... Het was in elk geval een fijne man, met veel zicht op hoe makkelijk en snel in te laden. Top!!
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Het eerste contact met Rik was dusdanig dat wij besloten om met Inbox in zee te gaan. Toen wij met het ophalen van onze spullen te maken kregen met Rene en zijn collega kregen wij het gevoel van DIT ZIJN ONZE HELDEN. Het is helemaal perfect gegaan. Professioneel, maar veel belangrijker - zeer klantvriendelijk. Wij zijn mensen op leeftijd, weinig spierkracht maar dat was met deze helden geen probleem. En dan het terugbrengen! Dezelfde helden hebben ons er helemaal doorheen gesleept. Alles staat weer op zijn plek. Dank Dank Dank!!
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen

Helemaal geweldig & heeft ons een jaar kunnen ontzorgen tijdens onze verhuizing en het wonen in onze tussenwoning. Wij zijn blij nu onze inboedel weer schoon en zonder beschadegingen is gebracht naar onze nieuwe woning - met glimlach.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Tot nu toe kan ik alleen het proces van communiceren en halen beoordelen. Dat ging top. Ze waren ruim op tijd aanwezig en alles stond binnen 15 min. in de wagen. Ik had zelf 4 sterke mannen die mij hielpen. Ik weet nog niet hoe mijn spullen terug komen, maar daarna zal ik nogmaals een verslag schrijven.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

We zouden onze spullen laten opslaan totdat we een woning zouden hebben omdat ons huis is verkocht. Op het laatste moment heb ik een woning geregeld (1 week voordat de spullen zouden worden opgehaald voor de opslag). In overleg zijn de spullen direct afgeleverd op het nieuwe adres. Geen probleem. Echt een hele fijne organisatie om afspraken mee te maken. Er wordt goed meegedacht en afspraken worden nagekomen. Van mij een dikke welverdiende 10!
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Vandaag een woning leeggehaald door de mannen van Inbox Storage. Ondanks de trieste reden was het een goede dag. Vriendelijke en behulpzame mannen. Ook de begeleiding en het meedenken van tevoren was super. Bedankt!
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen

Drie dagen voordat ik ging verhuizen contact gehad met inbox voor het halen en opslaan van mijn spullen. Deze zijn vervolgens keurig op tijd opgehaald en opgeslagen door de vriendelijke chauffeur Jamal, die daarbij ook nog uitlegd hoe inobx te werk gaat en welke maat box bij je spullen hoort. Eenmaal toen ik een woning had elders heeft inbox voor mij een verhuislift geregeld en werd de inboedel ook op afgesproken tijd en plek afgeleverd. Toporganisatie, vriendelijk personeel en wanneer ik ze weer nodig heb zal ik zeker een beroep op hun doen.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte |Halen, Bewaren & Brengen

Wij slaan archief op ,Dat zetten we in stellingkasten aangeboden door Inbox storage, de dozen op pallets. de ervaring met Inbox storage is prima, al tien jaar een vertrouwd adres !
  • Kwaliteit Halen N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Prima organisatie, flexibel. Prettig om mee te schakelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ze waren m'n bed even vergeten, hierdoor had ik geen verhuishulp meer want het bed werd later geleverd. Vervolgens met rugproblemen een zwaar bed naar boven moeten tillen, niet echt fijn zoals je begrijpt! Klantenservice alles was erg vriendelijk en probleem is opgelost, maar ok dit hoort natuurlijk niet te geboren.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Fijn, alleen de communicatie tussen afdelingen kan beter. Dit leidde weleens tot verwarring!
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Superhandige dienst dit! Wel wat kleine beschadigingen opgelopen, maar we hebben ook niet alles ingepakt, dus verder geen probleem (waren ook wat oudere spullen). Alles wat we goed ingepakt hadden is zonder beschadigingen overgekomen. Sjouwhulp was erg naar wens; de bus was snel vol, en ook zeer snel weer leeg bij ons nieuwe huis!

2 sterren: slechter dan verwacht

Nadat onze spullen opgehaald zijn waarbij mijn zoon en ik ondanks de afgenomen sjouwhulp bijna alles naar de auto gebracht hadden, bleek ik ineens een grotere bix nidig te hebben. Hier kwam dan ook telkens weer een rekening voor. Dit is uiteindelijk wel recht getrokken. Was ook niet meer dan normaal, daar mij niets aangegeven was. De spullen zijn teruggebracht en heel veel is od zwaar beschadigd of kapot. De inhoud van de dozen met breekbaar erop geschreven was totaal verbrijzeld. De wasdroger zwaar beschadigd en kapot. De wasmachine beschadigd ondanks dat alles met bubbelplastic was ingepakt. Heb ik dit bij hen gedeclareerd? Nee. Waarom niet? Omdat men al in de voorwaarden had aangegeven niet aansprakelijk te zijn. Maar dat dan veel, heel veel of kapot of zwaar beschadigd terug komt lijkt mij niet normaal. Ik zeg eens maar nooit weer.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte

Inbox storage heeft mijn spullen vakkunfig opgehaald, nettjes opgeslagen en weer zorgvuldig gebracht. Jimmy en de overige medewerkers van Inbox Storage zijn het vriendelijk, klantgericht. Ze denken met je mee en waar nofig dragen ze opoossingen aan.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

Halen, bewaren en brengen, het was allemaal perfect geregeld. We zijn telefonisch altijd goed geholpen en de sjouwers waren buitengewoon zorgvuldig en behulpzaam. We zijn volledig ontzorgd. Van harte aanbevolen!

2 sterren: slechter dan verwacht

De opslag ben ik niet geweest, dus daar kan ik niet over oordelen. Het ophalen en brengen verliep prima. Alleen kan ik hier nergens iets invullen over het contact met inbox en de administratie. Hier kan nog veel verbetering geboekt worden. Mails worden laat of niet beantwoord, na herhaaldelijk mailen reactie, er wordt naar zaken gevraagd die ik al in eerdere mails had aangegeven. Er worden dubbele zaken in rekening gebracht ondanks dat dat niet is aangegeven van te voren etc. Daardoor negatieve ervaring en zou het niet aanraden.

Over Inbox Storage

Opslagruimte huren was nog nooit zo simpel, je hoeft er niet eens de deur voor uit. Inbox Storage haalt je spullen bij je thuis op, bewaart ze voor je totdat je ze weer nodig hebt, en dan brengen we ze gewoon weer bij je thuis. Meer weten over wat wij doen? Kijk dan op onze website. Heb je hierna nog vragen over het huren van opslagruimte bij Inbox Storage, of wil je een intake plannen met onze ruimteadviseur? Bel dan onze klantenservice op 085-3030880.

Filter op Taal