Traumatic experince with PUUR Heestede

I don't want to mark PUUR Makelaars as bad agency overal but the experince we had with PUUR Heemstede was not even close to professional. Without going into the details we had the impression the agent was so much driven by her comission that (surely breaking the code of ethics rules) totally disregaded that she was hired by us and trusted by us to make the sale as comfortable as possible, in reality it turned out to be so traumatic it will take us time to recover. Also I guestion whether the signature of the sales contract was managed and organized properly from the legal perspective. The buyer confirmed their experience with our selling agent was unpleasant, so it is not just our subjective opinion. To sum it up - was the house sold and the (agent's) goal achieved? - yes - how was our customer experince? - traumatic - how would we rate the services? - poor We had to share our experience with the neighbours, friends and collegues to make them aware.

• Wat zijn onze sterke punten? Putting pressure
  • Wat kunnen we nog beter doen? Improve on customer experince not just he final result

uitmuntend

Zeer professioneel en serieuze makelaar. Prettige en snelle communicatie.

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? herkenbaarheid en grote betrokkenheid
  • Wat kunnen we nog beter doen? weining

Ciska nam bij ons de intake af. Hierbij stelde ze goede vragen om ons te helpen ons zoekprofiel duidelijk te maken en zagen wij dat ze goede gebiedskennis heeft. Ciska ging mee met de bezichtigingen. Hierin legde ze goed positieve en negatieve punten bij een huis bloot. Dit was fijn, hierdoor hadden we het gevoel niet onverwacht voor negatieve financiële gevolgen te staan. Binnen 2 weken hebben wij een huis gekocht. Dat is uiteraard snel, een deel daarvan was geluk, maar een ander groot deel was hierin de werkwijze van Ciska. Doorpakken, manier van bod uitbrengen / onderhandelen, snelheid etc. Nadat het bod was geaccepteerd hadden we contact met Claire. Claire is communicatief sterk en werkte heel snel (wat nodig was bij ons proces). Ze zat overal bovenop en had alles onder controle. Samenwerken met zowel Ciska als Claire was zeer prettig. De dames verstaan hun vak.

• Wat zijn onze sterke punten? Communicatie, snelheid, terugkoppelingen
  • Wat kunnen we nog beter doen? Ik heb geen verbeterpunten (en dat is voor mijn doen uitzonderlijk ;)

(pro)actief, goed bereikbaar, creatief.

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? zie hierboven
  • Wat kunnen we nog beter doen? wat sneller terugkoppelen na bezichting

Snel en betrokken

Ben op een vlotte manier geholpen, er wordt met je meegedacht en gezocht om iets te vinden dat bij je past. Dat voelde goed aan. Het is niet zomaar even helpen een woning aankopen en dat is het dan weer.

• Afgenomen dienst(en) Aankoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Betrokken en proberen er het beste voor je uit te halen
  • Wat kunnen we nog beter doen? Zou het echt niet weten

Uitstekende ervaring - aanrader!

We zijn enorm tevreden over de samenwerking met Puur (zowel voor aan- als verkoop). Zeer professioneel, vriendelijk, behulpzaam en altijd snel schakelen, wat heeft geresulteerd in het realiseren van aan- en verkopen binnen een tijdsbestek van slechts drie maanden. Een niveau van efficiëntie en meedenken waar andere partijen een voorbeeld aan zouden moeten nemen!

• Afgenomen dienst(en) Aankoop woning, Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Snel schakelen, goede terugkoppeling, meedenken, sterke marktkennis

Prettige vakkundigheid

De begeleiding verliep accuraat en professioneel. Ik had alle vertrouwen en dat is waargemaakt.

• Wat zijn onze sterke punten? Snelheid en vakkundigheid
  • Wat kunnen we nog beter doen? Zo doorgaan.

alert en behulpzaam, prettig voor oudere mensen.

We zijn doelmatig en vriendelijk begeleid in de jaren dat we zochten naar een kleinere behuizing en de verkoop van ons 'oude' huis.

