Uiterst positief

Alle medewerkers van Novavolt die ik tot op heden gesproken heb zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het maakt niet uit hoe vaak je belt met een vraag je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Het contact is ook heel prettig laagdrempelig, heel benaderbaar. Een prettigere aanvaring met bedrijven heb ik tot op heden nog niet gehad. Zeker aan te raden!

Goede service en behulpzaam

Komen afspraken na zoals ze gemaakt zijn Vriendelijke mensen

Alles wat ze zeggen maken ze waar!

Novavolt doet precies wat ze beloven, goede service en garantievoorwaarden en dat komen ze ook nog eens dik en dubbel na. Ik had een brom in mijn omvormer, melding van gemaakt en binnen 2 weken hebben ze een andere opgehangen. Daarnaast was ik niet tevreden over mijn opbrengst, zonder vragen te stellen zijn ze gaan onderzoeken waar het aan ligt. Dit niet duidelijk kunnen vinden maar toch opgelost door kosteloos mijn 15 panelen om te ruilen met meer vermogen dan dat ik daarvoor had. Dit noem ik nog eens service! Het wordt niet alleen beloofd, maar ze maken het ook nog eens waar.

Voor iedereen aan te bevelen

Prima hulp en service. Er werd goed met ons mee gedacht. Vakkundig geplaatste zonnepanelen.

Geen klachten

Alles was netjes op tijd en geregeld. We zijn helemaal tevreden met novavolt. Jullie zijn een topper!

Tevreden met de kwaliteit die geleverd is.

Na een informatief en helder gesprek over de zonnepanelen aan onze keukentafel hebben wij de offerte getekend. Bij het aanbieden van het contract vonden wij nog enkele onduidelijkheden maar deze werden zeer serieus opgepakt en toegelicht. Levering volgens afspraak en installatie verliep vlot. Een jaar na dato nog steeds heel tevreden over de kwaliteit van de panelen. Onze buren hebben meer panelen maar wekken aanzienlijk minder op.

Het ging allemaal heel goed en snel.

Was zeer duidelijk en met vragen werd je goed geholpen.

Uitstekende service!

Heel erg fijn kennismakingsgesprek waarbij geen druk op je gezet werd maar alles gewoon netjes uitgelegd werd. Monteurs waren erg vriendelijk en gemanierd. Ruimde alles netjes op en ze werkte snel en netjes! Fijne afhandeling van het traject en service! Wij zijn blij dat we voor Novavolt hebben gekozen!

Fijn bedrijf compleet net producten geleverd.

Ik vind dat monteurs die bij mij thuis kwamen zeer vriendelijk en netjes waren. Ze hebben alles netjes gemonteerd en gevraagd aan mij of het Allemaal naar wens is geweest. In een woord goed gegaan. De mensen van novavolt hebben me ook netjes te woord gestaan als je ze belt. Zeker een aanrader.

Prettige ervaring met medewerkers van Novavolt.

Kundige mensen en goed advies. Ook de installatie ging vlekkeloos.

super

fantastische monteurs, echt toppers

Perfect top service

Komen afspraken na en leveren netjes werk.

wat men zegt maakt men keurig waar

je wordt keurig geholpen heb je vragen vraag maar niks is teveel .als men je kan helpen staan ze voor je klaar. ook het installatie personeel keurig niks is ze teveel. als ik iemand zonnepanelen adviseer doe nova volt degelijke duitse kwaliteit dus geen rommel maar kwaliteit.

Vakkundig, duidelijk, betrouwbaar

Ik ben zeer tevreden vanaf het eerste contact, de afspraak waarin alles werd uitgelegd. Goed en makkelijk telefonisch contact met medewerkers. Zeer vriendelijk en correct. De montage verliep ook erg goed. Vakmensen! Ook erg prettig dat er na de montage nog gebeld werd of alles naar wens is verlopen. Aanrader Novavolt!

Zeer prettige ervaring.

Vooraf een gesprek gehad met vertegenwoordiger aan huis, technische opname met deskundige. Van te voren een rapport ontvangen met alle belangrijke details. Montage verliep vlekkeloos en volgens plan. Kortom ik ben zeer tevreden met NovaVolt.

Top materiaal en Top behandeling

Vanaf het eerste contact een goed gevoel met Novavolt. Er word op een zeer geduldige wijze uitleg gegeven en de werkzaam heden worden uitermate vakkundig en klant vriendelijk uitgevoerd. Ook na plaatsen kun je ervan uit gaan dat je als klant vakkundig, vriendelijk en met respect behandeld word. Verder werken ze alleen met top materiaal.

een duidelijk verhaal met goede garantieregeling

wij zijn goed en gedegen voorgelicht over het produkt, de garantieregeling en de verdere regelingen omtrent BTW teruggave e.d. er was genoeg ruimte om vragen te stellen. de monteurs hebben goed en netjes werk afgeleverd.

Gewoon een TOP bedrijf!!!!

Hele goede ervaring met Novavolt. Mooi concept, vriendelijk geholpen en bij vragen netjes te woord gestaan. De panelen, na een maand na aanvraag, hadden ze met 3 man binnen no time op het dak, en alles netjes achtergelaten. Super!

Geweldig, vakbekwaam en kwaliteit

Gisteren zijn de panelen geplaatst, snel en vakkundige monteurs. Ook erg positieve ervaring met het personeel van het kantoor van Novavolt, zeer bekwaam en klantvriendelijk.

Super goede Bedrijf

Ze zijn snel vriendelijk, hun panelen zijn kwaliteit...

Snelle procedure van eerste gesprek tot daadwerkelijke plaatsing

Er is netjes en snel gewerkt. De zonnepanelen werken prima. Een verbindingsprobleempje met de TP-Link werd snel verholpen.

100% Aanrader

Je ziet door de bomen het bos niet meer met alle aanbieders van zonnepanelen. Waar ben je op zoek naar? Kwaliteit of kwantiteit? Zoek je kwaliteit dan ben je bij Novavolt aan netvoeding adres. Bij het kiezen van een product is het net zoals bij een ketting. De zwakste schakel bepaald het eind resultaat. Nou ik kan je verzekeren dat bij Novavolt alle schakels sterk zijn. Van het advies, de opname, de installatie tot de after-sales. Dit is perfect geregeld door Novavolt. Hun sterke ketting zorgt dat je als klant ontzorgt wordt wat resulteerde in een zeer tevreden klant. Eindconclusie: echt een aanrader!! Met dank aan het totale team van Novavolt !!

Zeer vriendelijke en professionele begeleiding

Veel en duidelijke informatie, altijd bereikbaar voor vragen en snelle plaatsing van onze zonnepanelen. Zeer professioneel en nog geen verrassingen tegen gekomen. Erg tevreden en raad het iedereen aan!

Top. Zeer goed.

Dit bedrijf doet wat ze beloven. Ze zijn vriendelijk en heel duidelijk. En service gericht.

Nova Volt is een deskundig en enthousiast bedrijf dat betrokken is bij de klant

ER wordt vlot en adequaat gereageerd op informatie aanvraag. De panelen zijn binnen zeer korte tijd geplaatst en het systeem is prima opgeleverd. Na oplevering worden vragen vriendelijk en snel opgelost, ze zijn bereikbaar.

Over NovaVolt B.V.

NovaVolt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met lange Europese garantie. Ook de overige rand apparatuur en montagematerialen zijn van zeer hoge kwaliteit met extreem lange garantietermijnen.