Hoe ver wij ook van hen vandaag wonen. Born ligt niet in de buurt, staan ze direct voor je klaar. Ze zijn ook altijd bereikbaar via WatsApp Messenger, en reageren heel snel! Ze leveren kwaliteit en een zeer goede service. Wij zijn blij dat we voor NovaVolt hebben gekozen.

Super product geleverd door een goed team

Vorige week onze zonnepanelen ontvangen na een lang proces. We hadden na de afspraak met NovaVolt een goed gevoel bij het product en de mensen binnen het team. We hebben hulp gekregen bij de omgevingsvergunning en vervolgens kwam het installatie team zijn werk doen. Ze hebben ons goed geinformeerd over de installtie, de tegenslagen (oud huis) en de oplossingen. Al met al, super goede investering bij een goede partner.

super.clean!

super duudelijk vanuit het begin tot de installatie, alles was super netjes uitgevoerd, en snel ook!

Wederom uitstekend

Ook de uitbreiding van het aantal panelen in handen van NovaVolt gelegd. Zoals verwacht werden de werkzaamheden vlot, netjes en professioneel uitgevoerd. Wederom zeer tevreden en een aanrader voor diegenen die het aanschaffen van zonnepanelen overweegt.

Zeer professioneel bedrijf met vriendelijke mensen

Afgelopen week zijn bij mij de zonnepanelen geplaatst die ik bij Nova volt heb aangeschaft. Vanaf het eerste gesprek thuis had ik er een zeer goed gevoel bij. Niet één keer het gevoel gehad dat mij iets is opgedrongen. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd in begrijpelijke taal. Veel ruimte voor vragen! Het hele proces doorlopen. Duidelijke communicatie tot de plaatsing. Ben tussendoor zeer goed op de hoogte gehouden. Het plaatsen van de panelen was zeer professioneel en erge vriendelijke mensen. Ook de man die de meterkast op orde bracht ( extra groepen) was erg vriendelijk. Legde tevens ook ea goed uit. Natuurlijk is het een flink bedrag, maar ik heb goede panelen en het geheel is goed geregeld! Ik zou Nova volt zeer zeker bij anderen aanraden. Ben dik tevreden.

Goede begeleiding, fijne service

De service van Novavolt hebben wij als prettig en fijn ervaren. Er was fijn contact met de verkoper Frank en Joost de sales adviseur. Tijdens het proces zijn wij tegen een aantal dingen gelopen. Telkens werd er met ons meegedacht en kwamen wij tot een fijne oplossing. Wij hebben onze wensen en voorkeuren kunnen aangeven. Deze werden gehonoreerd. De zonnepanelen zijn vorige week bij ons geplaatst en wij zijn er enorm tevreden over.

Een deskundig, professioneel, betrouwbaar en degelijk bedrijf.

Na brede oriëntatie uitgekomen bij NovaVolt. Uitgebreid, duidelijk en gedetailleerd informatiegesprek gehad over de mogelijkheden, voor- en nadelen van verschillende systemen voor ons huis in een vriendelijk en open klimaat waarbij ook onze wensen meegenomen werden. Na dakinspectie en offerte installatie in gang gezet. Plaatsing was snel mogelijk. Geen lange wachttijden. De installatie op die dag verliep met enige vertragingen waarbij we regelmatig op de hoogte gehouden werden door een zeer vriendelijke en enthousiaste monteur, met de verzekering dat het ook die dag nog in orde zou komen. Later in die middag de installatie voltooid en uitleg van het systeem gehad. Verschillende contacten en afspraken zijn goed nagekomen en naar volle tevredenheid verlopen. 2 weken na de installatie een prachtige bos bloemen ontvangen van NovaVolt. (Misschien een klein detail maar het tekende wel het bedrijf.) Samengevat: in verhouding met een aantal andere bedrijven wel wat duurder maar wat je er voor terugkrijgt (zie bovenstaande) is het wel degelijk waard. NovaVolt kan ik zonder meer aanbevelen.

Topbedrijf dat echt vakwerk levert…200% tevreden

Toen we uiteindelijk besloten hadden zonnepanelen te willen nemen viel ons oog op Novavolt waarbij de zeer positie rescencies op internet ons heeft doen besluiten met hun contact te zoeken. Vanaf het eerste gesprek tot aan de montage en aftersales…in de rescencies is hier niks van gelogen! Ze maken het waar! Binnen 6 weken zijn de panelen door vakkundige behulpzame monteurs snel en zeer netjes bij ons geplaatst. De mannen verstaan hun vak waarbij opvalt dat ze met plezier en ook de nodige humor dit werk doen en zeer prettig in de omgang waren! We zijn dan ook echt 200% tevreden. Een week later werden we ook nog verrast door een bos bloemen van Novavolt om ons te bedanken voor het vertrouwen. Ze zijn niet de goedkoopste maar leveren vakwerk en hoogwaardige panelen van AEG. Het is ons dan ook meer dan waard geweest voor Novavolt gekozen te hebben!! Aanrader voor iedereen die een betrouwbaar bedrijf zoekt die doen wat ze beloven!

Duur, maar kwaliteit

In onze zoektocht naar balastvrije montage van zonnepanelen op een plat dak, kwamen wij bij NovaVolt terecht via de fabrikant van de dakankers. Het verankeren aan de dakconstructie was voor ons een absolute eis. De prijs is stevig, maar daar staan kwalitatief zeer goede producten van AEG en Enphase tegenover. De levering en montage gebeurde vervolgens verrassend snel en werd uitgevoerd door deskundige en prettige monteurs. Het zonnetje schijnt bij ons!

