Prachtig product van goede kwaliteit

Ook de gravering ziet er zeer goed uit!

Topkwaliteit

Hoge kwaliteit portefeuille, keurig verpakt.

Er wordt goed meegedacht, snel geleverd en het ziet er mooi uit!.

Zeer positief.

Buitengewoon goed en zorgzaam

Na aanvankelijk een andere map te hebben gekozen werd dat binnen twee werkdagen geheel hersteld. Fantastisch de map die ik heb ontvangen is precies wat ik wilde

Beste KLANT, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen u veel plezier met uw lederen schrijfmap. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

De schrijfmap is erg mooi en de gegraveerde naam is subtiel, maar een super leuk detail. De map kwam vlot binnen en was met zorg keurig verpakt en daarbij zat een persoonlijk geschreven kaartje. Bedankt Luc voor de persoonlijke touch.

Beste Mirjam, Dank voor uw erg mooie beoordeling. Wij zullen uw dank uiteraard overbrengen aan de betreffende medewerker. Dank en groet, Team Lederonline

Super vriendelijk en attent!

Ik werd gebeld door een vriendelijke jongeman om te vragen wat mijn juiste postcode was, omdat ik mijn postcode niet goed had ingevoerd. Super attent en vriendelijk. Dus ondanks mijn eigen onoplettendheid, had ik de mooie lederen map toch in één dag in huis. Dát is nog eens service!

Beste Myriam, Wat een leuke en mooie reactie. Hier worden wij erg blij en vrolijk van! Dank en wij hoepen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Groet, Team Lederonline

Mooie keuzes in assortiment, mooie personalisatie en hele snelle levering

Snelle levering met persoonlijke touch

Ik bestelde een leren map als relatiegeschenk voor een belangrijke klant. De bestelling verliep vlot en het was geweldig dat ik de naam van onze klant op de map kon laten zetten in reliëfdruk. De map werd snel geleverd, de bedrukking straalt grote klasse uit. Ik was onder de indruk van de fraaie verpakking en gecharmeerd door het persoonlijke, handgeschreven dankkaartje dat erbij zat. Zeker een aanrader voor wie zich mooi wil presenteren!

Beste Paul, Dank voor deze erg mooi uitgesproken waardering. Hier worden wij enorm blij van! Wij wensen uw zakelijke klant dan ook veel plezier met dit gepersonaliseerde kwaliteitsproduct. Dank en groet, Team Lederonline

Top product

Snelle levering!

Geweldig snelle service!

Service is top. Qua initialen graveren, is het wel jammer dat je het amper op de zwarte map ziet! Ik weet niet als er andere mogelijkheden zijn, maar dat is jammer.

Mooie map, snelle service

Snel geleverd, ruim op tijd voor vaderdag! Mooie map, afwerking en kwaliteit.

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen de ontvanger dan ook veel plezier met gegraveerde schrijfmap. Dank en groet, Team Lederonline

Leder is kwaliteit

De kwaliteit van het leer van deze organizer zal zich nog moeten bewijzen in de loop van het gebruik,maar ga er vanuit dat het wel goed zit.

Beste Klant, Dank voor uw review. Leder is inderdaad erg duurzaam. Uit ervaring weten wij dat het gebruikte vintage leder van de door bestelde Personal Organizer met de jaren alleen nog maar mooier zal worden. Dank en groet, Team Lederonline

Grandioos

Problemen met bestellen online en betalen Voor 100% opgelost Telefonisch benaderd en snel mijn bestelling geplaats en naar alle tevredenheid na 2dagen al binnen .

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen de ontvanger heel veel plezier met dit mooie gepersonaliseerde cadeau. Hij/zij gaat hier zeker vele jaren plezier van hebben. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Het bestellen en aanpassen gaat heel vlot met een prachtig resultaat… dus er komt een gevolg aan in de toekomst.. hartelijk bedankt voor jullie mooie resultaten

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen de ontvanger dan ook heel veel plezier met het gepersonaliseerde cadeau. Dank en groet, Team Lederonline

Alles perfect

Super contact in voorbereiding op de (maatwerk)bestelling. Site werkt perfect. Product is van top-kwaliteit.

Beste Klant, Dank voor deze mooie review. Het was ook voor ons een genoegen om voor u een gepersonaliseerd product te maken. Wij wensen de ontvanger dan ook veel plezier met dit cadeau. Dank en groet, Team Lederonline

Er werd heel snel gereageerd op mijn vragen, en er wordt met je meegedacht. Hele goede service. En daarnaast ook nog eens hele goede kwaliteit.

Beste Klant, Onze dank is groot voor deze mooie woorden. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Tevreden

Goede service en levering, product heel goed,ik wou met naam en logo en kreeg precies zoals ik het wou,super

Beste Daniella, Dank voor deze prachtige review en wij wensen de ontvanger veel plezier met de gepersonaliseerde map. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

nog steeds niets ontvangen

volgens uw mail een week geleden verstuurd PostNL meldt dat bezorgmoment nog onbekend is

Beste Wannes Perck uit Antwerpen, Voor de duidelijkheid het pakket is door PostNL al aan u geleverd en er is ook door u voor ontvangst getekend. Uitermate jammer en behoorlijk apart dat er dan dit soort reviews wordt verstuurd. De bedoeling van dit soort berichten laat zich raden. Het is inderdaad het geval dat door de voorjaarsdrukte het een aantal dagen langer heeft geduurd voordat PostNL aan u heeft geleverd maar de stelling dat het pakket niet is geleverd is dus pertinent onjuist. Wij wensen u veel plezier met de ontvangen lederen riem. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle levering en prachtige materialen!

Nog geen ervaring met de portemonnee die we gekocht hebben. Maar bestelling en levering was correct. En het materiaal van de portemonnee oogt super en voelt goed!

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen de ontvanger erg veel plezier met de gepersonaliseerde portemonnee. Dank en groet, Team Lederonline

Top service!

Ik had een onduidelijke foto van een logo. Er werd veel moeite gedaan om het toch voor elkaar te krijgen en het uiteindelijke resultaat is geweldig!

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Hier worden wij erg blij van. Zeker als we de Klant kunnen helpen met het verbeteren van de kwaliteit van een logo zodat deze gebruikt kan worden door onze graveerders. Dank en groet, Team Lederonline

Speciale wensen snel en goed opgepakt.

Mijn speciale wensen werden meteen opgepakt. De levering was snel en de leren bedrukte mappen zien er perfect uit.

Beste Klant, Dank voor het schrijven van deze mooie review. Wij wensen de ontvangers heel veel plezier met de gepersonaliseerde lederen schrijfmappen. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goed snel geleverd.

Helaas was het schrijf blok aan de binnenkant beetje beschadigd. maar voel nog mee gelukkig. Verder netje ingepakt en snel geleverd

Goede kwaliteit, slechte levering

Prachtige toiletzak die op tijd verzonden werd. Helaas weer veel problemen met levering van Post Nl, jammer dat er geen opties zijn bij keuze van verzender

Beste, Een ter toelichting, de gegraveerde toilettas is een dag na verzending aan u aangeboden door PostNL echter u was niet thuis. Jammer en onterecht dat wij hier nu een slechte beoordeling voor krijgen. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Top.

Top service en top kwaliteit

Beste Klant, Wij willen u bedanken voor deze mooie review en wensen u veel plezier met de door u bestelde en gepersonaliseerde producten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mijn cijfer9

pakket verzorgd aan grkomen en heel tevreden over gekochte artikel zoals ik het vesteld had

Halderheiweg 2

5282 SN Boxtel