super geweldig bedrijf

goed bedrijf zeer vakkundige mensen goede service werkt fantastisch

Klantvriendelijk, goede service en netjes gewerkt

Prettig intakegesprek gehad waaruit vertrouwen sprak. Goede service en panelen zijn netjes gemonteerd.

Prima werk afgeleverd

Hele plezierige en fijne bestelling, montage en afwikkeling.

Na met NovaVolt in contact te zijn gekomen is het erg plezierig geweest om zonnepanelen hier te bestellen. Van het advies tot de financiële mogelijkheden. Zeer duidelijk en erg behulpzaam. De vlotte behandeling en verdere contact momenten. De technische controle en montage waren ook heel fijn. Alle zorgen worden uit handen genomen. Ik zou NovaVolt zeer aanbevelen.

Behulpzaam en meedenkend

Van begin tot eind een hele duidelijke en heldere begeleiding in het proces. Als er iets was werd er volop meegedacht in oplossingen. Ja, je betaalt misschien iets meer voor de panelen, maar de service, de garantie en al het ontzorgende er omheen is het zeker waard!

Prima bedrijf met prettige samenwerking. Tot heden alles goed geregeld.

Duidelijke en eerlijke voorlichting, plaatsen van de zonnepanelen meer dan uitstekend.

Nogmaals, de voorlichting over voorwaarden, en de afhandeling prima verlopen. Echter reclameren met "zonder investering" vinden wij de lading niet dekken. Er is gewoon geinvesteerd door ons als klant voor de aanschaf van de zonnepanelen, maar dat is een keuze die wij hebben gedaan. Met complimenten, R.E.Grotendorst

super cervice

hallo ik wil zeggen alles heel goed en netjes gemonteerd alles ruimen ze op ze hebben zelfs een hoekje van de slaapkamer waar de omvormer hangt gestofzogen. ook de zonne panelen hangen netjes . ook een nieuwe stoppenkast was geen probleem was ook wel nodig zijden ze, was in de prijs inbegrepen het heeft wel zijn prijs kaartje. geweldig

Top !

Alles keurig voor elkaar, goed geïnformeerd, op tijd, correct en netjes gewerkt !

Goede firma

Ze werken netjes en grondig, vanaf de meterkast tot op het dak. De monteurs moesten een tweede keer terugkomen omdat ze verrast werden door de regen, maar ook dan wordt er goed gecommuniceerd en zo snel mogelijk een nieuwe afspraak ingepland. De spullen die ze installeren zijn van een goede kwaliteit (25 jaar garantie op de omvormer, 30 jaar garantie op de panelen). Bovendien houdt de service niet op na het plaatsen. Ze zijn daarom wel duurder dan de doorsnee firma maar op de lange termijn zal de installatie zich zeker terugverdienen.

Goed, betrouwbaar bedrijf, maakt het beloofde waar!

Echt een aanrader, overweegt u zonnepanelen. Laat u goed voorlichten. NovaVolt biedt u de beste voorwaarden én garantievoorwaarden. Voor persoonlijke ervaring of meer weten kunt u mij gerust benaderen per mail: marcopetra.dl@casema.nl Of kom gerust eens langs bij ons om te kijken. Groetjes van Fam. Van Essen uit Houten.

Bij Nova Volt is alles van het eerste gesprek tot aan de after service zeer goed geregeld

Na het eerste gesprek waren we zeer positief over de zonnepanelen van Nova Volt. Dat gevoel is niet meer weggegaan. Alle afspraken werden nagekomen en er werd zelfs een bloemetje bezorgd voor het in Nova Volt gestelde vertrouwen.

Klantvriendelijk meedenken en goed uitleggend bedrijf

Nette uitleg. Fijn dat ze het thuis komen vertellen. Klantvriendelijk. Montage zoals beloofd en nette afhandeling. Kort zeer tevreden.

Duidelijke afspraken en vakkundig personeel

Vakkundig personeel dat netjes en veilig werkt. Wij bevelen NovaVolt dan ook aan!!

Goed advies en prima montage

Wat beloofd werd, is waargemaakt.

Gewoon een klasse hoger, van A tot Z.

In eerste instantie even nagedacht. Ja ze zijn wat duurder dan de gemiddelde zonnenpanelenspecialist. Maar totaal geen spijt van gehad....Huis (dak, meterkast, kruipruimte) wordt van tevoren onderworpen aan een bouwkundige inspectie, om zeker te weten dat er panelen geplaatst kunnen worden en het montageteam niet voor verassingen komen te staan. De monteurs werken zeer netjes!, paneel voor paneel werd strak uitgelijnd op het dak, ruimen alles keurig op, gaan pas weg als jij tevreden bent. Het kantoor is goed bereikbaar. Ben op vriendelijke wijze geholpen bij het voor en na traject (Joost bedankt!) Ga gerust in zee met dit bedrijf.

Komen hun afspraken goed na !

Zeer gestructureerde werkwijze, duidelijk en non nonsense. De monteurs werken zeer netjes en goed. Wij hebben alles als zeer prettig ervaren.

zeer klant gericht en luisteren naar de wensen van de klant

oplossing gericht en ook zeer vriendelijk bij de montage. de jongens deden netjes hun werk en lieten de werkplek schoon achter.

Uitstekende service, goede bereikbaarheid

Erg tevreden over hoe het allemaal verlopen is. Alles is duidelijk en gestroomlijnd. Zodra je toch een vraag hebt, zijn ze heel gemakkelijk te bereiken.

probleemloze installering en vriendelijke, kundige installateurs

• Afspraak nakomen

wij hebben alles als zeer positief ervaren ze waren er op de afgesproken tijd ondanks dat we in het noorden van het land wonen ze moesten dik 2,5 uur rijden dikke pluim

Prima!!
  • Afspraak nakomen

Deze week de panelen gelegd en tot op heden alleen positieve ervaringen met Novavolt. Alles netjes gelegd.
  • Afspraak nakomen

Wij hebben de zonnepanelen in aug 2018 besteld maar wisten ook dat we eerst ons dak moesten renoveren. Dit maakte voor novavolt niet uit en dachten volop met ons mee Ze zijn erg vriendelijk, meegaand, behulpzaam en reageren vlug op al je vragen Ik zou het zo weer doen!!! TOP!!
  • Kwaliteit
  • Snelheid/ levertijd N.v.t.

Over NovaVolt B.V.

NovaVolt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met lange Europese garantie. Ook de overige rand apparatuur en montagematerialen zijn van zeer hoge kwaliteit met extreem lange garantietermijnen.

Filter op Taal