Prima dienstverlening en kwaliteit, uitstekende bereikbaarheid en hulpvaardigheid

Vanaf het eerste contact met adviseur Raymond Wiendels en de diverse contacten met hem daarna, de uiterst vriendelijke en vakkundige monteurs Jim en Kevin, de snelle en duidelijke begeleiding en afhandeling (ook het aangename gesprek met medewerker Joost/Demian, sorry, in de snelheid even je naam kwijt) heb ik als zeer positief ervaren. Het is een spannende stap geweest, maar ben er ontzettend blij mee dat ik voor de kwaliteit van Novavolt gekozen heb, Klasse!

Top service!

Wij zijn ontzettend tevreden en enthousiast dat we voor Novavolt hebben gekozen. Een dikke aanrader! Goed bereikbaar en helpen je met alle vragen omtrent Zonnepanelen. Echte professionals. Joost, ook bedankt!!

Vakwerk door een goed samengesteld team wat erg goed samenwerkt

Op maandag 3 oktober 2022 zijn de monteurs begonnen een monteur ging de meterkast qua groepen uitbreiden en leidingen verleggen en de andere twee monteurs zijn het dak opgegaan om de constituent te plaatsen. Ik was blij verrast dat de monteurs hun werk verstonden en erg netje werkten en in het begin van de middag was de meterkast in orde en werkelijk netjes uitgevoerd. De monteur op het dak waren rond 16:00 uur klaar met de 19 panelen en het installeren van de hardware en software. De volgende dag kon ik alles bekijken via de App. Het traject van aankoop tot einde installatie is vlot gegaan en voor ons als zeer prettig ervaren.

Goede en snelle service, alles soepel verlopen.

Tijdens het kennismaking gesprek werden al onze vragen over de zonnepanelen, financiering en de installatie beantwoord. Daarna verliep het hele proces snel en soepel. Binnen 6 weken hadden we hele mooie zonnepanelen op onze dak. Wij zijn heel erg blij met de service en het product vaan NovaVolt!

Top geregeld

Ze hebben snel en netjes gewerkt

Alles is goed verlopen

Alles werkt perfect Duidelijke app

Zeker goed

Goede afspraken, netjes gewerkt, goed opgeleverd.

Ze doen wat ze beloven ronduit top!!!

Een top bedrijf in een dag zonnepanelen geïnstalleerd en het werkt wij hebben een keer gebeld voor een probleempje en is direct opgelost nogmaals top en hartelijk dank

Kwaliteit en goede service

Als leek heb ik mij eerst verdiept in de vele zonne-energie bedrijven en activiteiten op sociale media. Na een positief adviesgesprek besloten wij om NovaVolt in zee te gaan. Ons motto is: Goedkoop is vaak duurkoop! De volgende dag al een technische schouw. Alles wordt voor je geregeld, aanvraag BTW nummer, de KOR, de BTW teruggaaf, de BTW aangifte, het aanmelden bij de netbeheerder, je energiebedrijf, etc. Kortom zo'n 6 weken later lagen de zonnepanelen, binnen een dag, compleet en werkend, op ons dak. Chapeau voor dit goed op elkaar ingespeelde team vakmensen. Onze ervaring is tot dusverre alleen maar positief en alle afspraken worden 100% nagekomen. Uiteraard hangt hier, relatief gezien, wel een stevig prijskaartje aan. Maar goed dan hoef je er ook nooit meer naar om te kijken en heb je geen last meer van dure stroomrekeningen! Dank jullie wel, we hadden dit veel eerder moeten doen.

Het fijne van NovaVolt is dat het totale project wordt ontzorgd.

Ook de prestaties van de panelen zijn uitstekend. Over 8 maanden hebben ze de eigen electriciteitsbehoefte al opgewekt en de echte zomer moet nog beginnen.

Snelle service, vakmanschap en klantvriendelijkheid

Sinds oktober 2017 hebben we 15 zonnepanelen van Novavolt op ons dak laten plaatsen. Tot op heden nul storingen o.i.d. Optimale opbrengst zonder extra onderhoud. Daarnaast erg klantvriendelijk. Klant staat echt centraal. No-nonsense aanpak.

