Goed geregeld - goede communicatie

Er was wat vertraging opgelopen omdat de verhuizers uitliepen bij eerdere afspraken.Dit kan gebeuren. Voor de rest ben ik erg tevreden en is alles fijn en soepel verlopen

Top prijs en service

Ze hebben een goede prijs en service. Ik vond het ook heel fijn dat er meegedacht werd. Ik vind de tussentijdse service super fijn, zo hoef ik zelf niet tussentijds naar de opslag en dat scheelt :) Mocht ik weer verhuizen dan zou ik Inbox zeker weer hiervoor benaderen.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Jimmy

Super!

Snel geholpen. Scheelt een hoop gedoe ivm bus huren enzo. Zeker een aanrader!

• Anders: Thomas

Goede service en vlotte afhandeling

Ik had plotseling opslag nodig en deze via inbox geregeld. Spullen zijn netjes opgehaald door vriendelijke heren. Vooral handig dat ik tussendoor wat spullen af kon laten leveren. Ik ben tevreden!

Hele fijne mensen

Heel goed geholpen, heb zonder enige moeite mijn spullen kunnen verhuizen. Verhuizers waren erg vriendelijk en alles zag er super uit. Zou dit zeker aanraden aan mijn vrienden en collega's als zij dit ooit nodig hebben.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Welke diensten heeft u afgenomen: Opslagruimte, Halen, Bewaren & Brengen, Stalling

Boven verwachting

Via een collega bij Inbox terecht gekomen. De opslag en verhuizing heeft mij volledig gemak geboden. De verhuizers hebben mijn spullen goed verpakt, hebben hard gewerkt en zijn erg klantvriendelijk. De service is boven verwachting!

Terrible

This company is a mess. They forgot to specify the time of arrival of the movers on the pick-up day and I had to call them 6 times that day and got told different expected arrival times every time. In the end I waited 9 hours for the movers to arrive. To compensate me for this hassle they assured me on the phone that the costs for the delivery were waived. This was confirmed by a manager, as I was told. However, this happened on the phone and now they say the person who spoke to me does not work there anymore and sent me an invoice for the delivery costs (which also happens to be 49€ higher than what it would have been initially). Twice. Despite me disputing the charge. In addition, a withdrawal from my account had been made for another month of storage that I did not use as my things were only in storage for three weeks. Nobody at this company seems to speak to each other and the overall impression is chaotic. Bad experience altogether, only the movers themselves were friendly and quick.

• Kwaliteit Brengen
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.

Treurig en triest

Met links korting geven en met rechts de prijs verhogen. Als potentiële klant voor leugenaar worden uitgemaakt. Sales manager belooft zaak te onderzoeken en met voorstel te komen. Helaas niets gehoord. Hoe diep kan een bedrijf zakken. Het trieste gevoel dwingt me toch deze ervaring te delen.

• Kwaliteit Opslagruimte N.v.t.
  • Kwaliteit Halen N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Welke diensten heeft u afgenomen: N.v.t.
  • Anders: Thomas

Beperkt info

Hen niet de info gekregen die ik zou krijgen

• Kwaliteit Opslagruimte N.v.t.
  • Kwaliteit Halen N.v.t.
  • Kwaliteit Brengen N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.
  • Welke diensten heeft u afgenomen: N.v.t.

Irritatie over rekeningen

Nee, ga toch maar niet in zee met Inbox Storage. Men is vriendelijk en correct aan de telefoon, de afspraak voor het ophalen van de spullen wordt goed nagekomen. De chauffeur is OK. Maar dan komt na twee weken de afspraak voor het terugbrengen van de spullen in zicht. Ik heb alle geoffreerde en gefactureerde kosten betaald maar krijg toch weer een rekening van € 50,- voor 'voorrijdkosten'. Anders komt de boedel niet terug. Ik was niet op de hoogte van deze kosten en belde met Inbox Storage. Met wat vaag geklets ging ik akkoord met € 25,- in plaats van € 50,- want ik wilde wel mijn spullen terugzien. Alsnog veel gedoe over de rekening. Daardoor wordt de boedel een paar dagen later dan bedoeld terugbezorgd. Met de spullen komt een muf luchtje mijn huis binnen. Ondanks de goede verpakking met soms wel drie lagen bubbeltjesplastic zijn op de salontafel wat kleine butsjes en blauwe sporen te zien van de rekken waarin de spullen zijn vervoerd en bewaard. Voor echt mooi meubilair zou ik Inbox Storage dus niet adviseren. Twee dagen na aflevering van de boedel ontvang ik een mail met de mededeling dat er automatisch € 71,- van mijn rekening zal worden afgeschreven voor de volgende maand huur. Maar ik ben geen klant meer, dus ook van deze rekening moet ik af zien te komen. En automatisch afschrijven? Heb ik daarvoor getekend? Ik dacht het niet. Op zich is het product van Inbox Storage een uitkomst en is het personeel OK. Maar er zijn een paar erg irritante haken en ogen aan de facturatie en de bescherming van de spullen tijdens de rit. Dus ik adviseer Inbox Storage niet.

