Prettige ervaring van eerste contact, tot afronding van de werkzaamheden

De wijze en de manier waarop er werd meegedacht tijdens het uitwerken van het ontwerp. Daarbij werden vanuit verkoop en voorbereiding ook voorstellen gedaan waar ik zelf niet aan had gedacht, hierdoor is het eindresultaat beter geworden. Door het zorgvuldig inmeten op de locatie en de wijze van plaatsen is het eindresultaat erg mooi geworden

Leveren van kwaliteit in kennis en kunde met aandacht voor duurzaamheid en klimaat

Plan Effect levert producten van hoge kwaliteit. Heeft aandacht voor en luistert goed naar de klantwens. Anticipeert op markt-ontwikkelingen en innoveert snel en kundig. Daarnaast spreekt het toegepaste duurzaamheidsaspect b.h.k.v. recyclebaarheid erg aan en levert het bedrijf een positieve bijdrage aan op het gebied van het klimaat.

Fijn en betrouwbaar bedrijf om mee samen te werken

Voor zowel het voortraject, de uitvoering als de oplevering geldt: afspaak = afspraak.

Prachtige en innovatieve producten!

De wanden van Plan Effect zijn prachtig. Ze zijn zeer innovatief en klantgericht! Erg mooie producten!

fijn bedrijf en zeer betrouwbaar met afspraken

planeffect is een bedrijf wat zijn gemaakte afspraken goed nakomt en een mooi eindresultaat neer zet met vakkundige monteurs

Mooie wanden & goede service

Professioneel bedrijf. De werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd met als resultaat mooie glazen wanden. Erg tevreden!

Zeer professioneel en deskundig

Wij zijn zeer professioneel en deskundig geholpen. De mensen hebben zeer goede kennis van hun vak en zijn erg enthousiast. De communicatie verliep goed en er wordt meegedacht. Uitdagingen worden niet uit de weg gegaan, maar worden met beide handen aangegrepen. Wij zijn in een woord zeer tevreden over Plan Effect.

Deskundige partij

Plan Effect is een zeer fijne partij om mee samen te werken. Alle afspraken die we gemaakt hebben zijn ze nagekomen. De communicatie verliep vlotjes en het resultaat mag er zijn!

Ervaring was echt slecht vergeleken met jullie vorige opdracht in Belgie. Uiteindelijk kwam het goed

Zoals met jullie team besproken zaten de verkeerde inhuur krachten op dit project, niet echt professioneel, slechte kwaliteit qua afwerking. stijlen beschadigd, deuken in profielen. dit is uiteindelijk allemaal opgelost.

netjes afgeleverd en gemonteerd

De monteurs waren netjes en vakkundig, volgens afspraak alles verlopen.

Professioneel en flexibel

Fijne ervaring gehad tijdens het project. Opleverpunten werden snel en uit zichzelf opgepakt.

Goed bedrijf en prettig om mee te werken

Goede samenwerking en informatie in de werkvoorbereiding. Product zeer hoge kwaliteit Planning en afspraken worden nagekomen

Fijne service, netjes gewerkt.

De leverancier heeft zich betrokken en meedenkend opgesteld. Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd en de ruimten zijn netjes achtergelaten. Er zijn ook op eigen initiatief kleine aanvullende verbeteringen gedaan, daar was ik blij over verrast.

Kwaliteit met goede service!

De projecten die wij samen realiseren lopen goed. De communicatie is goed, service goed, uitvoering goed, oplossing gericht. het eindresultaat is van hoog kwaliteit.

keurige mannen qua werk en de omgang met alle personen, leveren uitstekend werk.

zowel de monteurs als de ploeg voor het inhuizen van het materiaal waren deskundig en zeer flexibel. Afspraken zijn allemaal netjes nagekomen. Zeer goed werk geleverd.

Klopt na wat aan de voorkant is beloofd

De verwachtingen die aan de voorkant van het project zijn gedaan zijn tot het recht gekomen in de uitvoering.

Fijne samenwerking

Fijne partij, denken goed met de klant mee. Betrouwbaar bedrijf en professsionele mensen.

Fijne samenwerking met mooi resultaat!

De samenwerking met de mensen van Plan Effect was erg goed. Ze denken goed mee, komen afspraken na en hebben uiteindelijk een heel mooi wandsysteem geleverd en gemonteerd bij ons.

Slechte afhandeling

Planeffect is een paar maanden bezig geweest om een loket mooi geplaatst te krijgen. Ik werd slecht op de hoogte gehouden en de terugkoppeling was ook niet goed.

Prima afspraken mee te maken

Prima partij. Verbeterpunt is de lever-/montagetijd.

Prima werk geleverd.

De medewerkers hebben keurig werk geleverd zonder veel overlast te bezorgen.

Schitterend project opgeleverd, zeer tevreden opdrachtgever!

De wanden van PlanEffect toegepast in een mooi, nieuw kantoor. Zowel dichte- als glaswanden, de opdrachtgever is zeer tevreden. Samenwerking met PlanEffect ging ook goed, planning is gehaald.

Prettige communicatie en afstemming detaillering, oog voor de kantoorgebruiker.

Goede prijs/kwaliteitverhouding. De geplaatste wanden voldoen volledig aan de verwachtingen van de klant in esthetisch opzicht maar ook m.b.t. de geboden speechprivacy. Fijne samenwerking die vooral tot uiting kwam tijdens de voorbereidende werkzaamheden en in de afstemming van de detailleringen en maatvoering. Strakke planning van de uitvoeringswerkzaamheden.

Perfecte plaatsing van onze opdracht

In de tweede week van januari heeft Planeffect een kleine wijziging van wanden uitgevoerd in ons stafkantoor in Geldermalsen. De opdracht is naar volle tevredenheid, binnen de gestelde tijd netjes uitgevoerd en opgeleverd. Zeer nette medewerkers, die de kamer ook nog eens heel netjes gestofzuigd achter lieten. Er werd zeer goed samengewerkt met onze elektriciens en tapijtleggers. Wij zijn zeer tevreden over Planeffect!

Kwaliteit prijsverhouding is goed.

De geleverde kwaliteit is goed. Prettige samenwerking met de uitvoerder (John). Goede en strakke werkvoorbereiding/inkoop. echter kleine actiepuntjes/aanvullende prijzen mogen beter worden afgestemd. Uiteindelijk goed opgelost. Al met al een zeer tevreden gevoel.

De Elzenhof 11

4191PA Geldermalsen