Laptop tas snel geleverd.

Ik heb een laptop tas besteld bij Lederonline. Bestelproces verliep soepel, tas werd snel geleverd.

Snelle en goede levering.

Mooie agenda besteld met naam erin gegraveerd. Snelle levering, top verpakt en een prachtig product!

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen de ontvanger veel plezier met zijn gegraveerde agenda. Groet, Team Lederonline

super tevreden!

Zeer tevreden met mijn bestelling!

Beste Klant, Dank voor uw mooie compliment en wij wensen de ontvanger dan ook veel plezier met het gepersonaliseerde product. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goede communicatie

Had het graveren vergeten aan te duiden werd hier nadien goed met geholpen

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Wij zeggen altijd bij twijfel gewoon even mailen of bellen. Wij wensen de ontvanger veel plezier met het gegraveerde product. Dank en groet, Team Lederonline

Kwalitatief goed en mooi product, had iets ruimer mogen zijn.

Kwalitatief goed en mooi product, had iets ruimer mogen zijn.

Toppie!

Toppie service

Snelle levering en mooie product

Snelle levering en mooie product

Perfect product

Op tijd bezorgt en zeer zorgvuldig

Na telefonisch overleg van bestelling Werd Alle moeite gedaan om alles correct af te handelen Kom zeker terug

Denkt met je mee

Snelle service

Uitstekend!

Zeer goede service!

Goede service met super mooie opdruk!

Ik bestelde een donkerbruine portefeuille met opdruk op het muntenzakje. Dit stond niet tussen de opties, maar na een mail naar de klantenservice werd dit in orde gebracht. Super blij met het resultaat! Mooi bedrukt! Ook heel snel geleverd!

Alles prima

Product heel mooi, levering in orde

Boven verwachting

Goede service, mooie artikelen.

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling (verkeerd artikel), dit werd keurig opgelost en ook nog heel snel.

Ik kon niet blijer zijn!

Toegegeven, ik was een beetje bang voor de opdruk op de prachtige tas, maar ze hebben dat zo verfijnd verwerkt! Zowel binnen als buiten mag je rekenen op topkwaliteit. De leverduur en verpakking waren meer dan oké.

Beste Maureen, Dank voor uw mooie review en wij wensen u dan ook veel plezier met de gepersonaliseerde lederen tas. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webshop. Dank en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooi product en snelle service

Mijn zoon was heel blij met de mooie leren map!

Super prijs kwaliteit - snelle levering - goeie service

Heel tevreden met de service van LederOnline. Zeer snel antwoord op onze mails, prachtig product en zeer sneller snelle levering. Een aanrader!

Goede service,snel handelen

Alleen jammer dat naam op product onleesbaar is!

De aankoop zag er mooi en degelijk uit.

Mooie portemonnee.

zeer goede service

zeer goede service

Prachtig product van goede kwaliteit

Ook de gravering ziet er zeer goed uit!

Topkwaliteit

Hoge kwaliteit portefeuille, keurig verpakt.

Er wordt goed meegedacht, snel geleverd en het ziet er mooi uit!.

Zeer positief.

Buitengewoon goed en zorgzaam

Na aanvankelijk een andere map te hebben gekozen werd dat binnen twee werkdagen geheel hersteld. Fantastisch de map die ik heb ontvangen is precies wat ik wilde

Beste KLANT, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen u veel plezier met uw lederen schrijfmap. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Halderheiweg 2 5282 SN Boxtel