Erg tevreden.

Keurige afwikkeling. Vrendelijk oersoneel.Netjes gewerkt. Zelfs een boeket gekregen.Erg attent!

Top Bedrijf, je krijgt letterlijk en figuurijk het zonnetje in huis.

Top Bedrijf. Van Info/verkoper tot installatie en van het leggen van de zonnepanelen. Hier ben je als Klant echt Koning. Allen even vriendelijk, en je kan zien dat ze met plezier hun werk doen, dit alles in 4 weken tijd ondanks vakantie periode. Echt een aanrader, voor ons een 10+.

Beste Jan, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons prachtige bedrijf. We zullen de fantastische beoordeling verspreiden over alle afdelingen. Team NovaVolt B.V.

Super bedrijf alles wordt van A tot Z geregeld

Vlekkeloze montage, goed product tot dusver, levering conform afspraak en de vooraf informatie, zeer attent en vriendelijk bedrijf cq personeel. Werking zonnepanelen is als goed ervaren, ofschoon de vermeldde pieklevering nog niet is gehaald. Opbrengst is tot dusver na ruim 2 maanden goed te noemen, als is de opbrengst tot nu toe nog ver van de berekende jaaropbrengst in kW voor 11 panelen. Maar er zijn nog vele maanden te gaan voordat een beter jaarbeeld kan worden geschetst of 11 panelen voldoen is. Novavolt is wat ons betreft als leverancier van zonnepanelen zeer aan te bevelen.

Beste heer Van Dijk, Bedankt voor uw geweldige recensie, met een 10 maakt u ons erg blij. Na een jaar zullen we zoals afgesproken de NA-Inspectie doen waarbij er o.a. naar de totale jaaropbrengst wordt gekeken. In 99% van de gevallen ligt die hoger dan de afgesproken opbrengst. Tot over een jaar. Team NovaVolt B.V.

Wat een geweldige service!

Wat een top bedrijf. Vanaf het eerste telefonisch contact hele spontane, betrokken medewerkers gesproken en gezien. De installatie ging snel , werken perfectionistie, controle dat alles strak ligt en goede uitleg. Als je 30 jaar garantie geeft heb je gewoon een goed product in handen. De nazorg is ook perfect. Klanttevredenheid is voor dit bedrijf zeer belangrijk. Doen wat ze afspreken, wat voor mij het gemak op leverde wat je graag wil. Bedankt voor de gezellige dag en service.

Beste Anja, Wat fijn te lezen dat alles ook bij u goed is verlopen. We werken hier dan ook hard aan met ons hele team. Veel zonuren gewenst. Team NovaVolt B.V.

UItstekende service!

Fijn contact met een duidelijke uitleg. Zeer nette montage. Wij zijn zeer tevreden!

Vakkundige en keurige mensen en montage!

Ervaringen zowel met kantoor alsook met de adviseur en de monteurs zijn zeer positief te noemen. Mensen die hun afspraken nakomen en netjes en behulpzaam zijn.

Beste heer en mevrouw Zorg, Hartelijk dank voor uw recensie, met deze 10 maakt u ons erg blij. Tot over een jaar voor de NA-Inspectie. Team NovaVolt B.V.

Van begin tot aan het eind strak geregeld! Een aanrader voor een ieder die "groen" wil worden op gebied van energie. Laat zeker iemand u voorlichten!

Goed verzorgde plaatsing van zonnepanelen en denkt mee over de gehele meterkast.

Mijn elektra aansluiting was te klein voor het geïnstalleerde elektrisch vermogen. Uiteindelijk moest de aansluiting door Liander aangepast worden en moest er een nieuwe groepenkast (geplaatst door een derde partij) komen. Vooral door Liander leverde dat problemen op met de planning. NovaVolt ging hier soepel mee om en heeft mij ook geholpen met de begeleiding van het plaatsen van de nieuwe groepenkast.

Ze komen hun afspraken na, hebben alles vakkundig gelegd, het was wel meer werk omdat het vier aparte vlakken waren.

Geweldige ervaring. Geheel zoals beloofd!

Nadat ik ergens in mijn buurt een reclamebord in de tuin zag staan ben ik me gaan verdiepen in NovaVolt. Ik was al een tijdje aan het kijken naar zonnepanelen maar nu er weer allerlei regels gaan veranderen wilde ik er vaart achter zetten. Mijn eerste telefonische gesprek was gewoon een prettig gesprek met iemand die een afspraak wilde maken zodat er iemand lang kon komen. Prettig dat dit in de avonduren kon omdat zowel ik als mijn vrouw overdag aan het werk zijn. Ondanks dat dat tegenwoordig bij vrijwel elk bedrijf wel kan was het toch een pluspunt. Toen de adviseur langs kwam om het een en ander te vertellen over de gang van zaken bij NovaVolt was ik ook prettig verrast. Hij wist een goed verhaal te vertellen en ook mijn vragen konden goed beantwoord worden. Ze hebben ook goede audio/visuele instrumenten bij zich waarmee ze extra informatie konden verschaffen. Het tweede gesprek was een iets formeler gesprek. Hier werd de uitslag van de berekeningen die ze gemaakt hadden besproken en eventuele andere vragen beantwoord. Hierna werd een afspraak ingeplant met een technische persoon die een dakinspectie kwam doen en andere controle punten kwam nakijken zoals de route naar de meterkast toe. Zeer prettige persoon die duidelijk kennis van zaken had. Na deze drie afspraken kwamen er een aantal zaken die door ons zelf aangepakt moesten worden. Denk aan het afronden van een eventuele financiering, inlichten verzekering, aanpassen termijnbedrag energieleverancier etc. Twee weken na de dakinspectie kwamen de monteurs om de panelen neer te leggen, het elektra aan te leggen en de aansluiting verder te regelen. Alles perfect achter gelaten. Ik heb een geweldige ervaring met NovaVolt gehad. Ze zijn misschien niet de goedkoopste oplossing maar het feit dat ze zo'n vertrouwen hebben in hun producten dat ze 30 jaar garantie geven op zowel rendement als het product zelf was voor ons de druppel. Iedereen aan te raden!!

