Fijn bedrijf compleet net producten geleverd.

Ik vind dat monteurs die bij mij thuis kwamen zeer vriendelijk en netjes waren. Ze hebben alles netjes gemonteerd en gevraagd aan mij of het Allemaal naar wens is geweest. In een woord goed gegaan. De mensen van novavolt hebben me ook netjes te woord gestaan als je ze belt. Zeker een aanrader.

Prettige ervaring met medewerkers van Novavolt.

Kundige mensen en goed advies. Ook de installatie ging vlekkeloos.

super

fantastische monteurs, echt toppers

Perfect top service

Komen afspraken na en leveren netjes werk.

wat men zegt maakt men keurig waar

je wordt keurig geholpen heb je vragen vraag maar niks is teveel .als men je kan helpen staan ze voor je klaar. ook het installatie personeel keurig niks is ze teveel. als ik iemand zonnepanelen adviseer doe nova volt degelijke duitse kwaliteit dus geen rommel maar kwaliteit.

Vakkundig, duidelijk, betrouwbaar

Ik ben zeer tevreden vanaf het eerste contact, de afspraak waarin alles werd uitgelegd. Goed en makkelijk telefonisch contact met medewerkers. Zeer vriendelijk en correct. De montage verliep ook erg goed. Vakmensen! Ook erg prettig dat er na de montage nog gebeld werd of alles naar wens is verlopen. Aanrader Novavolt!

Zeer prettige ervaring.

Vooraf een gesprek gehad met vertegenwoordiger aan huis, technische opname met deskundige. Van te voren een rapport ontvangen met alle belangrijke details. Montage verliep vlekkeloos en volgens plan. Kortom ik ben zeer tevreden met NovaVolt.

Top materiaal en Top behandeling

Vanaf het eerste contact een goed gevoel met Novavolt. Er word op een zeer geduldige wijze uitleg gegeven en de werkzaam heden worden uitermate vakkundig en klant vriendelijk uitgevoerd. Ook na plaatsen kun je ervan uit gaan dat je als klant vakkundig, vriendelijk en met respect behandeld word. Verder werken ze alleen met top materiaal.

een duidelijk verhaal met goede garantieregeling

wij zijn goed en gedegen voorgelicht over het produkt, de garantieregeling en de verdere regelingen omtrent BTW teruggave e.d. er was genoeg ruimte om vragen te stellen. de monteurs hebben goed en netjes werk afgeleverd.

Gewoon een TOP bedrijf!!!!

Hele goede ervaring met Novavolt. Mooi concept, vriendelijk geholpen en bij vragen netjes te woord gestaan. De panelen, na een maand na aanvraag, hadden ze met 3 man binnen no time op het dak, en alles netjes achtergelaten. Super!

Geweldig, vakbekwaam en kwaliteit

Gisteren zijn de panelen geplaatst, snel en vakkundige monteurs. Ook erg positieve ervaring met het personeel van het kantoor van Novavolt, zeer bekwaam en klantvriendelijk.

Super goede Bedrijf

Ze zijn snel vriendelijk, hun panelen zijn kwaliteit...

Snelle procedure van eerste gesprek tot daadwerkelijke plaatsing

Er is netjes en snel gewerkt. De zonnepanelen werken prima. Een verbindingsprobleempje met de TP-Link werd snel verholpen.

100% Aanrader

Je ziet door de bomen het bos niet meer met alle aanbieders van zonnepanelen. Waar ben je op zoek naar? Kwaliteit of kwantiteit? Zoek je kwaliteit dan ben je bij Novavolt aan netvoeding adres. Bij het kiezen van een product is het net zoals bij een ketting. De zwakste schakel bepaald het eind resultaat. Nou ik kan je verzekeren dat bij Novavolt alle schakels sterk zijn. Van het advies, de opname, de installatie tot de after-sales. Dit is perfect geregeld door Novavolt. Hun sterke ketting zorgt dat je als klant ontzorgt wordt wat resulteerde in een zeer tevreden klant. Eindconclusie: echt een aanrader!! Met dank aan het totale team van Novavolt !!

Zeer vriendelijke en professionele begeleiding

Veel en duidelijke informatie, altijd bereikbaar voor vragen en snelle plaatsing van onze zonnepanelen. Zeer professioneel en nog geen verrassingen tegen gekomen. Erg tevreden en raad het iedereen aan!

Top. Zeer goed.

Dit bedrijf doet wat ze beloven. Ze zijn vriendelijk en heel duidelijk. En service gericht.

Nova Volt is een deskundig en enthousiast bedrijf dat betrokken is bij de klant

ER wordt vlot en adequaat gereageerd op informatie aanvraag. De panelen zijn binnen zeer korte tijd geplaatst en het systeem is prima opgeleverd. Na oplevering worden vragen vriendelijk en snel opgelost, ze zijn bereikbaar.

Top ervaring met dit bedrijf

Van gesprek tot plaatsen was welgeteld 6 dagen. Wat ging dat snel. Keurig op de hoogte gehouden van alle vorderingen en achteraf ook nog gebeld of als naar behoren is. Je krijgt echt wat er beloofd wordt.

Van kennismaking t/m installatie perfect en snel verlopen.

Prettig eerste gesprek met veel informatie en voorbeeld materialen zodat je weet wat je koopt. Aanvragen duurzaamheidsinvestering snel voor elkaar, maar je mag het natuurlijk ook uit eigen middelen betalen. Nette en volledige installatie van zonnepanelen tot meterkast. Men neemt alle moeite om het perfect te regelen en op te leveren.

Fantastisch

Het ging allemaal heel snel. Binnen 2 weken was alles geregeld en hadden we de zonnepanelen op ons dak. Vriendelijke monteurs. Goeie kwaliteit. Goeie service. Echt een aanrader. Mocht je in 10 jaar tijd geen geld hebben om ze in een keer te kopen dan is dit een heel mooi concept

Uitstekend georganiseerd bedrijf

Bij de eerste kennismaking thuis met de Solar specialist voelde het al goed, er werd ons niks opgedrongen en hij nam uitgebreid de tijd om je de juiste informatie te verstrekken en om vragen te beantwoorden, ik had al positieve berichten gehoord van mijn collega en zijn dan uiteindelijk ook met Nova Volt in zee gegaan, vanaf dat moment wordt er van alles voor je geregeld, top! en hoef je zelf maar een paar administratieve dingen uit te voeren, daarna werd ik via de mail of telefonisch goed op de hoogte gehouden van de voortzetting van het proces, wij hebben alles nu één dag op ons dak liggen en ben voor zowel de montage v.d. panelen als het aanleggen/installeren van het elektrische gedeelte door het installatiebedrijf dan ook zeer tevreden.

Zeer tevreden klanten.

Deskundige en ervaren monteurs. Werzamheden zo als beloofd in een dag afgerond en waar gemaakt.

Duidelijke info alles was snel geregeld

Binnen een paar weken geïnformeerd en geïnstalleerd. Top!

Super gewerkt de mannen

Netjes veilig en goede info

Goede vriendelijke duidelijke en uitgebreide service en uitleg

Goed contact met de planner en vertegenwoordiging van dit bedrijf. Daarnaast ook goed geadviseerd door Greenloans die de lening doet. Montage was snel gedaan en de mensen waren vriendelijk en ook volledig bewust van mijn buurt en eventuele Corona maatregelen. Ze lieten mensen passeren door even te stoppen met werkzaamheden. Prima gedaan.

Over NovaVolt B.V.

NovaVolt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met lange Europese garantie. Ook de overige rand apparatuur en montagematerialen zijn van zeer hoge kwaliteit met extreem lange garantietermijnen.