Aankoop en Verkoop met Cisca en team zijn geweldig verlopen.

In deze idiote huizenmarkt ben ik zeer professioneel geholpen, is er snel en doortastend gehandeld, zijn communicatie en acties strak georganiseerd en zijn persoonlijke voorkeuren goed gehoord en meegenomen. Ook als er een kleine storing is op de lijn is PUUR in staat daar snel en goed op te reageren. Super dank!

• Wat zijn onze sterke punten? Doortastend

Puur Makelaars: actief, correct en snelle reacties

Mijn ervaring met vooral Ralf van Schagen heb ik als zeer positief en professioneel ervaren

• Wat zijn onze sterke punten? Netwerk
  • Wat kunnen we nog beter doen? altijd wat te verbeteren!

Fijne en doortastende samenwerking met PUUR

Puur Bloemendaal werkt snel, geeft persoonlijke aandacht, is goed bereikbaar, is uiterst professioneel en kent de markt perfect! Met hulp van de lef, betrokkenheid en deskundigheid van Cisca is het gelukt om ons huis in korte tijd voor een goede prijs te verkopen. Dank, wij bevelen haar van harte aan!

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Focus in een snel bewegende markt

Zeer prettige samenwerking

Vriendelijk, adequaat, plezierige contacten, men neemt veel zorgen uit handen, goede begeleiding, met vragen kan men direct bellen of langs kantoor. Er werden goede afspraken gemaakt mbt fotograaf, inmeten van woning, bezichtigingen, opmaak verkooptekst, bouwkeuring. Ben heel tevreden over Puur makelaars van begin tot eind: de verkoop. Het waren fijne samenwerkingen.

• Wat zijn onze sterke punten? Goede begeleiding
  • Wat kunnen we nog beter doen? -

PUUR Bloemendaal gaat voor de volle 100% voor je als klant

• Afgenomen dienst(en) Aankoop woning, Verkoop woning

Bijzonder prettig en kundig !

Al enkele jaren geleden heeft Puur (Ciska) het huis van mijn moeder uitstekend verkocht. Het was best een zware dobber ondanks de hoge verwachtingen, maar uiteindelijk is het prima gelukt. Zowel mijn zus als ik waren uitermate tevreden. Bij het zoeken naar een appartement in Zandvoort heeft ditmaal Wendy Veldhuis mij uitstekend geholpen. Uiteindelijk zelfs in deze moeilijke overspannen markt heeft zij een prachtig appartement met zeezicht kunnen vinden. Ik ben hier waanzinnig blij mee, en dankbaar voor haar deskundige begeleiding. Hartelijke groet, Bonno Mijnlieff

• Wat zijn onze sterke punten? Snel, vakkundig, vriendelijk
  • Wat kunnen we nog beter doen? weinig

Puur maakt het waar

Nadat wij via Puur een nieuwbouw woning hadden gekocht hebben wij Ralf gevraagd ons appartement voor ons te verkopen . Wij hadden de pech dat Corona uitbrak toen ons appartement op de markt kwam, en aangezien het geen doorsnee appartement is maakte dit het lastig. Maar Nicole en Ralf hebben met een andere aanpak het appartement toch voor ons succesvol verkocht, waarvoor wij dankbaar zijn. De creativiteit van Nicole en het snelle schakelen tijdens het onderhandelen van Ralf geeft dat wij met een goed gevoel terugkijken op het gehele proces.

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? kennis van lokale markt en een uitgebreid netwerk en het beste voor de verkoper eruit halen.

Meewerkend, meedenkend, meevoelend en doortastend!

Puur Makelaars Bloemendaal bestaat uit een team van betrokken, professionele mensen, die met de klant meedenken en meevoelen. Wij zijn door Nicole, Cisca en Ralf goed geholpen bij de verkoop van ons huis en de aankoop van ons nieuwe thuis. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en zij waren ook goed bereikbaar voor vragen en opmerkingen. Marcella en Claire waren als support altijd even vriendelijk en wisten altijd direct waar het over ging. Aan toekomstige huizenkopers en verkopers kunnen wij Puur Makelaars Bloemendaal zeker aanraden.

