Ik heb een prima samenwerking gehad met Plan Effect

Ik ga voor de volgende werkzaamheden direct weer naar Plan Effect.

Net werk geleverd maar wacht nog op antwoord over een Kunstoffen sluit profiel ??

Netjes, vakmanschap en goed product.

Een mooi product, met vakmanschap en precisie geplaatst. Wel prijzig, maar dat is ook te zien. Een klantgericht en deskundig bedrijf.

Mooi resultaat voor een acceptabele investering

De vakmannen van Planeffect zijn top; werken snel en denken mee. In de voorbereiding zijn door overdracht van de ene projectleider naar de andere een aantal punten niet goed gegaan waardoor in het werk het juiste materiaal ontbrak en de planning daardoor uitliep. Dit is overigens goed opgelost door de projectleider. Een tip is het werk ook schoon op te leveren, zodat de klant er daadwerkelijk direct van kan genieten (en niet zelf nog aan het werk hoeft). Dan zou een 5-sterren score op zijn plaats zijn. Overigens verdient het ook aanbeveling om een aantal maanden na het werk nog even na te bellen, want er is nog een punt van aandacht. Hierover zal ik contact opnemen met Planeffect.

Netjes gewerkt, mooi product

Netjes gewerkt, mooi product. Professionele organisatie, alles goed voor elkaar. Echter wel jammer dat de tussenwand 1 cm scheef staat.

Goed contact

Goed contact, later wijzigingen die tot frustraties lijden.

Prima en nette wanden

Goed en duidelijk offerte traject en prettig contact. Helaas wat fouten gemaakt tijdens inmeten, (wat kan gebeuren) hierdoor tijdens uitvoering het werk niet in 1 fase kunnen afronden. Dit werd netjes opgepakt. hierdoor wel wat vertraging op de planning.

correcte Planning Werkzaamheden netjes After Sales goed

Goed op elkaar afgestemd bedrijf top.

Te stroperig voorproces.

Uitvoering was goed uitgevoerd. Voorproces wel te stroperig, zaken blijven te lang liggen en afhandeling werk duurt ook te lang (medewerkers te druk??)

Heel net bedrijf, hoge kwaliteit

We hebben bij dit bedrijf wanden besteld voor kantoor met geluidsisolerend glas. Ze hebben het erg netjes gemaakt. De wanden zijn hoogwaardig en degelijk. Na de plaatsing bleek er een minikrasje op de deur te zitten. Dat hebben ze direct opgelost door een stukje frame te vervangen. Erg net bedrijf! Een aanrader.

Zeer mooie glazen puien geplaatst en alle afspraken nagekomen!

Duidelijke offerte en goed overleg gehad. Alle afspraken goed uitgevoerd en nagekomen. Top bederijf!

Snel en keurig het plaatsen van de wanden uitgevoerd

De wanden voor de extra ruimte zijn naar volle tevredenheid geplaatst. De monteurs hadden de klus snel en keurig verzorgd ook was alles netjes opgeruimd ter plekke. De klus verliep in een kantoorgebouw waarbij iedereen zijn werk zonder hinder kon voort zetten.

Nette service en goede communicatie

Na opname snel aanbieding met duidelijke communicatie. Ook montage snel en vakkundig uitgevoerd.

prachtig product - prachtig resultaat

Mijn ervaring vooraf, tijdens mijn bezoek, de planning en uitvoering prima. De afwikkeling van een klein probleempje net voor de opening ook super. Ik heb een bericht verstuurd via Facebook met foto's van het resultaat en ik had via Melanie een verzoek ingediend bij een dame van jullie PR. Dat er op beide acties geen reactie komt vind ik jammer en niet proffesioneel. Ik had via facebook ook een paar foto's gestuurd naar jullie fb-pagina. Deze zijn gewoon gedeleted. Dat vind ik echt bedroevend

Fijne samenwerking met een mooi resultaat

Zowel in het voortraject als tijdens uitvoering hebben we prima samengewerkt met een mooi eindresultaat naar ieder zijn tevredenheid.

Goede communicatie en correcte afwikkeling!

De communicatie met PlanEffect verliep bijzonder goed. Men kwam hun afspraken prima na en er is uitstekend werk geleverd!

Prachtig resultaat

Vanaf offerte tot oplevering liep alles soepel en conform opgave. Uitstekende monteurs Complimenten

Altijd netjes, mooi resultaat!

Fijn werken met iedereen bij Plan Effect. Kleinigheidje hou je altijd.

Super geregeld

Goed geregeld, alles conform afspraak gedaan en een prettige ervaring met de mensen van Plan Effect. Graag tot een volgende keer.

Mooi kwaliteitsproduct met tijdloze uitstraling.

Mooi kwaliteitsproduct met tijdloze uitstraling. Bij veranderingen van ontwerp of werkzaamheden niet zo flexibel

Goed product

Prettige samenwerking met een goed eindresultaat

Planeffect stelde zich flexibel op en bereidde zich goed voor

Planeffect stelde zich flexibel op en bereidde zich goed voor, tijdens de uitvoering zijn een paar kleine probleempjes snel en netjes opgelost. Het contact met de projectleider was over het algemeen goed, alleen 1 klein minpuntje in communicatie, wellicht begrepen we elkaar verkeerd.

Top kwaliteit van A tot Z!

Een fijn bedrijf om mee samen te werken. Kundige mensen vanaf de verkoop tot en met de oplevering.

Een leverancier waar je tervreden meekan zijn hoe hij de zaken vanbegin tot het eind afhandeld

Bovenstaande verwoordvoormij genoeg en en zeer tevreden

Geweldig bedrijf

Wij hebben gekozen voor het merk EGO van Plan Effect. Een zeer fraai industrieel wandsysteem, waarmee je echt een statement maakt in je interieur. Het nieuwe kantoor van Toon is hierdoor extra gaaf en inspirerend geworden. De voorbereiding, service en oplevering was ook top!