Veel gemakken door de verhuisservice

De verhuizers hebben goed geholpen. Door middel van de verhuislift hebben we goed kunnen verhuizen en is het halen en brengen goed verlopen.

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf

Fantastic!!

What a wonderful experience. Relocation can be very stressful, but Inbox made this process a breeze. The pickup and the coordination to make the move from Den Haag to Berlin was well handled, and the delivery team went above and beyond the call of duty. Definitely would use them again!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Slechte communicatie en schade aan mijn spullen

Doe het niet! Er wordt vooraf geen goede inschatting gemaakt of je wordt tijdens het inladen in de luren gelegd doordat ze zeggen dat er extra ruimte nodig is. Op dat moment sta je voor het blok, je kunt geen kant op en ook niet controleren of het klopt! Uiteraard betaal je extra De financiële organisatie was een chaos en communicatie is extreem slecht! Hoe vaak ik niet achter ze aan heb moeten bellen om de bezorgtijd bevestigd te krijgen (is gewoon niet gebeurd). Bij het bezorgen komen ze met een te kleine vrachtwagen waardoor ze nog een keer terug moeten. En drie keer raden: die extra tijd wordt achteraf nog eens gefactureerd. Spullen zijn beschadigd terug gekomen, maar verantwoordelijkheid wordt niet genomen. Het zal wel hebben gelegen aan iedereen behalve degene die het bezorgt (en dat terwijl de scherven in de vrachtwagen liggen!)

• Kwaliteit Opslagruimte N.v.t.
  • Kwaliteit Halen
  • Kwaliteit Bewaren N.v.t.
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): N.v.t.

Mooie praatjes, geen afspraken mee te maken.

Organisatie komt in eerste instantie goed over, maar helaas na een paar weken blijken de gemaakte afspraken geen gemaakte afspraken te zijn. Mooie praatjes, flexibele houding, net even anders. Wonderlijk dat de m3 vanzelf groeien bij Inbox. Geld wordt zonder toestemming geïncasseerd en je krijgt na 4 weken een telefoontje dat de m3 toch wat meer blijken dus we incasseren ook meteen wat meer. #oplichting #inboxstorageoplichters #Rutgerdejonge #inboxstorage

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Geen
  • Anders: Rutger de Jonge

Fantastische service: beleefd, vriendelijk en snel!

Vanochtend zijn mijn spullen opgehaald en de service was zeer goed. De verhuizers stelden zich netjes voor en inventariseerden vervolgens welke spullen mee konden, en in welke volgorde. Gedurende het verhuizen dachten de heren voortdurend met me mee. Zo controleerden ze of bepaalde achtergebleven spullen nog mee moesten. Ook werkten de mannen erg secuur; ze wikkelden alles netjes in dekens, wat getuigde van zorgvuldigheid. Ook het werktempo lag hoog, binnen een mum van tijd waren mijn spullen ingeladen. Samenvattend was de service dus geweldig, en ben ik onder de indruk van de professionaliteit en betrokkenheid van de verhuizers. Mijn welgemeende complimenten!

• Anders: Moreno

Ik heb geen klachten over de verhuizing van mijn spullen. Alles verliep soepel en snel. De verhuizers waren aardig en prettig om mee samen te werken. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Super goed: fijne samenwerking en snelle service!

Ik heb een prettige ervaring gehad met dit bedrijf. Over het algemeen waren de verhuizers snel en behulpzaam. Achteraf had ik toch wat meer hulp nodig dan verwacht, maar dat was verder geen probleem voor de verhuizers. De communicatie verliep goed, de verhuizers begrepen welke spullen ingeladen moesten worden en welke niet. Zoals gezegd verliep het inladen snel en efficiënt. Ik ben erg tevreden over mijn afspraak!

Uitstekend geholpen!

Vanaf het begin heek goed geholpen, duidelijke uitleg over de pakketten en service, verhuizer waren ook erg aardig en wisten waar ze mee bezig waren. Alles zonder schaden of stoten naar boven gebracht, echt top!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): N.v.t.

Duidelijk verhaal en goede service.

De verhuizers zijn erg aardig, zijn voorzichtig met de spullen bij het ophalen en terugbrengen. Klantenservice is prima in orde! De verhuizers zetten de spullen neer waar je ze hebben wil en zien er goed uit na de opslag. Zeker een aanrader!

Professionele verhuizer, top!

Mijn ervaring met de verhuisservice van dit bedrijf is goed. De verhuizer was ruim op tijd aanwezig. Hij ging nauwkeurig te werk en keek eerst welke spullen als eerste de wagen in konden en welke daarna moesten volgen. Hierdoor verliep de verhuizing op rolletjes. Het inladen zelf ging prima, ik had immers voldoende mensen om me te helpen. Ik heb verder niets aan te merken en ben tevreden over het verlopen proces!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Soepel, snel en goed geregeld

Het verhuizen ging soepel, snel en de verhuizers waren ook netjes op tijd.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

De verhuizing verliep perfect!

