heel positief

Onlangs opnieuw een multifocale bril, zonnebril en computerbril aangeschaft. Na mijn vorige bril die ik bij een andere opticien had gekocht (een eenmalige uitstap) is dit een verademing. Van de vorige bril had ik het idee dat deze continue "vettig" was en niet schoon te krijgen. Niet met spray en/of zeep(sop). Verder kon ik, nadat ik een halfuur een boek of tijdschrift had gelezen, hierna wel personen onderscheiden maar op enige afstand niet herkennen. De vorige bril was voorzien van "goedkopere" glazen, aanbevolen door de betreffende opticien. Deze problemen besproken met Maarten Raavé waarna hij me Shamir glazen adviseerde en me hierover een brochure ter inzage meegaf. Voor deze glazen heb ik gekozen. Toen de bril klaar was en ik deze opzette viel me direct de helderheid van de glazen op. Toch heb ik enkele dagen moeten wennen. Nu heb ik de bril nagenoeg de hele dag op, behalve voor het werken met de computer waarvoor ik de computerbril gebruik. Ik kan ermee lezen zonder dat ik na een half uur niets meer scherp kan zien zoals met de vorige bril het geval was. Ik ben bijzonder blij en tevreden met deze nieuwe bril. Ook over de computerbril en de multifocale zonnebril ben ik zeer tevreden. Kortom: ik ben blij met mijn nieuwe bril die eindelijk datgene levert wat ik van een multifocale bril verwacht, nl. een hele dag een scherp en helder zicht. Met dank aan Maarten.

Zeer aan te bevelen

Vakkennis is prima

Zeer vakkundig geholpen

Zeer vakkundig geholpen en goede service

Geweldige oplossing!

Onze dochter brak een pootje van haar bril. Onmogelijk om te maken. Er werd gratis een bril opgeofferd om twee gelijke pootjes aan haar bril te zetten! Wij komen al jaren bij jullie en de service en het contact is altijd al heel goed maar vandaag is dat ruim overtroffen! Heel erg bedankt!!!

Fijne winkel, hebben alle tijd voor je.

Een hele fijne winkel met mooie monturen en fijne glazen. Oogmeting super en en de verkoop erna is geweldig. Bedankt.

Vakkundig en kwaliteit

In goede sfeer is de selectie van monturen. Iets waar je je goed bij voelt. Daarna de keuze van het juiste glas met toelichting. De afronding is hoog in kwaliteit. Succes verder.

Goede ervaring bij aankoop en service

Zie hierboven

Kundig en oplossingsgericht.

Kundig advies en meedenken met oplossen van "problemen".

Geweldige service

Ben al enkele jaren klant bij multifocaaloptiek Raave. Elke keer weer een vriendelijke en fantastisch service!

Ik kon eerst niet wennen aan een glas toen heeft maarten het heel goed uitgelegd waar het in zat nu kijk ik er perfect door geweldig.

Fijne winkel en zeer tevreden.

We zijn al vanaf 2004 klant bij Raave,en nog steeds zeer tevreden. Ze nemen alle tijd voor je,en zijn erg klantvriendelijk. ze geven een goed advies,en hij heeft soms van die leuke opmerkingen. Gerard en Marian Bruijnen Baarlo

Perfect!

Ben heel erg tevreden over de nieuwe bril.

Prettige persoonlijke aandacht, gedegen kennis van zaken, goed advies.

Altijd al tevreden klant bij Raavé. Er wordt alle tijd genomen voor een goed vakkundig advies qua glazen en montuur. Goede kwaliteit glazen en monturen. Naast bifocale glazen een 2e bril met 'computer' glazen gekozen. Eerste indruk van computerglazen zijn goed.

Prettige persoonlijke aandacht. Goede kennis van zaken. Hebben alle tijd voor je.

De goede brillen winkel.

Wij zijn al heel lang klant bij Raave en hebben nog nooit problemen gehad. Klantvriendelijkheid en behulpzaamheid staat op de eerste plaats. Ook voor een gezellig praatje en een kopje koffie kan er altijd vanaf. Een perfecte winkel voor uw brillen aankoop.

Goede sevice bij Raave

Goede service bij Raave.

Al jaren een betrouwbare opticien waar ik naar tevredenheid wordt geholpen.

Kan er geen vinden.

• Woonplaats: Heythuysen
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Heb in het begin van dit jaar een oogmeting laten doen en een nieuwe bril gekocht. De glazen die ik kocht waren 2 voor de prijs van een glas. Dat was nogal een meevaller. De kwaliteit van die glazen is zeer goed vanaf het eerste moment. Is ook zeer snel geleverd. Via de mail kon ik hem na een kleine week al ophalen.

Nieuwe collectie zonnebrillen?

• Snelheid dienstverlening
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik heb ook nog mooie leesbrillen voor in de handtas meegekregen. Dank je wel.

bril was eerder klaar dan ik dacht

• Woonplaats: Roggel

nvt

• Woonplaats: weert
  • Omschrijf uw positieve ervaring: altijd vriendelijke, persoonlijke en vakbekweme ontvangst en zeer behulpzaam bij probleempjes

misschien een kopje koffie aanbieden als het druk is en men even moet wachten om geholpen te worden.

• Woonplaats: Baexem
  • Omschrijf uw positieve ervaring: goed advies gekregen

Klantvriendelijk , goede en snelle service

• Woonplaats: Beringe

Geen

• Woonplaats: ELL
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik heb een speciale coating op mijn bril glazen, anti fog genoemd,, dit is super handig, geweldig, heel handig als je van koud naar warm, of van warm naar koud gaat, je hoeft niet meer te wachten dat de condens weg is van jouw bril, of de bril te vegen. Paar seconden en de bril is vrij condens. Ik ben heel erg tevreden over deze coating op mijn bril. Ook heel tevreden met de sevice van Raavé.

Zeer fijne winkel !!