Klantvriendelijk en goede service.

NovaVolt is een totaalpakket, heldere uitleg wat ze doen, goede installatie met kwaliteits producten, goede garanties en regelen ook administratieve zaken zoals belastingteruggave. Ik ben erg tevreden.

Altijd meedenkende, behulpzaam en klantvriendelijk

Wij hebben nu 2 weken zonnepanelen van Novavolt en tot nu zijn wij zeer tevreden! Vanaf het eerste telefoontje tot zelfs vandaag zijn ze altijd behulpzaam en klantvriendelijk gericht. Met het plaatsen van de zonnepanelen hadden wij best wel wat eisen betreft zichtbaarheid van de bekabeling van de zonnepanelen naar de meterkast. Dit hebben de heren uiterst netjes opgelost en goed geluist naar onze wensen. Laat de zon overdag maar komen en de regen in de avond en nacht!

Van a tot z in een woord top. Het voortraject is al in een woord top te noemen bij vragen netjes antwoord afspraak is ook afspraak eerlijk en open. De montage gewoon super netjes gewerkt alles opgeruimd en netjes uitgelegd.

Goede ervaring met Novavolt, goede service en contact

Het hele traject met Novavolt, adviesgesprek, plaatsing en aftersales hebben wij als goed en prettig ervaren. En dat alles binnen 4 weken tijd!

Super verlopen van gesprek tot montage

Woensdag morgen gebeld omdat we geïnteresseerd waren in zonnepanelen en savonds al een adviseur in huis die alles tot in de puntjes uitgelegd heeft. Nadat we besloten hadden om met hun in zee te gaan ging alles in vlot tempo door. Na wat administratieve handelingen en een inspectie van een technische inspecteur kwamen ze 2 weken na ons gesprek 19 panelen plaatsen met 3 monteurs voor de panelen en 2 stroom mannen. Alles in 1 dag geïnstalleerd en gingen niet weg voor alles functioneerde. Alles werdt netjes achter gelaten. Laat de zon maar komen. En nog een bloemetje gehad van Novavolt voor het vertrouwen in hun. Ook zulke kleine dingen vallen op. Echt een aanrader.

Hoge investering naar volle tevrdenheid

We wisten dat Novavolt duurder is dan vele aanbieders op de hoek. Was tijdens de uitleg bij ons thuis nog enige twijfel, omdat het verkoopgesprek met heel veel informatie overdonderend was. Maar nu een maand na het eerste contact en een week gebruik makend van onze zonnepanelen kunnen we niet anders dan tevreden zijn. De contacten zijn prettig, de ondersteuning goed, de informatievoorziening stopt niet na het zetten van de handtekeningen en de mensen die allemaal voorbij gekomen zijn van adviseur; inspecteur, montageteam en medewerkers op kantoor zijn vriendelijk en denken mee. Tijdens montage werd zelfs het lood op het dak van de buren gecorrigeerd , omdat lekkage op de loer lag. Laat de zon maar schijnen.

Fijne samen werking met meerdere partijen

Van a tot z goed geregeld en maakt niet uit waar je een vraag over hebt ze worden door alle goed en netjes beantwoord

Fijne samenwerking

Binnen een mAand lagen de panelen op me dak. Alles goed geregeld en check vanuit hoofdkantoor en de persoon die je geholpen heeft. De informatie die je krijgt is heel veel maar wel waardevol. Hoofdkantoor goed te bereiken wanneer je ze nodig hebt. De app is ook goed te volgen.

Prima bedrijf.

Alles volgens afspraak verlopen en er is correct gewerkt en afgeleverd!

Grandioos

Goede services. Duidelijke uitleg. Zeker een goeie aanrader voor een ieder die wil investeren in de toekomst.

Vanaf de eerste kennismaking tot het plaatsen van de panelen was de communicatie en service prima

Alles geweldig geregeld.

Vanaf het eerste gesprek tot de plaatsing en afronding van de werkzaamheden is alles perfect verlopen. Alles werd geregeld zelf nergens omkijken naar gehad. Ook na de installatie van de panelen hebben ze alles goed uitgelegd over de werking. Zeer kundig personeel. Wij zijn zeer tevreden over Nova Volt.