Ik ben zeer tevreden over het halen en brengen van mijn spullen. Het waren correcte jongens die hun vak verstonden. Hierdoor verging de verhuis snel, zonder problemen. Complimenten!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Goede samenwerking: meedenkende verhuizers!

Super fijne samenwerking! De verhuizers waren te vroeg aanwezig, maar achteraf was dit prettig gezien het aantal spullen dat verhuist moest worden. De verhuizers waren erg aardig, het samenwerken verliep daardoor goed en soepel. Ook dachten ze mee over een oplossing toen de bus vol bleek te zijn. Uiteindelijk is alles goed gekomen en konden de spullen in één keer meegenomen worden. Ik ben dus erg tevreden over de ophaalafspraak van mijn spullen.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Fijne samenwerking en snelle verhuizing

Ik ben helemaal tevreden over de gang van zaken bij Inbox! Mijn spullen werden netjes op tijd opgehaald. De communicatie tijdens de verhuizing verliep soepel. Daarnaast ging de verhuizing ook erg snel, binnen een mum van tijd waren de spullen in kratten geladen en in de wagen gezet. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Goede servic!

Fijne service. De verhuizers waren netjes op tijd. Ook waren ze behulpzaam en hebben ze alles binnen 40 minuten van binnen naar de wagen gesjouwd. Professionele en efficiënte dienstverlening!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Rik

Misleidend bedrijf

In juli afgesproken om mijn meubels voor een periode voor 5 weken (augustus - september) op te slaan vanwege een verhuizing. Dit was geen enkel probleem en zou verrekend worden gezien je per maand betaald. Echter heb ik dus voor twee volle maanden betaald, terwijl zij tijdig wisten (juli) dat de spullen begin oktober terug gebracht moesten worden. Naar mijn idee hebben ze dus dubbel winst hieruit behaald. Daarnaast hebben ze de facturen naar het verkeerde adres gestuurd en namen ze geen contact op telefonisch of per mail, maar stuurde wel een incasso bureau op mij af op het verkeerde adres. Ik heb zelf telefonisch contact met ze opgenomen en werd echter naar mijn idee hier niet vriendelijk te woord gestaan. Uitermate onprofessioneel. Op de website staat misleidende informatie zoals gratis verhuishulp. Je betaalt per kwartier per hulp. Daarnaast moet je zelf uitzoeken kwa verzekering, want je bent maar basis verzekerd en als er iets met de spullen gebeurd kan je er naar fluiten. Eerste en laatste keer dat ik zaken heb gedaan met Inbox Storage. Het lijkt een mooi concept, maar schijn bedriegt.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): N.v.t.

naderhand veel meer factureren dan schriftelijk is afgesproken bij oudere mensen

Mijn ouders hebben hier een tijdelijke opslag geregeld voor 2 maanden ivm verbouwing. Duidelijke prijsopgave duidelijk akkoord, boekingsbevestiging alles. Nu naderhand word er ineens 3x zoveel gevraagd als afgesproken was. Na een maand lang heen en weer gecommuniceerd te hebben en meerdere malen de belofte dat alles geregeld was nu ineens ruim 700 euro erbij. Dus voor 2 maandjes een xl opslag voor ruim 1100 euro!!!!!! terwijl 435 was afgesproken. Mijn ouders betalen netjes het afgesproken bedrag en worden nu naderhand met deurwaarders bedreigd. Nogmaals 1 maand lang bijna dagelijks bellen en mailen, alles was in orde. zou geregeld worden en nu ineens betaal maar ff 700 euro meer want ze hebben blijkbaar een grotere opslag gebruikt dan was afgesproken zonder dit te communiceren. Mijn ouders zijn wat ouder en zijn hier heel erg van geschrokken. Ook is het niet een bedrag dat zo even neergelegd kan worden. Super slechte reacties van het bedrijf en dit is ronduit belachelijk.

• Kwaliteit Opslagruimte N.v.t.
  • Kwaliteit Halen N.v.t.
  • Kwaliteit Bewaren N.v.t.
  • Kwaliteit Brengen N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte, Halen, Bewaren & Brengen, Stalling
  • Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): N.v.t.

Voor mijn gevoel zijn het oplichters.

In juli afgesproken om mijn meubels voor een periode voor 5 weken (augustus - september) op te slaan vanwege een verhuizing. Dit was geen enkel probleem en zou verrekend worden gezien je per maand betaald. Echter heb ik dus voor twee volle maanden betaald, terwijl zij tijdig wisten (juli) dat de spullen begin oktober terug gebracht moesten worden. Naar mijn idee hebben ze dus dubbel winst hieruit behaald. Daarnaast hebben ze de facturen naar het verkeerde adres gestuurd en namen ze geen contact op telefonisch of per mail, maar stuurde wel een incasso bureau op mij af op het verkeerde adres. Ik heb zelf telefonisch contact met ze opgenomen en werd echter naar mijn idee hier niet vriendelijk te woord gestaan. Uitermate onprofessioneel. Op de website staat misleidende informatie zoals gratis verhuishulp, maar je betaalt per kwartier per hulp. Ook staan er geen bedragen op de website wat de huur van een opslagbox kost. Daarnaast moet je het zelf uitzoeken kwa verzekering, want je bent maar basis verzekerd en als er iets met de spullen gebeurd kan je er naar fluiten. Eerste en laatste keer dat ik zaken heb gedaan met Inbox Storage. Het lijkt een mooi concept, maar schijn bedriegt.