100% tevreden

een dag geledenNIEUW Op 1 maart zonnepanelen op ons dak laten instaleren door NovaVolt. Zeer tevreden over dit bedrijf, er werden in de aanloop van het hele proces een paar fouten gemaakt maar de manier hoe ze deze hebben opgelost is helemaal geweldig. Een zeer professioneel bedrijf die volledig verantwoordelijkheid pakt over hun geleverde producten. Een echte aanrader! Wij hebben nu een mooi systeem met jaren garantie in combinatie met de service van Novavolt, kortom toekomst bestendig.

Vanaf het begin tot aan het eind is alles goed geregeld. De service waar jullie voor staan is in de praktijk ook uitgevoerd. Zijn erg tevreden.

Zeer goede service en een hoge kwaliteit!

De installatie voor de zonnepanelen is zeer professioneel uitgevoerd en daar hebben we een hoge kwaliteit aan zonnepanelen aan overgehouden. De nazorg naar de klant is goed verzorgd en de mensen, die het allemaal uitvoeren komen vriendelijk en behulpzaam over.

Goede nette plaatsing in 1 dag.

Ondanks dat de monteurs door tegenslag later begonnen te monteren toch alles netjes in 1 dag aangesloten en gemonteerd. En ook een foutje binnen een dag verholpen top gewoon.

Alles verliep prima vanaf de eerste contacten. Het voorgesprek, de zonnepanelen monteurs, de elektricien. Zeer vriendelijke mannen. Hebben keurig werk geleverd en alles netjes achtergelaten. Nieuwe meterkast geïnstalleerd, ook dit is super netjes gedaan. Communicatie prettig verlopen. Al met al dik tevreden.

Super geholpen

Goede uitleg en vriendelijk personeel Verder geen op of aanmerkingen .

Na één prettig gesprek ALLES geregeld!

Nadat de afspraak gemaakt was kwam de vertegenwoordiger bij ons langs en had zijn huiswerk gedaan. Duidelijk hoe wat en waar verhaal! Omdat ik voor kwaliteit materiaal ga is de keuze voor Duitse onderdelen gauw gemaakt! Alles prima geïnstalleerd en werkend opgeleverd, ook schoon achter gelaten ( dit zie je weleens anders!).

Professioneel en Klantvriendelijk

Afspraken allemaal nagekomen, belasting en bij zaken worden goed geregeld en afgehandeld, vriendelijk personeel…en veel belangrijker de zonnepanelen zijn echt perfect, de mijne zijn van AEG…over een paar maanden kijken of het gegarandeerde rendement gehaald is. TOP!!!!

Alles wat ze zeggen maken ze waar!

Het verhaal van de Novavolt adviseur was helder. Hij kon mijn vragen beantwoorden en hij begreep ook keuzes die ikzelf maak. Na dit prettige gesprek heb ik besloten de opdracht aan Novavolt te gunnen. Kort na het gesprek is de schouw van de woning geweest waarbij een goede uitleg gegeven is over het verdere proces. Later is in gezamenlijk overleg de datum voor installatie gekozen die vervolgens door professionele installateurs is uitgevoerd. Het valt op dat de hele Novavolt organisatie snel, efficiënt en netjes werkt. Zowel in de daadwerkelijke uitvoer als in de backoffice. De investering is het zeker waard en ik heb vertrouwen in Novavolt en de productlijn met de uitgebreide garantie.

Prima service!

Doen wat ze beloven en geven echt: 'geen gezeur garantie'. Dan mag het bij mij ook best iets meer kosten!

Zeer vakkundig advies snel en perfecte afhandeling Duidelijk en goed advies Monteurs werken zeer netjes en nauwkeurig Een aanbeveling voor iedereen Alles bij elkaar een dikke pluim

Duidelijke heldere uitleg, uitvoering op de dag zelf erg netjes en de nazorg en communicatie is top.

Alle beloftes waargemaakt.

Alles wat de adviseur heeft aangegeven in het adviesgesprek is ook waargemaakt. Binnen 14 dagen geregeld, en ook nog eens goed ondersteund met aanvragen van alle documenten. De montage verliep professioneel en vakkundig op alle vakgebieden, zeer goed afgewerkt. Je betaald voor deskundigheid kwaliteit en service en die heeft NovaVolt tot nu toe waar gemaakt, ik vertrouw erop dat de garantie ook goed zit.

Goede service. Nete monteurs en op afgesproken tijd!!

Over NovaVolt B.V.

NovaVolt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met lange Europese garantie. Ook de overige rand apparatuur en montagematerialen zijn van zeer hoge kwaliteit met extreem lange garantietermijnen.