Helemaal Top!

Zeer tevreden. Nette en snelle afhandeling. Binnen halve dag zaten de zonnepanelen er op. Mannen erg aardig en werkte zeer netjes. We kregen zelfs na twee weken nog een boeket bloemen! Dank jullie wel Novavolt!

De installatie van alles liep als een trein. Ondanks de hitte ging de afspraak door en was alles zo geïnstalleerd. De mensen die er zijn gekomen, waren prettige mensen. Ook de diverse contacten vooraf aan de installatie en daarna zijn ook goed verlopen.

Een bedrijf welke wij zeker aan kunnen raden.

-Een gedegen verhaal. - Kwalitatief goed product. - Persoonlijke aanpak (contact gehad met steeds dezelfde persoon / tussendoor steeds een check vanuit Novavolt hoe stand van zaken is en of er vragen zijn). - Netjes gewerkt. - Snelle levering.

super geweldig bedrijf

goed bedrijf zeer vakkundige mensen goede service werkt fantastisch

Klantvriendelijk, goede service en netjes gewerkt

Prettig intakegesprek gehad waaruit vertrouwen sprak. Goede service en panelen zijn netjes gemonteerd.

Prima werk afgeleverd

Hele plezierige en fijne bestelling, montage en afwikkeling.

Na met NovaVolt in contact te zijn gekomen is het erg plezierig geweest om zonnepanelen hier te bestellen. Van het advies tot de financiële mogelijkheden. Zeer duidelijk en erg behulpzaam. De vlotte behandeling en verdere contact momenten. De technische controle en montage waren ook heel fijn. Alle zorgen worden uit handen genomen. Ik zou NovaVolt zeer aanbevelen.

Behulpzaam en meedenkend

Van begin tot eind een hele duidelijke en heldere begeleiding in het proces. Als er iets was werd er volop meegedacht in oplossingen. Ja, je betaalt misschien iets meer voor de panelen, maar de service, de garantie en al het ontzorgende er omheen is het zeker waard!

Prima bedrijf met prettige samenwerking. Tot heden alles goed geregeld.

Duidelijke en eerlijke voorlichting, plaatsen van de zonnepanelen meer dan uitstekend.

Nogmaals, de voorlichting over voorwaarden, en de afhandeling prima verlopen. Echter reclameren met "zonder investering" vinden wij de lading niet dekken. Er is gewoon geinvesteerd door ons als klant voor de aanschaf van de zonnepanelen, maar dat is een keuze die wij hebben gedaan. Met complimenten, R.E.Grotendorst

super cervice

hallo ik wil zeggen alles heel goed en netjes gemonteerd alles ruimen ze op ze hebben zelfs een hoekje van de slaapkamer waar de omvormer hangt gestofzogen. ook de zonne panelen hangen netjes . ook een nieuwe stoppenkast was geen probleem was ook wel nodig zijden ze, was in de prijs inbegrepen het heeft wel zijn prijs kaartje. geweldig

Top !

Alles keurig voor elkaar, goed geïnformeerd, op tijd, correct en netjes gewerkt !

Goede firma

Ze werken netjes en grondig, vanaf de meterkast tot op het dak. De monteurs moesten een tweede keer terugkomen omdat ze verrast werden door de regen, maar ook dan wordt er goed gecommuniceerd en zo snel mogelijk een nieuwe afspraak ingepland. De spullen die ze installeren zijn van een goede kwaliteit (25 jaar garantie op de omvormer, 30 jaar garantie op de panelen). Bovendien houdt de service niet op na het plaatsen. Ze zijn daarom wel duurder dan de doorsnee firma maar op de lange termijn zal de installatie zich zeker terugverdienen.

Goed, betrouwbaar bedrijf, maakt het beloofde waar!

Echt een aanrader, overweegt u zonnepanelen. Laat u goed voorlichten. NovaVolt biedt u de beste voorwaarden én garantievoorwaarden. Voor persoonlijke ervaring of meer weten kunt u mij gerust benaderen per mail: [email protected] Of kom gerust eens langs bij ons om te kijken. Groetjes van Fam. Van Essen uit Houten.

Bij Nova Volt is alles van het eerste gesprek tot aan de after service zeer goed geregeld

Na het eerste gesprek waren we zeer positief over de zonnepanelen van Nova Volt. Dat gevoel is niet meer weggegaan. Alle afspraken werden nagekomen en er werd zelfs een bloemetje bezorgd voor het in Nova Volt gestelde vertrouwen.

Over NovaVolt B.V.

NovaVolt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met lange Europese garantie. Ook de overige rand apparatuur en montagematerialen zijn van zeer hoge kwaliteit met extreem lange garantietermijnen.