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf

Stipt en snel

De verhuizers waren netjes op tijd aanwezig. Alles is voor me naar de wagen versjouwd. Alles was prima!

Goed en behulpzaam

Mijn ervaring met de verhuisservice van Inbox is goed. Zoals afgesproken heb ik zelf en mijn vrienden de meeste spullen gesjouwd naar de wagen. De verhuizer was erg behulpzaam en hielp me met bepaalde dingen die we zelf niet konden versjouwen. Daarnaast klikte het ook goed met de verhuizer. Het was een vriendelijke man met wie het prettig samenwerken was. Al met al ben ik dus tevreden over de gehele verhuizing!

Zeer slecht

Alles wat hier mis kon gaan is hier misgegaan. Mijn spullen kwijtgeraakt, mijn spiegel kapot geleverd, afspraken komen ze niet na, terugbellen of terug mailen is teveel moeite, etc. Het begon met de facturatie afdeling. Heb 4 maanden lang moeten bellen omdat het bedrag telkens niet afgeschreven waardoor ik dit elke keer handmatig moest doen. uiteindelijk na heel veel bellen kwam ik erachter dat ze van mijn oude rek. nr probeerde af te schrijven. Deze bestond al lang niet meer en heb dit zeker wel 5 x doorgegeven. Heel erg vervelend en tijdrovend. Vervolgens het verkeerd leveren van een zwaar onderstel op het verkeerde adres bij een bezorgafspraak. Dit heb ik zelf moeten wegbrengen wegens verhuizing en ruimtegebrek. Toen het kwijtraken van het matras van mijn ouders en mijn lampen. Er werd nog gezegd dat ik nooit een matras en lampen had ingeleverd, alsof ik loog!! Gelukkig had ik foto's gemaakt tijdens het inladen waar je duidelijk mijn matras terugzag. Het matras werd gelukkig toch nog gevonden, en mijn ouders hebben nog een bosje bloemen gehad als excuses. Mijn lampen zijn daarentegen nooit meer teruggevonden. Had gelukkig een diefstal verzekering afgesloten, maar vervolgens werd er gezegd dat het bedrag hiervan nooit is betaald en het verschuldigde bedrag werd alsnog verrekend. We zijn ondertussen al meer dan 2 maanden verder en na wekelijks bellen over mijn kapot geleverde spiegel heb ik niks meer gehoord. En nog maar niet te spreken over de communicatie onderling naar de afdelingen toe maar ook naar de klant: Ronduit slecht! Alsof de stress van het verhuizen nog niet genoeg was heb ik de stress van dit bedrijf ook erbij gekregen. Heb ondertussen geen 1 excuses gehad en vind de manier waarop ze met mij zijn omgegaan te belachelijk voor woorden. En daar betaal je dan netjes elke maand voor!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): N.v.t.

Van planning tot uitvoering prima geregeld.

De sjouwhulp was uitstekend en zeer vriendelijk. Een tip ... maak in het persoonlijk contact nog duidelijker wat het behelst als men geen verhuismateriaal bestelt. Wij hoefden geen verhuisdozen maar gingen er wel vanuit dat de meubels met dekens etc beschermd zouden worden. Dit was niet vanzelfsprekend, alles is wel goed gekomen hoor! Bedankt, Ruud Rooimans

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Ideale oplossing voor mijn moeder

Gevraagd om een overzicht van de kosten, later kwam er wat bij dus uitleg gevraagd. De levering en het weghalen van de meubels zijn echt prima en keurig verlopen. De spulletjes zijn netjes in de bus gezet, mijn moeder van 83 jaar hoefde helemaal niet te helpen, alles rustig en goed verlopen, aardige jongens, klus was zo geklaard, heel tevreden, Iris

Supersnel geregeld!!

En Jesper een nette chauffeur.

Top service

Heel behulpzaam, opgewekt, kwam zelfs iets vroeger (wat fijn was) en ging heel soepel,!

Over Inbox Storage

Opslagruimte huren was nog nooit zo simpel, je hoeft er niet eens de deur voor uit. Inbox Storage haalt je spullen bij je thuis op, bewaart ze voor je totdat je ze weer nodig hebt, en dan brengen we ze gewoon weer bij je thuis. Meer weten over wat wij doen? Kijk dan op onze website. Heb je hierna nog vragen over het huren van opslagruimte bij Inbox Storage, of wil je een intake plannen met onze ruimteadviseur? Bel dan onze klantenservice op 085-3030880.