Goed bedrijf komt afspraken na

Denken mee, bij ons kon de kabel niet via de binnenkant lopen. Ze hebben hem netjes weg gewerkt zodat hij niet te zien is. Plaatsen netjes en vakkundig. Wij zijn zeer tevreden.

Een top bedrijf

Wij zijn zeer goed geholpen, en alles werd uit handen genomen. Van bouwkundige inspectie, meterkast aanpassen tot aan het installeren van de panelen. Met 1 vast contact persoon, niet alleen is dat een hele kundige persoon, maar ook nog eens super sympathiek. 1 aanspreek punt bij best een grote klus is erg fijn.

Zeer goed en vakkundig bedrijf!

Via via (3 personen) van Nova volt gehoord, en dat ze goed waren. Joop van Nova volt heeft ons geadviseerd, netjes en goed vakkundig alles uitgelegd. Offerte gehad. En akkoord gegaan. Daarna ging alles zeer snel. Binnen 2 maanden lagen ze erop. Een heel team heeft alles in 1 dag geïnstalleerd. Het werkte direct en goed! Ze hebben alles gedaan wat ze beloven geen gedoe geen mankementen oid. Na 2 weken zelf nog bloemen gehad van Nova volt om ons te bedanken. Waar kom je dat nog tegen?

Super service

Vanaf het eerste gesprek een goed gevoel. Alles duidelijk uitgelegd. Afspraak voor plaatsing verliep goed en vlot. Ook plaatsing netjes volgens afspraak. Goede communicatie en goede bereikbaar. Medewerkers heel vriendelijk, zowel thuis als aan de telefoon. En wat een leuke verrassing wanneer er enkele weken na plaatsing bloemen en een flesje wijn worden gebracht met de boodschap zonnige uren gewenst. En Ik zou novavolt zeker aanraden.

Geweldig, snelle service, vriendelijke monteurs en erg meedenkend

Novavolt heeft mij snel geholpen. De antwoorden en het schakelen ging soepel. De monteurs die bij mij zijn komen installeren waren in 1 woord fantastisch. Vriendelijk, en dachten direct mee in oplossingen in plaats van problemen.

Prima !

Fijne-, vriendelijke monteurs en alles netjes geïnstalleerd. Dit soort monteurs zouden er meer van moeten zijn! De installatie werkt ook gelijk, dus eerste indruk is prima. We gaan zien hoe het in de toekomst verder verloopt, maar vooralsnog wordt er goed gecommuniceerd bij vragen/opmerkingen en doen ze wat is beloofd (tot nu toe). Kortom: ben er blij mee.

Prima panelen en goede service

Zorgvuldige installatie en duidelijke instructies. Wordt de tijd voor genomen. 40 jaar garantie geeft aan dat men vertrouwen heeft in het product.

Vakwerk, Uitmunted Team!

Inderdaad, de reviews kloppen. Zeer goed advies, installatie en communicatie. Een 10 met een griffel.

Snel en goed geholpen

Gebeld met de firma vanwege twee panelen die niet zichtbaar waren in de app. Binnen een tiental minuten opgelost. Prima toch

Een dik verdiende vijf-sterren waardering

Goedenavond team NovaVolt, Afgelopen weekend werden we aangenaam verrast met een bos bloemen, hartstikke leuk en zeer attent. Vanaf het kennismakingsgesprek, de voorinspectie, de montage van de zonnepanelen en tussentijdse communicatie zijn we uitermate tevreden over NovaVolt. Ga zo door!

Alleen maar goede ervaringen.

Van af het begin tot het eind na het plaats en van de panelen, valt er werkelijk niets negatiefs te melden van Noa Volt en de mensen die er werken. Alle stadia gespecialiseerde mensen die in het begin tot het einde van het traject werken. Al onze vragen en wensen en werden beantwoord, wat veel duidelijkheid gaf. Bij een vervolg traject wat zeker gaat komen de opslag van energie, wat nog volop in ontwikkeling is laat ik alleen dit bedrijf het uit voeren. Er zijn zoveel bedrijven met dit bezig van opslag in warmwater, tot accu’s van zeewater zonder energie verlies, enzovoort enzovoort, Salderen gaat een keer ophouden we zullen wel moeten.

Alles volgens afspraak

Goede uitleg en alles werd zoals afgesproken op tijd en keurig geplaatst. Ze zijn niet de goedkoopste, maar dat was onze eigen bewuste keuze en ze hebben het waar gemaakt.

een supper goed lopende machine

ik begrijp dat deze club dit dagelijks doet maar toch een perfecte werkwijze mijn complimenten zowel op het dak als de elektra installatie jullie kunnen trots zijn deze club ook opvolging van uit organisatie en verkoop perfect

Vanaf contact 1 duidelijke afspraken en een goed verloop tot na de montage. De monteurs waren proffesioneel en snel.

Snelle fantastische service!

Ik kreeg een e-mail van Novavolt dat er geen gegevens konden worden opgehaald van de zonnepanelen. Klopt natuurlijk want we hebben een nieuwe router met nieuw wachtwoord... Ik heb gebeld met Novavolt en nog geen uur later kwam een vriendelijke medewerker die toevallig in de regio was en heeft het probleem verholpen. Fantastisch!

Snel, goede communicatie en uitstekende nazorg!

Zeer tevreden met Novavolt als bedrijf. Goed gesprek aan de keukentafel gehad met goede en duidelijke uitleg. Het plaatsen van de zonnepanelen ging razendsnel ondanks de regen. Geweldige ervaring en blij met deze investering.

Over NovaVolt B.V.

NovaVolt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met lange Europese garantie. Ook de overige rand apparatuur en montagematerialen zijn van zeer hoge kwaliteit met extreem lange garantietermijnen.