• Wat zijn onze sterke punten? Geduld, netwerk

Professionele service en plezierige ervaring

Enorm professionele begeleiding en adviezen gedurende de gehele verkoop procedure door betrokken en behulpzame medewerkers van PUUR makeaars.

• Wat zijn onze sterke punten? Absolute betrokkenheid
  • Wat kunnen we nog beter doen? n.v.t.

Effectief

Heb de medewerkers van Puur Makelaars Bloemendaal als professioneel en betrokken ervaren. Goede dienstverleners zowel in de fase van bezichtigingen alsook in de daaropvolgende fase. Zeer goede communicatie vanuit kantoor, zowel via mail en telefoon. Goede adviseurs. Zeer vriendelijk.

• Wat zijn onze sterke punten? Marktkennis van de buurt

Professionele en bekwame begeleiding verkoop woning

Cisca heeft ons zeer persoonlijk, bekwaam flexibel en professioneel bijgestaan bij de verkoop van de woning. Haar kennis en netwerk hebben positief bijgedragen aan de goede afronding in een uitdagende tijd op de markt, waarbij niet alleen een mooi resultaat is behaald qua waarde, maar ook de verkoop heeft geresulteerd in een goed gevoel richting de kopers. Haar beschikbaarheid en bereikbaarheid op alle uren van de dag en tijdens vakanties hebben wij zeer gewaardeerd

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Netwerk, bekendheid, bekwaamheid, bereikbaarheid en persoonlijke betrokkenheid
  • Wat kunnen we nog beter doen? Naslagwerk mbt originele architect van de woning

Fantastische verkoop!

Ons huis is door 2 makelaars binnen 3 dagen tijd voor een heel mooi bedrag verkocht. Ze hebben echt gestreden om het huis zo goed mogelijk te verkopen. We zijn tussendoor heel goed op de hoogte gehouden en zeer goed geadviseerd. Snel schakelen, goed bereikbaar en een prettig en persoonlijk contact met alle dames!

• Contact met vestiging Bussum
  • Wat zijn onze sterke punten? Persoonlijke aandacht
  • Wat kunnen we nog beter doen? Niks

Zeker aan te bevelen makelaarskantoor.

Ik heb het gewaardeerd om met een lastig in te vullen technische vragenlijst hulp te krijgen van Claire. De persoonlijke begeleiding bij het maken van afspraken door Beau heb ik erg fijn gevonden en natuurlijk goed advies en mooie vraagprijs gegeven door Cisca. Professionals!!

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Persoonlijke begeleiding.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Misschien iets vaker laten weten hoe kijkers hebben gereageerd.

Betrokken, professioneel en met alle aandacht voor ons. Goed werk qua onderhandelen, adequate reageren, snel en heel service gericht. Ik voelde mij oprecht gezien en gehoord. Met een fantastisch resultaat.

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? service, onderhandelen,communiceren, punctueel
  • Wat kunnen we nog beter doen? kan er geen bedenken

Doortastend, vlot en ter zake kundig

Eerste bezoek van makelaar Cisca Jansen samen met Claire van der Vooren gaf meteen vertrwouwen en dat is waargemaakt. Vlotte afhandelingen van de voorberedingen en binnen twee weken was ons pand verkocht voor de prijs die we in gedachten hadden in een toch wat moeilijkere markt. Doortastende optredens van de makelaar. De medewerkers van het kantoor waren steeds goed bereikbaar en ongelofelijk snel in het regelen en beantwoorden van onze vragen.

• Wat zijn onze sterke punten? Marktkennis
  • Wat kunnen we nog beter doen? kan niets bedenken

Zeer tevreden, uitstekend gevoel voor markt en heel goed begeleid!

Puur heeft ons uitstekend begeleid bij de verkoop van ons huis. Het Puur team in Heemstede, onder leiding van Ralf van Schagen heeft ons heel goed begeleid vanaf het begin tot en met de notaris. Open, eerlijk, transparant, goede kwaliteit en prettige service. Een duidelijke terugkoppeling tijdens het verkoopproces, wat wij heel fijn vonden. Uitstekend gevoel voor de markt. Wij, Sylvia en Bas, zijn meer dan tevreden en zijn heel blij dat we voor Puur gekozen hebben. Puur is echt een betrouwbare partner in een spannend verkoopproces gebleken.

