Kwaliteit en goede service

Als leek heb ik mij eerst verdiept in de vele zonne-energie bedrijven en activiteiten op sociale media. Na een positief adviesgesprek besloten wij om NovaVolt in zee te gaan. Ons motto is: Goedkoop is vaak duurkoop! De volgende dag al een technische schouw. Alles wordt voor je geregeld, aanvraag BTW nummer, de KOR, de BTW teruggaaf, de BTW aangifte, het aanmelden bij de netbeheerder, je energiebedrijf, etc. Kortom zo'n 6 weken later lagen de zonnepanelen, binnen een dag, compleet en werkend, op ons dak. Chapeau voor dit goed op elkaar ingespeelde team vakmensen. Onze ervaring is tot dusverre alleen maar positief en alle afspraken worden 100% nagekomen. Uiteraard hangt hier, relatief gezien, wel een stevig prijskaartje aan. Maar goed dan hoef je er ook nooit meer naar om te kijken en heb je geen last meer van dure stroomrekeningen! Dank jullie wel, we hadden dit veel eerder moeten doen.

Het fijne van NovaVolt is dat het totale project wordt ontzorgd.

Ook de prestaties van de panelen zijn uitstekend. Over 8 maanden hebben ze de eigen electriciteitsbehoefte al opgewekt en de echte zomer moet nog beginnen.

Snelle service, vakmanschap en klantvriendelijkheid

Sinds oktober 2017 hebben we 15 zonnepanelen van Novavolt op ons dak laten plaatsen. Tot op heden nul storingen o.i.d. Optimale opbrengst zonder extra onderhoud. Daarnaast erg klantvriendelijk. Klant staat echt centraal. No-nonsense aanpak.

100% tevreden

een dag geledenNIEUW Op 1 maart zonnepanelen op ons dak laten instaleren door NovaVolt. Zeer tevreden over dit bedrijf, er werden in de aanloop van het hele proces een paar fouten gemaakt maar de manier hoe ze deze hebben opgelost is helemaal geweldig. Een zeer professioneel bedrijf die volledig verantwoordelijkheid pakt over hun geleverde producten. Een echte aanrader! Wij hebben nu een mooi systeem met jaren garantie in combinatie met de service van Novavolt, kortom toekomst bestendig.

Vanaf het begin tot aan het eind is alles goed geregeld. De service waar jullie voor staan is in de praktijk ook uitgevoerd. Zijn erg tevreden.

Zeer goede service en een hoge kwaliteit!

De installatie voor de zonnepanelen is zeer professioneel uitgevoerd en daar hebben we een hoge kwaliteit aan zonnepanelen aan overgehouden. De nazorg naar de klant is goed verzorgd en de mensen, die het allemaal uitvoeren komen vriendelijk en behulpzaam over.

Goede nette plaatsing in 1 dag.

Ondanks dat de monteurs door tegenslag later begonnen te monteren toch alles netjes in 1 dag aangesloten en gemonteerd. En ook een foutje binnen een dag verholpen top gewoon.

Fantastisch

Alles verliep prima vanaf de eerste contacten. Het voorgesprek, de zonnepanelen monteurs, de elektricien. Zeer vriendelijke mannen. Hebben keurig werk geleverd en alles netjes achtergelaten. Nieuwe meterkast geïnstalleerd, ook dit is super netjes gedaan. Communicatie prettig verlopen. Al met al dik tevreden.

Super geholpen

Goede uitleg en vriendelijk personeel Verder geen op of aanmerkingen .

Na één prettig gesprek ALLES geregeld!

Nadat de afspraak gemaakt was kwam de vertegenwoordiger bij ons langs en had zijn huiswerk gedaan. Duidelijk hoe wat en waar verhaal! Omdat ik voor kwaliteit materiaal ga is de keuze voor Duitse onderdelen gauw gemaakt! Alles prima geïnstalleerd en werkend opgeleverd, ook schoon achter gelaten ( dit zie je weleens anders!).

Professioneel en Klantvriendelijk

Afspraken allemaal nagekomen, belasting en bij zaken worden goed geregeld en afgehandeld, vriendelijk personeel…en veel belangrijker de zonnepanelen zijn echt perfect, de mijne zijn van AEG…over een paar maanden kijken of het gegarandeerde rendement gehaald is. TOP!!!!

Alles wat ze zeggen maken ze waar!