• Anders: Chris

Slecht bedrijf dat je besteelt

Na 11 maanden komen wij via de deurwaarde erachter dat wij een een opengaand bedrag bij Inbox Storage hebben. Terwijl wij NOOIT gebruikt hebben gemaakt van hun slechte service. Mijn man heeft via internet de formulier ingevuld en een afspraak gemaakt voor de opslag van onze spullen (juni 2019). Wij hebben uiteindelijk hier geen gebruik van gemaakt en Inbox Storage telefonisch afgebeld. De medewerker gaf aan dat dit geen probleem was. Zo gezegd, maar niet zo gedaan. mei 2020 krijgen wij van de deurwaarde een mail dat wij een bedrag van 146 moeten betalen. Inbox Storage zegt dat ze brieven en facturen naar ons (oud ) adres hebben verstuurd. Ze hebben geen contact gezocht via mail of 06, daar zijn ze niet slim genoeg voor. De incasso bureau was wel slim genoeg om ons te mailen, wat zeker bekend was. Wij hebben nu een aanbod om 10% minder te betalen. Ben hier niet mee eens en ga dit verder uitzoeken via mijn rechts bijstand, om mijn gelijk te halen.

Excellent service

Everything went smooth. Marlo was very helpful and service orientated, pick-up went smooth and on time. Also guys who helped carry down stuff were nice and helpful. So we are very satisfied with service so far. Hope it will go the same smooth with returning our stuff:)

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Super service goed geregeld em super vriendelijk verhuizers waren aardige jongen en erg behulpzaam

• Anders: ?

drama

Dit bedrijf kan niks goed regelen: ze berekenden teveel opslagruimte tegen teveel geld uiteraard. Dat kon niet worden gewijzigd, zet er maar een doos bij ofzo...Een afspraak voor het terugbezorgen van onze spullen was ook uitermate ingewikkeld. Uiteindelijk was er een afspraak tussen 700- en 9.30 uur maar ze kwamen uren later. Tja mensenwerk was de reactie... nee slechte planning. Mails werden niet beantwoord, geen enkele factuur was in 1 keer goed. Kortom: niet mee in zee gaan er zijn genoeg andere aanbieders die het vast beter kunnen, daar is niet zo heel veel voor nodig.

Prima!!!

In deze onzekere tijd, ben ik zeer vriendelijk geholpen. Voorafgaand veel gebeld met kantoor om zeker te weten of alles wel door kon gaan. Ook Aangegeven dat ik waarschijnlijk meer spullen heb dan afgesproken m3. Ook dat was geen probleem. Kreeg netjes een mailtje met tijd indicatie hoelaat ze mijn spullen kwamen ophalen. En de chauffeur ging zorgvuldig aan de gang met mijn spullen. Kreeg later op de dag bevestiging dat mijn spullen in goede orde zijn ontvangen. Voor nu zeer te spreken over inbox storage betreffende ophalen. Nu nog afwachten hoe het ervoor staat als het zo ver is dat ik een afspraak maak dat mijn spullen weer retour mogen.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Geen

Slecht bedrijf en niet klant vriendelijk

Ik heb een slechte ervaring met dit bedrijf. Op de dag van ophalen hebben wij er voor gekozen om onze spullen alvast naar beneden te halen omdat we op 9 hoog woonde. Ze hadden ons een tijd schatting gegeven wanneer ze zouden komen maar uiteindelijk kwamen ze pas 2 uur later. We hebben daarom 2 uur bij onze spullen moeten zitten om ze ''te bewaken''. Op het moment dat de chauffeur aan kwam was hij aan het bellen. Wij wilde alles snel regelen omdat je een uur gratis laadtijd krijgt, dus zijn wij alvast begonnen met de spullen bij de vrachtwagen te zetten. Na een kwartier begon ook de chauffeur met het in laden van de vrachtwagen. Niet op een nette manier, hoe onze spullen in die vrachtwagen werden gelegd was niet leuk om aan te zien. Tussendoor werd hij weer gebeld en lag het weer stil. Uiteindelijk was alles ingeladen en duurde het langer dan een uur, hij heeft de extra tijd wel mee gerekent. Ik ben daar tegen in gegaan maar hij zei dat ik contact op moest nemen met hun kantoor omdat hij er niks aan kon veranderen. Ik heb dat gedaan maar omdat ze zeiden dat ik mijn handtekening er onder had gezet (omdat ik wel moest bevestigen dat mijn spullen waren meegenomen) willen ze daar niet aan toegeven en moest ik toch nog betalen. De eerste 2 maanden van de opslag waren raar. We hebben nooit een bevestiging gekregen dat onze spullen veilig waren aangekomen bij de opslag en we kregen ook geen facturen die we moesten betalen. Toen ik ze belde konden ze mij ook niet vinden in hun klantenbestand. Wij hadden het idee dat we er in waren geluisd en onze spullen kwijt waren. Maar uiteindelijk kreeg ik toch een mail dat er een foutje was gemaakt en of even ik even 3 rekeningen in 1x wilde betalen. Verder moet alles vooraf betaald worden terwijl je nog niet eens weet of je die maand daarna door wil blijven huren. Toen wij na 6 maanden onze spullen lieten ophalen door een verhuisbedrijf bleek dat onze spullen beschadigd waren en sommige onderdelen kwijt zijn geraakt.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Geen