• Afgenomen dienst(en) Aankoop woning, Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? kennis van zaken, doortastend, meedenken

Professioneel en prettig in de communicatie

Na een aantal makelaars te hebben benaderd, uiteindelijk gekozen voor "PUUR makelaars". Reden is de positieve opstelling van de makelaar en het scherpe tarief tov de concurrentie. Geen spijt van gehad. Zowel met de makelaar, Wendy, als met het kantoor (Claire) is de communicatie prettig. Je krijgt precies waarvoor je een makelaar in de arm neemt. Een professionele benadering van de verkoop van je huis en "ontzorging" op dat gebied. Een aanrader dus.

• Wat zijn onze sterke punten? Communicatie, enthousiasme
  • Wat kunnen we nog beter doen? Geen specifieke punten

Zeer positief.

Ralf heeft zich heel persoonlijk en betrokken opgesteld bij de verkoop van het appartement. De afwezigheid van Jean Paul werd gecompenseerd doordat Ralf openstond voor overleg met de kinderen : wat mij veel vertrouwen gaf in de afwikkeling van het proces. Bij verkoopklaar maken van de woning gaf hij belangrijke adviezen. We werden heel zorgvuldig en voortdurend volledig op de hoogte gehouden tijdens het verkoopproces waarbij ik pauzes tussendoor kreeg voor overleg met de kinderen : heel waardevol. Zo hebben we het als familie samen kunnen doen en de succesvolle verkoop is zeker mede door Ralfs zeer professionele aanpak tot stand gekomen. Bedankt Ralf ! Claire begeleidde ons heel behulpzaam en altijd direct . Het was heel prettig dat Marcella alle losse vragen ter plaatse kon beantwoorden waardoor wat van ons verwacht werd duidelijk werd ! En verder ? : niet te vergeten de zon die precies ging schijnen toen de foto's werden gemaakt ! Een zeer professioneel team - gericht op persoonlijke aandacht . Hartelijk dank !

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? professionaliteit - persoonlijke aandacht - snelheid
  • Wat kunnen we nog beter doen? omdat het wordt gevraagd he? Anders zou ik het niet zeggen maar : behalve koffie ook frisdrank kunnen aanbieden bij gesprekjes op kantoor voor wie geen koffie wil is echt wel veel beter ..

Gewoon goed, van begin tot eind

Werden goed geadviseerd over van alles. Ook om voor welk bedrag het de markt in ging.

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Snel, daadkrachtig, to the point

Klantvriendelijk en professioneel

De positieve benadering gedurende het hele verkoopproces zonder teveel verwachting te scheppen.

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? persoonlijke aandacht
  • Wat kunnen we nog beter doen? de fotoreportage van buiten vonden wij niet uitnodigend genoeg

Heel tevreden over het hele verkoop proces met ook nog een prachtig resultaat!

Heel tevreden over het hele verkoop proces met ook nog een prachtig resultaat!

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Communicatie, persoonlijk, ter zake kundig, resultaat gericht
  • Wat kunnen we nog beter doen? n.v.t.

Hele fijne samenwerking!

Fijne samenwerking, open communicatie. Er werken prettige mensen om mee te schakelen op het kantoor.

• Wat zijn onze sterke punten? Communicatie, open, realistisch

De beste makelaar in de regio

Vlekkeloze aankoop in een lastige markt. Onze huidige woning hebben we ook aangekocht met Cisca Jansen van Puur, dankzij deze positieve ervaring deden we nu weer een beroep op haar. Door haar assertieve optreden en ondersteuning van een fantastisch kantoor-team is de aankoop zeer goed verlopen. Ik zou Puur Makelaars dus zeker aanbevelen.

• Afgenomen dienst(en) Aankoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Assertief, punctueel, on top of the game

Professioneel en gedreven

Puur is veeleisend in het verkoop proces. Alles wordt tot in de puntjes geregeld. Veel werk voor de verkoper. Echter dit betaalde zich uit in meer dan 10 bezichtigingen en uiteindelijk het gewenste verkoop resultaat. Ons pand was geen doorsneepand en al met al is het redelijk snel gegaan. Ook de samenwerking was uitstekend.