Het verhaal van de Novavolt adviseur was helder. Hij kon mijn vragen beantwoorden en hij begreep ook keuzes die ikzelf maak. Na dit prettige gesprek heb ik besloten de opdracht aan Novavolt te gunnen. Kort na het gesprek is de schouw van de woning geweest waarbij een goede uitleg gegeven is over het verdere proces. Later is in gezamenlijk overleg de datum voor installatie gekozen die vervolgens door professionele installateurs is uitgevoerd. Het valt op dat de hele Novavolt organisatie snel, efficiënt en netjes werkt. Zowel in de daadwerkelijke uitvoer als in de backoffice. De investering is het zeker waard en ik heb vertrouwen in Novavolt en de productlijn met de uitgebreide garantie.

Prima service!

Doen wat ze beloven en geven echt: 'geen gezeur garantie'. Dan mag het bij mij ook best iets meer kosten!

Zeer vakkundig advies snel en perfecte afhandeling Duidelijk en goed advies Monteurs werken zeer netjes en nauwkeurig Een aanbeveling voor iedereen Alles bij elkaar een dikke pluim

Duidelijke heldere uitleg, uitvoering op de dag zelf erg netjes en de nazorg en communicatie is top.

Alle beloftes waargemaakt.

Alles wat de adviseur heeft aangegeven in het adviesgesprek is ook waargemaakt. Binnen 14 dagen geregeld, en ook nog eens goed ondersteund met aanvragen van alle documenten. De montage verliep professioneel en vakkundig op alle vakgebieden, zeer goed afgewerkt. Je betaald voor deskundigheid kwaliteit en service en die heeft NovaVolt tot nu toe waar gemaakt, ik vertrouw erop dat de garantie ook goed zit.

Goede service. Nete monteurs en op afgesproken tijd!!

Uiterst positief

Alle medewerkers van Novavolt die ik tot op heden gesproken heb zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het maakt niet uit hoe vaak je belt met een vraag je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Het contact is ook heel prettig laagdrempelig, heel benaderbaar. Een prettigere aanvaring met bedrijven heb ik tot op heden nog niet gehad. Zeker aan te raden!

Goede service en behulpzaam

Komen afspraken na zoals ze gemaakt zijn Vriendelijke mensen

Alles wat ze zeggen maken ze waar!

Novavolt doet precies wat ze beloven, goede service en garantievoorwaarden en dat komen ze ook nog eens dik en dubbel na. Ik had een brom in mijn omvormer, melding van gemaakt en binnen 2 weken hebben ze een andere opgehangen. Daarnaast was ik niet tevreden over mijn opbrengst, zonder vragen te stellen zijn ze gaan onderzoeken waar het aan ligt. Dit niet duidelijk kunnen vinden maar toch opgelost door kosteloos mijn 15 panelen om te ruilen met meer vermogen dan dat ik daarvoor had. Dit noem ik nog eens service! Het wordt niet alleen beloofd, maar ze maken het ook nog eens waar.

Voor iedereen aan te bevelen

Prima hulp en service. Er werd goed met ons mee gedacht. Vakkundig geplaatste zonnepanelen.

Geen klachten

Alles was netjes op tijd en geregeld. We zijn helemaal tevreden met novavolt. Jullie zijn een topper!

Tevreden met de kwaliteit die geleverd is.

Na een informatief en helder gesprek over de zonnepanelen aan onze keukentafel hebben wij de offerte getekend. Bij het aanbieden van het contract vonden wij nog enkele onduidelijkheden maar deze werden zeer serieus opgepakt en toegelicht. Levering volgens afspraak en installatie verliep vlot. Een jaar na dato nog steeds heel tevreden over de kwaliteit van de panelen. Onze buren hebben meer panelen maar wekken aanzienlijk minder op.

Het ging allemaal heel goed en snel.

Was zeer duidelijk en met vragen werd je goed geholpen.

Uitstekende service!

Heel erg fijn kennismakingsgesprek waarbij geen druk op je gezet werd maar alles gewoon netjes uitgelegd werd. Monteurs waren erg vriendelijk en gemanierd. Ruimde alles netjes op en ze werkte snel en netjes! Fijne afhandeling van het traject en service! Wij zijn blij dat we voor Novavolt hebben gekozen!

Over NovaVolt B.V.

NovaVolt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met lange Europese garantie. Ook de overige rand apparatuur en montagematerialen zijn van zeer hoge kwaliteit met extreem lange garantietermijnen.