Goede prijs / kwaliteit verhouding, Goede communicatie en snelle uitvoering.

bijna alles perfect, goede samenwerking met de eindklant.

vanaf de calculatie een goede samenwerking, snel gereageerd op vragen en diverse uitdagingen gezamenlijk opgelost. het eindresultaatzier er fantastisch uit.

Gewoon erg goed zoals het hoort te zijn

Duidelijk, mee denkend in de offerte fase, prima voorbereiding, begeleiding en uitermate goed in de montage. Gewoon erg goed allemaal

Waargemaakt wat is afgesproken en opgedragen

Eerlijke en duidelijke advisering vóór het verkrijgen van de opdracht. Uitvoering maakt waar wat verkoop heeft toegezegd.

Mooi en netjes opgeleverd!

Er was netjes gewerkt en alles is opgeruimd na afronding vam de werkzaamheden. Het glas is strak geplaatst.

Top bedrijf!

Zeer kundig om wensen om te zetten in een praktische oplossing. Top resultaat geworden!

goede opname en snelle installatie

verkoop/serviceafd goed, maar montage/product matig

Bij dit project is Planeffect door opdrachtgever aangedragen. Communicatie bij verkoop verliep prima. T.a.v. werkvoorbereiding / planning zijn er echt wel verbeterpunten te behalen. - start datum is bij jullie niet aangepast n.a.v. meest recent gedeeld en gecommuniceerde planning - materialen waren incompleet geleverd en panelen waren te groot (ter plaatse nog veel zaagwerk) Montageteam had door uiteindelijk kortere doorlooptijd vanwege planningsfout en incompleet en foutieve maatvoering qua levering ook nog eens de voorzetwanden niet geïsoleerd, waren de voorzetwanden instabiel en rammelde als je er aan zat (onvoldoende stabiliteit) Naderhand heeft serviceteam heel wat moeten herstellen, maar is bij de viltpanelen de nodige vingeafdrukken (streepvorming van rubbere vingetoppen-handschoenen) ontstaan. Dit had te maken dat de viltpanelen niet op een normale manier te bevestigen zijn en door de handschoenen werd het vilt op lokatie waar men de panelen trachten in het onderprofiel te duwen ruwer qua oppervlak wat je eigenlijk niet meer weg kreeg. Helaas heeft dit project behoorlijk wat strubbelingen gehad.

Topkwaliteit!

We werken al jaren met Plan Effect. Prachtige wanden van hoge kwaliteit, door vakmensen ingemeten en gemonteerd.

top product

(bereidheid tot) samenwerking in voorbereiding en uitvoering kan beter

CORRECT EN NETJES UITGEVOERD

GOEDE SAMENWERKING

Goede voorbereiding, professioneel in de uitvoering

Planeffect kan snel schakelen, staat je goed te woord en levert een mooi eindproduct.

kwaliteit en afspraken nakomen

Op meerdere projecten met ze mogen werken altijd meedenkend en oplossingsgericht, zeker een aanrader. Kunnen snel schakelen als het een keer nodig is, gewoon een prettige samenwerking.

Vakkundig en snel

Alles was snel en vakkundig geregeld met de kwaliteit zoals beloofd.

Super fijn bedrijf!!!

Altijd even plezierig...top samenwerking!

Goed geregeld!

Professioneel en zeer kundig. Geweldige bedrijf met professionele mensen. Zeer tevreden dus.

Betrouwbaar en professioneel bedrijf

Betrouwbaar en professioneel bedrijf met mensen die snel kunnen schakelen en goed meedenken. Ze zijn creatief en hebben echt verstand van zaken. Ze schakelen snel, werken oplossingsgericht en ze doen wat ze beloven. Eind resultaat was super. Een bedrijf die ik zeker aan kan raden.

Men komt de afspraak na en communiceert duidelijk.

zeer tevreden

al doorgegeven aan derde als keuze

Meedenkend en oplossingsgericht.

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Voor elk probleem wordt een oplossing bedacht. Professioneel en vakkundig met als resultaat schitterende (covid-proof) werkplekken.

goed gestructureerd bedrijf.

goed gestructureerd bedrijf.

Betrouwbare, betrokken mensen, waar ik van op aan kan!

Project Fontys Zwijsenplein naar volle tevredenheid uitgevoerd. Kleine hapering tijdens aanloop, wat direct opgemerkt en aangepast werd door Gerard Klis. Kortom, volgend project zal ik zeker weer een beroep doen op Planeffect.

Geen slechte ervaring

Ik heb geen slechte ervaring met dit bedrijf.

matig

Mooi product . lastige communicatie met uitvoerder . goede montage .

Prachtige wanden en alles volgens planning verlopen

Zowel het voortraject als het plaatsen van de wanden bij mijn klant zijn perfect gelopen. Mijn klant is tevreden en ik ben dat dan uiteraard ook! Op naar een volgend project!

De Elzenhof 11 4191PA Geldermalsen