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Zeer goed gevoel voor de markt, fijn en prettig team, no nonsens, strakke planning, open en eerlijke communicatie, zeer invoelend, commercieel, goede kwaliteit, prettige service, Puur is ook zelf kritisch op tekst en beeld. Goede terugkoppeling tijdens het verkoopproces!
  • Wat kunnen we nog beter doen? Voor verstrekken tekst en foto's aan klant, makelaar zelf eerste controle laten doen. Standaard een to do lijst aanleveren voorafgaand aan fotografie. Wij hebben de lijst wel gekregen toen ik erom vroeg.

Professioneel en betrokken

Positieve energie, altijd goed bereikbaar ook buiten gebruikelijk werkuren

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Betrouwbaar, open, professioneel en enthousiast, geduldig.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Kan niets bedenken, ga zo door.

Een professionele, prettige en prima dienstverlening!

Het gehele proces was de begeleiding en communicatie met de contactpersonen prima. Ook over de adviezen bij de verkoop en de uiteindelijke totstandkoming van de transacties zijn we zeer tevreden.

• Wat zijn onze sterke punten? Strakke communicatie

Ik ben alles bijeengenomen zeer tevreden. Wetende dat het geen makkelijke klus is geweest om dit huis in de snel veranderende markt en met deze gecompliceerde klant goed te bedienen. Ik denk dat het eind resultaat goed is - snelheid en opbrengst. Het proces verliep efficient. Hier en daar had er wel iets meer gecommuniceerd mogen worden over de voortgang en strategie. Verder vond ik het team aangenaam, fijne personen, deskundig, zakelijk maar ook sensitief. Kortom - goed gedaan en bedankt!

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? zie boven
  • Wat kunnen we nog beter doen? communicatie over voortgang

geweldig geholpen, kundige professionals

vanaf het 1e moment goed geholpen door Puur makelaars, ze zijn kundig acteren snel en snappen heel goed hoe de markt werkt, in 1 woord een verademing. Zou het iedereen aanraden.

• Afgenomen dienst(en) Aankoop woning, Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? kennis, kunde

Zeer ervaren en weloverwogen makelaar zonder

Puur makelaars Leidsche Rijn- de Meern

• Contact met vestiging Nieuwbouw
  • Wat zijn onze sterke punten? Zeer ervaren

Zonder meer goed.

Het contact met Cisca en Claire was altijd prettig.

• Wat zijn onze sterke punten? Aandacht
  • Wat kunnen we nog beter doen? ?

Helemaal prima!

Fijn contact, goed bereikbaar, goed advies, zorgvuldige afhandeling

• Afgenomen dienst(en) Aankoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? snelheid, goed contact
  • Wat kunnen we nog beter doen? niks

Kennis van zaken, het juiste netwerk en uitstekende dienstverlening.

• Afgenomen dienst(en) Aankoop woning, Verkoop woning

Staan altijd voor mij klaar

Kan altijd binnenlopen met vragen. Ze printen veel reglementen, Koopcontract e.d voor mij uit ivm tijdelijke oogproblemen. Niks is hen teveel. Word altijd zeer vriendelijk geholpen.

• Afgenomen dienst(en) Aankoop woning, Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Houden veel rekening met mijn wensen.
  • Wat kunnen we nog beter doen? ??

Zijlweg 36 2013DJ Haarlem

Over PUUR* Makelaars

PUUR* Makelaars houdt zich dagelijks bezig met het aankopen, verkopen en taxeren van onroerend goed voor particulieren en bedrijven. Naast de advisering voor de bestaande bouw hebben wij ook een speciale tak voor nieuwbouw. Wij hanteren een frisse en creatieve aanpak en zetten ook internet, sociale media en big data structureel in. Dit resulteert in zeer goede prestaties PUUR* Makelaars is actief in de gemeenten Haarlem, Amsterdam, Heemstede, Bloemendaal en ‘t Gooi. Wij gaan alleen voor het beste resultaat en doen altijd ons uiterste best voor onze klanten. Daar staan we voor!