• Wat zijn onze sterke punten? Professioneel verkoopproces
  • Wat kunnen we nog beter doen? Geen mening

Professioneel, uitstekende kennis van de markt en snel handelend

Als Aankoopmakelaar snel en adequaat reagerend met direct succes. Als Verkoopmakelaar goede voorbereiding van het verkoopproces. Daarna heel snel en professioneel optredend resulterend in een verkoopresultaat dat er zijn mag en eerder dan verwacht

• Afgenomen dienst(en) Aankoop woning, Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? vakkundige begeleiding Kennis Lokale Markt Snelheid
  • Wat kunnen we nog beter doen? iets meer tijd nemen voor communicatie

professioneel, meedenkend en passioneerd team

Het goed op elkaar afgestemde team zorgd ervoor dat je als klant alle vertrauen in de gang van zaken krijgt. Je wordt professioneel adviseerd.

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? grote bekendheid in de markt, ook in Amsterdam. Langjarige ervaringen.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Als je als verkopende partij eenmaal het besluit hebt genomen, wil je in de beginfase liever nog sneller de Fotos, omschrijving van het huis etc. gemaakt hebben om eerste kopers te kunnen interesseren.

Onno heb ik ervaren als een deskundige en klantvriendelijke makelaar.

Prettig en snel contact. Onno heeft goede tips gegeven over het verkoopklaar maken van mijn woning en het mogelijk oplossen van technische problemen. Deze hebben zeker aan resultaat bijgedragen!

• Contact met vestiging Haarlem-Noord
  • Wat zijn onze sterke punten? Vriendelijk en snelle dienstverlening

Heel fijn conract en advies

Fijn en goed advies. Snelle handelingen om afspraken te maken.

• Wat zijn onze sterke punten? Advies
  • Wat kunnen we nog beter doen? nvt

Goede ervaring met deskundig advies in dien nodig opbouwende kritiek

Prettig deskundig kontakt ook met de personen op kantoor.

• Contact met vestiging Heemstede
  • Afgenomen dienst(en) Aankoop woning, Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? goed op de hoogte van de situatie/regio
  • Wat kunnen we nog beter doen? is prima zo !

Zeer prettig contact met Frederik, 1 keer zeggen is genoeg.

zie boven

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? duidelijke taal, manier van werken

Zeer actief en zorgvuldig.

Ik heb het contact met Puur als heel prettig ervaren. Actief team, zakelijk, snel en efficient.

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Actief en efficient.

Non-existent

Na een uitgebreid persoonlijk gesprek zou onze aankoopmakelaar "zijn best" voor ons gaan doen. Letterlijk nooit meer iets van hem vernomen. Wel met enige regelmaat een vervelend geautomatiseerd mailtje gekregen over tevredenheidsonderzoek of een nieuwbouwproject dat ver boven ons budget was. Misschien is het hopeloos ouderwets om te denken dat een makelaar ook echt voor je gaat zoeken en zo nu en dan met een leuke vondst of suggestie komt. Inmiddels is de huizenmarkt dusdanig uit balans dat onze window of opportunity ruimschoots voorbij is gegaan.

• Contact met vestiging Haarlem-Centrum (Zijlweg)
  • Afgenomen dienst(en) Aankoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? nvt
  • Wat kunnen we nog beter doen? pro-activiteit

Een verrasende aanpak met een zeer klantgerichte begeleiding.

Vanaf de start van de verkoop ben ik goed op de hoogte gehouden van de aanpak en het verdere verloop daarvan. Ik was heel verrast over het meedenken in oplossingen en daarmee samenhangend ook werk uit handen nemen door het regelen van meubilair en het aanleveren van schilders. Het hele team heeft zich goed ingezet en de communicatie verliep prettig.

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? communicatie en plan van aanpak.
  • Wat kunnen we nog beter doen? fotorapportage

Over PUUR* Makelaars

PUUR* Makelaars houdt zich dagelijks bezig met het aankopen, verkopen en taxeren van onroerend goed voor particulieren en bedrijven. Naast de advisering voor de bestaande bouw hebben wij ook een speciale tak voor nieuwbouw. Wij hanteren een frisse en creatieve aanpak en zetten ook internet, sociale media en big data structureel in. Dit resulteert in zeer goede prestaties PUUR* Makelaars is actief in de gemeenten Haarlem, Amsterdam, Heemstede, Bloemendaal en ‘t Gooi. Wij gaan alleen voor het beste resultaat en doen altijd ons uiterste best voor onze klanten. Daar staan we voor!