Perfect: niets aan te merken

Ik heb geen klachten over mijn verhuizing en ben zeer tevreden. Ik vond dat de verhuizers erg vriendelijk waren, maar daarnaast ook goed wisten wat ze moesten doen. Bij binnenkomst gingen ze direct aan de slag. Ze gingen zorgvuldig om met mijn spullen en waren erg behulpzaam. Ook de timing was top.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Goede verhuizers die hun best doen

Het ophalen van mijn spullen is goed verlopen. De verhuizers waren aardige kerels die hun uiterste best deden om alles zo goed mogelijk in te laden. Het contact tussen de verhuizers was ook goed. Als tip zou ik willen meegeven om de volgende keer iets inzichtelijker te werk te gaan. Verder raad ik dit bedrijf zeker aan!

Prima concept

Ik heb een prettige ervaring gehad met dit bedrijf. Ik vind met name het systeem handig. Ik hoef zelf niet met een wagen naar de opslagruimte, wat veel moeite scheelt. Op de verhuizing zelf heb ik niks aan te merken.

Soepel en duidelijk

Prima service op het gebied van verhuizen. De verhuizing liep erg soepel, doordat alles duidelijk werd gecommuniceerd. Hierdoor wist ik waar ik aan toe was. Ik heb geen verdere tips, dus ga zo door!

Ophaalafspraak was top

Het ophalen van mijn spullen verliep perfect. Ik ben zeer tevreden over de verhuizers. Uit alles bleek dat het gediplomeerde mensen waren. Ten eerste gingen ze bekwaam en voorzichtig te werk. Ten tweede bleek dat de mannen veel inzicht hadden; ze liepen door het huis om na te gaan wat als eerste meegenomen kon worden. Vervolgens laadden ze de spullen systematisch op de karren, waardoor het gehele proces uitstekend verliep. De verhuizers werkten tevens goed samen, communiceerden veelvuldig en ‘dachten hardop’. Tot slot werkten de mannen snel, maar niet gehaast. Ik heb eigenlijk geen verdere opmerkingen of tips. Als dit tijdens het terugbrengen van mijn spullen weer zo zal gaan, ben ik uiterst tevreden!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Erg goede service in hectische tijd

De verhuizers van Inbox hebben me een geweldige dienst verleend. Ik was van tevoren best gestresst door alle drukte omtrent de verhuizing, maar Inbox heeft veel van die onzekerheid weg weten te halen. De verhuizers stelden me gerust en verzekerden me dat alles goed zou komen. Ze gingen kalm, snel en efficiënt te werk, waardoor hun woord waarheid werd. In een hoog tempo werd alles uitgeladen, zonder dat dit ten koste ging van de kwaliteit. Ik zou, op basis van mijn ervaring, dit bedrijf absoluut aan anderen aanbevelen!

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

Mijn afspraak is prima verlopen. Het contact met de verhuizers was goed. De service was ook erg snel, wat prettig was. Per ongeluk werd er een keer extra huur afgeschreven, maar dit werd na contact meteen rechtgezet. Verder ben ik tevreden met mijn afspraak.

Goede ervaring

Ik ben blij met de haal- en brengservice van Inbox. Mijn spullen werden netjes naar boven getild door de verhuizers. De snelheid was in orde: binnen 30 minuten waren de spullen uitgeladen en in mijn huis gezet. Verder verliep het communiceren gemakkelijk. Een punt ter verbetering: geef eerder dan één avond van tevoren aan wanneer de afspraak niet binnen het vastgestelde tijdslot plaats zal vinden. Dit om misverstanden te voorkomen. Verder heb ik niks op de afspraak aan te merken.

• Naam van de sjouwhulp (indien: halen, bewaren & brengen): Anders

In een woord: fantastisch!

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: fantastisch! De verhuizers waren vriendelijk, ik kreeg wat was afgesproken (extra verhuizer en sjouwhulp, de verhuizing verliep snel en men was ook op tijd aanwezig. Ik heb geen verdere op- of aanmerkingen.

Over Inbox Storage

Opslagruimte huren was nog nooit zo simpel, je hoeft er niet eens de deur voor uit. Inbox Storage haalt je spullen bij je thuis op, bewaart ze voor je totdat je ze weer nodig hebt, en dan brengen we ze gewoon weer bij je thuis. Meer weten over wat wij doen? Kijk dan op onze website. Heb je hierna nog vragen over het huren van opslagruimte bij Inbox Storage, of wil je een intake plannen met onze ruimteadviseur? Bel dan onze klantenservice op 085-3030880.