Fantastisch!

Van moment 1 dat wij zelf contact hebben opgenomen met NovaVolt tot aan 1 week na de daadwerkelijke levering --> fantastisch! Stuk voor stuk leuke mensen om over de vloer te hebben. Verder zijn wij enorm blij met het geleverde product. Op na een zonnige toekomst. Mannen nogmaals bedankt!

Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Zowel van de voorlichting tot aan het plaatsen.

Eerlijk en oprecht

Ik had een vraag over mijn huidige zonnepanelen, uitbreiding en opslag dmv een extra accu. Wij hebben de situatie besproken nav de jaarlijkse prestatie van de zonnepanelen. Geen verkooppraatje, maar een eerlijk en oprecht advies.

Top service

Van begin tot het eind goed geholpen en erg duidelijke communicatie. Wij zijn zeer tevreden.

Een klantvriendelijk en professioneel bedrijf, van adviseur tot installateur.

Wij zijn blij dat we met NovaVolt in zee zijn gegaan. Ze zijn misschien niet de goedkoopste aanbieder maar ze leveren wel hele goede kwaliteit. NovaVolt neemt je helemaal mee in het proces en ontzorgd je in deze toch wel lastige materie. De uitgebreide uitleg thuis gaf een hoop inzicht over de zonnepanelen, financiering, garantie etc. Hele vriendelijke medewerkers en goede communicatie. Een paar dagen na de installatie werden we verrast met een mooi boeket.

Alles goed geregeld

Wij hebben geen klachten, snelle en duidelijke uitleg waar ze voor staan bij Novavolt. Snelle reactie op vragen en alles word voor je geregeld. Bijna geen omkijken naar. Echt een aanrader.

Zeer vakkundig, gedreven en klantgericht

Extra service op het dak zelfs tot de buurvrouw. Dakpannetje vervangen en lood schoorsteen aangedrukt en gekit. Werk wat niet onder novavolt valt maar wel gedaan werd. Daarnaast direct oplossend bezig bij problemen. Goed bereikbaar. Erg blij met de klantgerichtheid!

Zeer goed geïnformeerd, behandeld en snelle afwikkeling van keuring en plaatsen.

Zeer tevreden over hoe alles is verlopen. Vanaf het eerste gesprek tot aan het keurig achter laten nadat de panelen zijn geplaatst. Daarna nog telefonisch benaderd of er nog vragen of verbeterpunten waren, die waren er niet, goede informatie vooraf en tijdens. Verbetering van onze kant, ik zou niet weten welk punt. Top geregeld allemaal!

Super fijn bedrijf

In het eerste gesprek wordt de tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen en de vragen te beantwoorden. Vervolgens aangegeven dat ik er nog even over wou nadenken en dat was geen enkel probleem. Totaal niet opdringerig, wat ik al super fijn vond. Na het akkoord werd alles geregeld en ging het heel snel. De montage en meterkast aanpassing was allemaal in dezelfde ochtend en begin van de middag draaide alles al. De monteurs waren netjes en vriendelijk. De verkoper was in de buurt en kwam even kijken hoe het ging. Ook een paar dagen na de tijd kreeg ik een telefoontje of alles na wens was gegaan en of er nog vragen waren. Zeer goede service. Iedereen is echt betrokken om goed werk af te leveren.

Fantastisch bedrijf om mee zaken te doen

We kwamen via flyers in contact met Nova volt We maakte een afspraak met de verkoper vriendelijk man duidelijk op alle vragen een goed antwoord geen onduidelijk Heden de montage was ook super verlopen echt 2 leuk mensen was echt een team Een echte aanrader

Een goede ervaring

Alles ging super. Van informatie gesprek tot aan de montage ging alles perfect. Aardige monteurs die mijn huis netjes achter gelaten hebben. Het hele traject (van gesprek tot montage) heeft ook maar 2 weken geduurd.

Top team

Snel geregeld

Heel netjes en snel geregeld en gemaakt

Super samenwerking gehad

Over NovaVolt B.V.

NovaVolt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met lange Europese garantie. Ook de overige rand apparatuur en montagematerialen zijn van zeer hoge kwaliteit met extreem lange garantietermijnen.